abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:15:46 #201
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59542050
quote:
When you walk through a storm
hold your head up high
And don't be afraid of the dark.
At the end of a storm is a golden sky

And the sweet silver song of a lark.
Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
Tho' your dreams be tossed and blown.

Walk on, walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone,
You'll never, ever walk alone.
Walk on, walk on with hope in your heart

And you'll never walk alone,
You'll never, ever walk alone.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:46:15 #202
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_59546091
Als het hele stadion gaat meezingen.. pff.. mooi dan hoor.

Of hij nu speelt, of niet speelt, uitermate dappere beslissing om gewoon bij het team te blijven. En misschien is het gewoon zijn manier om zoiets te kunnen verwerken. En daarbij hoeft er niemand in te grijpen (ook marco van basten niet zoals ik in sommige reacties heb gelezen). De jongen heeft gekozen om bij het team te blijven en het zal ongetwijfeld een weloverwogen keuze zijn geweest, waar ik diep respect voor heb!..
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:49:04 #203
185631 Guncta
En un momento dado
pi_59549530
Waarom YNWA?
Waarom geen Nederlandstalig nummer (al schiet er niks zo 123 bij mij in, iemand anders een idee?) of iets anders wat een directere link heeft?
Waarom geen stilte de eerste minuut gevolgd door 5 minuten oorverdovend geluid?
Desnoods ga je er zitten met allemaal rouwbanden over je ogen de eerste minuut.

Maar NIET YNWA aub.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:50:31 #204
158452 IQM
I am the one
pi_59549575
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:49 schreef Guncta het volgende:
Waarom YNWA?
Waarom geen Nederlandstalig nummer (al schiet er niks zo 123 bij mij in, iemand anders een idee?) of iets anders wat een directere link heeft?

Maar NIET YNWA aub.
Het is toch een toepasselijke tekst? En je weet zelf ook niks beters voor te dragen.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_59549602
Dat wordt dan zeker een brok-in-je-keel-moment.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59549658
Als Ik Boula was, zat ik al lang thuis, maargoed, ik respecteer zijn keuze en ik denk dat er morgen een heel groot kippevelmoment gaat komen..
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:53:36 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59549679
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:50 schreef IQM het volgende:
Het is toch een toepasselijke tekst? En je weet zelf ook niks beters voor te dragen.
En om nu met Waarheen, Waarvoor op de proppen te komen, lijkt mij ook weer zoiets.
Ik hoop alleen maar dat die eerste minuut toezingen voor YNWA niet bestaat uit "Boelah is okay, olé, olé".
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59549697
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voor de mensen die willen oefenen :

YNWA moet iedereen wel kennen
lelelelelelelele
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:01:02 #209
158452 IQM
I am the one
pi_59549901
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

En om nu met Waarheen, Waarvoor op de proppen te komen, lijkt mij ook weer zoiets.
Ik hoop alleen maar dat die eerste minuut toezingen voor YNWA niet bestaat uit "Boelah is okay, olé, olé".
Of Bridge Over Troubled Water. Maar dat zie ik de gemiddelde voetbalfan nog niet kennen.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:03:09 #210
185631 Guncta
En un momento dado
pi_59549965
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:50 schreef IQM het volgende:

[..]

Ik ben net wakker.
Zou het eerder mooier vinden als ze juist niks zingen dan wel. Dan is er pas een duidelijk contrast. Als je zo die menigte hebt gehoord bij de andere wedstrijden.

Ik wil niet eens beginnen over wie het lied toebehoort. Dat maakt mij nog niet eens zo gek veel uit.
Het gaat er om dat het al heeel veel vaker is gezongen. En ook nog eens bij veel grotere gebeurtenissen.
Het komt idd voor mij over als een Patty Brard die "Boulah is ok, olé olé." zingt.
Het is een soort van overkill. Zou het leuker vinden als er bij zo'n persoonlijke gebeurtenis de moeite wordt genomen om iets persoonlijks te verzinnen.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_59550136
Nou Chelsea, heeft wat goedgemaakt om alsnog een bericht op hun website te zetten:
quote:
Chelsea Football Club has issued a statement regarding the family tragedy suffered by our player Khalid Boulahrouz, who spent last season on loan at Sevilla and is currently playing for The Netherlands at Euro 2008.

The statement reads:

'Everyone at Chelsea FC sends their sincerest condolences to Khalid and Sabia Boulahrouz as they come to terms with the death of their daughter Anissa. We were all tremendously saddened to hear the news and our thoughts are with the family at this difficult time.'
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59550286
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:03 schreef Guncta het volgende:

[..]

Ik ben net wakker.
Zou het eerder mooier vinden als ze juist niks zingen dan wel. Dan is er pas een duidelijk contrast. Als je zo die menigte hebt gehoord bij de andere wedstrijden.

Ik wil niet eens beginnen over wie het lied toebehoort. Dat maakt mij nog niet eens zo gek veel uit.
Het gaat er om dat het al heeel veel vaker is gezongen. En ook nog eens bij veel grotere gebeurtenissen.
Het komt idd voor mij over als een Patty Brard die "Boulah is ok, olé olé." zingt.
Het is een soort van overkill. Zou het leuker vinden als er bij zo'n persoonlijke gebeurtenis de moeite wordt genomen om iets persoonlijks te verzinnen.
Wat is er nou mooier dan You Never Walk Alone te zingen, het nummer bij uitstek dat gebruikt wordt door supporters om te laten blijken dat ze door dik en dun hun spelers (en hun club) steunen?
pi_59550385
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 23:53 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Ik kreeg nu al kippevel... .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_59550530
Ik heb niet zo heel veel met dat YNWA(vind het zelfs een aardig cringeworthy lied). Maar het zal Boulahrouz ongetwijfeld veel goed doen, dus daarom is het een goed idee.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59550577
Als ze nou maar wel de goede versie zingen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_59550670
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 22:46 schreef Blawh het volgende:
Boula, moge hij in de laatste minuut een bal bij een 3-2 stand van de lijn halen en uitgeroepen worden tot held.
Alsjeblieft niet. Dan sterf ik aan een hartverzakking.

Laat hem maar de 5-0 maken.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:28:10 #218
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59550674
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:49 schreef Guncta het volgende:
Waarom YNWA?

Maar NIET YNWA aub.
Bijna iedereen kent het nummer YNWA en de tekst is gewoon perfect om aan te tonen dat hij er niet alleen voor staat
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:33:44 #219
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_59550829
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:28 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Bijna iedereen kent het nummer YNWA en de tekst is gewoon perfect om aan te tonen dat hij er niet alleen voor staat
Absoluut waar, iedereen kent het wel. Maar het heeft totaal geen betrekking op Boulahrouz. Ik ben er meer voor om minutenlang zijn naam te scanderen (wat ongetwijfeld zal gebeuren). Dán is er sprake van directe steun aan hem. YNWA zingen is niet meer uniek en origneel, waar zingen ze het niet?
We should not be moved!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:41:35 #220
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59551024
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:33 schreef Tripless het volgende:

[..]

Absoluut waar, iedereen kent het wel. Maar het heeft totaal geen betrekking op Boulahrouz. Ik ben er meer voor om minutenlang zijn naam te scanderen (wat ongetwijfeld zal gebeuren). Dán is er sprake van directe steun aan hem. YNWA zingen is niet meer uniek en origneel, waar zingen ze het niet?
YNWA is en blijft juist wel uniek en zal nooit aan kracht verliezen.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:44:20 #222
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59551102
quote:
Dat is de versie ja
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:46:21 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59551140
Ik kreeg nu al tranen in mijn ogen.
Wat die'k ben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:50:17 #224
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_59551235
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

YNWA is en blijft juist wel uniek en zal nooit aan kracht verliezen.
Hoeveel versies zijn er niet over de wereld uitgebracht van YNWA? Zelfs Lee Towers denkt dat het zíjn nummer is!

Woordenboek geeft:
quote:
uniek (bijvoeglijk naamwoord; unieker, uniekst; uniekheid)
1 waarvan geen tweede exemplaar
Wel geef ik je absoluut gelijk dat de kracht van het liedje nooit verloren gaat. Het is en blijft een 'brok-in-je-keel-lied' ...
We should not be moved!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 14:52:40 #225
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_59551291
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 14:50 schreef Tripless het volgende:
Woordenboek geeft:
[..]

Wel geef ik je absoluut gelijk dat de kracht van het liedje nooit verloren gaat. Het is en blijft een 'brok-in-je-keel-lied' ...
Wat ik dus ook bedoel met 'uniek', dat dit nummer in het stadion eigenlijk geen gelijke kent.

Maar idd, als Lee Towers het zingt dan doet dat flink afbreuk aan de magie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')