quote:Op zondag 22 juni 2008 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
meerde malen op een dag, maar Manu is voor het echie, ruk ze en slaap lekker
Jij reageert nooit ergens op met normale bewoording, alleen met die kut smiley's dus ik verwacht niks anders dan datquote:
Laten we hopen dat hij een beetje bedreven is in wurgseks.quote:
Dan moet hij wel naar de sportschool zijn geweest.quote:Op zondag 22 juni 2008 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij een beetje bedreven is in wurgseks.
quote:Op zondag 22 juni 2008 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan moet hij wel naar de sportschool zijn geweest.
Leren ze dat daarquote:Op zondag 22 juni 2008 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
mmh,mmmm..dat ontbrak erbij jou aanquote:Op zondag 22 juni 2008 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij een beetje bedreven is in wurgseks.
Ik mag hopen van niet, maar om iemand te wurgen zal je toch een beetje kracht moeten hebben.quote:
Manu is een heerlijk beest, kneusjes werk aan de winkelquote:Op zondag 22 juni 2008 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tast toe ik drink het laatste glas leeg en doe het zelfde .. Tisquote:Op zondag 22 juni 2008 03:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Pakt toastje van Soury en gaat daarna z'n bek schrobben
Dus hij komt dagelijks fysiek zijn schwanz in jou proppen?quote:Op zondag 22 juni 2008 03:13 schreef Lobasca het volgende:
Manu is een heerlijk beest, kneusjes werk aan de winkel
quote:Op zondag 22 juni 2008 03:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij reageert nooit ergens op met normale bewoording, alleen met die kut smiley's dus ik verwacht niks anders dan dat![]()
![]()
Oh kut vat um nu pasquote:
Whehehehehehehhehehehequote:Op zondag 22 juni 2008 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Altijd al gezegd dat draadloos de pest is voor je relatie
Sukkel join the partyquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 03:18 schreef APK het volgende:
Anyways, bijna tijd om te gaan.
Best gezellig hiero after hours.
Groothoeklens is zoekquote:Op zondag 22 juni 2008 03:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]en jij hebt in houdelijks iets te melden, plaast nog ff een cap van je neus
![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 03:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah Pietje, kut wedstrijd! Ze hebben vergeten te voetballen, de lapzwansen.....
Ja dat dusquote:
'n Beetje het oude spel hé. Gewoon sloom, rustig, tikkie breed, tikkie terug. Geen vuur, niet aanvallen. Hulde voor de Russen, maar Oranje was een regelrechte aanfluiting.quote:Op zondag 22 juni 2008 03:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Ja dat dus![]()
Het was zeer terecht, maar niet minder kut, 't was de druk, de spanning, whatever maar ze zaten er geen minuut in
Mmmmm Ga zo ook maar es .. Wil iig geen daglicht zien en op deze datum is dat verrekte snelquote:Op zondag 22 juni 2008 03:18 schreef APK het volgende:
Nog 1,5 uur dan beginnen ook de vogels te fluiten.quote:Op zondag 22 juni 2008 03:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmmmm Ga zo ook maar es .. Wil iig geen daglicht zien en op deze datum is dat verrekte snel
Dan is hij wel heel erg veranderd.quote:Op zondag 22 juni 2008 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Manu is een heerlijk beest, kneusjes werk aan de winkel
Gisteren was het inderdaad zomer en de langste dag.....slaap lekker Souryquote:Op zondag 22 juni 2008 03:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmmmm Ga zo ook maar es .. Wil iig geen daglicht zien en op deze datum is dat verrekte snel
Ahh néé he ??quote:Op zondag 22 juni 2008 03:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nog 1,5 uur dan beginnen ook de vogels te fluiten.
Trustequote:Op zondag 22 juni 2008 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gisteren was het inderdaad zomer en de langste dag.....slaap lekker Soury
Ik nok ook, nog een uurtje discovery en dan gaan de ogen toe....quote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 03:18 schreef APK het volgende:
Manu is lief, jij nietquote:Op zondag 22 juni 2008 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan is hij wel heel erg veranderd.
Ik was ooit met hem op een meeting en op de topics had hij grote mond en in ecchies deed hij geen mond open.
Wat voor beest is hij dan?
Jij doet je BH uit en Manu vraagt: "Oei, wat zijn dat voor bulten?"
Lobasca: "Dat zijn mijn borsten"
Manu:"Ow zijn dat borsten?"En wat zijn dat voor moedervlekken die je erop hebt?"
Lobasca: : "Dat zijn geen moedervlekken, dat zijn mijn tepels. Je mag er wel even aan likken."
Manu: "Ow help, wat doe ik nu? Ze zwellen helemaal op... "
Lobasca: "Nee, beest van me, dat is omdat ik dat lekker vind..."
Zoiets bedoel je?![]()
Ik zit in de ziektewet met een hernia, dus je denkt toch zeker niet dat je me kan overhalen tot zwartwerken he? Volgens mij werk jij bij het UWV....quote:Op zondag 22 juni 2008 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik nok ook, nog een uurtje discovery en dan gaan de ogen toe....![]()
LS, veeg jij even de zooi aan hier?
fanniequote:Op zondag 22 juni 2008 03:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
kom ik weer effe kijken gaat iedereen slapen
dit is funny........
Iemand die 24/7 post werkt helemaal nietquote:Op zondag 22 juni 2008 03:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zit in de ziektewet met een hernia, dus je denkt toch zeker niet dat je me kan overhalen tot zwartwerken he? Volgens mij werk jij bij het UWV....
Ja, een hernia loop je als "duwer" of "trekker" van Jaap ook al vrij snel op, kan mij er iets bij voorstellenquote:Op zondag 22 juni 2008 03:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zit in de ziektewet met een hernia, dus je denkt toch zeker niet dat je me kan overhalen tot zwartwerken he? Volgens mij werk jij bij het UWV....
Tuurlijk, morgen is het zondag, geen verplichtingen, en veels te leuk om jou weer te zienquote:
Tis wat, ze weten ook alles hierquote:Op zondag 22 juni 2008 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, een hernia loop je als "duwer" of "trekker" van Jaap ook al vrij snel op, kan mij er iets bij voorstellen
Ik werk helemaal niet, volgens de kenners "trek" ik.......
Ik heb nergens gezegd dat hij niet lief is, maar dat hij op een topic ee grotere mond heeft dan in het echies, dat is heel wat anders. Het is ook een toffe gozer.quote:
deze is voor jouquote:Op zondag 22 juni 2008 03:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tuurlijk, morgen is het zondag, geen verplichtingen, en veels te leuk om jou weer te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |