Hihi dan zijn we toch snel klaar kerelquote:Op zondag 22 juni 2008 01:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je hebt mijn foto's toch gezien. Ik woon op stand aan het Hofplein
Nee. ik heb je gemistquote:Op zondag 22 juni 2008 00:48 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb Chantal Janzen over me heen gehad![]()
![]()
Jullie ook een leuke avond gehad
Sneller is niet altijd lekkerder.......quote:Op zondag 22 juni 2008 01:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hihi dan zijn we toch snel klaar kerel
Is dit nou een belediging voor vrouwen of voor mannen die daarin zitten te stampen?quote:Op zondag 22 juni 2008 01:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(Dat heeft dan eerst in zo'n ontplofte mol liggen stampen.....nee dank je)
Dit is wat men noemt een pure belediging van het vrouwelijke voortplantingsorgaan....quote:Op zondag 22 juni 2008 01:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dit nou een belediging voor vrouwen of voor mannen die daarin zitten te stampen?
Ja weet je ik kan er niet zo snel iets over terug vinden maar qua lengte was het niet zo veel heb ik ooit es gelezen, de meeste dames staken ver boven hem uit. Ik probeerde daar net ff op te letten in dat filmpje .. Maar ja Hollywoodquote:Op zondag 22 juni 2008 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
een schoonheid![]()
vooral in the king and I
Verrekquote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:13 schreef Gert het volgende:
alles beter dan nu op een parkeerdek in Basel in een auto zitten, half lam, terwijl je moet poepen
Ach ik zeg maar zo, we kunnen Bassie weer met een gerust hart loslaten in 020quote:Op zondag 22 juni 2008 01:13 schreef Gert het volgende:
Hi folks, fijn te lezen dat jullie het hier ook gezellig gehad hebben.![]()
Anyway: alles beter dan nu op een parkeerdek in Basel in een auto zitten, half lam, terwijl je moet poepen, en morgen 700 kilometer terug moet rijden.![]()
Wat een áfgang.
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:17 schreef PeterNB het volgende:
Over poepen gesproken..........ik ben richting de slaapkamer ! Trustuh !!
ja een paar hakken onder de schoen doen wonderenquote:Op zondag 22 juni 2008 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet je ik kan er niet zo snel iets over terug vinden maar qua lengte was het niet zo veel heb ik ooit es gelezen, de meeste dames staken ver boven hem uit. Ik probeerde daar net ff op te letten in dat filmpje .. Maar ja Hollywood
Dat wordt een heel vies verhaal. Dat vertel ik je nog wel eensquote:Op zondag 22 juni 2008 01:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Poepen en de connectie met slaapkamer begrijp ik niet helemaal![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:17 schreef PeterNB het volgende:
Over poepen gesproken..........ik ben richting de slaapkamer ! Trustuh !!
Houden zo denk ik dan!quote:Op zondag 22 juni 2008 01:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Poepen en de connectie met slaapkamer begrijp ik niet helemaal![]()
Via PM graagquote:Op zondag 22 juni 2008 01:21 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat wordt een heel vies verhaal. Dat vertel ik je nog wel eens
Wat een loooosah!quote:Op zondag 22 juni 2008 01:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach ik zeg maar zo, we kunnen Bassie weer met een gerust hart loslaten in 020
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |