Joh, als je je ogen dicht doet is een hand een hand!quote:
Zeg!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Joh, als je je ogen dicht doet is een hand een hand!
Ik stond erop. Maar goed, heb hem met koninginnedag pas weer nodig..quote:Op zondag 22 juni 2008 00:34 schreef Dementor het volgende:
Ik wist het!
Gebroken zeker?
Je krijgt van mij wel een nieuwe oke?
Draag je geen tiara met kerst en op je verjaardag?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik stond erop. Maar goed, heb hem met koninginnedag pas weer nodig..
Wat een kútavond, zeg! Sjesses.
Ik heet geen Amanda!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:36 schreef Dementor het volgende:
Draag je geen tiara met kerst en op je verjaardag?
Wel een hoog nichterig gehalte deze post.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Draag je geen tiara met kerst en op je verjaardag?
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:37 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik heet geen Amanda!
Trusten, Blurkie!
Dat valt nog te bezien!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel een hoog nichterig gehalte deze post.![]()
Gooi het er maar uit knul.
Je ben onder vrienden.
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar dank een mooi filmpje en ik ken Westworld en The King and I. Maar mooie pics kwamen er voorbij
Laters Meisquote:
Kijk, als PeterNB nog even zijn gegevens aan je doorgeeft komt het allemaal goed.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen al too muchi verteld.
Jij hebt er duidelijk meer behoefte aan, ik zou zeggen stuur hem een PM.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk, als PeterNB nog even zijn gegevens aan je doorgeeft komt het allemaal goed.
Het rijmt ook nogquote:
wat vreselijkquote:
Zet jij de pan maar vast zachies op. Ik ga even Rebus kijken (die had ik opgenomen) en daarna lust ik wel wat.quote:
een schoonheidquote:Op zondag 22 juni 2008 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het rijmt ook nogMaar jeetje knappe kerel toch
Ik zet de vaseline enkel warm voor Cindy.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk meer behoefte aan, ik zou zeggen stuur hem een PM.
Mmm ik heb net de laatste kroket en frikadellen opgesoepeerdquote:Op zondag 22 juni 2008 00:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Zet jij de pan maar vast zachies op. Ik ga even Rebus kijken (die had ik opgenomen) en daarna lust ik wel wat.
Sorry Manu Ik vind dat zo'n trut. Weet niet eens precies waarom maar als ik een man wasquote:Op zondag 22 juni 2008 00:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb Chantal Janzen over me heen gehad![]()
![]()
Jullie ook een leuke avond gehad
Hoi biertje ??quote:
Ik denk "ik hou wijselijk mijn mond"quote:Op zondag 22 juni 2008 00:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Wel een hoog nichterig gehalte deze post.![]()
Gooi het er maar uit knul.
Je ben onder vrienden.
Vind haar wel iets hebben voor een blondje'quote:Op zondag 22 juni 2008 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry Manu Ik vind dat zo'n trut. Weet niet eens precies waarom maar als ik een man was
't is ook een trutquote:Op zondag 22 juni 2008 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry Manu Ik vind dat zo'n trut. Weet niet eens precies waarom maar als ik een man was
hoezo? voor een blondjequote:Op zondag 22 juni 2008 00:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind haar wel iets hebben voor een blondje'
Lekkerquote:
Ja.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat vreselijkwat een kutfilm moest dat nou
Val niet op blond, maar als het dan toch blond moet zijn Chantalquote:
En Ron Link maar dat zeg je er dan niet bij!quote:Op zondag 22 juni 2008 00:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb Chantal Janzen over me heen gehad![]()
![]()
Jullie ook een leuke avond gehad
okéquote:Op zondag 22 juni 2008 00:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Val niet op blond, maar als het dan toch blond moet zijn Chantal
Verhuizen!quote:Op zondag 22 juni 2008 01:00 schreef PeterNB het volgende:
Mmmmm...Dementor woont maar 10km bij me vandaan......whattodo....whattodo.....
In ons 2e huisquote:Op zondag 22 juni 2008 01:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dichterbij ? Neaahhhh........hij woont in een pauperbuurt
Bisex-jongens zijn 'not my thing'quote:Op zondag 22 juni 2008 01:04 schreef Dementor het volgende:
tijd om mijn fotoboek te updaten.
hey peet ik kan je ook zeggen dat ik bi ben, dan hoef je me ook niet te bekeren.
Je hebt mijn foto's toch gezien. Ik woon op stand aan het Hofpleinquote:Op zondag 22 juni 2008 01:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
In ons 2e huis
Als je mijn buurt pauper noemt woon je of in Oud Kralingen of in Nesselande.
Zo niet mag je gaan wiebelen.
Bitchi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |