Dat is wel het allerlaatste achilleshieltje dat ik heb Caro.....in ieder geval: "slaap lekker"quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is dat nou het enige waar jij het over kan hebben? Of zoek je NMNS z'n 'achilleshiel'?
Probeer je daar nou enerzijds mee te scoren en anderzijds mee te kwetsen? Het enige waar ik je over hoor is dat, en echt, het komt zó triest over. Sex sex sex. Echt, je bent echt niet de enige die sex heeft.
Er zijn er meer hoor.
En weet je wat: voor sommigen is het óók nog eens (bijna) dagelijkse kost!![]()
Die kijken er echt niet meer van op dat een ander óók sext!
niet teveel op de user lobasca,laat de lieverd eerst ook even zelf de kans te reageren!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:43 schreef Lobasca het volgende:
Waar de Kneus, mij zowel drankorgel, labiel, als borderliner mag noemen. We wachten af
Mag ik je er aan herinneren dat ik labiel niet genoemd hebt. Maar toch fijn dat je het zelf ook beetje aanvult, zelfkennis is een groot goedquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:43 schreef Lobasca het volgende:
Waar de Kneus, mij zowel drankorgel, labiel, als borderliner mag noemen. We wachten af
Ik ook, vind het zo stom als mannen hun kaalheid willen verdoezelenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een beetje maar. Ik ben vooral erg verbaasd.
jeetje soury je hier vertonen,terwijl je zo klaar bent met losbasca....ook petje af hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:46 schreef Soury het volgende:
Jeetje Lobasca een naam topic voor jezelf openen. LEF !!!
Dat laatste is overduidelijk, zonde van mijn tijdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
niet teveel op de user lobasca,laat de lieverd eerst ook even zelf de kans te reageren!
Maar wel petje af,dat je wel de term bordeliner pikt,en niet begon over zn impotentie
Dit gaat echt de goede kant op. Ik zal PcEend effe een relalert sturen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:46 schreef Soury het volgende:
Ik vertoon me waneer ik dat wilquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jeetje soury je hier vertonen,terwijl je zo klaar bent met losbasca....ook petje af hoor
ja, vorige week haatte ze me nog, en toch weer op bezoek komen, heeft ook geen vriendenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jeetje soury je hier vertonen,terwijl je zo klaar bent met losbasca....ook petje af hoor
nee, doe maar niet.......dat komt niet goed...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit gaat echt de goede kant op. Ik zal PcEend effe een relalert sturen.
Vorige weekquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja, vorige week haatte ze me nog, en toch weer op bezoek komen, heeft ook geen vrienden
Cóóóóóós, één foontje met Cin, en ik sta weer strak, kan alle ¤ 1,80 bellers, weer vriendelijk te woord staanquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:46 schreef Coos het volgende:
Drie berichten achter elkaar Lobasca is toch ook bijna een OP?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:46 schreef Soury het volgende:
Dat kan je zien als staan voor je mening,maar je kan het ook zien als iets anders...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vertoon me waneer ik dat wilEn dat doe ik al 1,5 jaar
aldus mijn IRL timide mede user uit Jezushereveen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja, vorige week haatte ze me nog, en toch weer op bezoek komen, heeft ook geen vrienden
ppssttt,vaak zoeken mensen dan een aansluiting,bij gebrek eraan worden ze kwetsbaar en gaan terug naar wat ze eerst haatte....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nu je lijf nog!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cóóóóóós, één foontje met Cin, en ik sta weer strak, kan alle ¤ 1,80 bellers, weer vriendelijk te woord staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |