Boulah-FP-nieuws: Boulahrouz verlaat trainingquote:Boulahrouz wil zaterdag spelen
Door Erwin (Peterselieman) op donderdag 19 juni 2008 15:12
Bron: NOS - Submitter: japjaan
Khalid Boulahrouz heeft Marco van Basten laten weten dat hij beschikbaar is voor het duel van komende zaterdag tegen Rusland. De verdediger werd vandaag getroffen door het overlijden van zijn te vroeg geboren dochtertje.
Gisteren verliet Boulahrouz onverwacht de training nadat zijn vrouw met spoed opgenomen was in het ziekenhuis. Vanwege het tragische voorval heeft Van Basten Boulahrouz de vrijheid gegeven om het hotel te verlaten wanneer hij wil om zijn vrouw te bezoeken. Van Basten: "Ik begrijp dat het heel moeilijk is voor Khalid en we zullen hem zo goed mogelijk steunen. Toch moet de focus op zeker moment naar Rusland en dat wil Khalid ook."
"pics or it didn't happen" overigens nog niet gezien schiet me te binnen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:48 schreef Loohcs het volgende:
Wat een ramptoeristen, 't hele vorige topic zeuren over een persconferentie. Het enige wat voetbaltechnisch gemeld dient te worden is of hij doorgaat of niet (rest is privé), dat kan ook wel schriftelijk. Al dat gezeur hier om de beelden...hadden jullie Boulah zelf ook nog willen zien op de persconferentie?
Waarom zou iemand dat in vredesnaam doen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:53 schreef DeTolk het volgende:
-edit-
en jij hebt zojuist miljoenen joden beledigd. denk effe na voor je wat zegt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:53 schreef DeTolk het volgende:
-edit-
Randdebielquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet. Ik zie het wel voor me:
Wilders: "Minister, wat vindt u er nou van dat juist een Marokkaan weer de stabiliteit in de samenleving, in dit geval de oranjevreugde, weet te bederven. Wat denkt u daar tegen te gaan doen"
Aan het gas hangen is een (zeker in vroeger jaren) vrij gebruikelijke uitdrukking.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
en jij hebt zojuist miljoenen joden beledigd. denk effe na voor je wat zegt.
ik wou er al niet op reageren. Geweldig subjectieve reactie, die gelukkig door hem zelf al naar beneden wordt gehaald.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
En al die andere mensen die vergast zijn behalve de joden?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij bedoelde het duidelijk vijandig en dat is niet de juiste manier. iedereen die Boulah beledigt is triest, niet meer en minder.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Aan het gas hangen is een (zeker in vroeger jaren) vrij gebruikelijke uitdrukking.
Weet effe wat voor je wat zegt
Maar met joden heeft het geen sodemieter te maken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij bedoelde het duidelijk vijandig en dat is niet de juiste manier. iedereen die Boulah beledigt is triest, niet meer en minder.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet. Ik zie het wel voor me:
Wilders: "Minister, wat vindt u er nou van dat juist een Marokkaan weer de stabiliteit in de samenleving, in dit geval de oranjevreugde, weet te bederven. Wat denkt u daar tegen te gaan doen"
Compleet offtopic, maar is het niet zo dat alleen als een naam eindigt op een s het zo geschreven word? Dus bv Bas' gestorven dochtertje.quote:Khalid Boulahrouz' gestorven dochtertje #4 - Hij speelt!
Vond Maalderink nog aardig respectvol/normaal doen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:41 schreef Remzz het volgende:
Persconferentie op de NOS: http://ek2008.nos.nl/vide(...)er-khalid-boulahrouz
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand hoe lang zijn vrouw zwanger was?
22 weken meen ik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ongelofelijk verdrietig zeg...
22 weken dacht ik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ongelofelijk verdrietig zeg...
Het gaat om de eindklank.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef NED het volgende:
[..]
Compleet offtopic, maar is het niet zo dat alleen als een naam eindigt op een s het zo geschreven word? Dus bv Bas' gestorven dochtertje.
Is het in dit geval niet gewoon Boulahrouz's gestorven dochtertje?
Sorry, ik had het niet eerder gezien...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:40 schreef Lyzio het volgende:
Voor eens en voor altijd: 22 weken.
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:41 schreef Nemain het volgende:
Jeetje, wat verschrikkelijk![]()
Dat hij toch speelt.. daar kan je alleen maar respect voor hebben.
Nee, het is Boularouz'. Beatrix', Blaise', Bas', Boularouz' - alle s-klanken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef NED het volgende:
[..]
Compleet offtopic, maar is het niet zo dat alleen als een naam eindigt op een s het zo geschreven word? Dus bv Bas' gestorven dochtertje.
Is het in dit geval niet gewoon Boulahrouz's gestorven dochtertje?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:29 schreef Lyzio het volgende:
Die beker pakken we voor (en gelukkig met) Boulah!
Ik mag aannemen dat hij dat met haar besproken heeft he...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:56 schreef Taurus het volgende:
Ik hoop dat zijn vrouw ook begrijpt dat ie wil spelen.
Lijkt me wel, geen idee natuurlijk. Maar ik vind het zo eenzijdig om hem een held te noemen omdat ie blijft doorspelen. Ik had het ook een held gevonden als 'ie besloot de komende tijd bij zijn vrouw te blijven. Maar dat zal wel wijverig zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat hij dat met haar besproken heeft he...
quote:
Ik heb zo het vermoeden dat dat gaat gebeuren, en dat hij veel toegezongen zal worden...quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:11 schreef Wooldoor het volgende:
Khalid moet zaterdag een staande ovatie krijgen van heb ik jouw daar!
Nou denk niet dat Zidane een "complimentje" kreeg voor ie "uit zijn dak ging" denk ook niet dat Demirel van Koller een "complimentje" kreeg.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat in vredesnaam doen?
Hij mag naar haar toe als hij wil, er gelden voor hem geen beperkingen. Ik kan me voorstellen dat je samen de beslissing neemt om op dit moment toch door te gaan. Of je nu blijft of weggaat, je kindje krijg je er jammergenoeg niet mee terug, je moet dus gewoon doen wat je prettig vindt, samen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lijkt me wel, geen idee natuurlijk. Maar ik vind het zo eenzijdig om hem een held te noemen omdat ie blijft doorspelen. Ik had het ook een held gevonden als 'ie besloot de komende tijd bij zijn vrouw te blijven. Maar dat zal wel wijverig zijn
Daar zal zij heus wel mee ingestemd hebben, anders doet 'ie het niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:56 schreef Taurus het volgende:
Ik hoop dat zijn vrouw ook begrijpt dat ie wil spelen.
Ja prima, ik heb het niet over Boulahrouz en zijn vrouw, ik heb het over de reacties hier. Alsof het meer respect verdient als hij zaterdag gewoon speelt dan wanneer hij bij zijn vrouw had willen zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij mag naar haar toe als hij wil, er gelden voor hem geen beperkingen. Ik kan me voorstellen dat je samen de beslissing neemt om op dit moment toch door te gaan. Of je nu blijft of weggaat, je kindje krijg je er jammergenoeg niet mee terug, je moet dus gewoon doen wat je prettig vindt, samen.
Denk dat je het niet zo moet opvatten, maar denk dat de meeste gekozen zouden hebben om hun eigen verdriet proberen een plekje te geven, hun vrouw te steunen e.d. maar hij kiest er bewust toch voor om toch door te gaan. en DAT verdient zonder omwegen of hoe je het op moet vatten alle respect.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja prima, ik heb het niet over Boulahrouz en zijn vrouw, ik heb het over de reacties hier. Alsof het meer respect verdient als hij zaterdag gewoon speelt dan wanneer hij bij zijn vrouw had willen zijn.
Inderdaad. Die beslissing is aan henzelf. Zij hebben bepaald wat de juiste manier is op dit moment om ermee om te gaan voor hen en gelukkig voor ons is dat de optie waar wij iets aan hebben. Daarom zou ik naast "respect" ook "bedankt" willen zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja prima, ik heb het niet over Boulahrouz en zijn vrouw, ik heb het over de reacties hier. Alsof het meer respect verdient als hij zaterdag gewoon speelt dan wanneer hij bij zijn vrouw had willen zijn.
Ja, inderdaad, ookal zou niemand dat hardop zeggen als dat zijn beslissing was geweest.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maargoed, zal niet zo bedoeld zijn.quote:'Daarmee is de kous af'
'...dat hij zich zo goed mogelijk zal gedragen'
Ach, veel voetballers zijn niet altijd goed met de woordenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:10 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vind de bewoordingen van Van Basten wel een beetje ongelukkig in die persconferentie.
[..]
Maargoed, zal niet zo bedoeld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |