quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja vond ik wel...maar wist niet dat ik jouw gedachte moest weergeven?
Heb je het over een sexpartner, iets wat jou niet lukt? Ja, dat kan ikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, past ook wat beter bij je niveau.....enne, neem d'r nog eentje, je kan ut
Blader maar even terug dan......en dan even je tekst editen s.v.p.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
NMNS gaat altijd de persoonlijke toer op om daarna te zeggen "ze spelen het op de man, ik ben onschuldig, ik heb niets gedaan oh wat zie je er weer mooi uit vandaag <modje/admin>".
Waarom zou ik, dit is een constatering op basis van je posthistorie in de DGK cosjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blader maar even terug dan......en dan even je tekst editen s.v.p.
blijkbaar ben jij 1 van de weinige bij wie we zoveel succes scoren!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja he? De volwassen dames (in de dop) zijn errug aanwezig. En ook zo grappig en gezellig
zoek dan zelf eerst een leuk vrouwtje en kom dan met advies....dan staat ze er vast voor openquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, past ook wat beter bij je niveau.....enne, neem d'r nog eentje, je kan ut
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje ik had jou iets hoger ingeschat
KIjk dit gaat op een rel lijken!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bedoelt je nachtelijke telefoongesprekjes op kosten van derden ?![]()
Och och, ik zal je een beetje helpen danquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zou ik, dit is een constatering op basis van je posthistorie in de DGK cosjes.
Dat jij zo laag bent om iemand uit te maken voor drankorgel zegt genoeg.
Het zou me niets verbazen als je op het be sad forum meegewerkt hebt aan de soap.
Amen....sayyyy amennnnnnnn ***zingt een praise the lord nummer***quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zou ik, dit is een constatering op basis van je posthistorie in de DGK cosjes.
Waar slaat dit in godsnaam op !!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zoek dan zelf eerst een leuk vrouwtje en kom dan met advies....dan staat ze er vast voor open
Dronken labiele hoer, zijn zijn woorden.. zie die kneus nu al anderhalf jaar postenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die pathetische pogingen doe je maar bij je favoriete modje of admin.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Och och, ik zal je een beetje helpen dan![]()
[DGK#0012] We gaan toch voor de winst of niet dan?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zoek dan zelf eerst een leuk vrouwtje en kom dan met advies....dan staat ze er vast voor open
Een leuke vrouw en een kneus is een NO GOquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Is dat nou het enige waar jij het over kan hebben? Of zoek je NMNS z'n 'achilleshiel'?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je het over een sexpartner, iets wat jou niet lukt? Ja, dat kan ik
Ik ben blij dat jij echt inhoud toont hier...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die pathetische pogingen doe je maar bij je favoriete modje of admin.
Je zou de topics bijna verkopen aan John de Mol.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jeetje, Oranje heeft verloren en hier breekt de pleuris uit. Lees allemaal je teksten eens terug en vraag een aanmeldingsformulier aan voor DE KLEUTERSCHOOL. Tjonge, is dit een forum met volwassenen.....
Zij heeft een vent, anderhalf jaar zijn wij al getuige van jou wanhopige pogingen op zoek naar een wijf! Next!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook zo eentje die de hele avond achter d'r peeceetje zit te fokken en 's nachts d'r vent slapend van de bank moet rukken......
Dat zeg ik. Gamma!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is dat nou het enige waar jij het over kan hebben? Of zoek je NMNS z'n 'achilleshiel'?
Probeer je daar nou enerzijds mee te scoren en anderzijds mee te kwetsen? Het enige waar ik je over hoor is dat, en echt, het komt zó triest over. Sex sex sex. Echt, je bent echt niet de enige die sex heeft.
Er zijn er meer hoor.
En weet je wat: voor sommigen is het óók nog eens (bijna) dagelijkse kost!![]()
Die kijken er echt niet meer van op dat een ander óók sext!
Ja, wat nou?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jeetje, Oranje heeft verloren en hier breekt de pleuris uit. Lees allemaal je teksten eens terug en vraag een aanmeldingsformulier aan voor DE KLEUTERSCHOOL. Tjonge, is dit een forum met volwassenen.....
Uit bed moet rukken,want hij moet om 6 uur netjes op zn werk present zijn!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook zo eentje die de hele avond achter d'r peeceetje zit te fokken en 's nachts d'r vent slapend van de bank moet rukken......
Ach ik ben in ieder geval niet zo laag om iemand uit te maken voor drankorgel/hoer.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij echt inhoud toont hier...![]()
Ga nu maar gewoon even kijken en kom dan terug om je tekst te editen.....ook jij kan ut
Lulletje Lampekap, de hoeveelheid onzin die van jou hier blijft staanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga nu maar gewoon even kijken en kom dan terug om je tekst te editen.....ook jij kan ut
Komt die nukkigheid nu echt van dat balletje?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou...tjee... uh.... doe mij er ook maar eentje.....quote:
Jij begint het ook te leren hè?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ik ben in ieder geval niet zo laag om iemand uit te maken voor drankorgel/hoer.
Jij hebt nog helemaal niets van jezelf laten zien hier, anderen afzeiken daar ben je goed in.
De wiki schijnheilige figuren is nodig aan een update toe.
Jemig, daar vraag je wat.quote:
Ow....stop!!!! Borderliner vergeet je toe te voegen....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dronken labiele hoer, zijn zijn woorden.. zie die kneus nu al anderhalf jaar posten![]()
oefening baart kunst....en je kan genoeg afkijken bij anderenquote:
Dat willen wij niet weten!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:38 schreef CarOnline het volgende:
Oh nee ik ga mn vent bespringen. En weet je wat, ik neem de buurman gelijk mee
Die kan ook wel weer een sopje gebruiken.
Heeft zich allang niet vertoond hierquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jemig, daar vraag je wat.Ik drink eigenlijk niet/nooit. Nou was ik vandaag op een festival en heb ik wat biertjes genomen op dringend verzoek van wat vrienden.
Nu voel ik me toch beroerd. Doet u mij maar een Sourcy. Heeft mark dienst vanavond?
ahhh jij raakt ook aardig bijgeschoold zie ik?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:38 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga slapen.
Oh nee ik ga mn vent bespringen. En weet je wat, ik neem de buurman gelijk mee
Die kan ook wel weer een sopje gebruiken.
Ik heb geen behoefte aan rellen, maar ik laat mij door sommigen niet zo heel veel aanleunen....gezien hun nogal laag bij de grondse activiteiten Coos...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Komt die nukkigheid nu echt van dat balletje?![]()
Maar als het een poging om te rellen is?![]()
Een beetje maar. Ik ben vooral erg verbaasd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
Balen jullie niet dat Nederland verloren heeft?
En dat die commentator een uber-lul was?
En dat Nederland slecht gespeeld heeft?
En dat Van der Vaart zijn kale plekken probeert te bedekken?
Volgens mij is dat een gele kaart op Fok ! Toch ?quote:
We nemen je ziekelijke woorden mee in de OP, have it your way!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow....stop!!!! Borderliner vergeet je toe te voegen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |