Volgens mij wil hij eerder dat wij een foto van hem met Tyra makenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
moet cdp wel ff foto maken van ons met tyra he
waar?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Jerruh, botste ik zaterdag bijna tegen je op, of was dat iemand anders?
Dat weet ik niet meerquote:
nou, was het savonds? :d want toen stond ik de hele tijd achter de bar in de rechterquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. En ik had pas door dat ik misschien dacht dat jij het was (en dat is dus niet zeker
) toen ik er later aan terugdacht. Maar ik weet niet meer waar het was. Of wanneer. Of of jij het was
.
ben jij achter de bar al niet meer veilig voor tegen je opbotsende mensen ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou, was het savonds? :d want toen stond ik de hele tijd achter de bar in de rechter
gezien mijn blauwe plekken: neequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij achter de bar al niet meer veilig voor tegen je opbotsende mensen ?
Graag gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef hierissieweer het volgende:
MisterO Ik hou nog steeds van je! Dankzij jouw boekentip ben ik door de criteria heen voor mijn pedagogiek verslag! THANX!
Als hij zijn snotjes eruit haalt, dan neem ik hem wel. Ben ik ook gelijk van mijn probleem af... (hoeveel topics moet je het volhouden?)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kom op, laat je neusgaten weer eens van hun beste kant zien en iedereen smelt voor je.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:10 schreef DR34M3R het volgende:
Voor op het prikbord:
Ik, rechtse homo, zoek een een bij voorkeur linkse allochtoon om samen de gulden middenweg te bewandelen.
Wie laat mij zien dat de prachtige kleuren tussen het zwart en het wit, waar ik wel ooit van gehoord heb, maar die ik nooit ervaren heb, werkelijk bestaan?
Paul89
Was het maar waar, ik kan er goed van afblijven en drink soms weken niet. Maar als ik drink lijk ik net een alcoholistquote:
21 uur had ff de v&d lijn gebeld (stond niet op de site) De buit: 3 ouwe mannen pyama broeken, 2 ouwe mannen pyama's (ruitje was leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
www.vd.nl
maar volgens mij is dit mosterd na de maaltijd en gingen ze om 20.00 uur dicht
tegen die tijd wel goed en veilig achter slot en grendelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Was het maar waar, ik kan er goed van afblijven en drink soms weken niet. Maar als ik drink lijk ik net een alcoholist![]()
Hoe is het met de wijvoorraad stroek?
Sinds afgelopen zondag haha. Ik zei nog muts als je me je foto of profie liet zien kon ik hem aan je voorstellen maar nee jij ho maarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
What the fuck. Dat is gedaan in een paar weken.
Er is niks gebeurd. Tegen de tijd dat ik mijn move ga doen is ie alweer vrijgezel hoor. Weer nou eerlijk, hoe lang kan een relatie stand houden met zoveel verschil.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:09 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Sinds afgelopen zondag haha. Ik zei nog muts als je me je foto of profie liet zien kon ik hem aan je voorstellen maar nee jij ho maar.
Dat kan beter, venijniger.quote:
hij is van vakantie terug, ik heb hem zaterdag nog op PANN gezienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:18 schreef Cahir het volgende:
Paul is op vakantie of is de weg naar FOK! kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |