Gonna sell my car and go to Vegasquote:
Shiiiitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:08 schreef Cahir het volgende:
Mensen nog 1 topic en 4 pagina's te gaan. Hup hup zoek snel een partner ()!
Oei moet dit ineens in de openbaargemaakt worden, dacht dat we dat geheim zouden houdenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel stiekempjes zijn we ook wel een beetje verliefd op elkaar. Maar helaas, it wasn't meant to be...
Fuck, snel! Ik zal hem wissen. Wis jij de quote?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oei moet dit ineens in de openbaargemaakt worden, dacht dat we dat geheim zouden houden![]()
heb jij er al een dan ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:08 schreef Cahir het volgende:
Mensen nog 1 topic en 4 pagina's te gaan. Hup hup zoek snel een partner ()!
Nou ophalen dan, en snel een beetje.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shiiiit
Al heb ik Serge net wel een SMS gestuurd met: Zeg, met al die overwinningen gister met Singstar vind ik dat ik 'n prijs heb verdiend. Speel jij even de prijs, dan kom ik hem zaterdag ophalen.
En hij reageerde met: Ik ben trots op je! De prijs staat voor je klaar!
zaterdag is ook te ver weg,quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ophalen dan, en snel een beetje.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:16 schreef MisterO het volgende:
Ang3l, ik herken de songtekst niet...
Wel een relaxed nummertje voor op een rustige, zomerse, zonnige dag. Drankje erbij, ligstoelquote:
Jamaar........quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zaterdag is ook te ver weg,
dat zou betekenen dat we vanaf nu nog maar anderhalf topic over hebben
dan zitten we qua snelheid van posten op niveau Lesbeau
De hele cd vind ik wel lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wel een relaxed nummertje voor op een rustige, zomerse, zonnige dag. Drankje erbij, ligstoel
Nah heb al iets anders verzonnen een vriend belt me op alsof een familie issue is, in het geval dat ie tegenvaltquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, hollen als ie naar de WC gaat. Hoe sneu.
Weet ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De hele cd vind ik wel lekker
(is dat mens van I'm not gonna write you a love song)
Maar toch niet omdat hij er om vraagt? Omdat hij er 1 nodig heeft?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Weet ikwat een stomme tekst zeg! ik wil juist wel dat er een love song voor mij geschreven wordt
Oh okquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar toch niet omdat hij er om vraagt? Omdat hij er 1 nodig heeft?
I'm not gonna write you a love songquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh okzo goed ken ik de tekst van dat nummer niet...
Ok, nu begrijp ik haar beterquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm not gonna write you a love song
'cause you asked for it
'cause you need one,
you see
I'm not gonna write you
a love song
'cause you tell me it's
Make or break in this
Or you're on your way
I'm not gonna write you to stay
If all you have is leavin',
Imma need a better reason to write you
a love song today, today, yeah
gewoon die van stroek gebruiken:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:45 schreef hierissieweer het volgende:
wie schrijft er nu een ad voor mij?
Hoi ik ben Pascal en heb al de zorg voor een verzameling gebakjes. nu is mijn uitzet al bijna compleet. Alleen zoek ik nog een stoere robuste taartschep die bij voorkeur voorzien is van fraaie graphicquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:45 schreef hierissieweer het volgende:
wie schrijft er nu een ad voor mij?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:11 schreef Manias het volgende:
[..]
*pssst* ER is niet echt *psst*
en het gaat stoppen
Wat cutequote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok, nu begrijp ik haar beter![]()
een liedje schrijven voor iemand lijkt me wel romantisch tho, ga ik binnekort misschien eens proberen
meneertje ongeduldquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
gewoon die van stroek gebruiken:
hierissieweer
spiritueel jong nieuwsgierig ding zoekt verdieping. Heeft het land aan
uiterlijk vertoon. Met z'n birckenstocks huppelt hij door het leven recht op
de armen van zijn stille liefde af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |