hij bedoelde het duidelijk vijandig en dat is niet de juiste manier. iedereen die Boulah beledigt is triest, niet meer en minder.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Aan het gas hangen is een (zeker in vroeger jaren) vrij gebruikelijke uitdrukking.
Weet effe wat voor je wat zegt
Maar met joden heeft het geen sodemieter te maken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij bedoelde het duidelijk vijandig en dat is niet de juiste manier. iedereen die Boulah beledigt is triest, niet meer en minder.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet. Ik zie het wel voor me:
Wilders: "Minister, wat vindt u er nou van dat juist een Marokkaan weer de stabiliteit in de samenleving, in dit geval de oranjevreugde, weet te bederven. Wat denkt u daar tegen te gaan doen"
Compleet offtopic, maar is het niet zo dat alleen als een naam eindigt op een s het zo geschreven word? Dus bv Bas' gestorven dochtertje.quote:Khalid Boulahrouz' gestorven dochtertje #4 - Hij speelt!
Vond Maalderink nog aardig respectvol/normaal doen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:41 schreef Remzz het volgende:
Persconferentie op de NOS: http://ek2008.nos.nl/vide(...)er-khalid-boulahrouz
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand hoe lang zijn vrouw zwanger was?
22 weken meen ik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ongelofelijk verdrietig zeg...
22 weken dacht ik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ongelofelijk verdrietig zeg...
Het gaat om de eindklank.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef NED het volgende:
[..]
Compleet offtopic, maar is het niet zo dat alleen als een naam eindigt op een s het zo geschreven word? Dus bv Bas' gestorven dochtertje.
Is het in dit geval niet gewoon Boulahrouz's gestorven dochtertje?
Sorry, ik had het niet eerder gezien...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:40 schreef Lyzio het volgende:
Voor eens en voor altijd: 22 weken.
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:41 schreef Nemain het volgende:
Jeetje, wat verschrikkelijk![]()
Dat hij toch speelt.. daar kan je alleen maar respect voor hebben.
Nee, het is Boularouz'. Beatrix', Blaise', Bas', Boularouz' - alle s-klanken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:30 schreef NED het volgende:
[..]
Compleet offtopic, maar is het niet zo dat alleen als een naam eindigt op een s het zo geschreven word? Dus bv Bas' gestorven dochtertje.
Is het in dit geval niet gewoon Boulahrouz's gestorven dochtertje?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:29 schreef Lyzio het volgende:
Die beker pakken we voor (en gelukkig met) Boulah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |