Ja, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:46 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat het een goed plan is dat we niet doorgaan met rellen.
Ja, die is leuk. Daar verder dan maar?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:46 schreef akveor het volgende:
Thanks Tipsch..
Ik was net te laat en ik had nog wel zo'n leuke TT: [DGK # 0013] Alle welpies naar Huub?
Nee, jij bent aan de beurt met een OP bofkont... maar de TT mag je gebruiken...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, die is leuk. Daar verder dan maar?
Ik ook, ik vind het zo stom als mannen hun kaalheid willen verdoezelenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een beetje maar. Ik ben vooral erg verbaasd.
Pleur het russiche volkslied er nog maar een keer in.quote:
Ik ben niet zo laf om meteen daar naar toe te rennen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:59 schreef akveor het volgende:
Voor de losers onder ons: Dump hier je Oranje kleurtje
Wat is je nummer?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cóóóóóós, één foontje met Cin, en ik sta weer strak, kan alle ¤ 1,80 bellers, weer vriendelijk te woord staan
Is ook stom plus ken ik kale kerels die daar aantrekkelijk door zijn. En het idee dat ze haar hebben me tamelijk vreemd lijkt .quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het zo stom als mannen hun kaalheid willen verdoezelen
Ja laten we vooral het volkslied van het land draaien dat zoveel doden op haar geweten heeft!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Pleur het russiche volkslied er nog maar een keer in.
Ik ga morgen in vol oranje ornaat naar mijn ouders.... mijn vader is zo'n fanatieke... altijd leuk.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben niet zo laf om meteen daar naar toe te rennen!
Ik doe het dan ook niet. Stand 1 en even de nek uitscheren, heerlijk.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het zo stom als mannen hun kaalheid willen verdoezelen
Veel mannen hebben volgens mij het idiote idee dat ze minder aantrekkelijk zijn als ze kaler worden en laten daardoor wat er nog wel staat langer doorgroeien.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook stom plus ken ik kale kerels die daar aantrekkelijk door zijn. En het idee dat ze haar hebben me tamelijk vreemd lijkt .Maar ik ken ze niet anders
nee,wel een ban blijkbaar!quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ga morgen in vol oranje ornaat naar mijn ouders.... mijn vader is zo'n fanatieke... altijd leuk.![]()
Heerlijk. Ik hou durfanquote:Op zondag 22 juni 2008 00:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik doe het dan ook niet. Stand 1 en even de nek uitscherenm heerlijk.
Ik nog nooitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als het klopt hoor. Ik heb maar 1x een ban op Fok! gehad
Ja, vind ik ook, liever een kale man dan een man met een cam-overquote:Op zondag 22 juni 2008 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel mannen hebben volgens mij het idiote idee dat ze minder aantrekkelijk zijn als ze kaler worden en laten daardoor wat er nog wel staat langer doorgroeien.
Ik zeg, lekker milimeteren dat haar, vind ikzelf een stuk aantrekkelijker
Voorbeeld lekker vent en kaal ..quote:Op zondag 22 juni 2008 00:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, liever een kale man dan een man met een cam-over
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja laten we vooral het volkslied van het land draaien dat zoveel doden op haar geweten heeft!
http://www.digitalsurvivors.com/archives/communistbodycount.php
Heb je toevallig ook CCCP shirtjes in je kast hangen?
Ik kan dat nummer gewoon niet draaien zonder daar aan te denken.
Nee hoorquote:Op zondag 22 juni 2008 00:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee,wel een ban blijkbaar!
beetje lullig,maar als je erover wilt praten coos,dan weet je mijn nummer he?(voor jou gratis hoor
Juist!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Voorbeeld lekker vent en kaal ..[ afbeelding ]
Ik heb kale ballen. Mag dat ook?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat bof ik toch met jullie.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, liever een kale man dan een man met een cam-over
Die gingen tenminste nog lekker door na iedere wedstrijd, dit is gewoon huilen met de pet op.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oei dan ben je wel erg de weg kwijt
Doe mij maar een vent met een lekkere kop met haarquote:Op zondag 22 juni 2008 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |