En worden jouw verborgen geile mails openbaar?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je het allemaal aan en druk je niet per ongeluk op verkeerde knopjes?![]()
voor je het weet is je inbox geshared
ik wel, jij maakt je blijkbaar druk, ook deze verwijzing gaat pr de andere zijde opquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je het allemaal aan en druk je niet per ongeluk op verkeerde knopjes?![]()
voor je het weet is je inbox geshared
Jeetje ik had jou iets hoger ingeschatquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Wij helpen de gemiddelde streamer afkicken van zn dagelijkse portie sex...wij doseren het!
Beter als frigide opmerkingen plaatsen
Je bedoelt je nachtelijke telefoongesprekjes op kosten van derden ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
iig op mijn sexleven..leven uberhaubt
Ben je een NMNS zwartboek aan het samenstellen?quote:
Ik kan me altijd aanpassen aan het niveau aanwezig...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje ik had jou iets hoger ingeschat
dat aftrekken je zwaar viel was al duidelijk, maar optellen heb je ook nooit onder de knie gekregenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bedoelt je nachtelijke telefoongesprekjes op kosten van derden ?![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik wel, jij maakt je blijkbaar druk, ook deze verwijzing gaat pr de andere zijde op
Dat niet maar na 10 minuten was wel duidelijk dat het niet zo liep als de vorige wedstrijdenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik was er al de hele tijd zo bang voor, vanmiddag had ik al zo'n akelig voorgevoel.
welke derden? vind je theorie boeiend hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bedoelt je nachtelijke telefoongesprekjes op kosten van derden ?![]()
Beetje kinderachtig wel, kan ik ook wel posten dat jij je kerel van de bank moet trekken. Daar heb ik dan weer geen last van.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Ik kan me altijd aanpassen aan het niveau aanwezig...![]()
Inschatten moet je nooit doen,ik neem mensen zoals ze zijn
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat aftrekken je zwaar viel was al duidelijk, maar optellen heb je ook nooit onder de knie gekregen
Nee, daarvoor moet je bij je vriendinnetje zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
En worden jouw verborgen geile mails openbaar?
Ik had gehoopt dat ze meteen 2 goals zouden maken, maar toen dat niet gebeurde werd ik enorm bangquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat niet maar na 10 minuten was wel duidelijk dat het niet zo liep als de vorige wedstrijden
mag je van mij posten hoor?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig wel, kan ik ook wel posten dat jij je kerel van de bank moet trekken. Daar heb ik dan weer geen last van.
Ze hebben twee fatastische wedstrijden laten zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:15 schreef tipsch het volgende:
Grote fouten:
- Niet naar huis sturen van Boularouz (Ja hoor, mag gezegd worden)
- Opstellen 'B'-elftal laatste poulewedstrijd
Goed, wat een afgang. Dat was het.
Ja, echt zo jammer!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ze meteen 2 goals zouden maken, maar toen dat niet gebeurde werd ik enorm bang
Ik vind dat het er uit ziet dat jij best wel "hapt" en uit einge frustratie :"de persoonlijke toer op gaat"quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Vermoedelijk ben je nu al meer blauw dan mijn vinger ooit was van TR's plaatsen na het lekken van persoonlijke info...
Cin, we gaan nú bellen, pm jij of ik?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mag je van mij posten hoor?
daarbij mijn kerel zit in druk conclaaf met de buurman over het voetbal,dus je kan trekken aan een lege bank?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef beequeen het volgende:
Oh, we gaan die kant op. Trusten FOKkers, slaap lekker straks en tot morgen.
Dat moeten we er dan maar uit slaan.quote:
Nee, ze hebben echt erg slecht gespeeld. Als verdediger alleen voor een aanvaller gaan staan, is echt niet voldoende om diegen te stoppen. Zulke situaties hebben we heel veel gezien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef akveor het volgende:
Ze hebben twee fatastische wedstrijden laten zien.
Ze spelen nu eenmaal niet tegen amateurs. Ik vind dat ze het goed gedaan hebben.
Ik denk dat Hiddink gewoon te goed weet wie de nederlandse spelers zjn en hoe ze spelen.
Ja he? De volwassen dames (in de dop) zijn errug aanwezig. En ook zo grappig en gezelligquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, echt zo jammer!
Vind het sfeertje ook altijd zo gezellig
hahahaha,er is nog niets verloren toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt, was weer zonde van mijn tijd, had beter met jou kunnen ketsen
Ja, want als 45jarige zonder vrouw ben je best wel zielig, en dat is dan ook de enige waarheidquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
NMNS gaat altijd de persoonlijke toer op om daarna te zeggen "ze spelen het op de man".
Zal wel meevallen hoor, kwestie van een gepijnigd oranjegevoelletje alomquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef beequeen het volgende:
Oh, we gaan die kant op. Trusten FOKkers, slaap lekker straks en tot morgen.
Ja, past ook wat beter bij je niveau.....enne, neem d'r nog eentje, je kan utquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt, was weer zonde van mijn tijd, had beter met jou kunnen ketsen
Caps van jou graag, wanhopig muisjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja he? De volwassen dames (in de dop) zijn errug aanwezig. En ook zo grappig en gezellig
Ja, ik ook, ik heb een buurman, dikke Hans, en die heeft altijd een tapje, daar gaat de hele straat dan naartoe.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, echt zo jammer!
Vind het sfeertje ook altijd zo gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |