Boulah-FP-nieuws: Boulahrouz verlaat trainingquote:Boulahrouz wil zaterdag spelen
Door Erwin (Peterselieman) op donderdag 19 juni 2008 15:12
Bron: NOS - Submitter: japjaan
Khalid Boulahrouz heeft Marco van Basten laten weten dat hij beschikbaar is voor het duel van komende zaterdag tegen Rusland. De verdediger werd vandaag getroffen door het overlijden van zijn te vroeg geboren dochtertje.
Gisteren verliet Boulahrouz onverwacht de training nadat zijn vrouw met spoed opgenomen was in het ziekenhuis. Vanwege het tragische voorval heeft Van Basten Boulahrouz de vrijheid gegeven om het hotel te verlaten wanneer hij wil om zijn vrouw te bezoeken. Van Basten: "Ik begrijp dat het heel moeilijk is voor Khalid en we zullen hem zo goed mogelijk steunen. Toch moet de focus op zeker moment naar Rusland en dat wil Khalid ook."
"pics or it didn't happen" overigens nog niet gezien schiet me te binnen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:48 schreef Loohcs het volgende:
Wat een ramptoeristen, 't hele vorige topic zeuren over een persconferentie. Het enige wat voetbaltechnisch gemeld dient te worden is of hij doorgaat of niet (rest is privé), dat kan ook wel schriftelijk. Al dat gezeur hier om de beelden...hadden jullie Boulah zelf ook nog willen zien op de persconferentie?
Waarom zou iemand dat in vredesnaam doen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:53 schreef DeTolk het volgende:
-edit-
en jij hebt zojuist miljoenen joden beledigd. denk effe na voor je wat zegt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:53 schreef DeTolk het volgende:
-edit-
Randdebielquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet. Ik zie het wel voor me:
Wilders: "Minister, wat vindt u er nou van dat juist een Marokkaan weer de stabiliteit in de samenleving, in dit geval de oranjevreugde, weet te bederven. Wat denkt u daar tegen te gaan doen"
Aan het gas hangen is een (zeker in vroeger jaren) vrij gebruikelijke uitdrukking.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
en jij hebt zojuist miljoenen joden beledigd. denk effe na voor je wat zegt.
ik wou er al niet op reageren. Geweldig subjectieve reactie, die gelukkig door hem zelf al naar beneden wordt gehaald.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
En al die andere mensen die vergast zijn behalve de joden?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij bedoelde het duidelijk vijandig en dat is niet de juiste manier. iedereen die Boulah beledigt is triest, niet meer en minder.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Aan het gas hangen is een (zeker in vroeger jaren) vrij gebruikelijke uitdrukking.
Weet effe wat voor je wat zegt
Maar met joden heeft het geen sodemieter te maken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij bedoelde het duidelijk vijandig en dat is niet de juiste manier. iedereen die Boulah beledigt is triest, niet meer en minder.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet. Ik zie het wel voor me:
Wilders: "Minister, wat vindt u er nou van dat juist een Marokkaan weer de stabiliteit in de samenleving, in dit geval de oranjevreugde, weet te bederven. Wat denkt u daar tegen te gaan doen"
Compleet offtopic, maar is het niet zo dat alleen als een naam eindigt op een s het zo geschreven word? Dus bv Bas' gestorven dochtertje.quote:Khalid Boulahrouz' gestorven dochtertje #4 - Hij speelt!
Vond Maalderink nog aardig respectvol/normaal doen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:41 schreef Remzz het volgende:
Persconferentie op de NOS: http://ek2008.nos.nl/vide(...)er-khalid-boulahrouz
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand hoe lang zijn vrouw zwanger was?
22 weken meen ik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ongelofelijk verdrietig zeg...
22 weken dacht ik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ongelofelijk verdrietig zeg...
Het gaat om de eindklank.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef NED het volgende:
[..]
Compleet offtopic, maar is het niet zo dat alleen als een naam eindigt op een s het zo geschreven word? Dus bv Bas' gestorven dochtertje.
Is het in dit geval niet gewoon Boulahrouz's gestorven dochtertje?
Sorry, ik had het niet eerder gezien...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:40 schreef Lyzio het volgende:
Voor eens en voor altijd: 22 weken.
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:41 schreef Nemain het volgende:
Jeetje, wat verschrikkelijk![]()
Dat hij toch speelt.. daar kan je alleen maar respect voor hebben.
Nee, het is Boularouz'. Beatrix', Blaise', Bas', Boularouz' - alle s-klanken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef NED het volgende:
[..]
Compleet offtopic, maar is het niet zo dat alleen als een naam eindigt op een s het zo geschreven word? Dus bv Bas' gestorven dochtertje.
Is het in dit geval niet gewoon Boulahrouz's gestorven dochtertje?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:29 schreef Lyzio het volgende:
Die beker pakken we voor (en gelukkig met) Boulah!
Ik mag aannemen dat hij dat met haar besproken heeft he...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:56 schreef Taurus het volgende:
Ik hoop dat zijn vrouw ook begrijpt dat ie wil spelen.
Lijkt me wel, geen idee natuurlijk. Maar ik vind het zo eenzijdig om hem een held te noemen omdat ie blijft doorspelen. Ik had het ook een held gevonden als 'ie besloot de komende tijd bij zijn vrouw te blijven. Maar dat zal wel wijverig zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat hij dat met haar besproken heeft he...
quote:
Ik heb zo het vermoeden dat dat gaat gebeuren, en dat hij veel toegezongen zal worden...quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:11 schreef Wooldoor het volgende:
Khalid moet zaterdag een staande ovatie krijgen van heb ik jouw daar!
Nou denk niet dat Zidane een "complimentje" kreeg voor ie "uit zijn dak ging" denk ook niet dat Demirel van Koller een "complimentje" kreeg.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat in vredesnaam doen?
Hij mag naar haar toe als hij wil, er gelden voor hem geen beperkingen. Ik kan me voorstellen dat je samen de beslissing neemt om op dit moment toch door te gaan. Of je nu blijft of weggaat, je kindje krijg je er jammergenoeg niet mee terug, je moet dus gewoon doen wat je prettig vindt, samen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lijkt me wel, geen idee natuurlijk. Maar ik vind het zo eenzijdig om hem een held te noemen omdat ie blijft doorspelen. Ik had het ook een held gevonden als 'ie besloot de komende tijd bij zijn vrouw te blijven. Maar dat zal wel wijverig zijn
Daar zal zij heus wel mee ingestemd hebben, anders doet 'ie het niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:56 schreef Taurus het volgende:
Ja prima, ik heb het niet over Boulahrouz en zijn vrouw, ik heb het over de reacties hier. Alsof het meer respect verdient als hij zaterdag gewoon speelt dan wanneer hij bij zijn vrouw had willen zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij mag naar haar toe als hij wil, er gelden voor hem geen beperkingen. Ik kan me voorstellen dat je samen de beslissing neemt om op dit moment toch door te gaan. Of je nu blijft of weggaat, je kindje krijg je er jammergenoeg niet mee terug, je moet dus gewoon doen wat je prettig vindt, samen.
Denk dat je het niet zo moet opvatten, maar denk dat de meeste gekozen zouden hebben om hun eigen verdriet proberen een plekje te geven, hun vrouw te steunen e.d. maar hij kiest er bewust toch voor om toch door te gaan. en DAT verdient zonder omwegen of hoe je het op moet vatten alle respect.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja prima, ik heb het niet over Boulahrouz en zijn vrouw, ik heb het over de reacties hier. Alsof het meer respect verdient als hij zaterdag gewoon speelt dan wanneer hij bij zijn vrouw had willen zijn.
Inderdaad. Die beslissing is aan henzelf. Zij hebben bepaald wat de juiste manier is op dit moment om ermee om te gaan voor hen en gelukkig voor ons is dat de optie waar wij iets aan hebben. Daarom zou ik naast "respect" ook "bedankt" willen zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja prima, ik heb het niet over Boulahrouz en zijn vrouw, ik heb het over de reacties hier. Alsof het meer respect verdient als hij zaterdag gewoon speelt dan wanneer hij bij zijn vrouw had willen zijn.
Ja, inderdaad, ookal zou niemand dat hardop zeggen als dat zijn beslissing was geweest.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maargoed, zal niet zo bedoeld zijn.quote:'Daarmee is de kous af'
'...dat hij zich zo goed mogelijk zal gedragen'
Ach, veel voetballers zijn niet altijd goed met de woordenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:10 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vind de bewoordingen van Van Basten wel een beetje ongelukkig in die persconferentie.
[..]
Maargoed, zal niet zo bedoeld zijn.
"meer man"quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:13 schreef Jetze het volgende:
Khalid toont zich in dezen absoluut een man! En al dat vrouwengezever over dat ie niet zoveel respect verdient als hij naar huis was gegaan, nou ja, dat is maar vrouwengezever. Doen wat je moet doen, je doelen niet uit het oog verliezen, je verantwoordelijkheden nemen, en je door niks of niemand het veld uit laten slaan, daar heb ik respect voor ja! Er is overal een plaats en een tijd voor, het EK is nu! En dat hij zich niet overgeeft aan zijn emoties maakt hem meer man dan 95% van de Nederlanders. Of ben ik echt de enige die er zo over denkt? Maak er dan maar 99% van.
Een man vragen zo'n grote kans op eer en glorie op te geven? Dat is nogal wat! Eigenlijk denk ik dat zij heel veel van Khalid houdt, weet dat het voetbal heel belangrijk voor hem is, en dat nooit van hem zou durven vragen. Ze respecteert hem om zijn ambitie en wat hij tot nu toe bereikt heeft, ook van dat deel van hem houdt ze. Waarom zou ze hem dat willen afnemen. Bovendien hoef je echt niet 24 uur per dag bij elkaar te zijn om toch er helemaal voor elkaar te zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:14 schreef twi het volgende:
Boulahrouz is natuurlijk groots dat hij doorgaat, maar zijn vrouw des te grootser. In zo'n situatie mag je je man vragen om het EK op te offeren en prive voorrang te geven. Geen haan die ernaar had gekraaid en iedereen had het begrepen.
Sterkte aan Boulahrouz en zijn vrouw. Er is verder niets positiefs uit te halen, dus gewoon met z'n allen doorgaan met de missie men al mee bezig was. Maar er zijn dus veel belangrijkere dingen in het leven dan voetballen.
Voor iedere beslissing valt het wel wat te zeggen, overal zit wel wat in. Laten wij vooral niet voor hem gaan beoordelen of het goed of slecht is wat hij heeft besloten, 99% hier heeft namelijk geen idee hoe iemand reageert na zulk nieuws, hoe hij/ zij dit het beste kan verwerken en hoe hij zich voelt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:44 schreef DANILXL het volgende:
mijn moeder vindt het belachelijk wat boulah doet en dat hij er voor zn vrouw moet zijn en niet voor dat onbelangrijke voetbal. zit wel wat in vind ik
Jou moeder is niet veel slimmer dan jij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:44 schreef DANILXL het volgende:
mijn moeder vindt het belachelijk wat boulah doet en dat hij er voor zn vrouw moet zijn en niet voor dat onbelangrijke voetbal. zit wel wat in vind ik
ze heeft gestudeerd etc. dus je hebt geen idee waar je he over hebt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jou moeder is niet veel slimmer dan jij.
Inderdaad, maar misschien is het ook een soort van afleiding.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:44 schreef DANILXL het volgende:
vrouwengezeverquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:44 schreef DANILXL het volgende:
Verder is er niemand op de wereld behalve Boulahrouz en zijn vrouw die over deze beslissing kunnen en mogen oordelen. Topic kan dan ook net zo goed dicht nu.quote:
Wat de neuk interesseert het nou ons wat je moeder vindt?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:44 schreef DANILXL het volgende:
quote:KNVB opent email voor Boulahrouz
De KNVB heeft een emailadres geopend waar het Nederlandse volk haar steunbetuiging voor Khalid Boulahrouz kan achterlaten. De familie van de Oranje-verdediger kreeg donderdag te horen dat dochtertje Anissa is overleden.
Anissa werd woensdag in een ziekenhuis in Lausanne te vroeg geboren. Donderdag overleed ze aan de gevolgen hiervan.
Op het emailadres boulahrouz@knvb.nl kunnen mensen hun steunbetuiging voor Boulahrouz en zijn familie achterlaten.
(schoon)vader is weer van een andere categorie denk ik, hoewel het natuurlijk afhangt van de leeftijdquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:02 schreef raptorix het volgende:
Tjah lastig, voetbal kan een goede manier zijn om je emoties een plaats te geven, toen mijn schoonvader overleed, ben ik de volgende dag gewoon gaan voetballen. Ik vond het juist fijn om op die manier mijn gedachten even te verplaatsen.
Wat is dat nou voor gelul, jij hebt geen idee van zijn situatie. Een dierbare verliezen doet altijd pijn. En heeft totaal geen nut om te discussieren of het minder erg of erger was bij wie dan ook..quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:05 schreef DANILXL het volgende:
[..]
(schoon)vader is weer van een andere categorie denk ik, hoewel het natuurlijk afhangt van de leeftijd
Leer dan in ieder geval eens dat het niet aan jou of je moeder is om te bepalen hoe iemand zijn verdriet verwerkt.quote:
Dat valt wel mee denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Goed dat ie speelt hoor maar wordt de kans op een rode kaart nu niet groter, hij zal de duels nu waarschijnlijk nog feller aangaan...
Dat weet je niet.. Misschien wordt hij nu wel juist een softie en lopen de Russen hem lachend voorbij. Misschien speelt hij überhaupt niet eens.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Goed dat ie speelt hoor maar wordt de kans op een rode kaart nu niet groter, hij zal de duels nu waarschijnlijk nog feller aangaan...
Hoe erg het ook is, ik denk toch dat er wel een verschil zit in je schoonvader verliezen of je ongeboren kind..quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor gelul, jij hebt geen idee van zijn situatie. Een dierbare verliezen doet altijd pijn. En heeft totaal geen nut om te discussieren of het minder erg of erger was bij wie dan ook..
Hij speelt sowieso...quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat weet je niet.. Misschien wordt hij nu wel juist een softie en lopen de Russen hem lachend voorbij. Misschien speelt hij überhaupt niet eens.
We zien het zaterdag wel..
Ja natuurlijk zit er een verschil in, maar is het nodig om daar een discussie over te starten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe erg het ook is, ik denk toch dat er wel een verschil zit in je schoonvader verliezen of je ongeboren kind..
Hoewel ik het verder niet met DaniLX geval eens ben
Denk jij dat voetbal onbelangrijk bij de familie Boulahrouz?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:44 schreef DANILXL het volgende:
mijn moeder vindt het belachelijk wat boulah doet en dat hij er voor zn vrouw moet zijn en niet voor dat onbelangrijke voetbal.
Dat hij zich beschikbaar heeft gesteld, betekent toch niet direct dat hij ook wordt opgesteld?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:31 schreef _Mike_ het volgende:
Hij speelt sowieso...
Wat jij wil, dan kan het nog steeds zijn dat hij juist softer wordt, of misschien is hij inderdaad feller. Kan ook zo zijn dat hij verder gaat waar hij is gebleven. We zien het zaterdag.quote:
Hij heeft alle 3 de wedstrijden gewoon een top-niveau gehaald en hij wil zelf spelen dus ga er maar vanuit dat hij gewoon start.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hij zich beschikbaar heeft gesteld, betekent toch niet direct dat hij ook wordt opgesteld?
Okay.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:34 schreef _Mike_ het volgende:
Hij heeft alle 3 de wedstrijden gewoon een top-niveau gehaald en hij wil zelf spelen dus ga er maar vanuit dat hij gewoon start.
Onzin! Sporten is een zeer goede afleiding ongeacht welke situatie dan ook. Of het nou je dochter, vader, je hond is die overlijdt. Iedereen gaat er anders mee om en verwerkt dit op zijn/haar manier.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:05 schreef DANILXL het volgende:
[..]
(schoon)vader is weer van een andere categorie denk ik, hoewel het natuurlijk afhangt van de leeftijd
Ok, hij is professioneel genoeg om z'n onmacht en woede over het gebeuren gescheiden te houden tijdens de wedstrijd, als Heitinga hem maar niet vervangt want die staat te vaak op de verkeerde plek...quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat weet je niet.. Misschien wordt hij nu wel juist een softie en lopen de Russen hem lachend voorbij. Misschien speelt hij überhaupt niet eens.
We zien het zaterdag wel..
Van Basten zal 'm niet de resterende wedstrijden geen speeltijd meer gunnen, lijkt me.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat hij zich beschikbaar heeft gesteld, betekent toch niet direct dat hij ook wordt opgesteld?
Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zit er een verschil in, maar is het nodig om daar een discussie over te starten?
Je hoort sowieso geen vergelijkingen of rangordes te maken als een dierbare komt te overlijden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zit er een verschil in, maar is het nodig om daar een discussie over te starten?
Inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Je hoort sowieso geen vergelijkingen of rangordes te maken als een dierbare komt te overlijden.
denk het ook wel ja. ook het juichen zal nog meer naar elkaar toe gericht zijn denk ik. allemaal nog closer.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:38 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat het Nederlands Elftal hier nog sterker van wordt.
Het Oranje-publiek kennende zal dat eerder een: 'Boulah is oké olé olé!' worden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:39 schreef _Mike_ het volgende:
Zou geweldig zijn als de supporters groep een actie houd en "You'll never walk alone" zingt
Nu overdrijf je denk ik helaas, ik denk dat het allemaal nog wel meevalt. Al hoop ik dat er aardig wat decibelletjes met steunbetuigingen te horen zullen zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:39 schreef Lyzio het volgende:
Hopen dat Boulah een onvergetelijk welkom krijgt zaterdag. De Liverpoolfans gaan nog wat leren van ons.
Dat zou echt zum kotsen zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:40 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het Oranje-publiek kennende zal dat eerder een: 'Boulah is oké olé olé!' worden.
Je hoeft ook helemaal niet te overklassen, als je je maar laat horen dat hij gesteund word op een goede manier.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nu overdrijf je denk ik helaas, ik denk dat het allemaal nog wel meevalt. Al hoop ik dat er aardig wat decibelletjes met steunbetuigingen te horen zullen zijn.
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:41 schreef _Mike_ het volgende:
Je hoeft ook helemaal niet te overklassen, als je je maar laat horen dat hij gesteund word op een goede manier.
quote:KNVB opent email voor Boulahrouz
De KNVB heeft een emailadres geopend waar het Nederlandse volk haar steunbetuiging voor Khalid Boulahrouz kan achterlaten. De familie van de Oranje-verdediger kreeg donderdag te horen dat dochtertje Anissa is overleden.
Anissa werd woensdag in een ziekenhuis in Lausanne te vroeg geboren. Donderdag overleed ze aan de gevolgen hiervan.
Op het emailadres boulahrouz@knvb.nl kunnen mensen hun steunbetuiging voor Boulahrouz en zijn familie achterlaten.
Het grote Lederhöse-eet topic #1quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:00 schreef pfaf het volgende:
Als hij de zaterdag de winnende scoort beloof ik dat ik ga huilen.
Group-cryquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:00 schreef pfaf het volgende:
Als hij de zaterdag de winnende scoort beloof ik dat ik ga huilen.
Je hebt gelijk, maar ik denk dan ook dat de klap bij hem pas echt hard zal aankomen na het EK, zeker als Nederland er snel uitligt. Want nu doorvoetballen heeft niks met verwerken te maken en die leegte komt daarna wel. Maar goed, dat is aan henzelf om daar mee om te gaan, als zij dit samen zo willen, kun je niks anders doen dan er respect voor hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Denk jij dat voetbal onbelangrijk bij de familie Boulahrouz?
En weet je wat belachelijk is: de persoonlijke beslissing van een stel - welke beslissing dit ook zou zijn - in een dergelijke situatie als "belachelijk" te kwalificeren ...
En dat in een topic zonder Portugezenquote:[edit: was wat weinig subtiel ...]
ben ik ook we benieuwd naar. zoiets moet ook worden goedgekeurd door de UEFA volgens mij die 1 minuut stiltequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:17 schreef LeChiffre04 het volgende:
Ik vind het heel erg wat er gebeurd is, en ik was er zelf ook wel ff een tijdje stil van. maar ik vraag mij af wat voor een effect dit heeft voor het elftal de rest van het toernooi. veel spelers zullen toch het gevoel dat zij zich wat ingetogener moeten gedragen met boulah in de buurt. ik hoop maar dat het geen effect zal hebben op het spel van het elftal.
weten jullie of er voor de wedstrijd 1 minuut stilte zou zijn?
dat is dus de andere kant van het verhaal die ik afgelopen uur posttequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:21 schreef Technoviking het volgende:
Ik vind het op de eerste plaats heel triest voor Boulahrouz en zijn vrouw, maar moet daarnaast ook bekennen dat ik net als de meeste kort daar achteraan denk aan zijn prestaties en mentale gesteldheid op het veld.
Wat ik overigens raar vind is dat het alleen maar over Boulahrouz en het voetbal gaat. Er ligt ergens in een Zwitsers ziekenhuis een jonge vrouw die net haar eerste kind verloren heeft en haar man staat de hele dag op het voetbalveld en slaapt in een hotel.
Merkwaardig.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:24 schreef Toeps het volgende:
Als ik zijn vrouw was geweest, had ik ook gewild dat hij was gaan spelen. Dat kindje krijg je toch niet meer terug, en anders zou hij ook nog het EK op moeten geven, iets waar hij waarschijnlijk al heel lang naar uitgekeken heeft...
Ik kan me voorstellen dat Boula met enige regelmaat bij z'n vrouw is en los daarvan is het niet aan ons om te oordelen over hoe Boula en z'n vrouw dit hebben afgesprokenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:25 schreef DANILXL het volgende:
dat is dus de andere kant van het verhaal die ik afgelopen uur postte
Nou trek je mijn reactie wel heel erg uit z'n verband. Wat moeten ze dan? Hele dag gaan zitten grienen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Taurus het volgende:
[..]Sorry, ik vind dit ook echt hele rare reacties. True, we hebben geen idee hoe hij en zijn vrouw dit hebben besproken, óf ze het hebben besproken en who cares, dat is hun zaak.
Maar ik vind het echt raar dat er mensen hier zijn die zeggen 'dat kindje krijg je toch niet meer terug'. En daarmee 'is de kous af'?Een EK komt nooit meer terug? Meer waard dan een kind? (ik zeg niet dat het voor hem blijkbaar meer waard is dan een kind, absoluut niet, hij mag zelf weten hoe hij het verwerkt, maar het is natuurlijk niet 'logisch' of 'duh, dat kindje komt toch niet meer terug', 'een EK kans krijg je nooit meer'
)
52 was vrij jong, en ging vrij intesief met hem om, trouwens vorig seizoen nog tegen team gespeelt waar die week de trainer was omgekomen, was ook wel aardig heftig voor die jongens.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:05 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Mogen meneer en mevrouw dat lekker zelf weten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou trek je mijn reactie wel heel erg uit z'n verband. Wat moeten ze dan? Hele dag gaan zitten grienen?
wow das wel heftigquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
52 was vrij jong, en ging vrij intesief met hem om, trouwens vorig seizoen nog tegen team gespeelt waar die week de trainer was omgekomen, was ook wel aardig heftig voor die jongens.
Daarom scheef ik ook: Als IK zijn vrouw was, dan zou ik willen dat ie zou spelen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:40 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mogen meneer en mevrouw dat lekker zelf weten?Ja, grienen, wat mij betreft. Weet jij veel.
ik zeg dat het verschilt hoe oud hij isquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dus voortaan kan je beter die grote muil van je houden
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:52 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik zeg dat het verschilt hoe oud hij is
als mijn vader komt te overlijden als hij 85 is zou ik er minder kapot van zijn dan als mijn (bijna geboren) kind overlijdt. misschien ff lezen. vader van 52 is weer een ander verhaal, vandaar die note erbij. begrijpend lezen heb je overgeslagen op de basisschool ofzo?. want middelbare school heb je sowieso niet gedaan, dat blijkt maar weer.
Kan me uberhaupt niet voorstellen dat er ook maar iemand is die met je omgaat met zo een (pauper) houding.quote:
Oh zo. Nou ja, opportuun als de mensch is, is het natuurlijk wel de beste oplossing voor Oranje. Denk dat het mede daardoor ingegeven is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
en ik ben het land uitquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:29 schreef MarijeH het volgende:
Oranjesupporters steunen Boulahrouz
BASEL - De supporters van het Nederlands elftal zullen zaterdag in Basel tijdens de kwartfinale tegen Rusland op het EK voetbal hun medeleven betonen met Khalid Boulahrouz. De dochter van de 26-jarige verdediger en zijn vrouw Sabia overleed woensdag kort na de geboorte.
„Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd”, aldus Lloyd Vandenberg, voorzitter van de supportersvereniging Oranje. „We hebben besloten Boulahrouz zaterdag de eerste minuut van de wedstrijd massaal toe te zingen, gevolgd door het lied You'll never walk alone. Op deze manier hopen we Khalid en zijn vrouw een beetje te kunnen ondersteunen.”
www.telegraaf.nl
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:29 schreef MarijeH het volgende:
BASEL - De supporters van het Nederlands elftal zullen zaterdag in Basel tijdens de kwartfinale tegen Rusland op het EK voetbal hun medeleven betonen met Khalid Boulahrouz. De dochter van de 26-jarige verdediger en zijn vrouw Sabia overleed woensdag kort na de geboorte.
„Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd”, aldus Lloyd Vandenberg, voorzitter van de supportersvereniging Oranje. „We hebben besloten Boulahrouz zaterdag de eerste minuut van de wedstrijd massaal toe te zingen, gevolgd door het lied You'll never walk alone. Op deze manier hopen we Khalid en zijn vrouw een beetje te kunnen ondersteunen.”
www.telegraaf.nl
Wow, je zou bijna denken dat ze FoK lezen.quote:
Toezingen van Boulahrouz lijkt me ook erg mooi, al is mooi hier niet het juiste woord. Ontroerend inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:51 schreef Susi het volgende:
Ik weet nu al dat ik ontroerd raak bij het Wilhelmus, zo al die koppies in beeld
Ik vond vooral het begin van Maalderink een beetjequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:55 schreef Zjakkie het volgende:
Het zijn toch best kut-vragen die gesteld worden over Boulah op die persconferentie...
http://www.knvb.nl/archie(...)dres_voor_boulahrouzquote:De KNVB heeft een speciaal mailadres (boulahrouz@knvb.nl) geopend waarop mensen een steunbetuiging voor Khalid Boulahrouz en zijn familie kunnen achterlaten. De international, die momenteel met Oranje op het EK in Zwitserland verblijft, werd donderdag getroffen door groot persoonlijk leed. Boulahrouz' dochtertje Anissa, dat woensdag te vroeg werd geboren in een ziekenhuis in Lausanne, is overleden.
De KNVB heeft donderdag al een groot aantal steunbetuigingen voor Boulahrouz ontvangen. Reacties en steunbetuigingen kunnen vanaf heden naar boulahrouz@knvb.nl worden gestuurd.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Boulah is mijn held. Zonder beperkingen, afzwakkingen of wat dan ook.
Dat is ook, en het is een negatieve veronderstelling dat het niet vanzelfsprekend is dat hij een held is dat hij gaat spelen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er vanuit dat zowel Bouhla als zijn vrouw en de andere familieleden die dicht bij hen staan er uitgebreid bij stil hebben gestaan hoe nu verder en als dat betekent dat hij zaterdag wil spelen dan kan niemand daar iets van zeggen... alleen heel veel respect tonen en begrip.
quote:Oranjesupporters zingen Boulahrouz toe
,,Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd'', aldus Lloyd Vandenberg, voorzitter van de supportersvereniging Oranje. ,,We hebben besloten Boulahrouz zaterdag de eerste minuut van de wedstrijd massaal toe te zingen, gevolgd door het lied You'll never walk alone. Op deze manier hopen we Khalid en zijn vrouw een beetje te kunnen ondersteunen.''
(ANP)
Ik weet nu al dat ik, als dat gebeurd, het niet droog zal kunnen houden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:29 schreef MarijeH het volgende:
www.telegraaf.nl
wat kan ik hier slecht tegen zeg. ''Het EK is nu". Daarmee zeg je dus: het dochtertje is op een verkeerd tijdstip overleden. Ik ben blij dat Bouhla speelt, maar had hem echt niet minder ''man'' gevonden als hij dat niet had gedaan. Er is ook nog zoiets als familie. Je zegt dat Bouhla zijn doelen niet uit het oog moet verliezen, maar als je vrouw en familie steunen na zoiets je minder man maakt dan een ek spelen, weet ik niet waar het heen gaat met deze wereld.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:13 schreef Jetze het volgende:
Khalid toont zich in dezen absoluut een man! En al dat vrouwengezever over dat ie niet zoveel respect verdient als hij naar huis was gegaan, nou ja, dat is maar vrouwengezever. Doen wat je moet doen, je doelen niet uit het oog verliezen, je verantwoordelijkheden nemen, en je door niks of niemand het veld uit laten slaan, daar heb ik respect voor ja! Er is overal een plaats en een tijd voor, het EK is nu! En dat hij zich niet overgeeft aan zijn emoties maakt hem meer man dan 95% van de Nederlanders. Of ben ik echt de enige die er zo over denkt? Maak er dan maar 99% van.
Doe normaal man, heb je zijn vrouw wel gezien? Dat is nou niet bepaald een dik hangtietenspook in een soepjurk + hoofdoek ofzo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:36 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat is ook, en het is een negatieve veronderstelling dat het niet vanzelfsprekend is dat hij een held is dat hij gaat spelen.
Aan de andere kant is de manier waarop veel moslimsmannen met hun vrouw omgaan sowieso niet vanzelfsprekend voor mij (niet per definitie negatief bedoelt!).
Maar totaal onbelangrijk nu, dit is verschrikkelijk voor hem en zijn vrouw.
Hij heeft wel snel beslist heeft te gaan spelen. Zoiets kun je de eerste dag(en) echt niet bevatten. Hij moet zich absoluut niet doordat hij dit nu al heeft gezegd laten weerhouden om alsnog terug naar Nederland te komen.
quote:
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:32 schreef Sieb87 het volgende:
wat kan ik hier slecht tegen zeg. ''Het EK is nu". Daarmee zeg je dus: het dochtertje is op een verkeerd tijdstip overleden. Ik ben blij dat Bouhla speelt, maar had hem echt niet minder ''man'' gevonden als hij dat niet had gedaan. Er is ook nog zoiets als familie. Je zegt dat Bouhla zijn doelen niet uit het oog moet verliezen, maar als je vrouw en familie steunen na zoiets je minder man maakt dan een ek spelen, weet ik niet waar het heen gaat met deze wereld.
Nogmaals, blij dat ie speelt en knap, maar niet knapper OF gedurfder dan voor een microfoon te gaan staan en te zeggen: Sorry jongens, mijn familie heeft me nodig. Daar heb je ook ballen voor nodig namelijk. En niet zo weinig ook.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:53 schreef vitessezuid113 het volgende:
Prachtig gebaar. Kan niet anders zeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik, als dat gebeurd, het niet droog zal kunnen houden.
of ie nou opgesteld is of niet.
Opvallend inderdaad. Ik heb het idee dat bij de LFC dat wel gebeurd zou zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:21 schreef mcyodogg het volgende:
Valt me trouwens tegen van de off. Chelsea-site dat ze geen bericht hebben achtergelaten. Het is tenslotte nog een contractspeler.
Ik denk dat het sowieso wel even kan duren voordat je zoiets verwerkt. Dan kan een eerste week "afleiding" wel prettig zijn. Maar zoals al eerder gezegd: dat zal voor ieder persoonlijk kunnen verschillen - er is niet een recept van hoe het moet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik denk dan ook dat de klap bij hem pas echt hard zal aankomen na het EK, zeker als Nederland er snel uitligt. Want nu doorvoetballen heeft niks met verwerken te maken en die leegte komt daarna wel.
quote:When you walk through a storm
hold your head up high
And don't be afraid of the dark.
At the end of a storm is a golden sky
And the sweet silver song of a lark.
Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
Tho' your dreams be tossed and blown.
Walk on, walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone,
You'll never, ever walk alone.
Walk on, walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone,
You'll never, ever walk alone.
Het is toch een toepasselijke tekst? En je weet zelf ook niks beters voor te dragen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:49 schreef Guncta het volgende:
Waarom YNWA?
Waarom geen Nederlandstalig nummer (al schiet er niks zo 123 bij mij in, iemand anders een idee?) of iets anders wat een directere link heeft?
Waarom geen stilte de eerste minuut gevolgd door 5 minuten oorverdovend geluid?
Desnoods ga je er zitten met allemaal rouwbanden over je ogen de eerste minuut.
Maar NIET YNWA aub.
En om nu met Waarheen, Waarvoor op de proppen te komen, lijkt mij ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:50 schreef IQM het volgende:
Het is toch een toepasselijke tekst? En je weet zelf ook niks beters voor te dragen.
lelelelelelelelequote:Op donderdag 19 juni 2008 23:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voor de mensen die willen oefenen :
YNWA moet iedereen wel kennen
Of Bridge Over Troubled Water.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En om nu met Waarheen, Waarvoor op de proppen te komen, lijkt mij ook weer zoiets.
Ik hoop alleen maar dat die eerste minuut toezingen voor YNWA niet bestaat uit "Boelah is okay, olé, olé".
Ik ben net wakker.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is toch een toepasselijke tekst? En je weet zelf ook niks beters voor te dragen.
quote:Chelsea Football Club has issued a statement regarding the family tragedy suffered by our player Khalid Boulahrouz, who spent last season on loan at Sevilla and is currently playing for The Netherlands at Euro 2008.
The statement reads:
'Everyone at Chelsea FC sends their sincerest condolences to Khalid and Sabia Boulahrouz as they come to terms with the death of their daughter Anissa. We were all tremendously saddened to hear the news and our thoughts are with the family at this difficult time.'
Wat is er nou mooier dan You Never Walk Alone te zingen, het nummer bij uitstek dat gebruikt wordt door supporters om te laten blijken dat ze door dik en dun hun spelers (en hun club) steunen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:03 schreef Guncta het volgende:
[..]
Ik ben net wakker.
Zou het eerder mooier vinden als ze juist niks zingen dan wel. Dan is er pas een duidelijk contrast. Als je zo die menigte hebt gehoord bij de andere wedstrijden.
Ik wil niet eens beginnen over wie het lied toebehoort. Dat maakt mij nog niet eens zo gek veel uit.
Het gaat er om dat het al heeel veel vaker is gezongen. En ook nog eens bij veel grotere gebeurtenissen.
Het komt idd voor mij over als een Patty Brard die "Boulah is ok, olé olé." zingt.
Het is een soort van overkill. Zou het leuker vinden als er bij zo'n persoonlijke gebeurtenis de moeite wordt genomen om iets persoonlijks te verzinnen.
Ik kreeg nu al kippevel...quote:
Alsjeblieft niet. Dan sterf ik aan een hartverzakking.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:46 schreef Blawh het volgende:
Boula, moge hij in de laatste minuut een bal bij een 3-2 stand van de lijn halen en uitgeroepen worden tot held.
Bijna iedereen kent het nummer YNWA en de tekst is gewoon perfect om aan te tonen dat hij er niet alleen voor staatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:49 schreef Guncta het volgende:
Waarom YNWA?
Waarom geen Nederlandstalig nummer (al schiet er niks zo 123 bij mij in, iemand anders een idee?) of iets anders wat een directere link heeft?
Waarom geen stilte de eerste minuut gevolgd door 5 minuten oorverdovend geluid?
Desnoods ga je er zitten met allemaal rouwbanden over je ogen de eerste minuut.
Maar NIET YNWA aub.
Absoluut waar, iedereen kent het wel. Maar het heeft totaal geen betrekking op Boulahrouz. Ik ben er meer voor om minutenlang zijn naam te scanderen (wat ongetwijfeld zal gebeuren). Dán is er sprake van directe steun aan hem. YNWA zingen is niet meer uniek en origneel, waar zingen ze het niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Bijna iedereen kent het nummer YNWA en de tekst is gewoon perfect om aan te tonen dat hij er niet alleen voor staat
YNWA is en blijft juist wel uniek en zal nooit aan kracht verliezen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:33 schreef Tripless het volgende:
[..]
Absoluut waar, iedereen kent het wel. Maar het heeft totaal geen betrekking op Boulahrouz. Ik ben er meer voor om minutenlang zijn naam te scanderen (wat ongetwijfeld zal gebeuren). Dán is er sprake van directe steun aan hem. YNWA zingen is niet meer uniek en origneel, waar zingen ze het niet?
Dat is de versie jaquote:
Hoeveel versies zijn er niet over de wereld uitgebracht van YNWA? Zelfs Lee Towers denkt dat het zíjn nummer is!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
YNWA is en blijft juist wel uniek en zal nooit aan kracht verliezen.
Wel geef ik je absoluut gelijk dat de kracht van het liedje nooit verloren gaat. Het is en blijft een 'brok-in-je-keel-lied' ...quote:uniek (bijvoeglijk naamwoord; unieker, uniekst; uniekheid)
1 waarvan geen tweede exemplaar
Wat ik dus ook bedoel met 'uniek', dat dit nummer in het stadion eigenlijk geen gelijke kent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:50 schreef Tripless het volgende:
Woordenboek geeft:
[..]
Wel geef ik je absoluut gelijk dat de kracht van het liedje nooit verloren gaat. Het is en blijft een 'brok-in-je-keel-lied' ...
Heb je helemaal gelijk in. Of tijdens een eventuele wissel of zo. We zullen het wel zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:53 schreef TheVulture het volgende:
Hoe mooi en oprecht het initiatief ook is. Ben ik de enige die denkt dat juist dat zingen van YNWA bij Khalid een breekmoment kan veroorzaken zo vlak voor de wedstrijd en dat ie juist daarom minder functioneert, zeker in de beginfase...
Misschien is het gepaster om dit juist naar afloop te doen zodat eventuele emoties de tijd krijgen om te ontladen...
Dat zou mooi zijn ja. Prachtige filmpje ditquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Stadionmuziek moet het gewoon inzetten, waarna het publiek het overneemt en de muziek uit gaat. Zoals dit:
Gast...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Zingen?
Wat heeft hij daar aan, zo wordt hij nogmaals aan deze trieste gebeurtenis herinnert die hij al was vergeten.²
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Zingen?
Wat heeft hij daar aan, zo wordt hij nogmaals aan deze trieste gebeurtenis herinnert die hij al was vergeten.²
Zucht.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Zingen?
Brr, kippenvel!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Stadionmuziek moet het gewoon inzetten, waarna het publiek het overneemt en de muziek uit gaat. Zoals dit:
Dat dus, wat een belachelijk besluit van hem. Wat nou held? Hij laat z'n vrouw in de steek in een heel meoielijke tijd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:56 schreef Taurus het volgende:
Ik weet niet hoe het met jou relatie zit, maar in een normale relatie bespreek je dit soort dingen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat dus, wat een belachelijk besluit van hem. Wat nou held? Hij laat z'n vrouw in de steek in een heel meoielijke tijd.
In mijn relatie zit het prima. En ik zou geen moment het gore lef hebben om te vragen of ik een balletje mag trappen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:24 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou relatie zit, maar in een normale relatie bespreek je dit soort dingen.
Jij bent er bij geweest? Man praat geen onzin.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
In mijn relatie zit het prima. En ik zou geen moment het gore lef hebben om te vragen of ik een balletje mag trappen.
"Ja ik weet dat ons kind doodgeboren is kut he, maar wat doe je eraan, Oh ja vind je het goed als ik zaterdag gewoon ga voetballen?"
Ik vraag me nu oprecht af wie hier simpeler is. Jij die je niet kan inleven in een andere situatie als de jouwe, of Khalid Bouhlarouz. Het is voor ieder individu en voor iedere relatie anders.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
In mijn relatie zit het prima. En ik zou geen moment het gore lef hebben om te vragen of ik een balletje mag trappen.
"Ja ik weet dat ons kind doodgeboren is kut he, maar wat doe je eraan, Oh ja vind je het goed als ik zaterdag gewoon ga voetballen?"
het is niet gewoon voetballen. het is z'n werk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg nu al tranen in mijn ogen.
Wat die'k ben.
En wat jij vindt is voor niemand belangrijk en al helemaal niet voor Boulahrouz.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee, ik ben er niet bij geweest, maar jij ook niet.
En vanuit mezelf geredeneerd vind IK het schandalig.
Jij vind dat niet, ik hoop dat jouw vriendin daar ook zo over denkt.
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is niet gewoon voetballen. het is z'n werk.
weet jij veel hoe hij er mee omgaat? wat hij en z'n vrouw met elkaar hebben besproken?
ik kan me juist heel goed voorstellen dat hij wel wil spelen. al was het maar ter ere van z'n kindje.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:42 schreef Copycat het volgende:
Sommige mensen hebben echt het verstand van een bospeen.
Met excuus aan de bospenen.
No shit sherlockquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:48 schreef Timmai het volgende:
ik vind dat het spontaan moet gebeuren, nu is het heel het spontane eraf.
is denk ik geen optie. niets doen ligt nu eenmaal niet in het straat van oranje supporters, en als er iets gedaan zal worden, moet het goed gebeuren. het van te voren organiseren zorgt er voor dat het goed gebeurtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:48 schreef Timmai het volgende:
ik vind dat het spontaan moet gebeuren, nu is het heel het spontane eraf.
Ik denk dat jij hier de spijker op de bekende kop slaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen ziet het anders he? En hij is de enige die over de beslissing een waarde oordeel kan en mag geven.
Ik vind het een hele goeie en dappere beslissing, het is of je kind verliezen EN geen toernooi spelen waar je EK kan worden, of je kind verliezen en WEL evt EK worden.
Waarom 2 dingen kwijtraken?
met beschuit en muisjesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:01 schreef Trancelocator het volgende:
Je zal maar een tifo hebben die spontaan wordt georganiseerd.
Nouquote:
Lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb het idee dat de gemiddelde Fokker emotioneler is over dit verlies dan Khalid zelf.
Wel moedig van hem dat hij het drama een plek heeft gegeven en verder gaat met voetbal.
Eens zul je toch verder moeten (hoe afschuwelijk het ook is) en dit EK is voor Khalid de ultieme kans z'n voetbalcarrière weer op de rails te krijgen na een rot seizoen.
Ik overdrijf misschien, maar als ik sommige reacties zie dan krijg ik wel dat gevoel.quote:
Hoe kom jij hier dan aan? quote, '' Wel moedig van hem dat hij het drama een plek heeft gegeven en verder gaat met voetbal.''quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik overdrijf misschien, maar als ik sommige reacties zie dan krijg ik wel dat gevoel.
Vooral mensen die menen te weten hoe Khalid dit verlies moet verwerken, dat weet alleen hij zelf.
Dat is gewoon een feit...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:51 schreef Borga het volgende:
[..]
Hoe kom jij hier dan aan? quote, '' Wel moedig van hem dat hij het drama een plek heeft gegeven en verder gaat met voetbal.''![]()
![]()
Dat had hij gezegd, het stond in een krant.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:51 schreef Borga het volgende:
[..]
Hoe kom jij hier dan aan? quote, '' Wel moedig van hem dat hij het drama een plek heeft gegeven en verder gaat met voetbal.''![]()
![]()
Er is toch muziek voor de wedstrijd begint, dan kan toch wel iemand ipv een ander random nummer, YNWA draaien. De rest komt dan vanzelf.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
No shit sherlock
Dit soort acties kan je niet spontaan doen, het word dan gewoon een tering zooitje.
Dan is het nog steeds niet spontaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:01 schreef Timmai het volgende:
[..]
Er is toch muziek voor de wedstrijd begint, dan kan toch wel iemand ipv een ander random nummer, YNWA draaien. De rest komt dan vanzelf.
Oranjefan én Kroaat?!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:24 schreef Hrvat het volgende:
Innige deelneming.
Als Kroatie de finale niet haalt, wens ik hem het kampioenschap toe !!!
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:08 schreef TheVulture het volgende:
Ook mooi dat de spelersvrouwen haar zo steunen zoals vanavond uit berichten bleek... De hele groep daar is ontzettend hecht, vind dat echt super om te zien
Ja ja, assimilatiedrang noem ik dat.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:08 schreef TheVulture het volgende:
Ook mooi dat de spelersvrouwen haar zo steunen zoals vanavond uit berichten bleek... De hele groep daar is ontzettend hecht, vind dat echt super om te zien
Leuke meid.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:38 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Dit is de vrouw van Boulahrouz naast Sylvie Meis in elke foto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent wel fan van dure woorden he?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja ja, assimilatiedrang noem ik dat.²
Laten we wel wezen, het is een soort ruilhandel:quote:
-Ediit-quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, het is een soort ruilhandel:
De spelersvrouwen doen aardig voor de vrouw van Boula, in ruil daarvoor moet ze wel haar roots in de steek laten en 100% assimileren. 't dus altijd eigen belang.²
NU.nlquote:Oranje met rouwbanden voor dochtertje Boulahrouz
Het Nederlands elftal speelt zaterdag in de kwartfinale van het EK tegen Rusland met rouwbanden. De UEFA heeft dit vrijdag medegedeeld.
Oranje doet dit naar aanleiding van het drama rond Khalid Boulahrouz. Het woensdag te vroeg geboren dochtertje van de verdediger overleed kort na de bevalling.
Chelsea
Ook Chelsea toont medeleven aan Khalid Boulahrouz. Dat blijkt uit een officiële reactie op de website heeft Chelsea.
"Iedereen bij Chelsea zendt zijn oprechte condoleances naar Khalid en Sabia Boulahrouz. We zijn allemaal enorm verdrietig door dit bericht en onze gedachten zijn bij de familie in deze moeilijke tijd'', staat op de website van Chelsea.
Boulahrouz werd afgelopen seizoen door Chelsea verhuurd aan Sevilla. Komend seizoen speelt de verdediger in principe weer in Londen.
De rouwbanden komen uit de groep, het toezingen van de supporters. Eerlijk gezegd hecht ik meer waarde aan de dingen die uit de groep komen, dan de dingen die van het publiek komen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:22 schreef golfer het volgende:
Je kunt het natuurlijk ook overdrijven, qua rouw.
Beetje teveel van het goede, die rouwbanden.
Straks verlangen ze nog van de tegenstanders dat ze ook nog meezingen met YNWA.
Alleen de Nederlandse spelers gaan de banden dragen toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:22 schreef golfer het volgende:
Ik vind die rouwbanden eigenlijk wel een mooi gebaar. Dat YNWA hecht ik inderdaad ook minder waarde aan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:22 schreef golfer het volgende:
eensquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:22 schreef golfer het volgende:
mwah, ik vind het wel een goed iets, er zal gespeeld worden, maar dit neemt niet weg dat men niet stil staat bij het vreselijke dat een van de spelers is overkomen, ja toch? Huldequote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:22 schreef golfer het volgende:
Hoezo is dat nou weer overdreven? De dochter van een van de collega's is overleden; dan is het toch niet meer dan logisch dat het team dan de eerst volgende wedstrijd met een rouwband om speelt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:22 schreef golfer het volgende:
Ik moet altijd traantjes wegpinken als ze dat lied in een stadion zingen met z'n allen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:46 schreef Copycat het volgende:
Wat die'k ben.
Hé, who cares?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:53 schreef Fortitudo het volgende:
hopelijk heeft het niet een verkeerde impact op de gemoedstoestand van boulah
I'll comfort you. *WINKIE WINKIE*quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:46 schreef Copycat het volgende:
Wat die'k ben.
Johquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat YNWA hecht ik inderdaad ook minder waarde aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |