Ja, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:46 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat het een goed plan is dat we niet doorgaan met rellen.
Ja, die is leuk. Daar verder dan maar?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:46 schreef akveor het volgende:
Thanks Tipsch..
Ik was net te laat en ik had nog wel zo'n leuke TT: [DGK # 0013] Alle welpies naar Huub?
Nee, jij bent aan de beurt met een OP bofkont... maar de TT mag je gebruiken...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, die is leuk. Daar verder dan maar?
Ik ook, ik vind het zo stom als mannen hun kaalheid willen verdoezelenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een beetje maar. Ik ben vooral erg verbaasd.
Pleur het russiche volkslied er nog maar een keer in.quote:
Ik ben niet zo laf om meteen daar naar toe te rennen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:59 schreef akveor het volgende:
Voor de losers onder ons: Dump hier je Oranje kleurtje
Wat is je nummer?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cóóóóóós, één foontje met Cin, en ik sta weer strak, kan alle ¤ 1,80 bellers, weer vriendelijk te woord staan
Is ook stom plus ken ik kale kerels die daar aantrekkelijk door zijn. En het idee dat ze haar hebben me tamelijk vreemd lijkt .quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het zo stom als mannen hun kaalheid willen verdoezelen
Ja laten we vooral het volkslied van het land draaien dat zoveel doden op haar geweten heeft!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Pleur het russiche volkslied er nog maar een keer in.
Ik ga morgen in vol oranje ornaat naar mijn ouders.... mijn vader is zo'n fanatieke... altijd leuk.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben niet zo laf om meteen daar naar toe te rennen!
Ik doe het dan ook niet. Stand 1 en even de nek uitscheren, heerlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het zo stom als mannen hun kaalheid willen verdoezelen
Veel mannen hebben volgens mij het idiote idee dat ze minder aantrekkelijk zijn als ze kaler worden en laten daardoor wat er nog wel staat langer doorgroeien.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook stom plus ken ik kale kerels die daar aantrekkelijk door zijn. En het idee dat ze haar hebben me tamelijk vreemd lijkt .Maar ik ken ze niet anders
nee,wel een ban blijkbaar!quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ga morgen in vol oranje ornaat naar mijn ouders.... mijn vader is zo'n fanatieke... altijd leuk.![]()
Heerlijk. Ik hou durfanquote:Op zondag 22 juni 2008 00:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik doe het dan ook niet. Stand 1 en even de nek uitscherenm heerlijk.
Ik nog nooitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als het klopt hoor. Ik heb maar 1x een ban op Fok! gehad
Ja, vind ik ook, liever een kale man dan een man met een cam-overquote:Op zondag 22 juni 2008 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel mannen hebben volgens mij het idiote idee dat ze minder aantrekkelijk zijn als ze kaler worden en laten daardoor wat er nog wel staat langer doorgroeien.
Ik zeg, lekker milimeteren dat haar, vind ikzelf een stuk aantrekkelijker
Voorbeeld lekker vent en kaal ..quote:Op zondag 22 juni 2008 00:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, liever een kale man dan een man met een cam-over
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja laten we vooral het volkslied van het land draaien dat zoveel doden op haar geweten heeft!
http://www.digitalsurvivors.com/archives/communistbodycount.php
Heb je toevallig ook CCCP shirtjes in je kast hangen?
Ik kan dat nummer gewoon niet draaien zonder daar aan te denken.
Nee hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 00:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee,wel een ban blijkbaar!
beetje lullig,maar als je erover wilt praten coos,dan weet je mijn nummer he?(voor jou gratis hoor
Juist!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Voorbeeld lekker vent en kaal ..[ afbeelding ]
Ik heb kale ballen. Mag dat ook?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat bof ik toch met jullie.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, liever een kale man dan een man met een cam-over
Die gingen tenminste nog lekker door na iedere wedstrijd, dit is gewoon huilen met de pet op.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oei dan ben je wel erg de weg kwijt
Doe mij maar een vent met een lekkere kop met haarquote:Op zondag 22 juni 2008 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou eens op met die You Tubes. Straks krijgen we Bohemian Rhapsody ook nog zekerquote:
Wat is je nummer?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cóóóóóós, één foontje met Cin, en ik sta weer strak, kan alle ¤ 1,80 bellers, weer vriendelijk te woord staan
En de glazenwasser op mijn werk. Maar daar zijn geen pics van op internetquote:
Ik zat eik meer aan a Perfect day te denken.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hou eens op met die You Tubes. Straks krijgen we Bohemian Rhapsody ook nog zeker
Volgens mij heb je mijn lapo gemist van het vorige topicquote:Op zondag 22 juni 2008 00:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hou eens op met die You Tubes. Straks krijgen we Bohemian Rhapsody ook nog zeker
Ik heb een geheim nummer.quote:
ééntje nog de mooiste kale man die er (was)...quote:Op zondag 22 juni 2008 00:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
maxima kan d'r jurk ook meteen wegsmijtenquote:Op zondag 22 juni 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:
Arme Smash-it die loopt nu als Oranje Prinses door de stad met haar tiara!
Als ik hem was zou ik vannacht als iedereen slaapt die vlaggetjes eraf trekken.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:19 schreef Dementor het volgende:
Die kerel bij mij in de wijk met al die vlaggetjes rondom zijn huis mag morgen vroeg opstaan!
Die draagt ze nog een keer als ze meegaat op staatsbezoek, merkt het gewone volk niets van.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maxima kan d'r jurk ook meteen wegsmijten![]()
zonde
Je hebt dus toch wel iets van een akela. Lekker naar die korte broekies loeren in de hoop dat er een eikeltje onderuit steekt.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
En de glazenwasser op mijn werk. Maar daar zijn geen pics van op internetMaar de secretaresse belt me tegenwoordig als ie aan het werk is dan hebben we een coca cola light break (roken) Vooral in de zomer leuk
Perfect!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zat eik meer aan a Perfect day te denken.
Hahahaha ik schaam me er niet voor hoor, heb toch Turkije - Rusland in de finale staan bij de bookmakersquote:Op zondag 22 juni 2008 00:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik vannacht als iedereen slaapt die vlaggetjes eraf trekken.
Scheelt weer een schaamte-momentje.
Ze mag altijd vanavond nog even langskomen.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maxima kan d'r jurk ook meteen wegsmijten![]()
zonde
Ja, dat is ook mooi, maar als het gaat kalen dan liever een écht kale man, die vind ik best sexy. En mannen die dan een kaal hoofd hebben met van die slierten, jakkes.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:15 schreef kissa het volgende:
[..]
Doe mij maar een vent met een lekkere kop met haar
Ja dat heb je mis, das echt niet zo aantrekkelijk Coosquote:Op zondag 22 juni 2008 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Je hebt dus toch wel iets van een akela. Lekker naar die korte broekies loeren in de hoop dat er een eikeltje onderuit steekt.![]()
Of heb ik het mis?
Nee joh. Lou.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Perfect!![]()
Wel de BBC versie he. Lekker galmen
Yul Brynner ook zo'n aantrekkelijk type .. Westworld . Ik was gek op die film. Nu is Yul iets te magertjesquote:Op zondag 22 juni 2008 00:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ééntje nog de mooiste kale man die er (was)...
Jij toch ook of ben je in den Here?quote:
Hij is dood....quote:Op zondag 22 juni 2008 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Yul Brynner ook zo'n aantrekkelijk type .. Westworld . Ik was gek op die film. Nu is Yul iets te magertjes
Ja maar Lou doet ook in die andere mee.quote:
quote:
Nu moet je nog zien dat je er een vangt.quote:
Ohquote:
Iets wat jij soms bij onze Dementiëva doet.quote:
nou moet ik zó lachen......quote:
Dan moet het iets moois zijnquote:Op zondag 22 juni 2008 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Iets wat jij soms bij onze Dementiëva doet.
Maar het moet er uit knul.quote:
Ik vind Jesus Christ Superstar beter.quote:
Nee maar dank een mooi filmpje en ik ken Westworld en The King and I. Maar mooie pics kwamen er voorbijquote:Op zondag 22 juni 2008 00:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou moet ik zó lachen......
en eigenlijk is 't helemaal niet leuk dat ie dood is
maar ja die gortdroge reactie van jou
Joh, als je je ogen dicht doet is een hand een hand!quote:
Zeg!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh, als je je ogen dicht doet is een hand een hand!
Ik stond erop. Maar goed, heb hem met koninginnedag pas weer nodig..quote:Op zondag 22 juni 2008 00:34 schreef Dementor het volgende:
Ik wist het!
Gebroken zeker?
Je krijgt van mij wel een nieuwe oke?
Draag je geen tiara met kerst en op je verjaardag?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik stond erop. Maar goed, heb hem met koninginnedag pas weer nodig..
Wat een kútavond, zeg! Sjesses.
Ik heet geen Amanda!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:36 schreef Dementor het volgende:
Draag je geen tiara met kerst en op je verjaardag?
Wel een hoog nichterig gehalte deze post.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Draag je geen tiara met kerst en op je verjaardag?
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:37 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik heet geen Amanda!
Trusten, Blurkie!
Dat valt nog te bezien!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel een hoog nichterig gehalte deze post.![]()
Gooi het er maar uit knul.
Je ben onder vrienden.
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dank een mooi filmpje en ik ken Westworld en The King and I. Maar mooie pics kwamen er voorbij
Laters Meisquote:
Kijk, als PeterNB nog even zijn gegevens aan je doorgeeft komt het allemaal goed.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen al too muchi verteld.
Jij hebt er duidelijk meer behoefte aan, ik zou zeggen stuur hem een PM.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk, als PeterNB nog even zijn gegevens aan je doorgeeft komt het allemaal goed.
Het rijmt ook nogquote:
wat vreselijkquote:
Zet jij de pan maar vast zachies op. Ik ga even Rebus kijken (die had ik opgenomen) en daarna lust ik wel wat.quote:
een schoonheidquote:Op zondag 22 juni 2008 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het rijmt ook nogMaar jeetje knappe kerel toch
Ik zet de vaseline enkel warm voor Cindy.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk meer behoefte aan, ik zou zeggen stuur hem een PM.
Mmm ik heb net de laatste kroket en frikadellen opgesoepeerdquote:Op zondag 22 juni 2008 00:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Zet jij de pan maar vast zachies op. Ik ga even Rebus kijken (die had ik opgenomen) en daarna lust ik wel wat.
Sorry Manu Ik vind dat zo'n trut. Weet niet eens precies waarom maar als ik een man wasquote:Op zondag 22 juni 2008 00:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb Chantal Janzen over me heen gehad![]()
![]()
Jullie ook een leuke avond gehad
Hoi biertje ??quote:
Ik denk "ik hou wijselijk mijn mond"quote:Op zondag 22 juni 2008 00:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel een hoog nichterig gehalte deze post.![]()
Gooi het er maar uit knul.
Je ben onder vrienden.
Vind haar wel iets hebben voor een blondje'quote:Op zondag 22 juni 2008 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry Manu Ik vind dat zo'n trut. Weet niet eens precies waarom maar als ik een man was
't is ook een trutquote:Op zondag 22 juni 2008 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry Manu Ik vind dat zo'n trut. Weet niet eens precies waarom maar als ik een man was
hoezo? voor een blondjequote:Op zondag 22 juni 2008 00:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind haar wel iets hebben voor een blondje'
Lekkerquote:
Ja.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat vreselijkwat een kutfilm moest dat nou
Val niet op blond, maar als het dan toch blond moet zijn Chantalquote:
En Ron Link maar dat zeg je er dan niet bij!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:48 schreef Manu82 het volgende:
![]()
okéquote:Op zondag 22 juni 2008 00:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Val niet op blond, maar als het dan toch blond moet zijn Chantal
Verhuizen!quote:Op zondag 22 juni 2008 01:00 schreef PeterNB het volgende:
Mmmmm...Dementor woont maar 10km bij me vandaan......whattodo....whattodo.....
In ons 2e huisquote:Op zondag 22 juni 2008 01:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dichterbij ? Neaahhhh........hij woont in een pauperbuurt
Bisex-jongens zijn 'not my thing'quote:Op zondag 22 juni 2008 01:04 schreef Dementor het volgende:
tijd om mijn fotoboek te updaten.
hey peet ik kan je ook zeggen dat ik bi ben, dan hoef je me ook niet te bekeren.
Je hebt mijn foto's toch gezien. Ik woon op stand aan het Hofpleinquote:Op zondag 22 juni 2008 01:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
In ons 2e huis
Als je mijn buurt pauper noemt woon je of in Oud Kralingen of in Nesselande.
Zo niet mag je gaan wiebelen.
Bitchi.
Hihi dan zijn we toch snel klaar kerelquote:Op zondag 22 juni 2008 01:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je hebt mijn foto's toch gezien. Ik woon op stand aan het Hofplein
Nee. ik heb je gemistquote:Op zondag 22 juni 2008 00:48 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Sneller is niet altijd lekkerder.......quote:Op zondag 22 juni 2008 01:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hihi dan zijn we toch snel klaar kerel
Is dit nou een belediging voor vrouwen of voor mannen die daarin zitten te stampen?quote:Op zondag 22 juni 2008 01:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(Dat heeft dan eerst in zo'n ontplofte mol liggen stampen.....nee dank je)
Dit is wat men noemt een pure belediging van het vrouwelijke voortplantingsorgaan....quote:Op zondag 22 juni 2008 01:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dit nou een belediging voor vrouwen of voor mannen die daarin zitten te stampen?
Ja weet je ik kan er niet zo snel iets over terug vinden maar qua lengte was het niet zo veel heb ik ooit es gelezen, de meeste dames staken ver boven hem uit. Ik probeerde daar net ff op te letten in dat filmpje .. Maar ja Hollywoodquote:Op zondag 22 juni 2008 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
een schoonheid![]()
vooral in the king and I
Verrekquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:13 schreef Gert het volgende:
alles beter dan nu op een parkeerdek in Basel in een auto zitten, half lam, terwijl je moet poepen
Ach ik zeg maar zo, we kunnen Bassie weer met een gerust hart loslaten in 020quote:Op zondag 22 juni 2008 01:13 schreef Gert het volgende:
Hi folks, fijn te lezen dat jullie het hier ook gezellig gehad hebben.![]()
Anyway: alles beter dan nu op een parkeerdek in Basel in een auto zitten, half lam, terwijl je moet poepen, en morgen 700 kilometer terug moet rijden.![]()
Wat een áfgang.
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:17 schreef PeterNB het volgende:
Over poepen gesproken..........ik ben richting de slaapkamer ! Trustuh !!
ja een paar hakken onder de schoen doen wonderenquote:Op zondag 22 juni 2008 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet je ik kan er niet zo snel iets over terug vinden maar qua lengte was het niet zo veel heb ik ooit es gelezen, de meeste dames staken ver boven hem uit. Ik probeerde daar net ff op te letten in dat filmpje .. Maar ja Hollywood
Dat wordt een heel vies verhaal. Dat vertel ik je nog wel eensquote:Op zondag 22 juni 2008 01:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Poepen en de connectie met slaapkamer begrijp ik niet helemaal![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:17 schreef PeterNB het volgende:
Over poepen gesproken..........ik ben richting de slaapkamer ! Trustuh !!
Houden zo denk ik dan!quote:Op zondag 22 juni 2008 01:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Poepen en de connectie met slaapkamer begrijp ik niet helemaal![]()
Via PM graagquote:Op zondag 22 juni 2008 01:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat wordt een heel vies verhaal. Dat vertel ik je nog wel eens
Wat een loooosah!quote:Op zondag 22 juni 2008 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach ik zeg maar zo, we kunnen Bassie weer met een gerust hart loslaten in 020
Wie is Bassiequote:Op zondag 22 juni 2008 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach ik zeg maar zo, we kunnen Bassie weer met een gerust hart loslaten in 020
En dan stiekem voor die toeterende shoarma-vreters zijn zekerquote:Op zondag 22 juni 2008 01:25 schreef Manu82 het volgende:
Vanaf nu ben ik overigens fan van Spanje, mag ik nu een rooie tag?
Jemig das grappig om terug te zien!!quote:Op zondag 22 juni 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja een paar hakken onder de schoen doen wonderen![]()
ik heb wel een filmpje voor je gevonden van westwood (waar je ook zijn lengte niet kan ''meten'')
enjoy
Ook mooiquote:Op zondag 22 juni 2008 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan stiekem voor die toeterende shoarma-vreters zijn zeker
Oh dat waren die toeteraars !! Kwartje valtquote:Op zondag 22 juni 2008 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan stiekem voor die toeterende shoarma-vreters zijn zeker
Ja die idioten die vannacht om half 2 nog zaten te toeterenquote:Op zondag 22 juni 2008 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat waren die toeteraars !! Kwartje valt
Daar hadden die idioten alle recht toequote:Op zondag 22 juni 2008 01:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja die idioten die vannacht om half 2 nog zaten te toeteren![]()
ik heb hem op dvd gezienquote:Op zondag 22 juni 2008 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig das grappig om terug te zien!!Ik was maar een klein meissie toen ik om voor het eerst zag. Mijn vader wasl een filmfreak en ik was duidelijk te jong om er naar te kijken. Vond het ook wel eng ..
![]()
Maar wel gaaf denk dat ik die film 3 keer heb gezien, ik zou me nu slap lachen denk ik ..
Als ze maar wel weten dat ik mijn toeter al klaar heb staan voor als ze uitgeschakeld wordenquote:
daar zal mooiiiiii blij mee zijnquote:Op zondag 22 juni 2008 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat waren die toeteraars !! Kwartje valt
Whehehehe Wat wil die nou eigenlijk ? Is er iemand die dat snaptquote:Op zondag 22 juni 2008 01:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daar zal mooiiiiii blij mee zijn
Das dan redelijk recent. De laatste keer dat ik um zag bestond de videorecorder nog maar net.of niet .quote:Op zondag 22 juni 2008 01:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb hem op dvd gezien
[ afbeelding ]
Wat? Dat voetballen? Lekker rustig toch zo, al die opwinding was toch al niet goed voor julliequote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Dat voetballen? Lekker rustig toch zo, al die opwinding was toch al niet goed voor jullie
quote:Op zondag 22 juni 2008 02:02 schreef Dementor het volgende:
Wie is er nog wakker?
Barely, hoezo?quote:Op zondag 22 juni 2008 02:02 schreef Dementor het volgende:
Wie is er nog wakker?
Ook gevonden, zal Noekje leuk vinden. Gelukkig houden we allemaal van een beetje aandacht, he.quote:
Ze moet lekker zo doorgaan!quote:Op zondag 22 juni 2008 02:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ook gevonden, zal Noekje leuk vinden. Gelukkig houden we allemaal van een beetje aandacht, he.
Beetje slapen denk ik.quote:Op zondag 22 juni 2008 02:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, nou en of. Is er verder nog iets te doen?
Ik ga ook nog wel even door.quote:Op zondag 22 juni 2008 02:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee zeg, ben net een beetje van m'n kater af en klaarwakker.
Ben jij ook 43 dan? Ik had je jonger ingeschat...quote:Op zondag 22 juni 2008 02:38 schreef Lobasca het volgende:
wil er nog iemand turkse vlaggetjes op mijn wangen tekenen, ik ben niet getrouwd en heb geen kids, zoek dus ook niks buiten de deur? en de kleuterschool heb ik 33jr geleden al verlaten
Lijkt me dan toch handig om es buiten de deur te gaan !!!quote:Op zondag 22 juni 2008 02:38 schreef Lobasca het volgende:
wil er nog iemand turkse vlaggetjes op mijn wangen tekenen, ik ben niet getrouwd en heb geen kids, zoek dus ook niks buiten de deur? en de kleuterschool heb ik 33jr geleden al verlaten
Voor jou doe ik allesquote:Op zondag 22 juni 2008 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Ben ik ook, maar ik snap best dat je je hier in leeftijden vergist, de LOM-school doet er langer overquote:Op zondag 22 juni 2008 02:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben jij ook 43 dan? Ik had je jonger ingeschat...
Ook weer uit Jaap's hol gekropen?quote:Op zondag 22 juni 2008 02:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben jij ook 43 dan? Ik had je jonger ingeschat...
Miss capsquote:Op zondag 22 juni 2008 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me dan toch handig om es buiten de deur te gaan !!!
Ze zou een RLS moeten krijgen.quote:Op zondag 22 juni 2008 02:41 schreef Soury het volgende:
Lijkt me dan toch handig om es buiten de deur te gaan !!!
En een naam topicquote:
Lepeltje lepeltje, jouw armen om mijn middelquote:Op zondag 22 juni 2008 02:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor jou doe ik alles![]()
Zolang je maar niet gaat toeteren![]()
Wat deze jongen dus probeert te zeggen is dat Spanje morgen een balletje gaat trappenquote:Op zondag 22 juni 2008 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mañana todo para España!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die kutitalianen zullen wel weer winnen.quote:Op zondag 22 juni 2008 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mañana todo para España!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slaap lekker, tot zoquote:Op zondag 22 juni 2008 02:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje, jouw armen om mijn middelMet dit beeld ga ik slapen
Nee, die was bij Palma, waar huub, claire en Eric ook waren. Maar toen hij op MSN kwam was ik al bij de buren, na de wedstrijd, dus heb niet in zijn hol kunnen kruipen.quote:
Voorspelbaar toch, elke ploeg die echt leuk voetbal heeft laten zien ligt er tot nu toe uitquote:
De kids van Guus nog niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 02:47 schreef Manu82 het volgende:
Voorspelbaar toch, elke ploeg die echt leuk voetbal heeft laten zien ligt er tot nu toe uit
quote:Op zondag 22 juni 2008 02:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voorspelbaar toch, elke ploeg die echt leuk voetbal heeft laten zien ligt er tot nu toe uit
Zijn toch een aantal geschorst voor donderdag en de rest zal wel uitgeput zijnquote:
'quote:Op zondag 22 juni 2008 02:51 schreef Lobasca het volgende:
Lieve Manu, ze proberen je aandacht af te leiden, ik kruip alvast onder de wol, voel je zo wel
Spanje zat net als Nederland ook in een positieve flow, dus je zal wel gelijk hebben.quote:
Neem je stiften meequote:
Wat zit je nou virtueel te mutsen?quote:Op zondag 22 juni 2008 02:51 schreef Lobasca het volgende:
Lieve Manu, ze proberen je aandacht af te leiden, ik kruip alvast onder de wol, voel je zo wel
Mafketel.quote:Op zondag 22 juni 2008 02:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Spanje zat net als Nederland ook in een positieve flow, dus je zal wel gelijk hebben.
Maar ik hoop wel dat die Turken eruit vliegen.
Achterbakse buren hier. We steunden hun elftals en nu hadden ze gewoon feest, omdat Nederland eruit ligt. En wel vlaggetjes aan de gevel hebben hangen.
Voor het eerst van mijn leven ga ik voor Duitsland zijn en ga ik toeteren en lachen, als Duitsland wint.
Ownee, toeteren gaat niet, ik heb geen auto, dus ga ik wel met mijn fietsbel bellen![]()
Mijn neus is mijn trotsquote:Op zondag 22 juni 2008 02:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Plaats jij nu maar caps, en photoshop die gok van je![]()
meerde malen op een dag, maar Manu is voor het echie, ruk ze en slaap lekkerquote:Op zondag 22 juni 2008 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zit je nou virtueel te mutsen?
Jij neukt je toch dagelijks helemaal suf?
quote:Op zondag 22 juni 2008 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
meerde malen op een dag, maar Manu is voor het echie, ruk ze en slaap lekker
Jij reageert nooit ergens op met normale bewoording, alleen met die kut smiley's dus ik verwacht niks anders dan datquote:
Laten we hopen dat hij een beetje bedreven is in wurgseks.quote:
Dan moet hij wel naar de sportschool zijn geweest.quote:Op zondag 22 juni 2008 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij een beetje bedreven is in wurgseks.
quote:Op zondag 22 juni 2008 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan moet hij wel naar de sportschool zijn geweest.
Leren ze dat daarquote:Op zondag 22 juni 2008 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
mmh,mmmm..dat ontbrak erbij jou aanquote:Op zondag 22 juni 2008 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij een beetje bedreven is in wurgseks.
Ik mag hopen van niet, maar om iemand te wurgen zal je toch een beetje kracht moeten hebben.quote:
Manu is een heerlijk beest, kneusjes werk aan de winkelquote:Op zondag 22 juni 2008 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tast toe ik drink het laatste glas leeg en doe het zelfde .. Tisquote:Op zondag 22 juni 2008 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Pakt toastje van Soury en gaat daarna z'n bek schrobben
Dus hij komt dagelijks fysiek zijn schwanz in jou proppen?quote:Op zondag 22 juni 2008 03:13 schreef Lobasca het volgende:
Manu is een heerlijk beest, kneusjes werk aan de winkel
quote:Op zondag 22 juni 2008 03:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij reageert nooit ergens op met normale bewoording, alleen met die kut smiley's dus ik verwacht niks anders dan dat![]()
![]()
Oh kut vat um nu pasquote:
Whehehehehehehhehehehequote:Op zondag 22 juni 2008 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Altijd al gezegd dat draadloos de pest is voor je relatie
Sukkel join the partyquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 03:18 schreef APK het volgende:
Anyways, bijna tijd om te gaan.
Best gezellig hiero after hours.
Groothoeklens is zoekquote:Op zondag 22 juni 2008 03:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]en jij hebt in houdelijks iets te melden, plaast nog ff een cap van je neus
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah Pietje, kut wedstrijd! Ze hebben vergeten te voetballen, de lapzwansen.....
Ja dat dusquote:
'n Beetje het oude spel hé. Gewoon sloom, rustig, tikkie breed, tikkie terug. Geen vuur, niet aanvallen. Hulde voor de Russen, maar Oranje was een regelrechte aanfluiting.quote:Op zondag 22 juni 2008 03:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat dus![]()
Het was zeer terecht, maar niet minder kut, 't was de druk, de spanning, whatever maar ze zaten er geen minuut in
Mmmmm Ga zo ook maar es .. Wil iig geen daglicht zien en op deze datum is dat verrekte snelquote:Op zondag 22 juni 2008 03:18 schreef APK het volgende:
Nog 1,5 uur dan beginnen ook de vogels te fluiten.quote:Op zondag 22 juni 2008 03:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmmmm Ga zo ook maar es .. Wil iig geen daglicht zien en op deze datum is dat verrekte snel
Dan is hij wel heel erg veranderd.quote:Op zondag 22 juni 2008 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Manu is een heerlijk beest, kneusjes werk aan de winkel
Gisteren was het inderdaad zomer en de langste dag.....slaap lekker Souryquote:Op zondag 22 juni 2008 03:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmmmm Ga zo ook maar es .. Wil iig geen daglicht zien en op deze datum is dat verrekte snel
Ahh néé he ??quote:Op zondag 22 juni 2008 03:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur dan beginnen ook de vogels te fluiten.
Trustequote:Op zondag 22 juni 2008 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gisteren was het inderdaad zomer en de langste dag.....slaap lekker Soury
Ik nok ook, nog een uurtje discovery en dan gaan de ogen toe....quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 03:18 schreef APK het volgende:
Manu is lief, jij nietquote:Op zondag 22 juni 2008 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan is hij wel heel erg veranderd.
Ik was ooit met hem op een meeting en op de topics had hij grote mond en in ecchies deed hij geen mond open.
Wat voor beest is hij dan?
Jij doet je BH uit en Manu vraagt: "Oei, wat zijn dat voor bulten?"
Lobasca: "Dat zijn mijn borsten"
Manu:"Ow zijn dat borsten?"En wat zijn dat voor moedervlekken die je erop hebt?"
Lobasca: : "Dat zijn geen moedervlekken, dat zijn mijn tepels. Je mag er wel even aan likken."
Manu: "Ow help, wat doe ik nu? Ze zwellen helemaal op... "
Lobasca: "Nee, beest van me, dat is omdat ik dat lekker vind..."
Zoiets bedoel je?![]()
Ik zit in de ziektewet met een hernia, dus je denkt toch zeker niet dat je me kan overhalen tot zwartwerken he? Volgens mij werk jij bij het UWV....quote:Op zondag 22 juni 2008 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik nok ook, nog een uurtje discovery en dan gaan de ogen toe....![]()
LS, veeg jij even de zooi aan hier?
fanniequote:Op zondag 22 juni 2008 03:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
kom ik weer effe kijken gaat iedereen slapen
dit is funny........
Iemand die 24/7 post werkt helemaal nietquote:Op zondag 22 juni 2008 03:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zit in de ziektewet met een hernia, dus je denkt toch zeker niet dat je me kan overhalen tot zwartwerken he? Volgens mij werk jij bij het UWV....
Ja, een hernia loop je als "duwer" of "trekker" van Jaap ook al vrij snel op, kan mij er iets bij voorstellenquote:Op zondag 22 juni 2008 03:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zit in de ziektewet met een hernia, dus je denkt toch zeker niet dat je me kan overhalen tot zwartwerken he? Volgens mij werk jij bij het UWV....
Tuurlijk, morgen is het zondag, geen verplichtingen, en veels te leuk om jou weer te zienquote:
Tis wat, ze weten ook alles hierquote:Op zondag 22 juni 2008 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, een hernia loop je als "duwer" of "trekker" van Jaap ook al vrij snel op, kan mij er iets bij voorstellen
Ik werk helemaal niet, volgens de kenners "trek" ik.......
Ik heb nergens gezegd dat hij niet lief is, maar dat hij op een topic ee grotere mond heeft dan in het echies, dat is heel wat anders. Het is ook een toffe gozer.quote:
deze is voor jouquote:Op zondag 22 juni 2008 03:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tuurlijk, morgen is het zondag, geen verplichtingen, en veels te leuk om jou weer te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |