Hihi dan zijn we toch snel klaar kerelquote:Op zondag 22 juni 2008 01:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je hebt mijn foto's toch gezien. Ik woon op stand aan het Hofplein
Nee. ik heb je gemistquote:Op zondag 22 juni 2008 00:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb Chantal Janzen over me heen gehad![]()
![]()
Jullie ook een leuke avond gehad
Sneller is niet altijd lekkerder.......quote:Op zondag 22 juni 2008 01:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hihi dan zijn we toch snel klaar kerel
Is dit nou een belediging voor vrouwen of voor mannen die daarin zitten te stampen?quote:Op zondag 22 juni 2008 01:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(Dat heeft dan eerst in zo'n ontplofte mol liggen stampen.....nee dank je)
Dit is wat men noemt een pure belediging van het vrouwelijke voortplantingsorgaan....quote:Op zondag 22 juni 2008 01:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dit nou een belediging voor vrouwen of voor mannen die daarin zitten te stampen?
Ja weet je ik kan er niet zo snel iets over terug vinden maar qua lengte was het niet zo veel heb ik ooit es gelezen, de meeste dames staken ver boven hem uit. Ik probeerde daar net ff op te letten in dat filmpje .. Maar ja Hollywoodquote:Op zondag 22 juni 2008 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
een schoonheid![]()
vooral in the king and I
Verrekquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:13 schreef Gert het volgende:
alles beter dan nu op een parkeerdek in Basel in een auto zitten, half lam, terwijl je moet poepen
Ach ik zeg maar zo, we kunnen Bassie weer met een gerust hart loslaten in 020quote:Op zondag 22 juni 2008 01:13 schreef Gert het volgende:
Hi folks, fijn te lezen dat jullie het hier ook gezellig gehad hebben.![]()
Anyway: alles beter dan nu op een parkeerdek in Basel in een auto zitten, half lam, terwijl je moet poepen, en morgen 700 kilometer terug moet rijden.![]()
Wat een áfgang.
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:17 schreef PeterNB het volgende:
Over poepen gesproken..........ik ben richting de slaapkamer ! Trustuh !!
ja een paar hakken onder de schoen doen wonderenquote:Op zondag 22 juni 2008 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet je ik kan er niet zo snel iets over terug vinden maar qua lengte was het niet zo veel heb ik ooit es gelezen, de meeste dames staken ver boven hem uit. Ik probeerde daar net ff op te letten in dat filmpje .. Maar ja Hollywood
Dat wordt een heel vies verhaal. Dat vertel ik je nog wel eensquote:Op zondag 22 juni 2008 01:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Poepen en de connectie met slaapkamer begrijp ik niet helemaal![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:17 schreef PeterNB het volgende:
Over poepen gesproken..........ik ben richting de slaapkamer ! Trustuh !!
Houden zo denk ik dan!quote:Op zondag 22 juni 2008 01:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Poepen en de connectie met slaapkamer begrijp ik niet helemaal![]()
Via PM graagquote:Op zondag 22 juni 2008 01:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat wordt een heel vies verhaal. Dat vertel ik je nog wel eens
Wat een loooosah!quote:Op zondag 22 juni 2008 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach ik zeg maar zo, we kunnen Bassie weer met een gerust hart loslaten in 020
Wie is Bassiequote:Op zondag 22 juni 2008 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach ik zeg maar zo, we kunnen Bassie weer met een gerust hart loslaten in 020
En dan stiekem voor die toeterende shoarma-vreters zijn zekerquote:Op zondag 22 juni 2008 01:25 schreef Manu82 het volgende:
Vanaf nu ben ik overigens fan van Spanje, mag ik nu een rooie tag?
Jemig das grappig om terug te zien!!quote:Op zondag 22 juni 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja een paar hakken onder de schoen doen wonderen![]()
ik heb wel een filmpje voor je gevonden van westwood (waar je ook zijn lengte niet kan ''meten'')
enjoy
Ook mooiquote:Op zondag 22 juni 2008 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan stiekem voor die toeterende shoarma-vreters zijn zeker
Oh dat waren die toeteraars !! Kwartje valtquote:Op zondag 22 juni 2008 01:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan stiekem voor die toeterende shoarma-vreters zijn zeker
Ja die idioten die vannacht om half 2 nog zaten te toeterenquote:Op zondag 22 juni 2008 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat waren die toeteraars !! Kwartje valt
Daar hadden die idioten alle recht toequote:Op zondag 22 juni 2008 01:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja die idioten die vannacht om half 2 nog zaten te toeteren![]()
ik heb hem op dvd gezienquote:Op zondag 22 juni 2008 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Jemig das grappig om terug te zien!!Ik was maar een klein meissie toen ik om voor het eerst zag. Mijn vader wasl een filmfreak en ik was duidelijk te jong om er naar te kijken. Vond het ook wel eng ..
![]()
Maar wel gaaf denk dat ik die film 3 keer heb gezien, ik zou me nu slap lachen denk ik ..
Als ze maar wel weten dat ik mijn toeter al klaar heb staan voor als ze uitgeschakeld wordenquote:
daar zal mooiiiiii blij mee zijnquote:Op zondag 22 juni 2008 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat waren die toeteraars !! Kwartje valt
Whehehehe Wat wil die nou eigenlijk ? Is er iemand die dat snaptquote:Op zondag 22 juni 2008 01:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daar zal mooiiiiii blij mee zijn
Das dan redelijk recent. De laatste keer dat ik um zag bestond de videorecorder nog maar net.of niet .quote:Op zondag 22 juni 2008 01:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb hem op dvd gezien
[ afbeelding ]
Wat? Dat voetballen? Lekker rustig toch zo, al die opwinding was toch al niet goed voor julliequote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Dat voetballen? Lekker rustig toch zo, al die opwinding was toch al niet goed voor jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |