Ja, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:46 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat het een goed plan is dat we niet doorgaan met rellen.
Ja, die is leuk. Daar verder dan maar?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:46 schreef akveor het volgende:
Thanks Tipsch..
Ik was net te laat en ik had nog wel zo'n leuke TT: [DGK # 0013] Alle welpies naar Huub?
Nee, jij bent aan de beurt met een OP bofkont... maar de TT mag je gebruiken...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, die is leuk. Daar verder dan maar?
Ik ook, ik vind het zo stom als mannen hun kaalheid willen verdoezelenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Een beetje maar. Ik ben vooral erg verbaasd.
Pleur het russiche volkslied er nog maar een keer in.quote:
Ik ben niet zo laf om meteen daar naar toe te rennen!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:59 schreef akveor het volgende:
Voor de losers onder ons: Dump hier je Oranje kleurtje
Wat is je nummer?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Cóóóóóós, één foontje met Cin, en ik sta weer strak, kan alle ¤ 1,80 bellers, weer vriendelijk te woord staan
Is ook stom plus ken ik kale kerels die daar aantrekkelijk door zijn. En het idee dat ze haar hebben me tamelijk vreemd lijkt .quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het zo stom als mannen hun kaalheid willen verdoezelen
Ja laten we vooral het volkslied van het land draaien dat zoveel doden op haar geweten heeft!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Pleur het russiche volkslied er nog maar een keer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |