Ik weet niet hoe het met jou relatie zit, maar in een normale relatie bespreek je dit soort dingen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat dus, wat een belachelijk besluit van hem. Wat nou held? Hij laat z'n vrouw in de steek in een heel meoielijke tijd.
In mijn relatie zit het prima. En ik zou geen moment het gore lef hebben om te vragen of ik een balletje mag trappen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:24 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou relatie zit, maar in een normale relatie bespreek je dit soort dingen.
Jij bent er bij geweest? Man praat geen onzin.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
In mijn relatie zit het prima. En ik zou geen moment het gore lef hebben om te vragen of ik een balletje mag trappen.
"Ja ik weet dat ons kind doodgeboren is kut he, maar wat doe je eraan, Oh ja vind je het goed als ik zaterdag gewoon ga voetballen?"
Ik vraag me nu oprecht af wie hier simpeler is. Jij die je niet kan inleven in een andere situatie als de jouwe, of Khalid Bouhlarouz. Het is voor ieder individu en voor iedere relatie anders.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
In mijn relatie zit het prima. En ik zou geen moment het gore lef hebben om te vragen of ik een balletje mag trappen.
"Ja ik weet dat ons kind doodgeboren is kut he, maar wat doe je eraan, Oh ja vind je het goed als ik zaterdag gewoon ga voetballen?"
het is niet gewoon voetballen. het is z'n werk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg nu al tranen in mijn ogen.
Wat die'k ben.
En wat jij vindt is voor niemand belangrijk en al helemaal niet voor Boulahrouz.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee, ik ben er niet bij geweest, maar jij ook niet.
En vanuit mezelf geredeneerd vind IK het schandalig.
Jij vind dat niet, ik hoop dat jouw vriendin daar ook zo over denkt.
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is niet gewoon voetballen. het is z'n werk.
weet jij veel hoe hij er mee omgaat? wat hij en z'n vrouw met elkaar hebben besproken?
ik kan me juist heel goed voorstellen dat hij wel wil spelen. al was het maar ter ere van z'n kindje.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:42 schreef Copycat het volgende:
Sommige mensen hebben echt het verstand van een bospeen.
Met excuus aan de bospenen.
No shit sherlockquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:48 schreef Timmai het volgende:
ik vind dat het spontaan moet gebeuren, nu is het heel het spontane eraf.
is denk ik geen optie. niets doen ligt nu eenmaal niet in het straat van oranje supporters, en als er iets gedaan zal worden, moet het goed gebeuren. het van te voren organiseren zorgt er voor dat het goed gebeurtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:48 schreef Timmai het volgende:
ik vind dat het spontaan moet gebeuren, nu is het heel het spontane eraf.
Ik denk dat jij hier de spijker op de bekende kop slaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen ziet het anders he? En hij is de enige die over de beslissing een waarde oordeel kan en mag geven.
Ik vind het een hele goeie en dappere beslissing, het is of je kind verliezen EN geen toernooi spelen waar je EK kan worden, of je kind verliezen en WEL evt EK worden.
Waarom 2 dingen kwijtraken?
met beschuit en muisjesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:01 schreef Trancelocator het volgende:
Je zal maar een tifo hebben die spontaan wordt georganiseerd.
Nouquote:
Lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb het idee dat de gemiddelde Fokker emotioneler is over dit verlies dan Khalid zelf.
Wel moedig van hem dat hij het drama een plek heeft gegeven en verder gaat met voetbal.
Eens zul je toch verder moeten (hoe afschuwelijk het ook is) en dit EK is voor Khalid de ultieme kans z'n voetbalcarrière weer op de rails te krijgen na een rot seizoen.
Ik overdrijf misschien, maar als ik sommige reacties zie dan krijg ik wel dat gevoel.quote:
Hoe kom jij hier dan aan? quote, '' Wel moedig van hem dat hij het drama een plek heeft gegeven en verder gaat met voetbal.''quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik overdrijf misschien, maar als ik sommige reacties zie dan krijg ik wel dat gevoel.
Vooral mensen die menen te weten hoe Khalid dit verlies moet verwerken, dat weet alleen hij zelf.
Dat is gewoon een feit...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:51 schreef Borga het volgende:
[..]
Hoe kom jij hier dan aan? quote, '' Wel moedig van hem dat hij het drama een plek heeft gegeven en verder gaat met voetbal.''![]()
![]()
Dat had hij gezegd, het stond in een krant.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:51 schreef Borga het volgende:
[..]
Hoe kom jij hier dan aan? quote, '' Wel moedig van hem dat hij het drama een plek heeft gegeven en verder gaat met voetbal.''![]()
![]()
Er is toch muziek voor de wedstrijd begint, dan kan toch wel iemand ipv een ander random nummer, YNWA draaien. De rest komt dan vanzelf.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
No shit sherlock
Dit soort acties kan je niet spontaan doen, het word dan gewoon een tering zooitje.
Dan is het nog steeds niet spontaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:01 schreef Timmai het volgende:
[..]
Er is toch muziek voor de wedstrijd begint, dan kan toch wel iemand ipv een ander random nummer, YNWA draaien. De rest komt dan vanzelf.
Oranjefan én Kroaat?!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:24 schreef Hrvat het volgende:
Innige deelneming.
Als Kroatie de finale niet haalt, wens ik hem het kampioenschap toe !!!
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:08 schreef TheVulture het volgende:
Ook mooi dat de spelersvrouwen haar zo steunen zoals vanavond uit berichten bleek... De hele groep daar is ontzettend hecht, vind dat echt super om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |