quote:Het was bedoeld om de bereidheid te meten van een deelnemer om gehoor te geven aan opgedragen taken van een gezaghebbende die strijdig zijn met het persoonlijke geweten van de deelnemer.
Heeft die jongen zijn 15 minutes of fame nog niet opgebruikt.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:22 schreef akveor het volgende:
Jee nummer 14 alweer. Logischerwijs het vervolg van: Commotie om Huub # 13
Dit is het Topic om vragen aan Huub te stellen of gewoon gezellig met hem te babbelen.
Have Fun!
hee, dat is toevallig!! op mijn vijfde was ik bezig met het schrijven van stukjes over 'black holes' en andere vraagstukken der kwantummechanica; bekritiseerde ik lou de jong in de nrc en blies tegelijkertijd belletjes vanuit m'n imaginary wheelchair.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:05 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
las op mijn 5e Floris J Bakels Nacht und Nebel, had voor mijn 9e de verzamelde werken van Ernst De Jonge uit, heb autodidact en in samenwerking met een hoogleraar enorm veel geleerd over de 2e wereld oorlog.und so weiter...
Bedoel je VOL en de verzuurde Lieke soppers?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:00 schreef Juud79 het volgende:
Goedemiddag Huub,
Als je jezelf wil vermaken moet je even bij De Buren gaan lezen, men wat een groupies zitten daar.
Je hebt een leven of je hebt het niet...
Nee, Juud bedoelt NL. Daar balen ze dat Huub wel post op FOK! maar niet in het nieuwe topic voor Huub en Claire.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:59 schreef schatje het volgende:
Bedoel je VOL en de verzuurde Lieke soppers?
whahahahaquote:Op maandag 23 juni 2008 17:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, dat is toevallig!! op mijn vijfde was ik bezig met het schrijven van stukjes over 'black holes' en andere vraagstukken der kwantummechanica; bekritiseerde ik lou de jong in de nrc en blies tegelijkertijd belletjes vanuit m'n imaginary wheelchair.
[ afbeelding ]
groetjes van steef!
Het Milgram Experiment is inderdaad vergelijkbaar met de situatie in De Gouden Kooi. De meest gezagsgevoeligen (of aandachtsgeilen) bleven het langst en deden hun best het de programmamakers zoveel mogelijk naar de zin te maken, vaak ten koste van hun eigen principesquote:Op maandag 23 juni 2008 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
Experiment van Milgram is ook mooi
[..]
hier een voorbeeld:
Op deze mooie surf ik even meequote:
Ja daar doen ze een beetje suikerzoet en ik denk dat Huub meer van pittige discussies houd!quote:Op maandag 23 juni 2008 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, Juud bedoelt NL. Daar balen ze dat Huub wel post op FOK! maar niet in het nieuwe topic voor Huub en Claire.
zo hé dat is toch wel weer heftig en in en in triest om dit filmpje terug te zienquote:Op maandag 23 juni 2008 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
Experiment van Milgram is ook mooi
[..]
hier een voorbeeld:
ja, vannacht werd ik ook ''toevallig'' wakker, was vroeg naar bed gegaan, moest ook om 8 uur 's morgens de deur uitquote:Op maandag 23 juni 2008 20:02 schreef rene90 het volgende:
Dan lig ik alweer te slapen, morgen weer vroeg op, ach dinsdag nacht ben ik wel van de partij!
Of weer aan het schilderen met de laptop naast jequote:Op maandag 23 juni 2008 20:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, vannacht werd ik ook ''toevallig'' wakker, was vroeg naar bed gegaan, moest ook om 8 uur 's morgens de deur uiten morgen ook
maar ja ik ga zo effe een klein dutje doen denk ik, want ik ben kapot, maar ja was toch gezellig..... en vannacht zie ik wel hoe 't loopt voor hetzelfde geld lig ik of in ''coma'' of ik ben klaar wakker
nee tijdens de pauze's ga ik altijd effe achter de laptopquote:Op maandag 23 juni 2008 20:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Of weer aan het schilderen met de laptop naast je
Medelijden met Jaap, waarom? Hij kreeg hier zijn eerste en tevens laatste boete. Die lafbek schuift alles ff makkelijk af op de FEBO, waarom? Hij doet zelf mee aan het spelletje en wie zijn kont brandt moet op de blaren zitten. Jaap was, naast Brian, de grootste lafbek in dat hok imo. Dat hij bang was voor Brian is duidelijk, kan ook niet anders hè, als je dit soort dingen hoort.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo hé dat is toch wel weer heftig en in en in triest om dit filmpje terug te zien![]()
ik heb hier echt wel medelijden met Jaap, ja het stom om je principes te verloochenen
maar we kunnen niet te hard oordelen, want WIJ zaten daar niet....
wat een kutzooi eigenlijk als je dat allemaal terugzietquote:Op maandag 23 juni 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Medelijden met Jaap, waarom? Hij kreeg hier zijn eerste en tevens laatste boete. Die lafbek schuift alles ff makkelijk af op de FEBO, waarom? Hij doet zelf mee aan het spelletje en wie zijn kont brandt moet op de blaren zitten. Jaap was, naast Brian, de grootste lafbek in dat hok imo. Dat hij bang was voor Brian is duidelijk, kan ook niet anders hè, als je dit soort dingen hoort.
Héé ik zocht jou al ..Zal het wel in de SC plaatstenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat een kutzooi eigenlijk als je dat allemaal terugziet
ja, die bedreigingen waren walchelijk..... dit was wel één van de ergstequote:Op maandag 23 juni 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Medelijden met Jaap, waarom? Hij kreeg hier zijn eerste en tevens laatste boete. Die lafbek schuift alles ff makkelijk af op de FEBO, waarom? Hij doet zelf mee aan het spelletje en wie zijn kont brandt moet op de blaren zitten. Jaap was, naast Brian, de grootste lafbek in dat hok imo. Dat hij bang was voor Brian is duidelijk, kan ook niet anders hè, als je dit soort dingen hoort.
zocht je mij?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé ik zocht jou al ..Zal het wel in de SC plaatsten
Dus datte. Werkelijk niet normaal wat daar aan criminelen rondliep.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een kutzooi eigenlijk als je dat allemaal terugziet
yep als ik dit soort dingen zie denk ik altijd, wat zal Bart achteraf blij zijn dat ie er uit is gestapt toen....quote:Op maandag 23 juni 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte. Werkelijk niet normaal wat daar aan criminelen rondliep, namen noemen heeft geen zin meer, iedereen weet waar ik het over heb. Huub ook neem ik aan.
Denk alleen maar aan het gesprek met Natasja over M. Felter na het behalen van zijn honkbalscheidsrechterdiploma en vergeet H.Hondenkop en Dick Vrij niet. Beide met naam en toenaam genoemd in de Endstra tapes.
Een zooitje was het met JdM voorop, walgelijk.
thanks voor de foto van Yul Brynner in het andere topicquote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé ik zocht jou al ..Zal het wel in de SC plaatsten
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:05 schreef weyden het volgende:
Het Doofpot verhaal
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50984&sess=664
och, volgens mij had Amanda hem ook nog met en bloempot bewerkt.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Na het douche "incident" was hij eigenlijk klaar voor een nachtje Witte Bergen maar Amanda vergaf hem.
Bedankt Flens, was het lekker?
De foto's van mirrorball bekeken. Valt wel op dat er een groepsfoto is van Huub, Jaap, Claire, Cora, Palma, Eric.quote:huub die brat wat een pussy is het ook zeg hij moest in den haag bij de uithof gaan kickboxen tegen een gozer eindstand de organisator zat op die pussy te wachten belt die brat af want hij wou 3000 euro hebben dan zou hij pas komen vechten dus op het laatste moment afzeggen de kneus ik lag er dubbel van zo zie je maar weer he huub
Waarom denk je dat je bijna niks hoort van Bassie en Adriaan, behalve op het forum waar ik gebanned ben?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:35 schreef Desii het volgende:
och, volgens mij had Amanda hem ook nog met en bloempot bewerkt.toprelaaassie
quote van Brian... snifff, snifff pas op voor je nieuwe wenkbrauwen
(wat was er toch een hoop nep aan Amandel, tieten, haar, wenkbrauwen...
best wel zielug zo'n laag eigenbeeld)
Waar las je dat???quote:Op maandag 23 juni 2008 21:43 schreef sunny16947 het volgende:
Deze berichten gevonden, vindt ik dan ook wel weer lachen:
[..]
De foto's van mirrorball bekeken. Valt wel op dat er een groepsfoto is van Huub, Jaap, Claire, Cora, Palma, Eric.
Geen Amanda en Brian die er toch ook waren, en Huub wat mee gedronken heeft. Brian op de foto met een of andere chick. En amanda met ? samen met Janice.
Weet niet waar het te lezen was maar hier zijn de foto's...quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:56 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me ooit uit nieuwsgierigheid op die site geregistreerd, maar je mist er niets aan. Of je moet van oma's zonder taalvaardigheid houden.
En als er iemand mort dat ze al zoooo lang niets meer hebben gehoord van hun toppertjes (...) dan wordt dat meteen als hoogverraad beschouwd.
mannen verkleed als vrouwen..... neuhjjjjj vind het helemaal nixquote:Op maandag 23 juni 2008 22:00 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Weet niet waar het te lezen was maar hier zijn de foto's...
http://www.divamayday.com/book.html?gbegin=20
Ja, ja....any excuse will do.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:26 schreef Huubdgk het volgende:
het feestje bij MayDay was top, hadden geen groepsfoto met Brian en Amanda erbij omdat zij al binnen waren en wij met die groep net aankwamen....
Ik wil het graag hebben over de criminelen in dat hok. Ga me nou niet vertellen dat je die posts over het hoofd gezien hebt.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:34 schreef Huubdgk het volgende:
was beetje aan het teruglezen, zeg maar waar jullie t over willen hebben
Omdat hij de grootste sob story wist te produceren?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:38 schreef hondjes het volgende:
of waarom brian die 50.000 euro won....
Quoten is nog steeds een probleem hè?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:36 schreef Huubdgk het volgende:
oh dat.... uhm wat wil je erover weten, al is dit een onderwerp waar ik niet heel diep op zal ingaan
Maar je weet wel wie haar moeder is?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:40 schreef Huubdgk het volgende:
brian won die 50k omdat ik er niet in zat, had het nooit aan iemand gegeven, over Amanda haar moeder doe ik geen uitspraken, ik wist niet dat Brian zo agressief was tegen Amanda en ik schrok daar enorm van!
Heb ze allebei gesproken samen en apart, en Amanda is heel gelukkig met Brian dus tja, wie ben ik dan om te zeggen dat ze dat niet moet zijn
Ach ja, het kind weet niet beter. Al slaat hij haar het hele huis door hoor je daar niks van, lekker private.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:40 schreef Huubdgk het volgende:
brian won die 50k omdat ik er niet in zat, had het nooit aan iemand gegeven, over Amanda haar moeder doe ik geen uitspraken, ik wist niet dat Brian zo agressief was tegen Amanda en ik schrok daar enorm van!
Heb ze allebei gesproken samen en apart, en Amanda is heel gelukkig met Brian dus tja, wie ben ik dan om te zeggen dat ze dat niet moet zijn
ach boeije.. laat toch rustenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:37 schreef weyden het volgende:
Huub, wie is Amanda haar moeder???
bart is persoonlijke vriend van mij geworden, dus ja hij begeleidt Claire en Huub goedquote:Op maandag 23 juni 2008 22:44 schreef akveor het volgende:
Wist jij eigenlijk dat JdM goede banden zou hebben met de pleegvader van Brian?
Vond het een beetje raar bericht... verbaas me er toch al over... Hilversum lijkt soms een klein wereldje....
BB Bart, BB Bram, DGK Claire... later Bart nog de villa in voor zg begeleiding...
Is Bart nog aktief mee bezig met jullie begeleiding?
Jaap en ik speelden hier wereldreiziger en stokbrood na, Jaap was stokbrood en ik wereldreiziger, achter de schermen hebben ze zich hier helemaal kapot om gelachen!quote:Op maandag 23 juni 2008 22:48 schreef weyden het volgende:
Dit was wel grappig met Mike
Goodguy, badguy
Jaap en Huub: Pas op voor Terror-Brian
Rustig BQ, hij is niet zo snelquote:Op maandag 23 juni 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is de vogel alweer gevlogen en zit hij nu aan een vodka cola en een Grolsch.
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:51 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Huub, ik lees net dat je de film "Das Experiment" gezien hebt.
Nog een tip voor je (een oudje en niet meer te huur. Wellicht wel nog ergens te downloaden).
De korte film "The Wave" (50 minuten) is gebaseerd op een experiment van de geschiedenisdocent Ron Jones op Cubberly High School in Palo Alto (V.S.) in 1967 (de school werd in 1979 gesloten vanwege te weinig leerlingen).
Jones kreeg van leerlingen de vraag voorgelegd hoe het mogelijk was dat iemand als Hitler zo'n aantrekkingskracht had op mensen. Toen hij het antwoord op die vraag schuldig moest blijven startte hij een experiment. Dit experiment verliep boven verwachting. Na een paar weken was er een beweging in het leven geroepen, ‘The Wave’, waarvan de leden op zoek waren naar een sterk gemeenschapsgevoel en een gezonde werk-discipline. Maar al spoedig werd de beweging met zijn mysterieuze leider, een doel op zich. Tegenstanders van ‘The Wave’ werden vijanden en oude vriendschappen werden beëindigd. Kritiek op ‘The Wave’ werd beantwoord met agressie en intimidatie. Een tijdlang leek Jones de controle over de beweging helemaal kwijt tot hij de leden confronteerde met hun mysterieuze leider, Hitler zelf. Deze onthulling shockeerde de leerlingen zeer en velen barstten in huilen uit.
De zwakkere, meest beïnvloedbare leerlingen in dit experiment waren het fanatiekste. Een enkeling, die thuis had meegekregen dat individualisme en verantwoordelijkheid voor je medemens erg belangrijk zijn, begon te twijfelen, maakte zich zorgen en stelde kritische vragen met als gevolg dat ze werd bedreigd door de rest van de klas (inclusief door haar vriendje die, onder druk van de rest, eveneens bezweek).
Gewetensvraag: hoe zou je het er zelf vanaf hebben gebracht in een dergelijk experiment denk je?
Van Sylvia weet ik het overigens wel. Die zou zich niet hebben laten meeslepen.
Er is weinig aan de hand met Brian en Amanda, dit wordt schromelijk overdreven en uit z'n verban gerukt.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:40 schreef Huubdgk het volgende:
Niet alleen achter de schermen Huub, ook op de fora hadden de nodige mensen exact door wie jullie aan het imiteren waren...Erg grappig.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:54 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Jaap en ik speelden hier wereldreiziger en stokbrood na, Jaap was stokbrood en ik wereldreiziger, achter de schermen hebben ze zich hier helemaal kapot om gelachen!
Oke, heb jij wel gekeken en lees jij wel wat hij schrijft?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er is weinig aan de hand met Brian en Amanda, dit wordt schromelijk overdreven en uit z'n verban gerukt.
Dat in al die maanden, voor iemand die deuren aan gruzelementen slaat.
Wat gebeurt er nou eigenlijk precies?
Er worden veel dingen ingevuld. Ik vind het jammer dat jij je zo laat meeslepen.
ik laat mij meeslepen? vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 22:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er is weinig aan de hand met Brian en Amanda, dit wordt schromelijk overdreven en uit z'n verban gerukt.
Dat in al die maanden, voor iemand die deuren aan gruzelementen slaat.
Wat gebeurt er nou eigenlijk precies?
Er worden veel dingen ingevuld. Ik vind het jammer dat jij je zo laat meeslepen.
Normaal gesproken is Huub een Razende Roeland, zo snel kan ik echt niet typen (lullen wel).quote:Op maandag 23 juni 2008 22:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Rustig BQ, hij is niet zo snel![]()
en dacht trouwens dat jij tv ging kijken dame!
Ik ook.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik laat mij meeslepen? vind het wel meevallen eigenlijk
Mazaru, plaats nog eens een paar van je gave gifsquote:Op maandag 23 juni 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook.
Jammer dat je het achterste van je tong niet wil of mag laten zien.
weet niet hoe ik daarin was geweest, maar ik kan slecht tegen onrecht en bezwijk niet snel onder groepsdrukquote:Op maandag 23 juni 2008 22:55 schreef Desii het volgende:
mooie post, daarom maar even hierheen gehaald.
[..]
vooral niet wil laten zien over bepaalde onderwerpen, ik mag in principe alles zeggenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook.
Jammer dat je het achterste van je tong niet wil of mag laten zien.
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub, klopt het dat je in je broek hebt geplast?
Bridget vond je toch een kutwijf?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:04 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
vooral niet wil laten zien over bepaalde onderwerpen, ik mag in principe alles zeggen
Ik denk dat je niet achterlijk bent, en best weet wat er zich allemaal afgespeeld heeft, een deel kunt je zelf bedenken. Bij het zien van een stukje film, waar men conclusies trekt (waarmee men denkt jou te moeten informeren), die in mijn ogen een belediging zouden ,(moeten) zijn voor jouw intelligentie en relativeringsvermogen, verbaas ik me over jouw reacties. Ik ben toch wel van jou gewend dat je je duidelijk uitspreekt, toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik laat mij meeslepen? vind het wel meevallen eigenlijk
goeie vraag!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:03 schreef Gert het volgende:
Huub, je hebt nu een paar weken kennis kunnen maken met BN zijn buiten de kooi.. op straat, in de supermakrt. Gaat dat niet enorm irriteren? Of vind je het wel lekker eigenlijk en streelt het je ego?
Als je mocht kiezen: een leuke baan mét of eentje zonder BN-schap, waarbij je evenveel verdient, wat zou het dan worden?
Je persoonlijke vriend Bart schreef op dit forum dat na 1 uur 's nachts stappen nog steeds niet relaxtt is.
BN zijn geeft vrijheden, maar perkt ze ook in, maak je die afweging (al)?
ik zat voor mezelf ook eens te denken, maar ik weet niet of ik er tegen bestand zou zijn.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
weet niet hoe ik daarin was geweest, maar ik kan slecht tegen onrecht en bezwijk niet snel onder groepsdruk
Bericht van Ilona al gelezen? BS, je mag alles zeggen.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:04 schreef Huubdgk het volgende:
vooral niet wil laten zien over bepaalde onderwerpen, ik mag in principe alles zeggen
quote:Lieve allemaal,
Mijn boek met 50 columns over De Gouden Kooi is afgekeurd door John de Mol.
Ik heb een jaar moeten vechten om mijn boek te mogen publiceren en nadat ik hoorde dat ik mij aan mijn zwijgplicht moest houden ben ik columns gaan schrijven. Ook deze 50 columns mag ik helaas niet publiceren. De zoveelste desillusie die ik moet verwerken.
Bij NOVA (zie youtube/link:John de Mol woest bij d2 NOVA) vertelde J.d.M dat wij wel mochten praten over onze ervaringen in De Gouden Kooi en hij geen juridische stappen zou ondernemen...nou..schiet mij maar lek dan!!!!!
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub, klopt het dat je in je broek hebt geplast?
Ik ben geen Huubfan, maar ik snap je (geloof ik) beter.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:04 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag heb jij een Huub - Alert knop op je pc zitten! Jezus elke x als hij hier is kom jij hier weer aan met wankele vragen!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet achterlijk bent, en best weet wat er zich allemaal afgespeeld heeft, een deel kunt je zelf bedenken. Bij het zien van een stukje film, waar men conclusies trekt (waarmee men denkt jou te moeten informeren), die in mijn ogen een belediging zouden ,(moeten) zijn voor jouw intelligentie en relativeringsvermogen, verbaas ik me over jouw reacties. Ik ben toch wel van jou gewend dat je je duidelijk uitspreekt, toch?
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag heb jij een Huub - Alert knop op je pc zitten! Jezus elke x als hij hier is kom jij hier weer aan met wankele vragen!
Tuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 23:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Mazaru, plaats nog eens een paar van je gave gifs
Is het dan ook niet dat je er vrede mee hebt dat je niet hebt gewonnen?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
weet niet hoe ik daarin was geweest, maar ik kan slecht tegen onrecht en bezwijk niet snel onder groepsdruk
cool...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:10 schreef Huubdgk het volgende:
Desii, btw jouw kaartjes in de villa vond ik top en die heb ik allemaal bewaard, nog ontzettend bedankt daarvoor en je schilderij (of schilderij van een fotodinges die jij gemaakt hebt) hang in mijn woonkamer
Ilona heeft wel in dat hok gezeten maar mag er niks over vertellen in haar columns. Geef mij een goede reden waarom niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:09 schreef Huubdgk het volgende:
het is pas mogelijk om over dergelijke situaties te kunnen oordelen als je er zelf in hebt gezeten....
Ik heb Jaap toen een kaartje gestuurd of ie ook was besmet met het HOS virus. Jij en Lieke lazen dat kaartje voor bij de rotonde.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:10 schreef Huubdgk het volgende:
Desii, btw jouw kaartjes in de villa vond ik top en die heb ik allemaal bewaard, nog ontzettend bedankt daarvoor en je schilderij (of schilderij van een fotodinges die jij gemaakt hebt) hang in mijn woonkamer
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag heb jij een Huub - Alert knop op je pc zitten! Jezus elke x als hij hier is kom jij hier weer aan met wankele vragen!
Dan wordt het tijd dat je eens een avondje flink door gaat hijsen, en dan gezellig online komt bij onsquote:Op maandag 23 juni 2008 23:04 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
beequeen, als jij bij verkade werkt mag je ook niet het recept openbaar maken..... zoveel geheimzinnigs gebeurde er niet, het is altijd zoveel groter gemaakt dan het isquote:Op maandag 23 juni 2008 23:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ilona heeft wel in dat hok gezeten maar mag er niks over vertellen in haar columns. Geef mij een goede reden waarom niet.
Ik ben niet zo snel onder de indruk. Lieke moest natuurlijk daar iets over zeggen. Die is natuurlijk vantevoren ook bestookt met goede adviezen.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:02 schreef schatje het volgende:
Weinig aan de hand met Brian en Amanda? Over door een roze bril kijken gesproken. Ook Lieke was behoorlijk geschrokken hoe agressief Brian nu eigenlijk was. Zij heeft Amanda door ook opgewezen.
Daar zal best enig pressie middel achter zitten.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ilona heeft wel in dat hok gezeten maar mag er niks over vertellen in haar columns. Geef mij een goede reden waarom niet.
hahahhaa, true, check maar afgelopen nachtquote:Op maandag 23 juni 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je eens een avondje flink door gaat hijsen, en dan gezellig online komt bij ons![]()
Als jij dronken bent komt er veel meer uit
volgens mij was hij afgelopen nacht aan het hijsen...maar zoveel meer kwam er niet uit hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 23:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je eens een avondje flink door gaat hijsen, en dan gezellig online komt bij ons![]()
Als jij dronken bent komt er veel meer uit
Definieer "wankele".quote:Op maandag 23 juni 2008 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies, door een roze brik kijkenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel onder de indruk. Lieke moest natuurlijk daar iets over zeggen. Die is natuurlijk vantevoren ook bestookt met goede adviezen.
Ja inderdaad, arme Brian. Hij heeft al zo'n moeite met zichzelf uitdrukkenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel onder de indruk. Lieke moest natuurlijk daar iets over zeggen. Die is natuurlijk vantevoren ook bestookt met goede adviezen.
Brian is, what you see, is what you get, he's a rough type of guy, en hij heeft moeite met tegenspraak, vooral omdat hij moeite heeft met zichzelf uitdrukken. Is al erg genoeg. Wat is er nou gebeurd? Hij zei dat ze haar mond moest houden e.d. Duh! Wat erg.....
Je kon wat beter vloeken,maar verder viel het ozoooo mee!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:16 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hahahhaa, true, check maar afgelopen nacht
Nou hooguit in spiegelbeeld, denk ik.quote:
Ik vind het wel grappig dat Huubfans worden beschuldigd van rechtlullen terwijl andere fans er zelf ook een handje van hebben.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:18 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja inderdaad, arme Brian. Hij heeft al zo'n moeite met zichzelf uitdrukken![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:16 schreef Desii het volgende:
[ afbeelding ]
Er is toch ook zo'n hele gave van GI Claire (dat ze Huub helemaal achteruit duwt en hij op dat bankje springt... een langere versie als deze)
Claire is daar zo'n enorm stoer wijffie
oh we moeten medelijden hebben met Brian, lieve schat ik heb dingen teruggezien en in het echt gezien (die jullie niet eens hebben gezien) over hoe hij met Amanda om is gegaan, maar dat is verder gegaan dan alleen zeggen dat ze haar mond moest houden...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Brian is, what you see, is what you get, he's a rough type of guy, en hij heeft moeite met tegenspraak, vooral omdat hij moeite heeft met zichzelf uitdrukken. Is al erg genoeg. Wat is er nou gebeurd? Hij zei dat ze haar mond moest houden e.d. Duh! Wat erg.....
Ik vond det doucheincident toch best eng hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee schatje, die draag jij al.quote:
das dan wel waar... check dat rijtje van gisteravond met Brianaanse uitsprakenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:18 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja inderdaad, arme Brian. Hij heeft al zo'n moeite met zichzelf uitdrukken![]()
Wat wij hebben gezien is al niet normaalquote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
oh we moeten medelijden hebben met Brian, lieve schat ik heb dingen teruggezien en in het echt gezien (die jullie niet eens hebben gezien) over hoe hij met Amanda om is gegaan, maar dat is verder gegaan dan alleen zeggen dat ze haar mond moest houden...
Ja maar dan krijg ik Zyklom B om mijn oren, dan toch liever het recept van de Verkade koekjes.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:16 schreef Huubdgk het volgende:
hahahhaa, true, check maar afgelopen nacht
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Desii het volgende:
[..]
das dan wel waar... check dat rijtje van gisteravond met Brianaanse uitspraken
Een is me alijd bijgebleven, heb toen letterlijk in mijn broek gepist van het lachen...
Hij en Amanda hadden ruzie en ineens ging hij zichzelf verklaren met het feit dat hij een fokking boswachter was in de fokking veluwse bos waar hij een fokking beer ging neerschieten.
Nou, hij schoot mij lek, want de clou was ik al een tijdje kwijt
Zelfbescherming!!!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:23 schreef schatje het volgende:
Brian heeft Lieke toch ook geslagen bij de paardenbak? Dat zal Brian ook wel weer niet kwaad hebben bedoeld ofzo.
Oh ja, ik durf gerust toe te geven dat ik af en toe door een roze bril kijkquote:
tja,je likt zomaar ongestelde bloed hoor...pas op!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:24 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Daar was toch ooit een topic van? Die uitspraken waren echt om in je broek van te pissen!
verkadekoekjes zijn lekker maar hoe maken ze dat tochquote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond det doucheincident toch best eng hoor.
Huub: Mocht daar niet over gesproken worden?
Toch vreemd... jou werd je van alles voor de voeten gegooid... je bent oa uitgemaakt voor racist, verkrachter en moordenaar maar ook wifebeater. Waarvan in het huis geen echte bewijzen waren... Nu is dat doucheincident iets wat in het huis is gebeurd en dat wordt dan doodgezwegen en leek niet te mogen worden gebruikt.
Het is makkelijk om te zeggen dat dat niet in het belang van de show was maar die beschuldigingen aan jou adres hadden die dan wel meerwaarde? Kun je daar iets meer over zeggen? Waarom je dat niet gebruikt hebt bijvoorbeeld?
Volgens Lieke heeft Brian haar ook nog een keer bij de trap naar beneden geslagen.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Desii het volgende:
[..]
das dan wel waar... check dat rijtje van gisteravond met Brianaanse uitspraken
Een is me alijd bijgebleven, heb toen letterlijk in mijn broek gepist van het lachen...
Hij en Amanda hadden ruzie en ineens ging hij zichzelf verklaren met het feit dat hij een fokking boswachter was in de fokking veluwse bos waar hij een fokking beer ging neerschieten.
Nou, hij schoot mij lek, want de clou was ik al een tijdje kwijt
Het douchegebeuren was ook heel heftig. Ik denk dat Brian zichzelf daar niet goed in de hand had. Ik denk dat hij bang was dat Amanda zou gaan slaan. Het was ook een gekkenhuis, iedereen liep te schreeuwen en het was en onoverzichtelijk geheel. Zoiets eindigt bij voetballen, meestal ook in een doelpunt.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond det doucheincident toch best eng hoor.
Huub: Mocht daar niet over gesproken worden?
Toch vreemd... jou werd je van alles voor de voeten gegooid... je bent uitgemaakt voor racist, verkrachter en moordenaar. Waarvan in het huis geen echte bewijzen waren... Nu is dat doucheincident iets wat in het huis is gebeurd en dat wordt dan doodgezwegen en leek niet te mogen worden gebruikt.
Het is makkelijk om te zeggen dat dat niet in het belang van de show was maar die beschuldigingen aan jou adres hadden die dan wel meerwaarde? Kun je daar iets meer over zeggen? Waarom je dat niet gebruikt hebt bijvoorbeeld?
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:26 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja,je likt zomaar ongestelde bloed hoor...pas op!
Was gewoon grappenderwijs, je weetzzzzz. Brian, de humorist, rapper, gitarist, dichter en vooral EEN HELE GROTE KLOOTZAK.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:23 schreef schatje het volgende:
Brian heeft Lieke toch ook geslagen bij de paardenbak? Dat zal Brian ook wel weer niet kwaad hebben bedoeld ofzo.
Hmm, denk je dan dat ome Sjon de mythe gewoon in stand wil houden dan? Als alles openbaar is dan wordt er misschien een keertje ochhhh, wat errugggg geroepen en dan is het dat, nu blijven de mensen speculeren natuurlijk, omdat er een heleboel niet is gezegd en geschreven.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:15 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
beequeen, als jij bij verkade werkt mag je ook niet het recept openbaar maken..... zoveel geheimzinnigs gebeurde er niet, het is altijd zoveel groter gemaakt dan het is
nou..hier schrik ik van...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
oh we moeten medelijden hebben met Brian, lieve schat ik heb dingen teruggezien en in het echt gezien (die jullie niet eens hebben gezien) over hoe hij met Amanda om is gegaan, maar dat is verder gegaan dan alleen zeggen dat ze haar mond moest houden...
gelukkig beschermt hij alleen zn eigen vrouwtje met een doucheslang....anders had het met lieke slecht afgelopenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens Lieke heeft Brian haar ook nog een keer bij de trap naar beneden geslagen.
Ook zelfbescherming.
Ben jij Netty?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het douchegebeuren was ook heel heftig. Ik denk dat Brian zichzelf daar niet goed in de hand had. Ik denk dat hij bang was dat Amanda zou gaan slaan. Het was ook een gekkenhuis, iedereen liep te schreeuwen en het was en onoverzichtelijk geheel. Zoiets eindigt bij voetballen, meestal ook in een doelpunt.
Amanda kennende, die pikt niets als ze beneveld is door de drank. Ik denk niet dat het nodig was geweest om haar richting douches te sleuren, omdat zij voor rede vatbaar was.
Doordat zij tegensputterde (wat ik eigenlijk ook zou doen, vooral als ik een borrel op heb) heeft hij haar me kracht moeten duwen richting douche (weg van de plek waar ze de fout in kon gaan).Echter als iemand tegensputtert, ziet het er vele malen erger uit. Naar ik begrepen heb, is Amanda ook aardig tekeer gegaan, dus dat staaft mijn theorie.
Gelukkig is dit niet meer gebeurt. Hij had zichzelf zeker niet in de hand toen, en Amanda ook niet.
zullen we dealtje makenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:27 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
verkadekoekjes zijn lekker maar hoe maken ze dat toch
zou kunnen, maar ik denk dat gewoon dat tv maken een kunst is en als je daar een goede methode voor hebt gevonden ga je daar niet alles over uit de doeken doen, net zoals de verkade koekjes zegmaar,quote:Op maandag 23 juni 2008 23:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, denk je dan dat ome Sjon de mythe gewoon in stand wil houden dan? Als alles openbaar is dan wordt er misschien een keertje ochhhh, wat errugggg geroepen en dan is het dat, nu blijven de mensen speculeren natuurlijk, omdat er een heleboel niet is gezegd en geschreven.
Daar had hij een ram voor zn hersens bij een boxwedstrijd niet voor nodigquote:Op maandag 23 juni 2008 23:28 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Die gast was echt getikt af en toe.
En toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat jij dit een beetje goedpraat, klopt dat?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het douchegebeuren was ook heel heftig. Ik denk dat Brian zichzelf daar niet goed in de hand had. Ik denk dat hij bang was dat Amanda zou gaan slaan. Het was ook een gekkenhuis, iedereen liep te schreeuwen en het was en onoverzichtelijk geheel. Zoiets eindigt bij voetballen, meestal ook in een doelpunt.
Amanda kennende, die pikt niets als ze beneveld is door de drank. Ik denk niet dat het nodig was geweest om haar richting douches te sleuren, omdat zij voor rede vatbaar was.
Doordat zij tegensputterde (wat ik eigenlijk ook zou doen, vooral als ik een borrel op heb) heeft hij haar me kracht moeten duwen richting douche (weg van de plek waar ze de fout in kon gaan).Echter als iemand tegensputtert, ziet het er vele malen erger uit. Naar ik begrepen heb, is Amanda ook aardig tekeer gegaan, dus dat staaft mijn theorie.
Gelukkig is dit niet meer gebeurt. Hij had zichzelf zeker niet in de hand toen, en Amanda ook niet.
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:27 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hey dat heb ik ook gemist... maar klinkt hilarisch... is daar nog een filmpje van?
Als ik zie hoe je reageert op zaken die niet helemaal kloppen.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Tering zeg!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik zie hoe je reageert op zaken die niet helemaal kloppen.
Ik gebruik mijn gezond verstand en observeer, heb een redelijk goede intuitie, ds ik laat me niets wijsmaken.
Maar, wat wil je hiermee zeggen, dat je gelooft dat hij haar op haar hoofd geslagen heeft?
Geloof niet dat hij zegt dat hij iets gelooft....quote:Op maandag 23 juni 2008 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn gezond verstand en observeer, heb een redelijk goede intuitie, ds ik laat me niets wijsmaken.
Maar, wat wil je hiermee zeggen, dat je gelooft dat hij haar op haar hoofd geslagen heeft?
Pfffff, JdM heeft over de rug van jullie allemaal de wrange vruchten mogen plukken van een uiteindelijk geflopt programma. Ik heb er er 1 1/2 jaar met genoegen en soms met afgrijzen naar gekeken maar Ome Sjon kan het aan de straatstenen niet kwijt. Jammer maar helaas.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef Huubdgk het volgende:
zou kunnen, maar ik denk dat gewoon dat tv maken een kunst is en als je daar een goede methode voor hebt gevonden ga je daar niet alles over uit de doeken doen, net zoals de verkade koekjes zegmaar,
Oh maar dat TV maken een kunst is dat staat wel buiten kijf, maar ik snap zijn uitspraak dat er niemand juridisch vervolgd gaat worden nav verhalen over de kooi niet als je de weigering tov dat boek met columns er bij pakt.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ik denk dat gewoon dat tv maken een kunst is en als je daar een goede methode voor hebt gevonden ga je daar niet alles over uit de doeken doen, net zoals de verkade koekjes zegmaar,
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tering zeg!
Hij zat in dat huis. Me dunkt dat hij beter gezien heeft wat er is gebeurt dan wij met al die streamlocks
Dat snap ik...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:27 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
verkadekoekjes zijn lekker maar hoe maken ze dat toch
ik heb zo vaak in een groepsdiscussie gedacht, ben ik nou gek.... en iedere keer als ik iets verbeterde, OH GOD JIJ MAAKT NOOIT FOUTEN ZEKER< en nog meer gebler, maar heb mij altijd helemaal suf gelachen om zijn taalgebruik, weten jullie nog de eerste keer dat ik hem daarop pakte (en goed) kijken hoe goed jullie zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 23:34 schreef HoneyBunny het volgende:
Kwam deze tegen uit januari 2008:
"Brian zegt tegen José dat hij het liefst naar buiten wil om inspiratie op te doen voor zijn nummer over alleenstaande moeders, bij de bushalte enzo, kijken naar alleenstaande moeders.( Brian ziet dat nl direct)"
Huub, heb je af en toe niet met verbazing zitten luisteren naar wat er uit die gast zn mond kwam? Of went zoiets na een tijdje?
waarom deed hokje dan niets....of haar familie..de bewoners.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:22 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Ik ervaar dat niet zo, want daar waar Brian te ver gaat ik mijn ogen, zeg ik het ook.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat jij dit een beetje goedpraat, klopt dat?
OKe, jij gebruikt je gezond verstand. Wat als Amanda in dit geval je dochter was geweest? Had je dan tegen haar gezegd dat ze wel een beetje lastig was en ze dit aan had kunnen zien komen?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misscihen viel Huub toch stiekum op Bri, wie weet.quote:
Nogmaals, ik vond het allemaal reuze meevallen. Amanda kreeg heel veel liefde en ook zij is verantwoordelijk voor haar eigen daden. Geldt voor Claire, Lieke, Amanda, en voor iedereen die daar gezeten heeft.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
OKe, jij gebruikt je gezond verstand. Wat als Amanda in dit geval je dochter was geweest? Had je dan tegen haar gezegd dat ze wel een beetje lastig was en ze dit aan had kunnen zien komen?
jij weet niet wat er wel en niet is gebeurt of wel?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef hondjes het volgende:
[..]
waarom deed hokje dan niets....of haar familie..de bewoners.
Ja dat weet ik nog wel, daar werd hij toen zo verschrikkelijk pissig om! Heeft tie flink mee gezeten. Een van de die-hards weet het vast nog wel (ik heb geheugen als vergiet wat dat betreft)quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik heb zo vaak in een groepsdiscussie gedacht, ben ik nou gek.... en iedere keer als ik iets verbeterde, OH GOD JIJ MAAKT NOOIT FOUTEN ZEKER< en nog meer gebler, maar heb mij altijd helemaal suf gelachen om zijn taalgebruik, weten jullie nog de eerste keer dat ik hem daarop pakte (en goed) kijken hoe goed jullie zijn
Huub was erbij, dus die weet precies wat er gebeurd is lijkt mij.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Op de bank, tijdens een ontslagronde volgens mij, toen Lieke op de bank moest?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik heb zo vaak in een groepsdiscussie gedacht, ben ik nou gek.... en iedere keer als ik iets verbeterde, OH GOD JIJ MAAKT NOOIT FOUTEN ZEKER< en nog meer gebler, maar heb mij altijd helemaal suf gelachen om zijn taalgebruik, weten jullie nog de eerste keer dat ik hem daarop pakte (en goed) kijken hoe goed jullie zijn
Hoe leg jij dan uit dat ze het slipje van Lieke probeerde uit te trekken met dat geintje van haar in de vijver willen gooien? Of het slaan van Lieke door Brian bij de paardenbak?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zal nooit iemand goedpraten, ik ben ben eerlijk tegenover mezelf. Het is een fijn gevoel, kan ik je zeggen.
Ja, die mensen zijn er.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef MargrietV het volgende:
Er zijn altijd mensen, die pretenderen alles beter te weten en het ophangen aan een redelijke intuitie en dan ook nog doen of het onder haar/zijn eigen ogen is gebeurd. Arrogantie ten top!
Dat is geen antwoord op wat ik je vroeg. Als het je dochter was, zou je haar dan hetzelfde zeggen als wat je tegen ons zegt? Als moeder?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vond het allemaal reuze meevallen. Amanda kreeg heel veel liefde en ook zij is verantwoordelijk voor haar eigen daden. Geldt voor Claire, Lieke, Amanda, en voor iedereen die daar gezeten heeft.
Ja, mag ik dat naast me neerleggen, want ik weet niet wat, het is niet te controleren, en ik kan daar dus niets mee. De fans vast wel. Help yourself.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij zegt dat hij iets gelooft....
Hij zegt dat hij wat meer heeft waargenomen.....klein verschil hoor
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:41 schreef Juud79 het volgende:
Ik vond met name de eeuwige 'Ik vraag je een vraag' van Brian enorm sterk..grin
Er was inderdaad lang een topic met grappige uitspraken, heb hem kunnen vinden via google, op VOL.
Dat is meer dan de moeite waard om even door te lezen..
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=4264
dat was zo leuk, dan wist tie niet meer waar hij het zoeken moest...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
De laatste 8 maanden waren toch niet om aan te zien? Streams met Brian en Amanda volgde ik eigenlijk al zo weinig mogelijk. Dennis en Nadia waren dramatisch. Natasia was te walgelijk om te volgen. Waar ik voor bleef kijken waren de sociale en leuke momenten van Huub.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pfffff, JdM heeft over de rug van jullie allemaal de wrange vruchten mogen plukken van een uiteindelijk geflopt programma. Ik heb er er 1 1/2 jaar met genoegen en soms met afgrijzen naar gekeken maar Ome Sjon kan het aan de straatstenen niet kwijt. Jammer maar helaas.
Ik heb er jammer genoeg geen caps van. Maar ik vond het massaal bekogelen van Huub en Lieke die op een heuveltje zaten ook zo'n walgelijke vertoning.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe leg jij dan uit dat ze het slipje van Lieke probeerde uit te trekken met dat geintje van haar in de vijver willen gooien? Of het slaan van Lieke door Brian bij de paardenbak?
Ik vroeg haar ook om haar mening Noekquote:Op maandag 23 juni 2008 23:43 schreef noekje het volgende:
Hé hallo, Huub is er! Gaan jullie allemaal Thunderbitch ondervragen. Zij heeft haar mening, mag ze hebben. Gaat toch niet veranderen en die van jullie ook niet.
Hoi Huub!![]()
Trusten Huub!
ik wist niet dat Brian en Amanda zo slecht over mij spraken, maar uitspraken zijn voor hun rekening... de buren registeren over het algemeen, en dit vonden ze dus blijkbaar prima. Ik ben van mening dat ze niets moeten censureren, uitspraken zijn voor mensen hun eigen rekening.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat snap ik...
Maar wat vind jij ervan dat jij dat dan niet mocht gebruiken maar Brian en Amanda constant jou wel zwart mochten maken zonder dat er in gegrepen werd?
Er zijn veel verkapte oproepen door hen gedaan dat je wel wat aangedaan zou worden (hint hint aan de streamkijkers toen). Iets waar je in het echte leven nog wel eens goed last van kan krijgen. Had de Febo dat soort uitspaken dan ook niet moeten verbieden?
De post werd door achter gelezen.... en daarom ook goede informatie voor hen over wat er bij de streamers speelde kregen jullie daar ook feedback van de Febo op?
Nee, ik ben geen Netty, anders had ik het wel gezegd. Vreemde vraag eigenlijk.quote:
Ja, ondertussen zijn we bij hoofdstuk Brian en Amanda, dat gaat zo weer 1,5 jaar door.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik vroeg haar ook om haar mening Noek
Daar heb je volkomen gelijk in. Geen makkelijke positie, maar ook een eigen keuze natuurlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:09 schreef Huubdgk het volgende:
het is pas mogelijk om over dergelijke situaties te kunnen oordelen als je er zelf in hebt gezeten....
En Jaap en Huub maar roepen dat Nadia zo goed was voor de kijkcijfers.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:44 schreef akveor het volgende:
[..]
De laatste 8 maanden waren toch niet om aan te zien? Streams met Brian en Amanda volgde ik eigenlijk al zo weinig mogelijk. Dennis en Nadia waren dramatisch. Natasia was te walgelijk om te volgen. Waar ik voor bleef kijken waren de sociale en leuke momenten van Huub.
Ik vind het dan ook belachelijk dat het programma zo ondergeschikt werd gemaakt aan de TV uitzendingen. Geen wonder dat het dan ook is geflopt. Veel mensen willen zich graag associeren met de wannabees... hoe dan?
Hou je schmoelllllll,jij wil me laten aanvaarden dat ik over de schijf ben gegaan!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Brian: Ze haalt me de woede onder de nagels vandaan
En dat is pas de eerste
Ach, actie vraag om reactie, in beide 'kampen' waren er wat met een hele bult boter op hun hoofd, zeg maar.....quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik wist niet dat Brian en Amanda zo slecht over mij spraken, maar uitspraken zijn voor hun rekening... de buren registeren over het algemeen, en dit vonden ze dus blijkbaar prima. Ik ben van mening dat ze niets moeten censureren, uitspraken zijn voor mensen hun eigen rekening.
Kreeg geen feedback over de mening van streamers van de Febo, al kreeg ik af en toe wel hier en daar door dat sommige "Huubfans" vrij ver konden gaan in hun support....zeg maar.... ofzo
dus ik kan hieruit concluderen, dat er opgetreden is, mooi..bedankt voor antwoordquote:Op maandag 23 juni 2008 23:40 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
jij weet niet wat er wel en niet is gebeurt of wel?
Ja gestoord af en toe, massaal de politie of gewoon 112 bellen na een incident, redactie bombarderen met mail en foon. Mensen die in de Kooi iets kwamen doen bestoken met haat en dreigmail, waardoor ze niet meer durfde of wilde komen. Ja sommige fans, van overigens alle bewoners, waren af en toe heel raar bezig...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik wist niet dat Brian en Amanda zo slecht over mij spraken, maar uitspraken zijn voor hun rekening... de buren registeren over het algemeen, en dit vonden ze dus blijkbaar prima. Ik ben van mening dat ze niets moeten censureren, uitspraken zijn voor mensen hun eigen rekening.
Kreeg geen feedback over de mening van streamers van de Febo, al kreeg ik af en toe wel hier en daar door dat sommige "Huubfans" vrij ver konden gaan in hun support....zeg maar.... ofzo
Huub, ik wil je een ding meegeven.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Welterusten slaap lekker!quote:Op maandag 23 juni 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ondertussen zijn we bij hoofdstuk Brian en Amanda, dat gaat zo weer 1,5 jaar door.![]()
Ik heb er 1,5 jaar naastgezeten. Voel het nog steeds in mijn hoofd, daarom moet ik nu ook naar bed.
Ga maar slapen dan, ik zal lief zijn en mn scrollwiel gebruikenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ondertussen zijn we bij hoofdstuk Brian en Amanda, dat gaat zo weer 1,5 jaar door.![]()
Ik heb er 1,5 jaar naastgezeten. Voel het nog steeds in mijn hoofd, daarom moet ik nu ook naar bed.
Als het daadwerkelijk Huubfans waren hè? Voor hetzelfde geldt waren het Brian en Amanda fans die Huubfans in het kwaad daglicht probeerde te stellen.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Het waren, de Huubsoppers hoor. Als je een aktie weet van fans van een van de anderen, hoor ik het graag van je.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja gestoord af en toe, massaal de politie of gewoon 112 bellen na een incident, redactie bombarderen met mail en foon. Mensen die in de Kooi iets kwamen doen bestoken met haat en dreigmail, waardoor ze niet meer durfde of wilde komen. Ja sommige fans, van overigens alle bewoners, waren af en toe heel raar bezig...
Grin, en t was allemaal maar een spelletje...
Ja, jij redeneert het vooral vanuit het standpunt van Brian en Amanda. Dat is helaas niet objectief.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub, ik wil je een ding meegeven.
Doe ermee wat je wilt, maar er worden hier dingen gezegd, die niet kloppen, althans ze worden in een context geplaatst, waar ze niet in thuishoren. Ik zou zeggen, neem dan alle tijd en bekijk aal filmpjes, als je een beeld wilt hebben, buiten wat je zelf meegemaakt hebt, en trek dan jouw conclusies. Dit is een advies van mens tot mens.
mag hij nou van de sofa af?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub, ik wil je een ding meegeven.
Doe ermee wat je wilt, maar er worden hier dingen gezegd, die niet kloppen, althans ze worden in een context geplaatst, waar ze niet in thuishoren. Ik zou zeggen, neem dan alle tijd en bekijk aal filmpjes, als je een beeld wilt hebben, buiten wat je zelf meegemaakt hebt, en trek dan jouw conclusies. Dit is een advies van mens tot mens.
Heb wel gelachen toen ze de politie in Eemnes gingen bellen om te zeggen dat er bezopen lui gingen rijden.Vond ik wel een goede actie.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja gestoord af en toe, massaal de politie of gewoon 112 bellen na een incident, redactie bombarderen met mail en foon. Mensen die in de Kooi iets kwamen doen bestoken met haat en dreigmail, waardoor ze niet meer durfde of wilde komen. Ja sommige fans, van overigens alle bewoners, waren af en toe heel raar bezig...
Grin, en t was allemaal maar een spelletje...
Rouwadvertentie Claire en andere bedreigingen waardoor het gastenboek van haar site op slot moest. Dat is er al eentje.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het waren, de Huubsoppers hoor. Als je een aktie weet van fans van een van de anderen, hoor ik het graag van je.
ja,,na al die uitspraken van brian, waaronder,,,ik breek huub zijn nek straks , in een tel,kregen de streamers inderdaad de zenuwen, logisch toch.,daarbij jaap met zijn lugubere uitspraken, van vechten, dood begrafenis, echt gezellig hoor, werd het,,,quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:52 schreef MargrietV het volgende:
Streams van Nadia en Dennis werden echt niet bekeken door mij, hun stompzinnig geleuter, was voor een ding goed... voor een kotsbak.
je kan daar helemaal nix uit concluderen...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
dus ik kan hieruit concluderen, dat er opgetreden is, mooi..bedankt voor antwoord
Voor Brian en Amanda waren ook geen acties nodig, die genoten bescherming, dat weet jij toch ook wel?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het waren, de Huubsoppers hoor. Als je een aktie weet van fans van een van de anderen, hoor ik het graag van je.
kan je daar ook voorbeelden van geven?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
al kreeg ik af en toe wel hier en daar door dat sommige "Huubfans" vrij ver konden gaan in hun support....zeg maar.... ofzo
Net zo goed als veel dingen in de goudenkooi een spel waren.....was dat ook zo op de forumsquote:Op maandag 23 juni 2008 23:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb wel gelachen toen ze de politie in Eemnes gingen bellen om te zeggen dat er bezopen lui gingen rijden.Vond ik wel een goede actie.
Noblesse oblige?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:53 schreef MargrietV het volgende:
Nou wat ik dus weiger te geloven, is die vrachtwagen met cadeaus voor Lieke haar verjaardag. ! Had ze zelf met de buren geregeld!
Als hij erbij was, wat denken jullie hem dan nog wijs te maken?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub was erbij, dus die weet precies wat er gebeurd is lijkt mij.
Ja, dat is ook zo'n leuke.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Voor Brian en Amanda waren ook geen acties nodig, die genoten bescherming, dat weet jij toch ook wel?
Doe haar de groetjes en een dikkequote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
lieve mensen ik ga er ff mee kappen, ik zie echt mega veel interesante posts, en mijn vingers jeuken enorm, maar kom later vnvnd nog wel ff terug, want ga nu ff met Claire wijntje drinken,
jullie zijn gaaf
liefs
HUub
Wijntje drinken......quote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
lieve mensen ik ga er ff mee kappen, ik zie echt mega veel interesante posts, en mijn vingers jeuken enorm, maar kom later vnvnd nog wel ff terug, want ga nu ff met Claire wijntje drinken,
jullie zijn gaaf
liefs
HUub
Die kapster kreeg geloof ik een stukje rauw vlees toegestuurd en haar kind werd bedreigd.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
kan je daar ook voorbeelden van geven?
Ik probeer hem helemaal niets wijs te maken, hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als hij erbij was, wat denken jullie hem dan nog wijs te maken?
later Huubquote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
jullie zijn gaaf
liefs
HUub
Zet Claire er gewoon naast met een wijntje,deed ze ook uren lang bij het pianospelenquote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
jullie zijn gaaf
liefs
HUub
kom Blurk we gaan een liedje zingen in de COSquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik probeer hem helemaal niets wijs te maken, hoe kom je daar bij?
Nee hoor, anders zeg ik niet, bekijk maar zelf alle filmpjes.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, jij redeneert het vooral vanuit het standpunt van Brian en Amanda. Dat is helaas niet objectief.
Hadden ze de foragebruikers maar niet moeten onderschatten. Ben het wel niet eens met dat sponsors enzo werden aangeschreven... maar veel streamers wisten op een gegeven moment ook niet meer waar ze met hun ongenoegen naar toe moesten. Dus begrijpen kan ik het wel. Ook hier stapelden de frustraties zich op. Met name toen met die molestatie van Lieke draaiden veel streamers door. Toen het de volgende leek als of jullie de schuldigen waren aan 6 tegen 2 gingen sommigen helemaal los.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Die kan ik me iets bij voorstellen, zeg nou zelf..................................... en dat hoeft niet eens iets te maken hebben met de overige bewoners.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:02 schreef noekje het volgende:
Huub moest via een andere ingang naar binnen bij Jensen. Er waren niet zulke toffe telefoontjes gekomen.
Er werd geld geboden om Huub op z'n bek te rossen. Tja..
Kortom, er is overal volk wat niet spoort. Wat een non-discussie zeg. Ga de wereld in en zie dat er mensen zijn die niet deugen. Gelukkig zijn er ook mensen die wel deugen, die moet je bij je houden.
Zodra het zover komt, moet je je pc uitzetten, want zij zitten daar en wij achter de pc en hebben er eigenlijk niets over te zeggen. De moeders en vaders misschien, maar zelfs dat is discutabel, want ze zijn allemaal volwassen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Hadden ze de foragebruikers maar niet moeten onderschatten. Ben het wel niet eens met dat sponsors enzo werden aangeschreven... maar veel streamers wisten op een gegeven moment ook niet meer waar ze met hun ongenoegen naar toe moesten. Dus begrijpen kan ik het wel. Ook hier stapelden de frustraties zich op. Met name toen met die molestatie van Lieke draaiden veel streamers door. Toen het de volgende leek als of jullie de schuldigen waren aan 6 tegen 2 gingen sommigen helemaal los.
Het is ook met name de censuur waar wij als streamers moeite mee hadden. Je voelt je op een gegeven moment toch erg betrokken en voelt je ook als een soort van scheidrechter. Ik vind het jammer dat het spel niet meer gespeld werd met woorden. Ik vraag me af of ik dat jou 'kwalijk' moet nemen of de Febo.
Ja, dat lijkt me het verstandigste. Het is gewoon belachelijk en slaat nergens op. Kun je dat baseren op feiten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om, dat is het makkelijkste.
Dus dat kan je je wel voorstellen en van de rest keur je het afquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die kan ik me iets bij voorstellen, zeg nou zelf..................................... en dat hoeft niet eens iets te maken hebben met de overige bewoners.
Er schrijven genoeg zieke mensen op fora. Het ging over akties in de kooi. Op andere sites en fora is ook gereld e.d. But hey, misschien kijk ik daar niet meer van op. Heb ondertussen genoeg gelezen.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Rouwadvertentie Claire en andere bedreigingen waardoor het gastenboek van haar site op slot moest. Dat is er al eentje.
Ik kan me voorstellen dat er mensen waren die baalden als Huub met ziektes strooide en nouja, we weten het allemaal, ik hoef het allemaal niet te herhalen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus dat kan je je wel voorstellen en van de rest keur je het af![]()
welke kapster? en waarom dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Die kapster kreeg geloof ik een stukje rauw vlees toegestuurd en haar kind werd bedreigd.
Behoorlijk ziek.
Dus de Huubfans kunnen dan gewoon Brian in elkaar rossen,want ja ik baalde wel dat hij onterecht Huub voor aanrander en racist uitmaakte.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er mensen waren die baalden als Huub met ziektes strooide en nouja, we weten het allemaal, ik hoef het allemaal niet te herhalen.
oh dat had ik gemist... iik heb wel iets gehoord over dat Huub 'fans' de baas van Sandy (vriend van Brian) gingen bellen en mailen om er voor te zorgen dat hij zn baan zou kwijt raken....quote:Op maandag 23 juni 2008 23:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Die kapster kreeg geloof ik een stukje rauw vlees toegestuurd en haar kind werd bedreigd.
Behoorlijk ziek.
Kan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zodra het zover komt, moet je je pc uitzetten, want zij zitten daar en wij achter de pc en hebben er eigenlijk niets over te zeggen. De moeders en vaders misschien, maar zelfs dat is discutabel, want ze zijn allemaal volwassen.
is gister al beantwoord... zoek maar ff terugquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:02 schreef JaapLiekefan het volgende:
huub je zei in de kooi dat je biseksueksueel bent. is dat echt zo of was dat gewoon voor je gouden kooi image van 'jong, hip en wild'?
Dit wordt echt zo'n non-discussie. Je vraagt om voorbeelden, die krijg je legio en vervolgens ga je die weer stuk voor stuk in twijfel brengen...of ontkrachten.quote:
Ik weet niets van een slipje uittrekken.Volgens mij ben je in de war.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe leg jij dan uit dat ze het slipje van Lieke probeerde uit te trekken met dat geintje van haar in de vijver willen gooien? Of het slaan van Lieke door Brian bij de paardenbak?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:21 schreef Suikeroom het volgende:
ze hadden hartkloppingen en werden 'snachts badend in het zweet wakker om vervolgens de streams aan te zetten en te checken of het wel goed ging met Huub.. om vervolgens zich nog ff op te winden waarom Brian en Amanda niet in beeld zijn... ze zijn zeker bij de buren waar ze zonder contactpunten hun familie mogen spreken.. en die rat van een Brian die zit op de psp van Mikey gewoon op internet te chatten met Kenny!!! en oh wat zijn ze blij dat het nu is afgelopen, maar ze kunnen het toch ook maar niet loslaten en posten nu op fora nog steeds elke dag hun afschuw over Brian en Amanda, en het hokje.
Nou wordt ie mooi, ik vraag welke kapper? Äls dat niet mag, lekker dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dit wordt echt zo'n non-discussie. Je vraagt om voorbeelden, die krijg je legio en vervolgens ga je die weer stuk voor stuk in twijfel brengen...of ontkrachten.
En kan jij alleen maar negatief posten?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou wordt ie mooi, ik vraag welke kapper? Äls dat niet mag, lekker dan.
Voor de rest wil ik graag feiten horen.
Huub is niets van je. Hij heeft zelf voor gekozen om in de kooi te zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus de Huubfans kunnen dan gewoon Brian in elkaar rossen,want ja ik baalde wel dat hij onterecht Huub voor aanrander en racist uitmaakte.![]()
Heb ik vanavond ook proberen uit te leggen. I rest my case.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Inderdaad, daar ergerde ik me groen en geel aan. Overal iets achter zoeken en het gelijk als een vaststaand feit brengen.
die is ook gaafquote:
Precies hetzelfde.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:42 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op wat ik je vroeg. Als het je dochter was, zou je haar dan hetzelfde zeggen als wat je tegen ons zegt? Als moeder?
stop met dit gek@nker, want ik krijg er de typhus vanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub is niets van je. Hij heeft zelf voor gekozen om in de kooi te zitten.
Als iemand iets zegt over ziektes, dan kan het met mezelf of mijn naasten, waar ik moeite mee heb. Ik had er persoonlijk niet zo'n last van, ik kon er boven staan. Het viel me wel op, maar ik kreeg er geen hartkloppingen van en ik ging niet meteen bellen en mailen.
quote:
Maar escort en Huub gaat wel samen, dus die van mij was eigenlijk wel on-topicquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:41 schreef Desii het volgende:
[..]
die is ook gaaf![]()
(had hem ff weggehaald want hij was bedoeld voor de COS dinges)
Heeft zijn ster coordinaten dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:43 schreef snetje het volgende:
[..]
ja nou !! *zucht* ... nou dost ik niet meer te vragen naar de coördinaten van zijn ster ....
Dat jij fan van Huub bent, dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:42 schreef Desii het volgende:
[..]
stop met dit gek@nker, want ik krijg er de typhus van
Mooi. Ik ben ook niet de moeder van Lieke, noch van Claire.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben dus blij dat ik je dochter niet ben!
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:37 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Welterusten TB.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mooi. Ik ben ook niet de moeder van Lieke, noch van Claire.
Slaap lekker mensjes.
de valentijnsstemming??.. of was het toch de carnavalssteming.?? het was in ieder geval in die maand jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:57 schreef snetje het volgende:
[..]
euhm ... was dat niet vlak nadat brian aankondigde dat hij hedda wel op de tafel zou gooien ... ?
okkeeejjjj je pwn3d mequote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar escort en Huub gaat wel samen, dus die van mij was eigenlijk wel on-topic
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
jullie zijn gaaf
liefs
HUub
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:05 schreef Desii het volgende:
als jullie ff doorspammeren, gooi ik er wel en OP tegenaan
edit: zie net nog 15 berichten te gaan... ik wacht nog wel ff
iemand nog een grappig filmpje of zitten we nu weer te SC-en
LS... deze vind jij wel leuk![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:05 schreef Desii het volgende:
als jullie ff doorspammeren, gooi ik er wel en OP tegenaan
edit: zie net nog 15 berichten te gaan... ik wacht nog wel ff
iemand nog een grappig filmpje of zitten we nu weer te SC-en
LS... deze vind jij wel leuk![]()
Mandy, de reden weet ik ook niet.quote:
Ik weet niet, maar volgens mij was dat de reden waarom Lieke d'r benen zo bont en blauw waren. Nadia zei 'kom op, we trekken d'r slipje uit' ofzo, waarna Amanda en Natasia dat ook deden. Er is een filmpje van.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet niets van een slipje uittrekken.Volgens mij ben je in de war.
Dat is die eikelquote:
Hij ging toen een kopje water halenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:29 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens mij was Brian de echte aanrander. Kan me nog herinneren dat in het begin toen Brian nog in de masterbedroom sliep hij Amanda bijna door de muur heen ramde, waarbij Amanda WEL duidelijk NEE zei.
ja, dat weet ik nogquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij ging toen een kopje water halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |