Heb je helemaal gelijk in. Of tijdens een eventuele wissel of zo. We zullen het wel zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:53 schreef TheVulture het volgende:
Hoe mooi en oprecht het initiatief ook is. Ben ik de enige die denkt dat juist dat zingen van YNWA bij Khalid een breekmoment kan veroorzaken zo vlak voor de wedstrijd en dat ie juist daarom minder functioneert, zeker in de beginfase...
Misschien is het gepaster om dit juist naar afloop te doen zodat eventuele emoties de tijd krijgen om te ontladen...
Dat zou mooi zijn ja. Prachtige filmpje ditquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Stadionmuziek moet het gewoon inzetten, waarna het publiek het overneemt en de muziek uit gaat. Zoals dit:
Gast...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Zingen?
Wat heeft hij daar aan, zo wordt hij nogmaals aan deze trieste gebeurtenis herinnert die hij al was vergeten.²
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Zingen?
Wat heeft hij daar aan, zo wordt hij nogmaals aan deze trieste gebeurtenis herinnert die hij al was vergeten.²
Zucht.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Zingen?
Brr, kippenvel!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Stadionmuziek moet het gewoon inzetten, waarna het publiek het overneemt en de muziek uit gaat. Zoals dit:
Dat dus, wat een belachelijk besluit van hem. Wat nou held? Hij laat z'n vrouw in de steek in een heel meoielijke tijd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:56 schreef Taurus het volgende:
Ik hoop dat zijn vrouw ook begrijpt dat ie wil spelen.
Ik weet niet hoe het met jou relatie zit, maar in een normale relatie bespreek je dit soort dingen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat dus, wat een belachelijk besluit van hem. Wat nou held? Hij laat z'n vrouw in de steek in een heel meoielijke tijd.
In mijn relatie zit het prima. En ik zou geen moment het gore lef hebben om te vragen of ik een balletje mag trappen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:24 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou relatie zit, maar in een normale relatie bespreek je dit soort dingen.
Jij bent er bij geweest? Man praat geen onzin.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
In mijn relatie zit het prima. En ik zou geen moment het gore lef hebben om te vragen of ik een balletje mag trappen.
"Ja ik weet dat ons kind doodgeboren is kut he, maar wat doe je eraan, Oh ja vind je het goed als ik zaterdag gewoon ga voetballen?"
Ik vraag me nu oprecht af wie hier simpeler is. Jij die je niet kan inleven in een andere situatie als de jouwe, of Khalid Bouhlarouz. Het is voor ieder individu en voor iedere relatie anders.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
In mijn relatie zit het prima. En ik zou geen moment het gore lef hebben om te vragen of ik een balletje mag trappen.
"Ja ik weet dat ons kind doodgeboren is kut he, maar wat doe je eraan, Oh ja vind je het goed als ik zaterdag gewoon ga voetballen?"
het is niet gewoon voetballen. het is z'n werk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg nu al tranen in mijn ogen.
Wat die'k ben.
En wat jij vindt is voor niemand belangrijk en al helemaal niet voor Boulahrouz.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee, ik ben er niet bij geweest, maar jij ook niet.
En vanuit mezelf geredeneerd vind IK het schandalig.
Jij vind dat niet, ik hoop dat jouw vriendin daar ook zo over denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |