Boulah-FP-nieuws: Boulahrouz verlaat trainingquote:Boulahrouz wil zaterdag spelen
Door Erwin (Peterselieman) op donderdag 19 juni 2008 15:12
Bron: NOS - Submitter: japjaan
Khalid Boulahrouz heeft Marco van Basten laten weten dat hij beschikbaar is voor het duel van komende zaterdag tegen Rusland. De verdediger werd vandaag getroffen door het overlijden van zijn te vroeg geboren dochtertje.
Gisteren verliet Boulahrouz onverwacht de training nadat zijn vrouw met spoed opgenomen was in het ziekenhuis. Vanwege het tragische voorval heeft Van Basten Boulahrouz de vrijheid gegeven om het hotel te verlaten wanneer hij wil om zijn vrouw te bezoeken. Van Basten: "Ik begrijp dat het heel moeilijk is voor Khalid en we zullen hem zo goed mogelijk steunen. Toch moet de focus op zeker moment naar Rusland en dat wil Khalid ook."
"pics or it didn't happen" overigens nog niet gezien schiet me te binnen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:48 schreef Loohcs het volgende:
Wat een ramptoeristen, 't hele vorige topic zeuren over een persconferentie. Het enige wat voetbaltechnisch gemeld dient te worden is of hij doorgaat of niet (rest is privé), dat kan ook wel schriftelijk. Al dat gezeur hier om de beelden...hadden jullie Boulah zelf ook nog willen zien op de persconferentie?
Waarom zou iemand dat in vredesnaam doen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:53 schreef DeTolk het volgende:
-edit-
en jij hebt zojuist miljoenen joden beledigd. denk effe na voor je wat zegt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:53 schreef DeTolk het volgende:
-edit-
Randdebielquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet. Ik zie het wel voor me:
Wilders: "Minister, wat vindt u er nou van dat juist een Marokkaan weer de stabiliteit in de samenleving, in dit geval de oranjevreugde, weet te bederven. Wat denkt u daar tegen te gaan doen"
Aan het gas hangen is een (zeker in vroeger jaren) vrij gebruikelijke uitdrukking.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
en jij hebt zojuist miljoenen joden beledigd. denk effe na voor je wat zegt.
ik wou er al niet op reageren. Geweldig subjectieve reactie, die gelukkig door hem zelf al naar beneden wordt gehaald.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
En al die andere mensen die vergast zijn behalve de joden?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |