Zo van, petre86 is mijn oude account, Petre was een nieuwe(re)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo van, al weken niet meer! En zo van, toen heette ie nog gewoon petre, zonder de 86 erachter.
Vanwege gezeur en gezever van mensen die denken heel wat te zijn en daarom vrijwilligers+inzet niet op een normale manier hoeven te behandelen.. daar zou het ongeveer, heel kort door de bocht, op neer moeten komenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:52 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
hij is wel lekker gespierd.
eigenlijk heb ik moeite met alles boven 23en onder 18.
Mijn Manquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gezocht een golden retriever om samen met mijn man uit te laten ?
Wat dan? Mijn seksslaaf?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn Mandie woorden zou ik nou nooit mijn mond uit kunnen krijgen.
Ik ook niet, walgelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind "mijn partner" erger hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mininho, n´amerado of tijdens officiele gelegenheden gewoon partner, hoewel ik dat al bijna te erg vind.quote:
Partner vind ik klinken als compagnon. Zo zakelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mininho, n´amerado of tijdens officiele gelegenheden gewoon partner, hoewel ik dat al bijna te erg vind.
One-hundrednightstand?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:19 schreef Cahir het volgende:
Als man en partner een no-no is, wat dan wel?
Mininho wel, n´amorado wordt gewoon gebruikt in dagelijkse taal. Het is letterlijk mijn geliefde maar zo duid je je vriend of vriendin normaal aan het het dagelijkse leven, dus amorado of amorada.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Partner vind ik klinken als compagnon. Zo zakelijk.
Die andere 2 zijn toch meer liefkozingen in't Portugees?
Yvonne?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
Zo van, petre86 is mijn oude account, Petre was een nieuwe(re)
[..]
Vanwege gezeur en gezever van mensen die denken heel wat te zijn en daarom vrijwilligers+inzet niet op een normale manier hoeven te behandelen.. daar zou het ongeveer, heel kort door de bocht, op neer moeten komen.
O ik dacht dat het iets als schatje was, of liefstequote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mininho wel, n´amorado wordt gewoon gebruikt in dagelijkse taal. Het is letterlijk mijn geliefde maar zo duid je je vriend of vriendin normaal aan het het dagelijkse leven, dus amorado of amorada.
Seks in het portugees is "Nuno"quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef Cahir het volgende:
Wat is seks in het portugees? Gewoon sex net als in het engels?
met een o erachter dus gewoon sexoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef Cahir het volgende:
Wat is seks in het portugees? Gewoon sex net als in het engels?
Nuno is de personificatie van Sexoquote:
Danny?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
Nee, das nogsteeds een prima crew-moedertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |