quote:Op zondag 22 juni 2008 02:02 schreef Dementor het volgende:
Wie is er nog wakker?
Barely, hoezo?quote:Op zondag 22 juni 2008 02:02 schreef Dementor het volgende:
Wie is er nog wakker?
Ook gevonden, zal Noekje leuk vinden. Gelukkig houden we allemaal van een beetje aandacht, he.quote:
Ze moet lekker zo doorgaan!quote:Op zondag 22 juni 2008 02:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ook gevonden, zal Noekje leuk vinden. Gelukkig houden we allemaal van een beetje aandacht, he.
Beetje slapen denk ik.quote:Op zondag 22 juni 2008 02:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, nou en of. Is er verder nog iets te doen?
Ik ga ook nog wel even door.quote:Op zondag 22 juni 2008 02:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee zeg, ben net een beetje van m'n kater af en klaarwakker.
Ben jij ook 43 dan? Ik had je jonger ingeschat...quote:Op zondag 22 juni 2008 02:38 schreef Lobasca het volgende:
wil er nog iemand turkse vlaggetjes op mijn wangen tekenen, ik ben niet getrouwd en heb geen kids, zoek dus ook niks buiten de deur? en de kleuterschool heb ik 33jr geleden al verlaten
Lijkt me dan toch handig om es buiten de deur te gaan !!!quote:Op zondag 22 juni 2008 02:38 schreef Lobasca het volgende:
wil er nog iemand turkse vlaggetjes op mijn wangen tekenen, ik ben niet getrouwd en heb geen kids, zoek dus ook niks buiten de deur? en de kleuterschool heb ik 33jr geleden al verlaten
Voor jou doe ik allesquote:Op zondag 22 juni 2008 02:38 schreef Lobasca het volgende:
Ben ik ook, maar ik snap best dat je je hier in leeftijden vergist, de LOM-school doet er langer overquote:Op zondag 22 juni 2008 02:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben jij ook 43 dan? Ik had je jonger ingeschat...
Ook weer uit Jaap's hol gekropen?quote:Op zondag 22 juni 2008 02:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben jij ook 43 dan? Ik had je jonger ingeschat...
Miss capsquote:Op zondag 22 juni 2008 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me dan toch handig om es buiten de deur te gaan !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |