Hou eens op met die You Tubes. Straks krijgen we Bohemian Rhapsody ook nog zekerquote:
Wat is je nummer?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cóóóóóós, één foontje met Cin, en ik sta weer strak, kan alle ¤ 1,80 bellers, weer vriendelijk te woord staan
En de glazenwasser op mijn werk. Maar daar zijn geen pics van op internetquote:
Ik zat eik meer aan a Perfect day te denken.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hou eens op met die You Tubes. Straks krijgen we Bohemian Rhapsody ook nog zeker
Volgens mij heb je mijn lapo gemist van het vorige topicquote:Op zondag 22 juni 2008 00:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hou eens op met die You Tubes. Straks krijgen we Bohemian Rhapsody ook nog zeker
Ik heb een geheim nummer.quote:
ééntje nog de mooiste kale man die er (was)...quote:Op zondag 22 juni 2008 00:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
maxima kan d'r jurk ook meteen wegsmijtenquote:Op zondag 22 juni 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:
Arme Smash-it die loopt nu als Oranje Prinses door de stad met haar tiara!
Als ik hem was zou ik vannacht als iedereen slaapt die vlaggetjes eraf trekken.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:19 schreef Dementor het volgende:
Die kerel bij mij in de wijk met al die vlaggetjes rondom zijn huis mag morgen vroeg opstaan!
Die draagt ze nog een keer als ze meegaat op staatsbezoek, merkt het gewone volk niets van.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maxima kan d'r jurk ook meteen wegsmijten![]()
zonde
Je hebt dus toch wel iets van een akela. Lekker naar die korte broekies loeren in de hoop dat er een eikeltje onderuit steekt.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
En de glazenwasser op mijn werk. Maar daar zijn geen pics van op internetMaar de secretaresse belt me tegenwoordig als ie aan het werk is dan hebben we een coca cola light break (roken) Vooral in de zomer leuk
Perfect!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zat eik meer aan a Perfect day te denken.
Hahahaha ik schaam me er niet voor hoor, heb toch Turkije - Rusland in de finale staan bij de bookmakersquote:Op zondag 22 juni 2008 00:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik vannacht als iedereen slaapt die vlaggetjes eraf trekken.
Scheelt weer een schaamte-momentje.
Ze mag altijd vanavond nog even langskomen.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maxima kan d'r jurk ook meteen wegsmijten![]()
zonde
Ja, dat is ook mooi, maar als het gaat kalen dan liever een écht kale man, die vind ik best sexy. En mannen die dan een kaal hoofd hebben met van die slierten, jakkes.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:15 schreef kissa het volgende:
[..]
Doe mij maar een vent met een lekkere kop met haar
Ja dat heb je mis, das echt niet zo aantrekkelijk Coosquote:Op zondag 22 juni 2008 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Je hebt dus toch wel iets van een akela. Lekker naar die korte broekies loeren in de hoop dat er een eikeltje onderuit steekt.![]()
Of heb ik het mis?
Nee joh. Lou.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Perfect!![]()
Wel de BBC versie he. Lekker galmen
Yul Brynner ook zo'n aantrekkelijk type .. Westworld . Ik was gek op die film. Nu is Yul iets te magertjesquote:Op zondag 22 juni 2008 00:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ééntje nog de mooiste kale man die er (was)...
Jij toch ook of ben je in den Here?quote:
Hij is dood....quote:Op zondag 22 juni 2008 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Yul Brynner ook zo'n aantrekkelijk type .. Westworld . Ik was gek op die film. Nu is Yul iets te magertjes
Ja maar Lou doet ook in die andere mee.quote:
quote:
Nu moet je nog zien dat je er een vangt.quote:
Ohquote:
Iets wat jij soms bij onze Dementiëva doet.quote:
nou moet ik zó lachen......quote:
Dan moet het iets moois zijnquote:Op zondag 22 juni 2008 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Iets wat jij soms bij onze Dementiëva doet.
Maar het moet er uit knul.quote:
Ik vind Jesus Christ Superstar beter.quote:
Nee maar dank een mooi filmpje en ik ken Westworld en The King and I. Maar mooie pics kwamen er voorbijquote:Op zondag 22 juni 2008 00:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou moet ik zó lachen......
en eigenlijk is 't helemaal niet leuk dat ie dood is
maar ja die gortdroge reactie van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |