enquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:15 schreef Ewelina het volgende:
Ja, fijn he, als je er een flinke bolus weet uit te persen?![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:15 schreef Sylvana het volgende:
Fucking kutzooi, heb nog steeds niks van Peter gehoord, terwijl zn telefoon wel gewoon overgaat. Heb op internet het telnr van zn buurman opgezocht, maar die is in gesprek. Ga hem zo nog wel ff bellen om te vragen of hij ff wil kijken of hij thuis is en wat er aan de hand is.
Zwemmen was wel lekker, 3 kwartier aquarobics en een half uur aquajoggen, verder nite echt wat bijzonders
Idd, en hij heeft dus al zowat een maand geen internet omdat hij te laks is om te kijken wat het probleem is en het op te lossen en zn telefoon gaat gewoon over. Als er wat is met zn telefoon, dan loopt hij toch ff naar zn ouders, die 2 straten verderop wonen om vanaf daar een mailtje te sturen ofzo. Of dattie ff naar de buurman loopt om daar te bellen. Ik snap het echt niet hoor, maak me echt ongerust nuquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
dat is naar... ik ben dan ook zo iemand die allemaal doemscenario's gaat bedenkenen dan komt íe vervolgens doodleuk aankakken met zo'n bek van 'wat?'
Dat herken ik. Ook altid leuk: als je vriend z'n telefoon op stil laat staan en dat zijn ouders vervolgens JOU gaan bellen en zeuren dat-ie niet bereikbaar is!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
dat is naar... ik ben dan ook zo iemand die allemaal doemscenario's gaat bedenkenen dan komt íe vervolgens doodleuk aankakken met zo'n bek van 'wat?'
Geen idee, misschien dattie hem op zn werk heeft laten liggen. Maar dan toch, dan laat je dat toch op de 1 of andere manier weten?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:26 schreef mordradead het volgende:
Is hij nooit z'n telefoon kwijt? Ik ben echt regelmatig m'n telefoon kwijt en dan ben ik lekker niet bereikbaar....... heerlijk
Hè, wat kun jij mensen toch goed opbeurenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:31 schreef SHE het volgende:
Die ligt vast te wippen met de buuf joh, maak je niet druk
Lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:52 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 2 soorten fudge gemaakt. Gewone en chocolade fudge.
En nu ga ik ook nog eens chocoladetaart bakken.
Het leuke van al die zoetigheid maken is dat je geen zin hebt om het op te eten.
de rouwtekst op de kaart van Janneke...quote:En alle keren dat ik wakker lag
ik besloot
wat een mooie dag
voor de dood
Nogmaals sterktequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de rouwtekst op de kaart van Janneke...![]()
blergh...
quote:Wanneer je verdrietig bent,
kijk dan in je hart
en je zult zien dat je huilt
om wat je vreugde schonk
Chocolade fudge van Nigellaquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:08 schreef freecell het volgende:
Fudge
Ik wist helemaal niet dat je dat zelf kon makenReceptje?
Nigella noemt het Fudge. En Nigella is god. Ongeveer.quote:
Ik snap absoluut wat je bedoelt hoor. Het is niet dat ik zo slank als een model wil worden. Maar als ik naar mezelf kijk zie ik dat ik gewoon echt mollig ben en dat veel van het vet vooral te zien is bij mijn buik. En met afvallen, denk ik dat ik het vet wel weg krijg door veel cardio en gezond eten, natuurlijk. Maar ik heb er nooit bij stilgestaan om krachttraining te doen, bij mijn fitness zie ik altijd alleen maar jongens krachttraining doen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet om lullig te zijn, maar das behoorlijk ondergewicht ... waarom wil je zo weinig wegen? En als je perse zo smal wil worden, misschien een idee om erbij krachttraining te doen? Dan is je gewicht hoger (spiermassa) maar het vet enzo wel allemaal weg ...
Oh ja, wel welkom
ook bedanktquote:Op donderdag 19 juni 2008 02:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Sterkte maandag MB, ben je al beter?
Ik zou allereerst de kcal uit je drinken schrappen! In vruchtensappen zitten net zoveel of meer suikers dan in cola. In een blik cola zitten zo'n 130 kcal en 40 gram suiker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 02:49 schreef MLI het volgende:
De cola, onverbeterlijk maar ik weet geen fatsoenlijk alternatief eigenlijk. Ik ben nog op zoek naar een gezonde drank die ik lekker vind en die bij de Lidl te verkrijgen is. Hoewel, ik moet nog op het pak ananassap kijken, met een beetje geluk kan dat de vervanger worden. Ik ben bang dat vrijwel alles met koolzuur uit den boze is?
... Maar dat vind ik wat anders dan dequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
het is echt heel stom...
als je 47 bent hoor je niet dood te gaan
dan hoor je nog te motorrijden, en te genietenen te lachen en veel leuke dingen te doen, en op vakantie te gaan, en de vriendjes van je dochters te keuren, en je dochters te zien trouwen, later als ze groter zijn enzo....
Van mij mag je doen wat je wil, maar ik mag het toch ook een beetje raar vinden? En ik postte hierboven juist dat ik goed begrijp dat je, zeker na een lang ziektebed, best positieve gevoelens kan hebben over het einde, alleen de '*O*' begrijp ik niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
dus ik mag alleen huilen om iemand die dood gaat en niet blij zijndat ik naar de crematie kan? Vond het anders een hele opluchting dat ik erbij kan zijn, en post dan niet
ik kan bij de crematie aanwezig zijn
maar dat heb ik al uitgelegd in het vorige topic...
Er zijn landen waar een overlijden wordt gevierd. Iets wat wij wellicht macaber zouden vinden, maar wat eigenlijk een fantastische benadering is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Van mij mag je doen wat je wil, maar ik mag het toch ook een beetje raar vinden? En ik postte hierboven juist dat ik goed begrijp dat je, zeker na een lang ziektebed, best positieve gevoelens kan hebben over het einde, alleen de '*O*' begrijp ik niet.
Voor mij blijft het gemis van iemand waar je om geeft iets verdrietigs, waar ook positieve kanten aan kunnen zitten, die het wegvallen evt. dragelijker kunnen maken.
Ik word altijd heel erg boos op mijn vader als hij zulke dingen zegt. Ik zie mezelf zijn dood niet vieren. Bleh.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:11 schreef SHE het volgende:
Kan wel zeggen dat dat de leukste begrafenis ooit was![]()
Het was dé manier om het fatsoenlijk te verwerken.
blijdschap om de dood snap ik persoonlijk ook niet. Ieder zn ding, maar ik vind persoonlijk dat begrafenissen toch meer voor de nabestaanden zijn dan voor de overledene. Het zal me dus worst wezen of ik liever heb dat ze niet om me huilen (dat doen ze toch wel) maar feesten, als zij zelf geen zin hebben in een feestje dan hoeven ze dat van mij echt niet te doen. Ik hoop eerlijk gezegd dat er ook nooit iemand van mij zal verlangen dat ik een begrafenis organiseer waar ik niet verdrietig mag zijn...quote:Maar ik begrijp hevige blijdschap om de dood niet.
Rouw is persoonlijk. Ik denk niet dat hij van je verwacht dat je op zijn graf danst.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik word altijd heel erg boos op mijn vader als hij zulke dingen zegt. Ik zie mezelf zijn dood niet vieren. Bleh.![]()
Ik check ook even in om Sylvana's bericht af te wachten.
* freecell fnuffelt DaDquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit in de UB en dat is zowel goed als slecht.
Goed: ik kan hier niet zitten snoepen.
Slecht: huilen in de UB staat zo stom.
Stress is zo niet tof.
Probeer af te wisselen...niet elke dag een gebakken ei op nuchtere maag. Of heb je te snel gegeten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:32 schreef Ewelina het volgende:
OK, eieren vallen verkeerdNu ben ik misselijk.
Fnuffels hebben een bewezen effectiviteit op het verminderen van kut-voelen-door-studiestress.quote:
Hee, hoe is jouw laatste keer CB afgelopen?? Ik ben nu weer bezig, na een korte onderbrekingquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:10 schreef zwahiel het volgende:
boehoe... Ben er achter gekomen waarom ik de laatste tijd zoveel honger had en wat meer at.
Bijwerking van mijn medicijnen tegen hooikoortsHeb maar 's de bijsluiter gelezen en daar stond duidelijk in dat een toename van de eetlust en aansluitende toename van gewicht vrij veelvoorkomend was
Gelukkig begint vandaag mijn nieuwe trainingsschema dus vechten tegen 't vet
Ik at al niet elke dag een gebakken ei op de nuchtere maag ivm afwisseling. Ik heb idd net water met citroen op, het helpt wel een beetje. Maar ik voel me nog steeds opgeblazen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Probeer af te wisselen...niet elke dag een gebakken ei op nuchtere maag. Of heb je te snel gegeten?
Voor nu; heb je citroen in huis?
Meng wat citroensap met lauw water, ben je zo van je misselijkheid af.
Aah, meisje toch!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit in de UB en dat is zowel goed als slecht.
Goed: ik kan hier niet zitten snoepen.
Slecht: huilen in de UB staat zo stom.
Stress is zo niet tof.
Sylvanaquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:01 schreef SHE het volgende:
Nu ga IK me zorgen maken.
*roept om*
'Wil Sylvana zich melden bij de servicebalie. Wil Sylvana uit de Slank de zomer in SC, zich melden bij de servicebalie.'
Krghhhhhhhhggggggggh
Meest waarschijnlijke scenario: ze is idd op de trein gestap naar hem toe, en omdat ie geen internet heeft, kan ze ons geen update gevenquote:
Welke hooikoortsmedicatie heb jij (stofnaam)? Want die moet ik dan ook maar eens in mijn man stoppen. Die is toch niet zo heel tevreden over zijn huidige medicatie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:10 schreef zwahiel het volgende:
boehoe... Ben er achter gekomen waarom ik de laatste tijd zoveel honger had en wat meer at.
Bijwerking van mijn medicijnen tegen hooikoortsHeb maar 's de bijsluiter gelezen en daar stond duidelijk in dat een toename van de eetlust en aansluitende toename van gewicht vrij veelvoorkomend was
Waarom geen paprika?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meest waarschijnlijke scenario: ze is idd op de trein gestap naar hem toe, en omdat ie geen internet heeft, kan ze ons geen update geven
Bwuh, ik ben ziek-achtig. Hoofdpijn, snotterig en wiebelig. Zou ik een extra sinaasappeltje mogen van SHE, nu?
Ontbijten kun je ook met:quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
Het gaat hier wel goed met eten. De eieren komen mn neus uitdaar ga ik 's wat anders op bedenken. Maar voor de lunch heb ik een bakje lekkere dikke tomaat-paprikasoep met basilicum. En daar doe ik, hoe zondig, fijn wat snippers grana padano overheen
![]()
Ik vind noten eten echt tof; ik varieer met hazelnoten, amandelen en vandaag pecannoten. Lekker.
Er zit een paprika in m'n soepquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom geen paprika?
In een rode paprika zit 190 mg Vitamine C
In een sinaasappel zit maar 53mg Vitamine C
Of je neemt lekker 2 sinaasappels
PF! Lees je PM en geef mij antwoord! Want ik kan vanavond niet komen trainen als ik niet weet waar ik heen moetquote:
Wasda? (duidelijk geen ervaring meequote:Op donderdag 19 juni 2008 12:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Okee dat kan.
Morgen ga ik eten in de ekko, iemand ervaring mee?
Geitenwollensokkenschoenen best welquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
de 'Ekko'
doet doet me aan die schoenen denken, maar dat zijn Ecco's, met een c
ik snap dat jullie wellicht het motto "eigen schuld dikke reet" aanhangen, ben ik het ook volledig mee eens, maar zo snerend hoef je toch niet over andere mensen te praten?quote:200 kilo wegend schepsel wier tafel al vol ligt met verpakiingen van friet, burgers en weet ik veel wat allemaal nog meer en die net weer langskomt met een plateau met 2 ijsjes en een koffie. (dat laatste zeker, zodat ze de boel weer lekker snel uitpoept...)
Hij was ook gemeen bedoeld. Ik zeg niet dat dikke mensen geen patatje mogen eten, maar ik vind het idioot dat je zoveel eet als je al zo ongezond dik bent. Sorry, maar zo denk ik er over.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:07 schreef kwakveense het volgende:
ligt t nou echt aan mij dat ik dat een hatelijke opmerking vind?
[..]
ik snap dat jullie wellicht het motto "eigen schuld dikke reet" aanhangen, ben ik het ook volledig mee eens, maar zo snerend hoef je toch niet over andere mensen te praten?
Ach, het is vast een Amerikaanse, op vakantie!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Conleche! Mijn beeld van Frankrijk! Wat doe je!
Ik heb daar serieus nog nooit een vadsige inheemse gezien, tenminste niet een van goed geschat, 200 kg
De laatste keer dat ik er was was zo'n 60% te dik, inclusief de kinderen. Ik overdrijf niet, en met dik bedoel ik ook echt vet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik heb daar serieus nog nooit een vadsige inheemse gezien, tenminste niet een van goed geschat, 200 kg
Hoe kom je aan zoveel uitwisselingscontacten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:14 schreef Chicolate het volgende:
De franse jongeren die met de uitwisselingen naar Nederland kwamen waren helemaal niet dik Nu blij VS?. De Russen, die wel. Of echt rond, of graatmager
.
prima, dan weet ik nu dat jij niet "mijn type persoon" bent.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij was ook gemeen bedoeld. Ik zeg niet dat dikke mensen geen patatje mogen eten, maar ik vind het idioot dat je zoveel eet als je al zo ongezond dik bent. Sorry, maar zo denk ik er over.
O ja sorry!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
PF! Lees je PM en geef mij antwoord! Want ik kan vanavond niet komen trainen als ik niet weet waar ik heen moet
Dan moet je eens buiten Parijs gaan kijkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Niet weer ruzie, plz?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
prima, dan weet ik nu dat jij niet "mijn type persoon" bent.
je mag iets best idioot vinden, maar dat is in mijn optiek nooit een reden om zó laatdunkend over iemand te praten.
Gezelligquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet kotsen
ik heb genoeg van bepaalde mensen
ik stop met die hele dieetclub
en blijf gezellig hier
ik heb nooit ruziequote:
meer eieren eten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Gezellig
Ik krijg van die eieren zo een hol gevoel
soort van antimisselijkheid
Ik voel me ook kut. En ik heb maar 2 uur geslapen vannacht. Maar ik heb me mooi aan m'n eetschema gehouden en straks ga ik honing kopen en suikervrije muesli en tonijn uit blik op waterbasis en roggebrood. Oh, en tomaten om soep te maken (met dank aan Coldfeet!).quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier ook een algemeen 'blegh'-gevoel trouwens.
Nee tuurlijk mag je je zegje doen.. Ik zeg eerlijk, ik heb geen respect voor mensen die elke dag zich vol eten bij de mac, maarrr ik kijk niet op ze neer. Ik bedoelde alleen van laat hier niet weer een rel uit ontstaan etc. En natuurlijk ben je welkomquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb nooit ruzie![]()
leuk hoor, in de dieetclub is t gezeik en posten de mensen met wie ik t beste kan kletsen niet meer,
hier word ik welkom geheten maar voel me daarna eerlijk gezegd niet echt meer welkom omdat ik binnen twee pagina's van alles lees over schepsels, vadsig, zich weer eens volvreten etc....
en dan mag ik niet eens even zeggen dat ik zo'n opmerking niet vind kunnen? ik hou heel vaak mn mond hoor, over dingen die ik vind, maar soms kan ik iets niet laten gaan omdat t me echt kwetst.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee tuurlijk mag je je zegje doen.. Ik zeg eerlijk, ik heb geen respect voor mensen die elke dag zich vol eten bij de mac, maarrr ik kijk niet op ze neer. Ik bedoelde alleen van laat hier niet weer een rel uit ontstaan etc. En natuurlijk ben je welkom
Er staat een vouwwagen in de garage thuis. Dus ik ben vaak zat buiten parijs in frankrijk geweestquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dan moet je eens buiten Parijs gaan kijken
Ik vind het altijd fantastische therapie om ze te ontpitten en ontvellen op de meest omslachtige manier.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog 3 trostomaten liggen.. kan ik daar soep mee maken?nu wil ik ook soep
Hahahaquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Er staat een vouwwagen in de garage thuis. Dus ik ben vaak zat buiten parijs in frankrijk geweest
Kwakveense, je moet wel een beetje reeel blijven. De mensen in het slanktopic hebben zelf geen (serieus) overgewicht... Ik vind conleche ook wel een beetje hard, maar weet ook dat ik, diep in mijn hart, wel hetzelfde zou denken. Om dan op hoge poten aan te kondigen dat zij niet jouw 'type persoon' is, vind ik een beetje flauw.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb nooit ruzie![]()
leuk hoor, in de dieetclub is t gezeik en posten de mensen met wie ik t beste kan kletsen niet meer,
hier word ik welkom geheten maar voel me daarna eerlijk gezegd niet echt meer welkom omdat ik binnen twee pagina's van alles lees over schepsels, vadsig, zich weer eens volvreten etc....
en dan mag ik niet eens even zeggen dat ik zo'n opmerking niet vind kunnen? ik hou heel vaak mn mond hoor, over dingen die ik vind, maar soms kan ik iets niet laten gaan omdat t me echt kwetst.
Ik heb gewoon een blik gebruiktquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik voel me ook kut. En ik heb maar 2 uur geslapen vannacht. Maar ik heb me mooi aan m'n eetschema gehouden en straks ga ik honing kopen en suikervrije muesli en tonijn uit blik op waterbasis en roggebrood. Oh, en tomaten om soep te maken (met dank aan Coldfeet!).
Zo.
Heb je een recept?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een blik gebruikteen blik tomaten welteverstaan, niet een blik soep
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kwakveense, je moet wel een beetje reeel blijven. De mensen in het slanktopic hebben zelf geen (serieus) overgewicht... Ik vind conleche ook wel een beetje hard, maar weet ook dat ik, diep in mijn hart, wel hetzelfde zou denken. Om dan op hoge poten aan te kondigen dat zij niet jouw 'type persoon' is, vind ik een beetje flauw.
Helpt het als ik zeg dat ik heel vrolijk word van je lijstje?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik voel me ook kut. En ik heb maar 2 uur geslapen vannacht. Maar ik heb me mooi aan m'n eetschema gehouden en straks ga ik honing kopen en suikervrije muesli en tonijn uit blik op waterbasis en roggebrood. Oh, en tomaten om soep te maken (met dank aan Coldfeet!).
Zo.
Mja, het was een beetje een allegaartje, omdat ik gisteren bedacht onder het koken dat ik vandaag wel soep wilde als lunch.quote:
Jaaaa we gaan trainenquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
was niet bedoeld als hoge poten. meer als voor mij een goeie waarschuwing om er voortaan overheen te lezen. en tuurlijk denk ik ook "zo, kan wel zien hoe jij zo dik komt" als ik zoiets zie. maar dan nog...
ik ben benieuwd of conleche mij ook een vadsig schepsel zou vinden als ze me tegenkwam met een frikandel in mn handen. daarom reageerde ik.
en nu is t helemaal schluss....
*vriendjes*
Dit klinkt héérlijk! Wat gebruik je voor het roosteren van je paprika?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja, het was een beetje een allegaartje, omdat ik gisteren bedacht onder het koken dat ik vandaag wel soep wilde als lunch.
In een scheut olie een rode ui zacht gefruit. Daarbij een blik tomaten, een lepel tomatenpuree en een scjeut bouillon. Onderwijl een rode paprika geroosterd en ontveld en die in stukjes erbij. Lang laten koken (tomaten en puree worden dan zoeter), pureren, beetje af laten koelen, basilicum en zwarte peper erbij en nogmaals pureren. Garneren met een beetje geraspte parmezaan.
Hij was lekker dik bij mijIk hou van lobbige soepen
Vet spannend! Haha. Waarschijnlijk vind jij mij een bekakt tutje en ik jou een skater meisje . Of zo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaaa we gaan trainen![]()
En nu maar hopen dat ik snel door mn spierpijn heen ben
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Wees maar blij. Ik had die frikandel uit je handen getikt.
Of naar de lucht gewezen en gezegd 'Ooooohhhhhh Kwakveense, kijk eens daar boven!! WOWWWW
En snel de frikandel verwisseld voor een prei. Ha!
Ik moest lachenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
en dan een beduusde kwak die naar een prei staart...
hehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
ik zie het voor me
en dan een beduusde kwak die naar een prei staart...
sorry
Jij bent zo grappigquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Wees maar blij. Ik had die frikandel uit je handen getikt.
Of naar de lucht gewezen en gezegd 'Ooooohhhhhh Kwakveense, kijk eens daar boven!! WOWWWW
En snel de frikandel verwisseld voor een prei. Ha!
Ik word er ook vrolijk van. Vrolijker dan van aardappelen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:04 schreef SHE het volgende:
Helpt het als ik zeg dat ik heel vrolijk word van je lijstje?
Oeh!quote:Ik heb mijn lunch ook al in de oven; ontvelde kipstukken die ik zelf heb gemarineerd met gemberpoeder, marjoraan, chilipoeder, peper , zout en een beetje olijfolie.
Daarbij zelfgemaakte aioli
Ik vorm mijn mening pas als ik je zie trappenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Vet spannend! Haha. Waarschijnlijk vind jij mij een bekakt tutje en ik jou een skater meisje . Of zo.![]()
(Ik was mij het al een beetje aan het voorstellen)
Die van Philips zijn super.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit klinkt héérlijk! Wat gebruik je voor het roosteren van je paprika?
Oh, als iemand nog een goede contactgrill weet - ik houd me aanbevolen! Kun je zoiets eigenlijk ook aan tafel doen, spiesjes bloemkool enzo maken en dan aan tafel grillen? Het klinkt misschien wat burgerlijk, maar het lijkt me een uitstekende manier om m'n lief het koken wat makkelijker te maken. We hebben hier geen ruimte voor een barbecue.
Bedoel je zo'n grillplaat voor op je gasstel? Die zou ik wel willenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:12 schreef mordradead het volgende:
Je hebt van die roostertjes voor op je fornuis (als je gas hebt) te koop, dan kun je lekker sate roosteren zonder een bbq te hoeven aanzetten enzo. En Sylvana had toch een grill gekocht?
OVer Sylvana gesproken?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:12 schreef mordradead het volgende:
Je hebt van die roostertjes voor op je fornuis (als je gas hebt) te koop, dan kun je lekker sate roosteren zonder een bbq te hoeven aanzetten enzo. En Sylvana had toch een grill gekocht?
same here...sterker nog, ik lustte alleeeeen de randjes, van de leverkaas.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik word er ook vrolijk van. Vrolijker dan van aardappelen!
[..]
Oeh!
Waarom laat je het vel weg? Te vet? Ik vind het vel zó lekker. Dat gaat heel ziek klinken, maar als kind vond ik zwoerd een delicatesse. Net als de randjes van de leverkaas. Ik weet wel waarom ik dik ben geworden.
Ik laat alleen aan de poot nog iets vel zitten voor de smaak en als bakvocht.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik word er ook vrolijk van. Vrolijker dan van aardappelen!
[..]
Oeh!
Waarom laat je het vel weg? Te vet? Ik vind het vel zó lekker. Dat gaat heel ziek klinken, maar als kind vond ik zwoerd een delicatesse. Net als de randjes van de leverkaas. Ik weet wel waarom ik dik ben geworden.
Sorryquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vorm mijn mening pas als ik je zie trappen...
(ik zou niet weten of ik je bekakt zou vinden, ga eigenlijk nooit om met skatermeisjes, maar juist vooral 'normale' meiden. En eigenlijk meer met jongens. Maar ik vind je vast wel aardig! Want ik mag bij jou trainen
. En nu vind ik het ook eng
)
Mijn vader is een vleeseter en mijn moeder is een zoetekauw. Ik ben het allebei.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:17 schreef kwakveense het volgende:
echt al die hele slechte uberdierlijke vetten dingen waar menig weldenkend mens van gruwelt.
Nou, het is meer zoals het rooster van een bbq en die dan iets hoger staat... dus ideaal voor satequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n grillplaat voor op je gasstel? Die zou ik wel willenNu staat er in een doos zo'n dubbele contactgrill uit het kerstpakket. Het lijkt me best een fijn ding, maar zo'n plaat neemt veel minder ruimte in.
Detoxen door sapkuren bestaat niet. sapkuren zijn nergens goed voor en slecht voor je lijf. Niet doen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jij bent zo grappig
Ik ga vanaf vandaag officieel 1 maand je dieet doen (was eerst vier dagen begonnen en toen was ik zielig dus mocht ik me volstoppen met rommel met als gevolg buikpijn etc)
een vriendin stelde voor om eerst een sapkuurtje te doen "om te detoxen" maar dat lijkt mij niet zo
Vandaag:
11:40 opstaan
12:00 2 boterhammen pindakaas
13:00 2 eieren
14:00 3 handjes pinda's
ik ga wel om half 5 avond eten of om 9 uur omdat ik ga trainen vanavond..
Oké. Ik had er sowieso eigenlijk al geen zin in.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Detoxen door sapkuren bestaat niet. sapkuren zijn nergens goed voor en slecht voor je lijf. Niet doen.
Mja wel vooral die eerste. Ik hou van felle kleurtjesquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Sorry
Ja omdat je het altijd over je skaterbroeken hebt?
Maar bedoel je deze:
[ afbeelding ]
Of deze (want die vind ik wel cool) Niet dat ik je dan minder aardig vind of zo
[ afbeelding ]
U gaat door voor de wasmachinequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meest waarschijnlijke scenario: ze is idd op de trein gestap naar hem toe, en omdat ie geen internet heeft, kan ze ons geen update geven
die eerste vind ik ook leukquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja wel vooral die eerste. Ik hou van felle kleurtjes.
Wazig verhaal. Hm.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
U gaat door voor de wasmachine
Meneer had zn telefoon op het werk laten liggen en het was totaal niet in hem opgekomen om toen hij bij zn ouders ( die op vakantie zijn, maar hij moet voor planten enzo zorgen) was daar vandaan te mailen of om ff de telefoon van de buurman te lenen ofzo ( hij heeft mn nummer achterop de foto in zn portemonnee staan)
Maar goed, niks aan de hand, idd daar gewoon geslapen en nou weer terug in Deventer.
Sterf nu van de honger, want hij had niks meer in huis. Dus zo eerst maar eens ff goed eten, afwassen, strijken en dan vanavond weer lekker zwemmen
Tja, hij is gewoon enorm laks. Internet dat het al een maand niet doet, belasting dat nog steeds niet is ingevuld, auto die al een week te laat is voor de APK, en daarbij is hij dus gewoon heel erg vergeetachtig. Ik snap soms ook niet hoe hij zo kan leven hoor, ik zou helemaal gek worden.quote:
Nee we houden het lekker geheimquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:49 schreef -marz- het volgende:
Ha dat wordt leuk PF en chico ! Ik ben benieuwd naar 'de verhalen' (of krijgen we die niet?)
ik zou gek worden van zo'n vriendquote:
Dat word ik af en toe ook wel eens hoor. Maarja, moet er maar mee leren leven, want hij is al 27 jaar zo volgens zn moeder, en dat zal ook nooit veranderen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zou gek worden van zo'n vriend.
Mark is ook een beetje zo. Ik moet alles tegen hem zeggen, want anders vergeet hij het gewoon. Maar gelukkig is hij mijn vriendje niet, dus hoef ik niet de rest van mijn leven met hem te dealenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat word ik af en toe ook wel eens hoor. Maarja, moet er maar mee leren leven, want hij is al 27 jaar zo volgens zn moeder, en dat zal ook nooit veranderen.
Nooit met zo iemand gaan samenwonen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef Sylvana het volgende:
Tja, hij is gewoon enorm laks. Internet dat het al een maand niet doet, belasting dat nog steeds niet is ingevuld, auto die al een week te laat is voor de APK, en daarbij is hij dus gewoon heel erg vergeetachtig. Ik snap soms ook niet hoe hij zo kan leven hoor, ik zou helemaal gek worden.
Oef. En hoe ging het inbrengen zelf?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:
Hier ook een blèhdag, maar dat komt doordat ik vanochtend een spiraaltje heb gekregen. Hele dag buikpijn, al wordt het wel minder naarmate de dag vordert. Zit de hele dag al lekker met een kruik op m'n buik een boek te lezen. Mark is nu boodschappen aan het doen
.
Het klinkt een beetje als desinteresse. Andere mensen kan je niet veranderen, je kunt alleen jezelf veranderen. Is dat wat je wil.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat word ik af en toe ook wel eens hoor. Maarja, moet er maar mee leren leven, want hij is al 27 jaar zo volgens zn moeder, en dat zal ook nooit veranderen.
Ik ga maar eens afwassen, vanavond noedels met kipfilet, paprika, champignons, prei en ui eten
Of juist wel, dan kan je het een beetje in de gaten houdenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nooit met zo iemand gaan samenwonen!![]()
Ach die van mij was ook veranderd. Toen het uit wasquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als desinteresse. Andere mensen kan je niet veranderen, je kunt alleen jezelf veranderen. Is dat wat je wil.
Laat ik het zo zeggen: het was niet aangenaam, zeker het oprekken van de baarmoedermond nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking, deed 't plaatsen pijn? En wat is je reden om een spiraaltje te nemen/
Ik denk niet dat jij graag moedertje over je vriend zou willen spelen, of wel dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of juist wel, dan kan je het een beetje in de gaten houden... (en zelf ervoor zorgen dat dingen op tijd gaan)
Juist. Dan word je z'n moeder.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:04 schreef Chicolate het volgende:
Of juist wel, dan kan je het een beetje in de gaten houden... (en zelf ervoor zorgen dat dingen op tijd gaan)
Ik las het in het Mirena topic jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:12 schreef teigan het volgende:
Viking84, bij mij hielp het wel, tenminste, de eerste 4 jaar... Nu heb ik haast nog meer last dan daarvoor....
naar *haar*?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las het in het Mirena topic ja. Er is ook geen touw aan vast te knopen hoe het zal gaan verlopen... Afwachten.
Ik krijg net m'n telefoonrekening. Ik schijn 64 smsjes op 1 dag te hebben verstuurd![]()
![]()
.
Nee ok dat ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij graag moedertje over je vriend zou willen spelen, of wel dan?
Nee, naar haar heb ik er die dag 'slechts' 20 verstuurd, volgens mijn overzicht. De rest naar Mark, want die moest toen mijn reisproblemen oplossen (zat toen in de Randstad en de treinen reden weer eens niet). Ik kan maar moeilijk geloven dat het er zó veel waren, zeker aangezien het bedrag helemaal niet zo hoog is: 20 euro voor bijna 2 maanden. Of zouden er ook inkomende smsjes op staan? Lijkt me niet hè.quote:
Doet me een beetje aan mezelf denken.quote:Tja, hij is gewoon enorm laks. Internet dat het al een maand niet doet, belasting dat nog steeds niet is ingevuld, auto die al een week te laat is voor de APK, en daarbij is hij dus gewoon heel erg vergeetachtig. Ik snap soms ook niet hoe hij zo kan leven hoor, ik zou helemaal gek worden.
Damn, mijn vriend is laks, maar zó erg... neequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, hij is gewoon enorm laks. Internet dat het al een maand niet doet, belasting dat nog steeds niet is ingevuld, auto die al een week te laat is voor de APK, en daarbij is hij dus gewoon heel erg vergeetachtig. Ik snap soms ook niet hoe hij zo kan leven hoor, ik zou helemaal gek worden.
Houd je van heel pure chocolade?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:28 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben ongesteld. En dan heb ik altijd veel behoefte aan chocola. Bah
Ja, die heb ik al opquote:
Nou ja goed, maar ik heb er nu weer 5 kg aan zitten door dus o.a. die medicijnen. Heb echt op de gekste momenten trek. Maar over 't algemeen ging 't wel goed. Zit nu ook alweer een week of 3 te tobben of ik weer ga beginnen. Maar ik moet de komende tijd in de weekende vaker 's nachts werken en met de golf feestjes die eraan komt vind ik 't niet zo chill geen alcohol te mogen drinken. Toch denk ik dat ik morgen 's ga kijken. Gewoon 2 / 3 weekjes. Wil weer terug naar de 72 om dan lekker te trainen. Merk dat mijn buik wat uitgezet isquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, hoe is jouw laatste keer CB afgelopen?? Ik ben nu weer bezig, na een korte onderbreking.
Ik ben vaste klant van Mizollen 10mg time released.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Welke hooikoortsmedicatie heb jij (stofnaam)? Want die moet ik dan ook maar eens in mijn man stoppen. Die is toch niet zo heel tevreden over zijn huidige medicatie.
Kan jij niet een ander middel nemen? Er zijn best veel soorten
Een vriendinnetje van me had exact hetzelfde. Even een mail met 'feedback' over haar hele onderzoek, 2 dagen voordat ze het zou inleveren. Zij was er ook even ondersteboven vanquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder voel ik me naar, ik heb net een mailtje van m'n scriptiebegeleider gehad dat er nog "behoorlijk wat" moet veranderen aan mijn scriptie. En morgen daar dus overleg over. Dat wist ik ook wel, maar 't komt toch even rot aan, en ik snap het nut van zo'n mailtje ook niet. We hadden zowieso morgen een afspraak, dan had hij het dan ook wel kunnen zeggen. Nu ga ik erover malen.. blegh.
Oh, dat is kut zegquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder voel ik me naar, ik heb net een mailtje van m'n scriptiebegeleider gehad dat er nog "behoorlijk wat" moet veranderen aan mijn scriptie. En morgen daar dus overleg over. Dat wist ik ook wel, maar 't komt toch even rot aan, en ik snap het nut van zo'n mailtje ook niet. We hadden zowieso morgen een afspraak, dan had hij het dan ook wel kunnen zeggen. Nu ga ik erover malen.. blegh.
Dit is zo vreselijk herkenbaar. Ik heb veel van dit soort momenten met m'n scriptie gehad. Er zit maar één ding op: schouders eronder en afmaken dat onding. Ik ben uiteindelijk cum laude afgestudeerd. Dat heeft bloed, zweet en tranen gekost (vooral veel tranen), maar het is allemaal goedgekomen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Knuffelquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
Ik heb het ook even zwaar. Nou ja, zwaar..ik vind het lastig.
Ik heb geprobeerd het dieet braaf met jullie mee te volgen, maar mijn darmpjes kunnen niet zo goed tegen brood.
Dus sinds zondag het brood er maar weer uit gegooid, want buikpijn is niet grappig. Alleen nu heb ik dubbelextraveel last van de suikerontwenningIk SNAK naar een zakje drop. Maakt me niet uit voor drop. Al heeft iemand het uitgespuugd en weer terug in de zak gedaan
Dan hoor ik jullie denken..nou SHE, dan ga je toch lekker naar Jamin voor een flinke zak suikervrije drop?
Wat op zich een goed idee zou zijn, ware het niet dat ik OOK overgevoelig ben voor sorbitol en manitol.
Dit, om het leven makkelijk te maken.
Het ergste is nog dat ik met deze levensstijl natuurlijk 100 word ( net als mijn opoe), wat inhoud dat ik nog zeker 70 jaar heel veel te zeiken heb en het eigenlijk allemaal maar vervelend vind.
Ook dit verdwijnt vanzelf weer, maar ik ben al de hele dag een klein donderwolkje. Knuffel mij!
Ik vertel er niet bij dat ik in 2 studies af zou studeren en ik er 1 heb moeten laten schieten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:41 schreef -marz- het volgende:
Scriptie ellende, breek mij de bek niet open. Cum laude, patser hoor.
Wow, cum laude! Daar mag je best trots op zijn! Ook al is het dan 'maar' 1 studie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit is zo vreselijk herkenbaar. Ik heb veel van dit soort momenten met m'n scriptie gehad. Er zit maar één ding op: schouders eronder en afmaken dat onding. Ik ben uiteindelijk cum laude afgestudeerd. Dat heeft bloed, zweet en tranen gekost (vooral veel tranen), maar het is allemaal goedgekomen.
De opluchting zal groot zijn als je afgestudeerd bent. Kop op!
Ik zou niet zonder brood kunnen! Wee jou!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
Ik heb geprobeerd het dieet braaf met jullie mee te volgen, maar mijn darmpjes kunnen niet zo goed tegen brood.
quote:Ook dit verdwijnt vanzelf weer, maar ik ben al de hele dag een klein donderwolkje. Knuffel mij!
Verstandig, zo'n onderzoeksmaster. In sollicitatieprocedures voor aio-schappen wordt er steeds meer naar gekeken. Het is een godswonder dat ik op de universiteit terecht ben gekomen (geen onderzoeksmaster, geen ervaring met statistiek, geen referenties, geen scriptie afgerond op dat moment). Ambieer je een wetenschappelijke carrière?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:00 schreef Ewelina het volgende:
Cum laude ga ik niet halen, 2 studies hopelijk wel. En aangezien mijn gemiddelde geen 7,5 is hoop ik dat m'n 2 bachelors me de onderzoeksmaster inhelpen
Ja, het begint me toch wel steeds meer te trekken. Ik krijg ook steeds meer onderzoeksideeën als ik een tekst moet lezen, handig voor papers maar het leidt zo af hequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verstandig, zo'n onderzoeksmaster. In sollicitatieprocedures voor aio-schappen wordt er steeds meer naar gekeken. Het is een godswonder dat ik op de universiteit terecht ben gekomen (geen onderzoeksmaster, geen ervaring met statistiek, geen referenties, geen scriptie afgerond op dat moment). Ambieer je een wetenschappelijke carrière?
Wat voor onderzoeksmaster wil je gaan doen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef Ewelina het volgende:
Ja, het begint me toch wel steeds meer te trekken. Ik krijg ook steeds meer onderzoeksideeën als ik een tekst moet lezen, handig voor papers maar het leidt zo af he
Ach, je cijferlijst is één component. Een goede scriptie schrijven is veel belangrijker.quote:Alleen een beetje jammer dat ik aan het begin van mijn studie zo ontzettend heb aangeklooid; dat staat niet mooi op je cijferlijst.
quote:
Ik voel met je mee. Zo zou ik graag ergens op kauwen. Nu heb ik wel één keer per dag een taaie reep (nu stel ik me aan, want hij smaakt naar pinda en is best te doen) om te kauwen, maar na al dat water, water, water en water heb ik toch zo'n zin om ergens lekker op te malenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
Dus sinds zondag het brood er maar weer uit gegooid, want buikpijn is niet grappig. Alleen nu heb ik dubbelextraveel last van de suikerontwenningIk SNAK naar een zakje drop. Maakt me niet uit voor drop. Al heeft iemand het uitgespuugd en weer terug in de zak gedaan
Dan hoor ik jullie denken..nou SHE, dan ga je toch lekker naar Jamin voor een flinke zak suikervrije drop?
Wat op zich een goed idee zou zijn, ware het niet dat ik OOK overgevoelig ben voor sorbitol en manitol.
Het ergste is nog dat ik met deze levensstijl natuurlijk 100 word ( net als mijn opoe), wat inhoud dat ik nog zeker 70 jaar heel veel te zeiken heb en het eigenlijk allemaal maar vervelend vind.
Ook dit verdwijnt vanzelf weer, maar ik ben al de hele dag een klein donderwolkje. Knuffel mij!
Europese studies of Geschiedenis. Eén van de twee. (ik doe nu beide bachelors)quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat voor onderzoeksmaster wil je gaan doen?
[..]
Ach, je cijferlijst is één component. Een goede scriptie schrijven is veel belangrijker.
Echt waar? Ik vind het lood- en loodzwaar deze keer (3e keer). Het duurt nu al bijna een week waarin ik nog steeds geen energie heb (had ik de vorige keren al na 3 dagen afkicken) En ja, het gaat natuurlijk wel snel, maar dat is dan ook de enige reden dat ik nog niet bezweken ben om een visje te koken en wat groente te maken. En hongerquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:07 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ik mis CB stiekem een beetje, 't is zo gemakkelijk!
Denk dat ik morgen toch 's ff bij mijn consulente op bezoek ga. Want de laatste keer verdween 't vet op mijn rug en zij behoorlijk snel. En dat wil ik weer terug hebben. En met die medicijnen is dat een extra uitdaging vind ik die ik wel aan kan.
Leuk! Heb je enig idee hoe je mogelijkheden eruit zien om na je master een onderzoeksplaats te vinden?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:21 schreef Ewelina het volgende:
Europese studies of Geschiedenis. Eén van de twee. (ik doe nu beide bachelors)
Mag ik je één tip geven? Ga niet een gecombineerde scriptie schrijven. Daar is bij mij alles door misgegaan (2 opleidingen, 2 begeleiders, verschillende voorkeuren en belangen).quote:Klopt, ik had ook al bedacht dat ik dan maar twee meesterlijke scripties in elkaar moest knutselen![]()
Nou, bij ons moet je tijdens je onderzoeksmaster al een promotievoorstel schrijven, dus ik vermoed dat je dan bij je eigen universiteit solliciteertquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk! Heb je enig idee hoe je mogelijkheden eruit zien om na je master een onderzoeksplaats te vinden?
[..]
Mag ik je één tip geven? Ga niet een gecombineerde scriptie schrijven. Daar is bij mij alles door misgegaan (2 opleidingen, 2 begeleiders, verschillende voorkeuren en belangen).
Echt waar?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:23 schreef kwakveense het volgende:
en nu ben ik AiO en vind ik t zwaar kut
Ah! Succes en sterkte!! Zoveel hoeft er bij jou toch niet af?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
Was het leuk?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zo ik ben weer terug van trainen
En en en?? HOE IS ZE IN HET ECHT?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zo ik ben weer terug van trainen
ik ben er echt in gepraat zeg maar door mn begeleider, ik dacht dat ik t leuk zou vinden, maar ik vind t heel heel erg moeilijk om me te motiveren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Echt waar?Hoezo dan?
Ik vind het een fantastische baan. Er is genoeg theoretische diepgang (ik kan mijn filosofiekennis lustig loslaten op een heel ander veld), ik mag veel op pad (dataverzameling), ik werk in een groep met anderen (ieder onze eigen onderzoeksvragen en eigen dataverzameling, maar bij dezelfde proefpersonen), ik mag ernaast leren (statistiek!), volgend jaar ga ik onderwijs geven, er staan leuke tripjes naar het buitenland op het programma. En: ik ben de baas. Ik ga over het budget, ik bepaal wie ik aanneem, en ik beslis wat er gebeurt en hoe het gebeurt. Daarbij zijn mijn promotoren fantastisch.En ik heb grappige collega's.
Ja gewoon aardig en leuk en zoquote:
quote:
Hoe is fallus in het echt !!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
Ik kom net de douche uit. Niets zo lekker als lekker douchen na een training
.
Kim, waar haal jij die toestanden?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb weer een nieuwe shakebäker (. ) en die heeft een tuutje met een dopje. Dat is best tof, dan heb je geen geklieder meer met het opendraaien van je beker als je net geschud hebt
. Maar verder vind ik het barre ellende hoor. Ik haat soep, dus ik ben na 1 week vaak klaar met de soep en daarna shake ik alleen nog maar (met pindareep
. ) Maar blij word ik er allang niet meer van. Ik word alleen nog vrolijk bij het vooruitzicht dat ik weer mag opbouwen of als ik een blik op de weegschaal heb geworpen
.
Misschien scheelt het ook wel dat ik eten gewoon als noodzaak zie en dat ik er geen andere associaties mee heb (comfort food etc.). Ik kook net zo makkelijk iets gezonds en lichtverteerbaars met veel vitaminen als dat ik poffertjes ga eten met een halve bus poedersuiker. Ik voel me niet beter bij het ene en slechter bij het andere. Als ik ongesteld ben heb ik geen behoefte aan chocolade en ik heb net zo lief een bruine boterham als iets te snoepen. Sterker nog, ik kom eigenlijk nooit door het snoepvak in de supermarkt.
Dat dusquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja gewoon aardig en leuk en zoOok wel serieus maar niet onzeker of zo. Ik vond het iig heel leuk dat ze mee was, binnenkort ga ik ook bij haar meedoen!
Nou kwak ik word er ook een beetje depri van ...quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:03 schreef kwakveense het volgende:
goed, ik word depri van mn eigen verhaal... ik zit gewoon niet op mn plek, zeker niet in zo'n hersenloze scan-periode (afwisselen kan niet meer, heb t scannen te lang uitgesteld en nu heeft t natuurlijk haast en moet t elke dag bijna de hele dag...)... maar soms geniet ik er wel van hoor. alleen ik ben geen echte wetenschapper... ik word niet heel blij van dit wereldje en ik heb niet genoeg ambitie...
Wat doen de anderen dan? Ik ben ook wel een beetje het buitenbeentje van ons onderzoek (daarbij ben ik de enige die aan een andere universiteit werkt), maar ik krijg helemaal niet het gevoel dat ik erbuiten sta.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:03 schreef kwakveense het volgende:
ik zit ook in een team, met eigen onderzoeksvragen en materiaal, maar ik voel me er een beetje buiten staan omdat ik t meest abstract en modelmatig bezig ben (sociohistorische taalkunde).
Jee, wat vervelend. Ga je het nog afmaken in de hoop dat je er weer plezier in vindt? En kun je niet een of andere stagiaire strikken voor scanwerk?quote:goed, ik word depri van mn eigen verhaal... ik zit gewoon niet op mn plek, zeker niet in zo'n hersenloze scan-periode (afwisselen kan niet meer, heb t scannen te lang uitgesteld en nu heeft t natuurlijk haast en moet t elke dag bijna de hele dag...)... maar soms geniet ik er wel van hoor. alleen ik ben geen echte wetenschapper... ik word niet heel blij van dit wereldje en ik heb niet genoeg ambitie...
Iedereen was wel onder de indruk van je trap kunstenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat dus. In het echt is PF echt een hele leuke meid
(niet dat je dat op Fok niet bent hoor
). Niets geen tutje ofzo, gewoon lekker stoten en samen in de war raken over links en rechts (raam!). Daarna konden we allebei door voor tomaat
.
Dat vind ik nou een heel herkenbaar verhaal. Toen ik begon met studeren had ik ook de mond vol van promoveren, maar ik moet zeggen dat mijn enthousiasme de laatste twee jaar wel flink is afgenomen. Ik mis de gezellige colleges en ik vind mijn onderzoeken niet interessant genoeg. Bovendien heb ik ook altijd het idee dat ik het helemaal niet / niet helemaal snap en iedereen maar voor het lapje houd, terwijl ik wel steeds hoge cijfers krijg voor alles wat ik schrijf. Het is dan ook net alsof iemand anders mijn papers schrijft. Ik ben ook bang dat een promotie-onderzoek te solistisch is voor mij.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben er echt in gepraat zeg maar door mn begeleider, ik dacht dat ik t leuk zou vinden, maar ik vind t heel heel erg moeilijk om me te motiveren.
ik zit ook in een team, met eigen onderzoeksvragen en materiaal, maar ik voel me er een beetje buiten staan omdat ik t meest abstract en modelmatig bezig ben (sociohistorische taalkunde).
soms ben ik wel een enthousiast over mn onderzoek en mn onderwerp, maar t kost me voornamelijk heel veel moeite. ik word niet blij van t idee van bitenlandcse congressen en paper geven (die moet ik dan immers ook schrijven). theoretische diepgang is er zeker, maar ik heb t gevoel dat ik constant iedereen voor t lapje hou en er eigenlijk niks van snap.
misschien ga ik t wel weer leuk vinden als ik klaar ben met "de klus van de maand" : 3000 pagina'scannen en OCR-en om straks onderzoek op te kunnen doen. Of als ik een maand aan Yale onderzoek ga doen met primaire bronnen (handschrift brieven).
goed, ik word depri van mn eigen verhaal... ik zit gewoon niet op mn plek, zeker niet in zo'n hersenloze scan-periode (afwisselen kan niet meer, heb t scannen te lang uitgesteld en nu heeft t natuurlijk haast en moet t elke dag bijna de hele dag...)... maar soms geniet ik er wel van hoor. alleen ik ben geen echte wetenschapper... ik word niet heel blij van dit wereldje en ik heb niet genoeg ambitie...
Ik heb begrepen dat heel veel AIO's een paar keer in een dip komen (en dat het niet meer dan logisch is omdat je zo intensief met één onderwerp bezig bent). Volgens een docent van me (die ook promovendus is) moet je echt heel hard werken, en krijg je afschuwelijk weinig betaald.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:10 schreef -marz- het volgende:
[..]
Nou kwak ik word er ook een beetje depri van ...
Heb ook al veel nare AIO verhalen gehoord.
Ik heb ook niet de ambitie en gedrevenheid ervoor. Ik ben gewoon een wandelende 9 tot 5 mentaliteit.
Hoe lang heb je nog te gaan?
Zo slecht worden promovendi niet betaald. En hard werken, ach, dat zal per onderzoeksrichting / faculteit / universiteit verschillen. Bij ons werken de aio's vrij had, maar ze hebben klaarblijkelijk genoeg tijd om tussendoor een kind te baren. (Er heerst al een tijdje een soort zwangerschapsepidemie bij ons.)quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb begrepen dat heel veel AIO's een paar keer in een dip komen (en dat het niet meer dan logisch is omdat je zo intensief met één onderwerp bezig bent). Volgens een docent van me (die ook promovendus is) moet je echt heel hard werken, en krijg je afschuwelijk weinig betaald.
We zijn in verbouwing momenteel en alles wat ook maar enigzins rafelde, gaten had of er niet meer uit zag is in de prullenbak verdwenen. Olivier weet het alleen nog niet .quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder brood kunnen! Wee jou!
[..]
![]()
Als ik me zo voel, dan ga ik de sokken van m'n lief uitzoeken op gaten en stiekem weggooien. Ik hoop niet dat hij dit leest.
Ja, hoe is het met je badkamer afgelopen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:26 schreef SHE het volgende:
[..]
We zijn in verbouwing momenteel en alles wat ook maar enigzins rafelde, gaten had of er niet meer uit zag is in de prullenbak verdwenen. Olivier weet het alleen nog niet .
Nu je daar zo over begint komt wel meteen dat gevoel van euforie weer over mij
Zoals je weet wil ik mijn borsten kwijt. Daarvoor moet ik 10kg onder mijn streefgewicht zitten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ah! Succes en sterkte!! Zoveel hoeft er bij jou toch niet af?
Hele onbeleefde vraag: wat is je cupmaat dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Zoals je weet wil ik mijn borsten kwijt. Daarvoor moet ik 10kg onder mijn streefgewicht zitten.
Dat, of een operatie. Ik kies voor het eerste. Dus ik moet net zo hard bikkelen als menigeen hier.
Ik wil er ook wel weer eens uit zien als een schone deerne, in plaats van een overpriced pornstar.
Ja tot ik vertelde dat ik op tkd zitquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Iedereen was wel onder de indruk van je trap kunsten
De algemene richtlijnen bij een aanstelling van 1.0 fte zijn per 1 januari 2009:quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef Ewelina het volgende:
@Claudia: die docent van me verdiende rond 1300 bruto. Vond ik wel bizar weinig
Ik heb ook advertenties gezien waarbij ze rond de 1800 bruto per maand verdienden, dat vond ik dan wel redelijk.
Ik wil ze er bij. Kan ik dan een ander dieet volgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Zoals je weet wil ik mijn borsten kwijt. Daarvoor moet ik 10kg onder mijn streefgewicht zitten.
Dat, of een operatie. Ik kies voor het eerste. Dus ik moet net zo hard bikkelen als menigeen hier.
Ik wil er ook wel weer eens uit zien als een schone deerne, in plaats van een overpriced pornstar.
De badkamer is bijna klaar. Er zijn nog wat afwerkings issues ( ik ben de mier, in mierenneuker ).quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met je badkamer afgelopen?
@Claudia: die docent van me verdiende rond 1300 bruto. Vond ik wel bizar weinig
Ik heb ook advertenties gezien waarbij ze rond de 1800 bruto per maand verdienden, dat vond ik dan wel redelijk.
Volgens mij hebben we 200 squats gedaan en 160 sit upsquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja tot ik vertelde dat ik op tkd zit. Maar ik had dat kussen wel graag een keer vastgehouden ... even voelen of mijn theorie klopt en mijn trappen alleen maar harder klinken omdat ik geen ding over mn voet heb
. En ben heel erg benieuwd hoe jij mijn trainingen vind, zijn heel anders
.
Morgen update over mijn spierpijn, ik had dus spierpijn in mn benen van een bepaalde oefening ... gingen ze die nog 150x doen ofzo. Au ik kan de trap nu al bijna niet meer op/af.
@AIO: het klinkt wel erg saai ja, kopieren etc.
Richtlijnen waar niemand zich aan houdt ? AIO salaris boven 2000 heb ik tot op heden nog niet van gehoord helaas.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De algemene richtlijnen bij een aanstelling van 1.0 fte zijn per 1 januari 2009:
1e jaar: 2042
2e jaar: 2379
3e jaar: 2492
4e jaar: 2612
euhh dat klopt wel hoor! maar dat hou je niet netto over natuurlijk. over t salaris zal ik niet snel klagen hoor. en ik werk ook echt niet zo hard (ligt meer aan mij dan aan de workload - zie boven)quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:34 schreef -marz- het volgende:
[..]
Richtlijnen waar niemand zich aan houdt ? AIO salaris boven 2000 heb ik tot op heden nog niet van gehoord helaas.
Lekker offtopic ook allemaal. Wat zijn we trouwens hoogopgeleid hier dames.
Het zijn salaristabellen van de VSNU. Bij ons wordt dit salaris gehanteerd (UU), maar in de regel hebben aio's een aanstelling van 0.9 fte (of soms iets minder).quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:34 schreef -marz- het volgende:
[..]
Richtlijnen waar niemand zich aan houdt ? AIO salaris boven 2000 heb ik tot op heden nog niet van gehoord helaas.
Ja, ik houd al op.quote:Lekker offtopic ook allemaal. Wat zijn we trouwens hoogopgeleid hier dames.
Volgens BMI en voedingscentrum wel, maar ik kan je verzekeren dat die leidraad echt kwatsch is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik wil ze er bij. Kan ik dan een ander dieet volgen
Succes, 10 kilo onder je streefgewicht is dat heel erg ondergewicht?
Bovengenoemde opmerking vind ik wel opvallend en veelzeggend.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:35 schreef kwakveense het volgende:
mn werk trek ik alleen als ik heel goed in mn vel zit, zodra er iets is valt werk als eerste in n zwart gat omdat ik er zoveel moeite mee heb. plus ik vind ALLES leuker dan werk, dus ik plan de rest van mn leven zo vol met andere activiteiten dat ik daar half overspannen van word.
ik loop neit voor niets bij de psych zullen we maar zeggen
en toch wil ik het afmaken...
O 57 valt nog best mee! Ik ben bottig van nature maar met een buikje. Zonder buikje gaan mensen mij bijvoeren (= 5 kg lichter) Nou ja dat slungelige/bottige valt nu wel mee, denk ik. (Door dat ik nu train en spieren heb en zo)quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens BMI en voedingscentrum wel, maar ik kan je verzekeren dat die leidraad echt kwatsch is.
Met 57 kg ben ik echt in topshape, nergens vetjes, maar wel mijn natuurlijke zandloper figuur. Prachtig!
Bij een lengte van 176 is dat schijnbaar te mager, maar ik voelde me er zo vreselijk lekker bij. Ik had toen een pronte B en alles voelde gewoon veel natuurlijker. Enige nare is dat mijn heupbotten dan altijd zo zichtbaar zijn, maar daar kan ik niks aan doen. Zo is mijn figuur.
Ik weeg nu 65 KG, dus ik heb nog wel even te gaan hoor. Alleen al mijn borsten zijn 1kg per stuk
Door de hormonenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
En mocht je meer borst willen, dan moet je hoger in je eiwitten gaan zitten. Veel kip eten
* zwahiel trapt k_i_m naar de Blokker om een blender van 2 tientjes te scoren!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb weer een nieuwe shakebäker (. ) en die heeft een tuutje met een dopje. Dat is best tof, dan heb je geen geklieder meer met het opendraaien van je beker als je net geschud hebt
. Maar verder vind ik het barre ellende hoor. Ik haat soep, dus ik ben na 1 week vaak klaar met de soep en daarna shake ik alleen nog maar (met pindareep
. ) Maar blij word ik er allang niet meer van. Ik word alleen nog vrolijk bij het vooruitzicht dat ik weer mag opbouwen of als ik een blik op de weegschaal heb geworpen
.
Misschien scheelt het ook wel dat ik eten gewoon als noodzaak zie en dat ik er geen andere associaties mee heb (comfort food etc.). Ik kook net zo makkelijk iets gezonds en lichtverteerbaars met veel vitaminen als dat ik poffertjes ga eten met een halve bus poedersuiker. Ik voel me niet beter bij het ene en slechter bij het andere. Als ik ongesteld ben heb ik geen behoefte aan chocolade en ik heb net zo lief een bruine boterham als iets te snoepen. Sterker nog, ik kom eigenlijk nooit door het snoepvak in de supermarkt.
70Equote:Op donderdag 19 juni 2008 21:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hele onbeleefde vraag: wat is je cupmaat dan?
Ik koos voor het 2e.
Dus ik hoef niet te schrappen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
En mocht je meer borst willen, dan moet je hoger in je eiwitten gaan zitten. Veel kip eten
Jij hebt helemaal geen echt buikje! Hoogstens een zacht bolletjequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O 57 valt nog best mee! Ik ben bottig van nature maar met een buikje. Zonder buikje gaan mensen mij bijvoeren (= 5 kg lichter) Nou ja dat slungelige/bottige valt nu wel mee, denk ik. (Door dat ik nu train en spieren heb en zo)
Oja nu kan ik niet meer uitgebreid klagen en overdrijvenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen echt buikje! Hoogstens een zacht bolletje. Niets mis mee!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het echt ontzettend saai om je posts hier over te lezen. Moet je nagaan als je ook nog doet wat er in je posts staan.
Van mij mag je hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oja nu kan ik niet meer uitgebreid klagen en overdrijven
Hey jij hebt hetzelfde als ik ... 1.76 m, 65 kg en 70Equote:
Dat zou je denken, maar dat is echt niet zo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:41 schreef -marz- het volgende:
Jezus SHE dan word je een mager scharminkel? Vind je het gek dat er dan heupbotten te zien zijn.
dankquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat was geen hatelijke opmerking hoor
maar een soort van inlevingsvermogen
Oeh, kleding swap!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
[..]
Hey jij hebt hetzelfde als ik ... 1.76 m, 65 kg en 70E
Klikquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef -marz- het volgende:
Blije foto zwahiel. Maar wat de fuck is CB nou?
oh daaaaaaaar komt mijn 80E vandaanquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Sterker nog, dan moet je wél de velletjes opeten!
Die gaan zeker ook naar de heupen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Sterker nog, dan moet je wél de velletjes opeten!
Dat valt toch best wel mee?quote:
Inderdaad! Wat een verschil! Je herkent hem niet meer.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:59 schreef Miss_S het volgende:
Ik wou toch nog ff Zwahiel complimenten maken, ziet er goed uit
Oh bedankt, en dan zet je me op 2 eieren per dag, en gerookte kipsalades and suchquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
Hou het maar op 70F, 70E past zelden. Alleen oogt het groter in verhouding (helemaal omdat ik een stuk kleiner ben dan SHE) en is er veel moeilijker een bh voor te vindenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
65FF/G is toch 70EE/F
Dus vergelijkbaar?
de sportschool zei ook dat kipfilet en kwark en ei enzo goed wasquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh bedankt, en dan zet je me op 2 eieren per dag, en gerookte kipsalades and such* cup F heeft
Ik vond het bij chicolate gewoon "normaal" totdat er nog een enorm borstbeschermding overheen ging.. Maar zo uitgebreid heb ik niet gekeken dus misschien is 70E stiekem wel heel groot.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hou het maar op 70F, 70E past zelden. Alleen oogt het groter in verhouding (helemaal omdat ik een stuk kleiner ben dan SHE) en is er veel moeilijker een bh voor te vinden
Ik denk dat het bij SHE gewoon oogt als normale grootte, ik heb gewoon grote tietenMet kleding aan valt het wel mee, maar bv. in bikini valt het enorm op.
Dan eet ik alleen nog maar eiwitquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef SHE het volgende:
Tja dames...het enige wat er dan op zit is groenvoer grazen en granen eten![]()
En Vief, die maat is natuurlijk wel een zwangerschaps thingie..dat slinkt nog wel ietsjes.
na 17 maanden?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef SHE het volgende:
Tja dames...het enige wat er dan op zit is groenvoer grazen en granen eten![]()
En Vief, die maat is natuurlijk wel een zwangerschaps thingie..dat slinkt nog wel ietsjes.
Trust me, het ziet er niet normaal uit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hou het maar op 70F, 70E past zelden. Alleen oogt het groter in verhouding (helemaal omdat ik een stuk kleiner ben dan SHE) en is er veel moeilijker een bh voor te vinden
Ik denk dat het bij SHE gewoon oogt als normale grootte, ik heb gewoon grote tietenMet kleding aan valt het wel mee, maar bv. in bikini valt het enorm op.
Oja, en ziehier dus ook de reden dat ik niet teveel af wil vallen. Bh's in 60H zijn niet in NL te koop.
Chicolate is wel 16cm langer. Dat scheelt enorm in de verhoudingenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik vond het bij chicolate gewoon "normaal" totdat er nog een enorm borstbeschermding overheen ging.. Maar zo uitgebreid heb ik niet gekeken dus misschien is 70E stiekem wel heel groot.
Waren het mannen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de sportschool zei ook dat kipfilet en kwark en ei enzo goed was
Maar wel zelfde lengte, gewicht en cupmaat als SHEquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Chicolate is wel 16cm langer. Dat scheelt enorm in de verhoudingen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dankdat hoopte ik ook! weet niet of de quote net zo inlevend was bedoeld... maar we gaan maar uit van t beste (en moet je nagaan dat ik van die saaie posts die uitleggen wat ik doe nog moderately enthousiast word!)
Ja tuurlijk, wat dacht je dan? Dat ze ineens verschrompelen ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
na 17 maanden?![]()
Ze waren altijd al DD...nu ben ik alleen wat vetter![]()
Wat voor een trauma praat je me aan!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Trust me, het ziet er niet normaal uit.
In bikini al helemaal niet.
Ik ben een soort borstenmonster, met borsten en dan SHE.
Ja, als SHE. Ik ben 16cm korter, heb grotere borsten en SHE praat me aan dat ze haar tieten enorm vindquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Maar wel zelfde lengte, gewicht en cupmaat als SHE
(Want SHE heb ik nooit gezien)
Borstenmonsterhahahahahaha
Die trauma's praten wij onszelf aan. De meeste mensen ( lees : mannen en vrouwen met kleine borsten )quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat voor een trauma praat je me aan!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Trust me, het ziet er niet normaal uit.
In bikini al helemaal niet.
Ik ben een soort borstenmonster, met borsten en dan SHE.
Zo persoonlijk dat je je eigen naam moet invullen..de bastardsquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:10 schreef -marz- het volgende:
PERSOONLIJKE UITNODIGING en dan zonder namen erop
Je houdt dus gewoon niet zo van borsten, dan is alles al snel te groot. Ik hou echt van grote borsten ziet er zo leuk uit, echt gezellig gewoon! Grote borsten associeer ik echt met gezelligheid.. Gewoon lekker tegen iemand aanleunen lekker zachtquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Die trauma's praten wij onszelf aan. De meeste mensen ( lees : mannen en vrouwen met kleine borsten )
vinden ons een stel zeikwijven.
En dat zijn we ook. Maar ik kan er niets aan doen dat ik op lean en mean val. Ik vind mezelf leuker als ik bijna plat ben en mijn borstjes een schamele B cup kunnen bedwingen.
Ik hou helemaal niet van grote tieten!
Dat komt door mijn kop, had ik een lieflijk gezichtje gehad..zoalsNigella
, dan had ik ze laten zitten. Maar ik heb een harde hoerenkop en dat staat voor geen meter bij grote borsten.
Weg ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |