Ze zou een RLS moeten krijgen.quote:Op zondag 22 juni 2008 02:41 schreef Soury het volgende:
Lijkt me dan toch handig om es buiten de deur te gaan !!!
En een naam topicquote:
Lepeltje lepeltje, jouw armen om mijn middelquote:Op zondag 22 juni 2008 02:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor jou doe ik alles![]()
Zolang je maar niet gaat toeteren![]()
Wat deze jongen dus probeert te zeggen is dat Spanje morgen een balletje gaat trappenquote:Op zondag 22 juni 2008 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maņana todo para Espaņa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die kutitalianen zullen wel weer winnen.quote:Op zondag 22 juni 2008 02:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maņana todo para Espaņa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slaap lekker, tot zoquote:Op zondag 22 juni 2008 02:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje, jouw armen om mijn middelMet dit beeld ga ik slapen
Nee, die was bij Palma, waar huub, claire en Eric ook waren. Maar toen hij op MSN kwam was ik al bij de buren, na de wedstrijd, dus heb niet in zijn hol kunnen kruipen.quote:
Voorspelbaar toch, elke ploeg die echt leuk voetbal heeft laten zien ligt er tot nu toe uitquote:
De kids van Guus nog niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 02:47 schreef Manu82 het volgende:
Voorspelbaar toch, elke ploeg die echt leuk voetbal heeft laten zien ligt er tot nu toe uit
quote:Op zondag 22 juni 2008 02:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voorspelbaar toch, elke ploeg die echt leuk voetbal heeft laten zien ligt er tot nu toe uit
Zijn toch een aantal geschorst voor donderdag en de rest zal wel uitgeput zijnquote:
'quote:Op zondag 22 juni 2008 02:51 schreef Lobasca het volgende:
Lieve Manu, ze proberen je aandacht af te leiden, ik kruip alvast onder de wol, voel je zo wel
Spanje zat net als Nederland ook in een positieve flow, dus je zal wel gelijk hebben.quote:
Neem je stiften meequote:
Wat zit je nou virtueel te mutsen?quote:Op zondag 22 juni 2008 02:51 schreef Lobasca het volgende:
Lieve Manu, ze proberen je aandacht af te leiden, ik kruip alvast onder de wol, voel je zo wel
Mafketel.quote:Op zondag 22 juni 2008 02:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Spanje zat net als Nederland ook in een positieve flow, dus je zal wel gelijk hebben.
Maar ik hoop wel dat die Turken eruit vliegen.
Achterbakse buren hier. We steunden hun elftals en nu hadden ze gewoon feest, omdat Nederland eruit ligt. En wel vlaggetjes aan de gevel hebben hangen.
Voor het eerst van mijn leven ga ik voor Duitsland zijn en ga ik toeteren en lachen, als Duitsland wint.
Ownee, toeteren gaat niet, ik heb geen auto, dus ga ik wel met mijn fietsbel bellen![]()
Mijn neus is mijn trotsquote:Op zondag 22 juni 2008 02:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Plaats jij nu maar caps, en photoshop die gok van je![]()
meerde malen op een dag, maar Manu is voor het echie, ruk ze en slaap lekkerquote:Op zondag 22 juni 2008 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zit je nou virtueel te mutsen?
Jij neukt je toch dagelijks helemaal suf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |