Dat word ik af en toe ook wel eens hoor. Maarja, moet er maar mee leren leven, want hij is al 27 jaar zo volgens zn moeder, en dat zal ook nooit veranderen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik zou gek worden van zo'n vriend.
Mark is ook een beetje zo. Ik moet alles tegen hem zeggen, want anders vergeet hij het gewoon. Maar gelukkig is hij mijn vriendje niet, dus hoef ik niet de rest van mijn leven met hem te dealenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat word ik af en toe ook wel eens hoor. Maarja, moet er maar mee leren leven, want hij is al 27 jaar zo volgens zn moeder, en dat zal ook nooit veranderen.
Nooit met zo iemand gaan samenwonen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef Sylvana het volgende:
Tja, hij is gewoon enorm laks. Internet dat het al een maand niet doet, belasting dat nog steeds niet is ingevuld, auto die al een week te laat is voor de APK, en daarbij is hij dus gewoon heel erg vergeetachtig. Ik snap soms ook niet hoe hij zo kan leven hoor, ik zou helemaal gek worden.
Oef. En hoe ging het inbrengen zelf?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:
Hier ook een blèhdag, maar dat komt doordat ik vanochtend een spiraaltje heb gekregen. Hele dag buikpijn, al wordt het wel minder naarmate de dag vordert. Zit de hele dag al lekker met een kruik op m'n buik een boek te lezen. Mark is nu boodschappen aan het doen
.
Het klinkt een beetje als desinteresse. Andere mensen kan je niet veranderen, je kunt alleen jezelf veranderen. Is dat wat je wil.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat word ik af en toe ook wel eens hoor. Maarja, moet er maar mee leren leven, want hij is al 27 jaar zo volgens zn moeder, en dat zal ook nooit veranderen.
Ik ga maar eens afwassen, vanavond noedels met kipfilet, paprika, champignons, prei en ui eten
Of juist wel, dan kan je het een beetje in de gaten houdenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nooit met zo iemand gaan samenwonen!![]()
Ach die van mij was ook veranderd. Toen het uit wasquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als desinteresse. Andere mensen kan je niet veranderen, je kunt alleen jezelf veranderen. Is dat wat je wil.
Laat ik het zo zeggen: het was niet aangenaam, zeker het oprekken van de baarmoedermond nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking, deed 't plaatsen pijn? En wat is je reden om een spiraaltje te nemen/
Ik denk niet dat jij graag moedertje over je vriend zou willen spelen, of wel dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of juist wel, dan kan je het een beetje in de gaten houden... (en zelf ervoor zorgen dat dingen op tijd gaan)
Juist. Dan word je z'n moeder.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:04 schreef Chicolate het volgende:
Of juist wel, dan kan je het een beetje in de gaten houden... (en zelf ervoor zorgen dat dingen op tijd gaan)
Ik las het in het Mirena topic jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:12 schreef teigan het volgende:
Viking84, bij mij hielp het wel, tenminste, de eerste 4 jaar... Nu heb ik haast nog meer last dan daarvoor....
naar *haar*?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las het in het Mirena topic ja. Er is ook geen touw aan vast te knopen hoe het zal gaan verlopen... Afwachten.
Ik krijg net m'n telefoonrekening. Ik schijn 64 smsjes op 1 dag te hebben verstuurd![]()
![]()
.
Nee ok dat ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij graag moedertje over je vriend zou willen spelen, of wel dan?
Nee, naar haar heb ik er die dag 'slechts' 20 verstuurd, volgens mijn overzicht. De rest naar Mark, want die moest toen mijn reisproblemen oplossen (zat toen in de Randstad en de treinen reden weer eens niet). Ik kan maar moeilijk geloven dat het er zó veel waren, zeker aangezien het bedrag helemaal niet zo hoog is: 20 euro voor bijna 2 maanden. Of zouden er ook inkomende smsjes op staan? Lijkt me niet hè.quote:
Doet me een beetje aan mezelf denken.quote:Tja, hij is gewoon enorm laks. Internet dat het al een maand niet doet, belasting dat nog steeds niet is ingevuld, auto die al een week te laat is voor de APK, en daarbij is hij dus gewoon heel erg vergeetachtig. Ik snap soms ook niet hoe hij zo kan leven hoor, ik zou helemaal gek worden.
Damn, mijn vriend is laks, maar zó erg... neequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, hij is gewoon enorm laks. Internet dat het al een maand niet doet, belasting dat nog steeds niet is ingevuld, auto die al een week te laat is voor de APK, en daarbij is hij dus gewoon heel erg vergeetachtig. Ik snap soms ook niet hoe hij zo kan leven hoor, ik zou helemaal gek worden.
Houd je van heel pure chocolade?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:28 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben ongesteld. En dan heb ik altijd veel behoefte aan chocola. Bah
Ja, die heb ik al opquote:
Nou ja goed, maar ik heb er nu weer 5 kg aan zitten door dus o.a. die medicijnen. Heb echt op de gekste momenten trek. Maar over 't algemeen ging 't wel goed. Zit nu ook alweer een week of 3 te tobben of ik weer ga beginnen. Maar ik moet de komende tijd in de weekende vaker 's nachts werken en met de golf feestjes die eraan komt vind ik 't niet zo chill geen alcohol te mogen drinken. Toch denk ik dat ik morgen 's ga kijken. Gewoon 2 / 3 weekjes. Wil weer terug naar de 72 om dan lekker te trainen. Merk dat mijn buik wat uitgezet isquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, hoe is jouw laatste keer CB afgelopen?? Ik ben nu weer bezig, na een korte onderbreking.
Ik ben vaste klant van Mizollen 10mg time released.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Welke hooikoortsmedicatie heb jij (stofnaam)? Want die moet ik dan ook maar eens in mijn man stoppen. Die is toch niet zo heel tevreden over zijn huidige medicatie.
Kan jij niet een ander middel nemen? Er zijn best veel soorten
Een vriendinnetje van me had exact hetzelfde. Even een mail met 'feedback' over haar hele onderzoek, 2 dagen voordat ze het zou inleveren. Zij was er ook even ondersteboven vanquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder voel ik me naar, ik heb net een mailtje van m'n scriptiebegeleider gehad dat er nog "behoorlijk wat" moet veranderen aan mijn scriptie. En morgen daar dus overleg over. Dat wist ik ook wel, maar 't komt toch even rot aan, en ik snap het nut van zo'n mailtje ook niet. We hadden zowieso morgen een afspraak, dan had hij het dan ook wel kunnen zeggen. Nu ga ik erover malen.. blegh.
Oh, dat is kut zegquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder voel ik me naar, ik heb net een mailtje van m'n scriptiebegeleider gehad dat er nog "behoorlijk wat" moet veranderen aan mijn scriptie. En morgen daar dus overleg over. Dat wist ik ook wel, maar 't komt toch even rot aan, en ik snap het nut van zo'n mailtje ook niet. We hadden zowieso morgen een afspraak, dan had hij het dan ook wel kunnen zeggen. Nu ga ik erover malen.. blegh.
Dit is zo vreselijk herkenbaar. Ik heb veel van dit soort momenten met m'n scriptie gehad. Er zit maar één ding op: schouders eronder en afmaken dat onding. Ik ben uiteindelijk cum laude afgestudeerd. Dat heeft bloed, zweet en tranen gekost (vooral veel tranen), maar het is allemaal goedgekomen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Knuffelquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
Ik heb het ook even zwaar. Nou ja, zwaar..ik vind het lastig.
Ik heb geprobeerd het dieet braaf met jullie mee te volgen, maar mijn darmpjes kunnen niet zo goed tegen brood.
Dus sinds zondag het brood er maar weer uit gegooid, want buikpijn is niet grappig. Alleen nu heb ik dubbelextraveel last van de suikerontwenningIk SNAK naar een zakje drop. Maakt me niet uit voor drop. Al heeft iemand het uitgespuugd en weer terug in de zak gedaan
Dan hoor ik jullie denken..nou SHE, dan ga je toch lekker naar Jamin voor een flinke zak suikervrije drop?
Wat op zich een goed idee zou zijn, ware het niet dat ik OOK overgevoelig ben voor sorbitol en manitol.
Dit, om het leven makkelijk te maken.
Het ergste is nog dat ik met deze levensstijl natuurlijk 100 word ( net als mijn opoe), wat inhoud dat ik nog zeker 70 jaar heel veel te zeiken heb en het eigenlijk allemaal maar vervelend vind.
Ook dit verdwijnt vanzelf weer, maar ik ben al de hele dag een klein donderwolkje. Knuffel mij!
Ik vertel er niet bij dat ik in 2 studies af zou studeren en ik er 1 heb moeten laten schieten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:41 schreef -marz- het volgende:
Scriptie ellende, breek mij de bek niet open. Cum laude, patser hoor.
Wow, cum laude! Daar mag je best trots op zijn! Ook al is het dan 'maar' 1 studie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit is zo vreselijk herkenbaar. Ik heb veel van dit soort momenten met m'n scriptie gehad. Er zit maar één ding op: schouders eronder en afmaken dat onding. Ik ben uiteindelijk cum laude afgestudeerd. Dat heeft bloed, zweet en tranen gekost (vooral veel tranen), maar het is allemaal goedgekomen.
De opluchting zal groot zijn als je afgestudeerd bent. Kop op!
Ik zou niet zonder brood kunnen! Wee jou!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
Ik heb geprobeerd het dieet braaf met jullie mee te volgen, maar mijn darmpjes kunnen niet zo goed tegen brood.
quote:Ook dit verdwijnt vanzelf weer, maar ik ben al de hele dag een klein donderwolkje. Knuffel mij!
Verstandig, zo'n onderzoeksmaster. In sollicitatieprocedures voor aio-schappen wordt er steeds meer naar gekeken. Het is een godswonder dat ik op de universiteit terecht ben gekomen (geen onderzoeksmaster, geen ervaring met statistiek, geen referenties, geen scriptie afgerond op dat moment). Ambieer je een wetenschappelijke carrière?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:00 schreef Ewelina het volgende:
Cum laude ga ik niet halen, 2 studies hopelijk wel. En aangezien mijn gemiddelde geen 7,5 is hoop ik dat m'n 2 bachelors me de onderzoeksmaster inhelpen
Ja, het begint me toch wel steeds meer te trekken. Ik krijg ook steeds meer onderzoeksideeën als ik een tekst moet lezen, handig voor papers maar het leidt zo af hequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verstandig, zo'n onderzoeksmaster. In sollicitatieprocedures voor aio-schappen wordt er steeds meer naar gekeken. Het is een godswonder dat ik op de universiteit terecht ben gekomen (geen onderzoeksmaster, geen ervaring met statistiek, geen referenties, geen scriptie afgerond op dat moment). Ambieer je een wetenschappelijke carrière?
Wat voor onderzoeksmaster wil je gaan doen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef Ewelina het volgende:
Ja, het begint me toch wel steeds meer te trekken. Ik krijg ook steeds meer onderzoeksideeën als ik een tekst moet lezen, handig voor papers maar het leidt zo af he
Ach, je cijferlijst is één component. Een goede scriptie schrijven is veel belangrijker.quote:Alleen een beetje jammer dat ik aan het begin van mijn studie zo ontzettend heb aangeklooid; dat staat niet mooi op je cijferlijst.
quote:
Ik voel met je mee. Zo zou ik graag ergens op kauwen. Nu heb ik wel één keer per dag een taaie reep (nu stel ik me aan, want hij smaakt naar pinda en is best te doen) om te kauwen, maar na al dat water, water, water en water heb ik toch zo'n zin om ergens lekker op te malenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
Dus sinds zondag het brood er maar weer uit gegooid, want buikpijn is niet grappig. Alleen nu heb ik dubbelextraveel last van de suikerontwenningIk SNAK naar een zakje drop. Maakt me niet uit voor drop. Al heeft iemand het uitgespuugd en weer terug in de zak gedaan
Dan hoor ik jullie denken..nou SHE, dan ga je toch lekker naar Jamin voor een flinke zak suikervrije drop?
Wat op zich een goed idee zou zijn, ware het niet dat ik OOK overgevoelig ben voor sorbitol en manitol.
Dit, om het leven makkelijk te maken.
Het ergste is nog dat ik met deze levensstijl natuurlijk 100 word ( net als mijn opoe), wat inhoud dat ik nog zeker 70 jaar heel veel te zeiken heb en het eigenlijk allemaal maar vervelend vind.
Ook dit verdwijnt vanzelf weer, maar ik ben al de hele dag een klein donderwolkje. Knuffel mij!
Europese studies of Geschiedenis. Eén van de twee. (ik doe nu beide bachelors)quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat voor onderzoeksmaster wil je gaan doen?
[..]
Ach, je cijferlijst is één component. Een goede scriptie schrijven is veel belangrijker.
Echt waar? Ik vind het lood- en loodzwaar deze keer (3e keer). Het duurt nu al bijna een week waarin ik nog steeds geen energie heb (had ik de vorige keren al na 3 dagen afkicken) En ja, het gaat natuurlijk wel snel, maar dat is dan ook de enige reden dat ik nog niet bezweken ben om een visje te koken en wat groente te maken. En hongerquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:07 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ik mis CB stiekem een beetje, 't is zo gemakkelijk!
Denk dat ik morgen toch 's ff bij mijn consulente op bezoek ga. Want de laatste keer verdween 't vet op mijn rug en zij behoorlijk snel. En dat wil ik weer terug hebben. En met die medicijnen is dat een extra uitdaging vind ik die ik wel aan kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |