En worden jouw verborgen geile mails openbaar?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je het allemaal aan en druk je niet per ongeluk op verkeerde knopjes?![]()
voor je het weet is je inbox geshared
ik wel, jij maakt je blijkbaar druk, ook deze verwijzing gaat pr de andere zijde opquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je het allemaal aan en druk je niet per ongeluk op verkeerde knopjes?![]()
voor je het weet is je inbox geshared
Jeetje ik had jou iets hoger ingeschatquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Wij helpen de gemiddelde streamer afkicken van zn dagelijkse portie sex...wij doseren het!
Beter als frigide opmerkingen plaatsen
Je bedoelt je nachtelijke telefoongesprekjes op kosten van derden ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
iig op mijn sexleven..leven uberhaubt
Ben je een NMNS zwartboek aan het samenstellen?quote:
Ik kan me altijd aanpassen aan het niveau aanwezig...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje ik had jou iets hoger ingeschat
dat aftrekken je zwaar viel was al duidelijk, maar optellen heb je ook nooit onder de knie gekregenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bedoelt je nachtelijke telefoongesprekjes op kosten van derden ?![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik wel, jij maakt je blijkbaar druk, ook deze verwijzing gaat pr de andere zijde op
Dat niet maar na 10 minuten was wel duidelijk dat het niet zo liep als de vorige wedstrijdenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik was er al de hele tijd zo bang voor, vanmiddag had ik al zo'n akelig voorgevoel.
welke derden? vind je theorie boeiend hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bedoelt je nachtelijke telefoongesprekjes op kosten van derden ?![]()
Beetje kinderachtig wel, kan ik ook wel posten dat jij je kerel van de bank moet trekken. Daar heb ik dan weer geen last van.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Ik kan me altijd aanpassen aan het niveau aanwezig...![]()
Inschatten moet je nooit doen,ik neem mensen zoals ze zijn
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat aftrekken je zwaar viel was al duidelijk, maar optellen heb je ook nooit onder de knie gekregen
Nee, daarvoor moet je bij je vriendinnetje zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:13 schreef cindy10 het volgende:
[..]
En worden jouw verborgen geile mails openbaar?
Ik had gehoopt dat ze meteen 2 goals zouden maken, maar toen dat niet gebeurde werd ik enorm bangquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat niet maar na 10 minuten was wel duidelijk dat het niet zo liep als de vorige wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |