I know I am the onequote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb geen man nodig. Heb er al 1. Maar een fiets, ja! maakt mij uit of het oud of nieuw is, alstie maar goedkoop is
Expeditie Robinson! MUTS!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:11 schreef Manias het volgende:
[..]
*pssst* ER is niet echt *psst*
en het gaat stoppengelukkig hebben we grey's anatomy (en private practice
)
Sam ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:33 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
I know I am the one.
Ik weet niet ik zie deels tegenop tegen zondag, hij is oud.
Voor iemand die continu zegt dat ie een vriendje wil en er om schreeuwt dat ie verliefd wil zijn maar niemand kan krijgen.... ben je wel ERG kieskeurig, niet?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:33 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
I know I am the one.
Die nieuwe stijl bevalt me helemaal niet. 90 dikke vadsige moeders die 1 voor 1 gaan huilen om stokken of waar het kamp moet komenquote:
Ja, hollen als ie naar de WC gaat. Hoe sneuquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sam ik hou ook van jou![]()
Hij is toch 18En je zei het zelf, je ziet wel hoe hij is en als het toch niet bevalt, kun je altijd weggaan na een tijdje.
Hoe oud is oud ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:33 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
I know I am the one.
Hij is ook erg wispelturig... wel nederlanders, dan weer niet, dan mag het alleen een turk of marokkaan zijn, en dan weer absoluut niet, dan moeten het russen zijn, dan weer iraniers, en dan zijn we weer terug bij af.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Voor iemand die continu zegt dat ie een vriendje wil en er om schreeuwt dat ie verliefd wil zijn maar niemand kan krijgen.... ben je wel ERG kieskeurig, niet?
Iemand moet toch onze drama-queen zijn?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hij is ook erg wispelturig... wel nederlanders, dan weer niet, dan mag het alleen een turk of marokkaan zijn, en dan weer absoluut niet, dan moeten het russen zijn, dan weer iraniers, en dan zijn we weer terug bij af.
Eerst leert hij iemand kennen is het de man van zijn dromen, en is die ook zeer zeker in hem geinteresseerd, dan komt het gedeelte waarbij de nieuwe vlam niet genoeg van zich laat horen, daarna schakelen we over op het zeiken over alles wat er mis is met die persoon, te verwijfd, te bruin, te blank, te traag, te dom, te knap, wat dan ook, het is in ieder geval nooit goed. Daarna krijgen we te horen dat hij hetero gaat worden, dat hij de gay-scene de rug toekeert, dat het hem allemaal niets meer uitmaakt... en dan gaan we weer terug naar een nieuwe vlam.
Ondertussen wijzen wij het patroon aan maar negeert hij het en blijft hij hetzelfde gedrag vertonen.
ADHD en PDD-NOS (ben mijn verslag aan het aftikken)quote:
Ik hou van jou! Wil je met mij trouwen!?quote:
Ik ben het ENORM met je eens. Wat een vreselijke "trend". Ik schaar het onder de breezers en kampers.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:00 schreef Cahir het volgende:
NEE het is niet mooi.
NEE het oogt niet proffesioneel.
NEE het is niet 'hip&trendy'.
NEE het is niet leesbaar.
NEE je gaat niet mee met de tijd van je kinderen op deze manier.
klacht: paupersmilies als letters,woorden en tekens gebruken op msn!
Moest het hier ook ff kwijt!
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hij is ook erg wispelturig... wel nederlanders, dan weer niet, dan mag het alleen een turk of marokkaan zijn, en dan weer absoluut niet, dan moeten het russen zijn, dan weer iraniers, en dan zijn we weer terug bij af.
Eerst leert hij iemand kennen is het de man van zijn dromen, en is die ook zeer zeker in hem geinteresseerd, dan komt het gedeelte waarbij de nieuwe vlam niet genoeg van zich laat horen, daarna schakelen we over op het zeiken over alles wat er mis is met die persoon, te verwijfd, te bruin, te blank, te traag, te dom, te knap, wat dan ook, het is in ieder geval nooit goed. Daarna krijgen we te horen dat hij hetero gaat worden, dat hij de gay-scene de rug toekeert, dat het hem allemaal niets meer uitmaakt... en dan gaan we weer terug naar een nieuwe vlam.
Ondertussen wijzen wij het patroon aan maar negeert hij het en blijft hij hetzelfde gedrag vertonen.
als je een fiets als bruidschat meebrengt kan hij volgens mij niet weigerenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hou van jou! Wil je met mij trouwen!?![]()
Samenvatting: Liefde maakt blind.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Vegas bebe?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hou van jou! Wil je met mij trouwen!?![]()
Heel stiekempjes zijn we ook wel een beetje verliefd op elkaar. Maar helaas, it wasn't meant to be...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie zijn het de laatste tijd wel eng vaak eens met elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |