Oranjefan én Kroaat?!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:24 schreef Hrvat het volgende:
Innige deelneming.
Als Kroatie de finale niet haalt, wens ik hem het kampioenschap toe !!!
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:08 schreef TheVulture het volgende:
Ook mooi dat de spelersvrouwen haar zo steunen zoals vanavond uit berichten bleek... De hele groep daar is ontzettend hecht, vind dat echt super om te zien
Ja ja, assimilatiedrang noem ik dat.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:08 schreef TheVulture het volgende:
Ook mooi dat de spelersvrouwen haar zo steunen zoals vanavond uit berichten bleek... De hele groep daar is ontzettend hecht, vind dat echt super om te zien
Leuke meid.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:38 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Dit is de vrouw van Boulahrouz naast Sylvie Meis in elke foto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent wel fan van dure woorden he?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja ja, assimilatiedrang noem ik dat.²
Laten we wel wezen, het is een soort ruilhandel:quote:
-Ediit-quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, het is een soort ruilhandel:
De spelersvrouwen doen aardig voor de vrouw van Boula, in ruil daarvoor moet ze wel haar roots in de steek laten en 100% assimileren. 't dus altijd eigen belang.²
NU.nlquote:Oranje met rouwbanden voor dochtertje Boulahrouz
Het Nederlands elftal speelt zaterdag in de kwartfinale van het EK tegen Rusland met rouwbanden. De UEFA heeft dit vrijdag medegedeeld.
Oranje doet dit naar aanleiding van het drama rond Khalid Boulahrouz. Het woensdag te vroeg geboren dochtertje van de verdediger overleed kort na de bevalling.
Chelsea
Ook Chelsea toont medeleven aan Khalid Boulahrouz. Dat blijkt uit een officiële reactie op de website heeft Chelsea.
"Iedereen bij Chelsea zendt zijn oprechte condoleances naar Khalid en Sabia Boulahrouz. We zijn allemaal enorm verdrietig door dit bericht en onze gedachten zijn bij de familie in deze moeilijke tijd'', staat op de website van Chelsea.
Boulahrouz werd afgelopen seizoen door Chelsea verhuurd aan Sevilla. Komend seizoen speelt de verdediger in principe weer in Londen.
De rouwbanden komen uit de groep, het toezingen van de supporters. Eerlijk gezegd hecht ik meer waarde aan de dingen die uit de groep komen, dan de dingen die van het publiek komen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:22 schreef golfer het volgende:
Je kunt het natuurlijk ook overdrijven, qua rouw.
Beetje teveel van het goede, die rouwbanden.
Straks verlangen ze nog van de tegenstanders dat ze ook nog meezingen met YNWA.
Alleen de Nederlandse spelers gaan de banden dragen toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:22 schreef golfer het volgende:
Ik vind die rouwbanden eigenlijk wel een mooi gebaar. Dat YNWA hecht ik inderdaad ook minder waarde aan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:22 schreef golfer het volgende:
eensquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:22 schreef golfer het volgende:
mwah, ik vind het wel een goed iets, er zal gespeeld worden, maar dit neemt niet weg dat men niet stil staat bij het vreselijke dat een van de spelers is overkomen, ja toch? Huldequote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:22 schreef golfer het volgende:
Hoezo is dat nou weer overdreven? De dochter van een van de collega's is overleden; dan is het toch niet meer dan logisch dat het team dan de eerst volgende wedstrijd met een rouwband om speelt.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:22 schreef golfer het volgende:
Ik moet altijd traantjes wegpinken als ze dat lied in een stadion zingen met z'n allen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg nu al tranen in mijn ogen.
Wat die'k ben.
Hé, who cares?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:53 schreef Fortitudo het volgende:
hopelijk heeft het niet een verkeerde impact op de gemoedstoestand van boulah
I'll comfort you. *WINKIE WINKIE*quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ik kreeg nu al tranen in mijn ogen.
Wat die'k ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |