abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59519822
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik zou gek worden van zo'n vriend .
Dat word ik af en toe ook wel eens hoor. Maarja, moet er maar mee leren leven, want hij is al 27 jaar zo volgens zn moeder, en dat zal ook nooit veranderen.

Ik ga maar eens afwassen, vanavond noedels met kipfilet, paprika, champignons, prei en ui eten
pi_59519840
Ik heb iets tegen mensen die 's ochtends geen eten in huis hebben Hoe kun je
pi_59519880
Viking, deed 't plaatsen pijn? En wat is je reden om een spiraaltje te nemen/
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:02:16 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59519902
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat word ik af en toe ook wel eens hoor. Maarja, moet er maar mee leren leven, want hij is al 27 jaar zo volgens zn moeder, en dat zal ook nooit veranderen.
Mark is ook een beetje zo. Ik moet alles tegen hem zeggen, want anders vergeet hij het gewoon. Maar gelukkig is hij mijn vriendje niet, dus hoef ik niet de rest van mijn leven met hem te dealen .
Niet meer actief op Fok!
pi_59519946
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef Sylvana het volgende:

Tja, hij is gewoon enorm laks. Internet dat het al een maand niet doet, belasting dat nog steeds niet is ingevuld, auto die al een week te laat is voor de APK, en daarbij is hij dus gewoon heel erg vergeetachtig. Ik snap soms ook niet hoe hij zo kan leven hoor, ik zou helemaal gek worden.
Nooit met zo iemand gaan samenwonen!
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:

Hier ook een blèhdag, maar dat komt doordat ik vanochtend een spiraaltje heb gekregen. Hele dag buikpijn, al wordt het wel minder naarmate de dag vordert. Zit de hele dag al lekker met een kruik op m'n buik een boek te lezen . Mark is nu boodschappen aan het doen .
Oef. En hoe ging het inbrengen zelf?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_59519954
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ga maar eens afwassen, vanavond noedels met kipfilet, paprika, champignons, prei en ui eten
Het klinkt een beetje als desinteresse. Andere mensen kan je niet veranderen, je kunt alleen jezelf veranderen. Is dat wat je wil.
pi_59519966
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nooit met zo iemand gaan samenwonen!
Of juist wel, dan kan je het een beetje in de gaten houden ... (en zelf ervoor zorgen dat dingen op tijd gaan)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59519989
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Het klinkt een beetje als desinteresse. Andere mensen kan je niet veranderen, je kunt alleen jezelf veranderen. Is dat wat je wil.
Ach die van mij was ook veranderd. Toen het uit was
Het mooi kotsende meisje.
pi_59519992
Oeps ik eet nu om het uur
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:05:28 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59520000
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking, deed 't plaatsen pijn? En wat is je reden om een spiraaltje te nemen/
Laat ik het zo zeggen: het was niet aangenaam, zeker het oprekken van de baarmoedermond niet . Maar ik was een modelpatiënt, volgens de huisarts: "Als studenten iemand nodig hebben om op te oefenen, ben jij de ideale patiënt". Ik: "Ik stel me niet beschikbaar" . Misschien had ik toch even 'au' moeten roepen, want hij deed me ietsje te rustig aan .

Reden: einde maken aan zware menstruatie. Ik hoop op den duur helemaal niet meer ongesteld te worden, maar als het drastisch zou verminderen zou ik ook al heel blij zijn. De huisarts was er overigens van op de hoogte dat ik geen anticonceptiemiddel voor de anticonceptie wilde hebben.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:06:18 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59520023
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Of juist wel, dan kan je het een beetje in de gaten houden ... (en zelf ervoor zorgen dat dingen op tijd gaan)
Ik denk niet dat jij graag moedertje over je vriend zou willen spelen, of wel dan?
Niet meer actief op Fok!
pi_59520049
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:04 schreef Chicolate het volgende:

Juist. Dan word je z'n moeder.
pi_59520073
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Juist. Dan word je z'n moeder.
juist

moet er niet aan denken
Ja doei.
pi_59520227
Viking84, bij mij hielp het wel, tenminste, de eerste 4 jaar... Nu heb ik haast nog meer last dan daarvoor....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:21:21 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59520478
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:12 schreef teigan het volgende:
Viking84, bij mij hielp het wel, tenminste, de eerste 4 jaar... Nu heb ik haast nog meer last dan daarvoor....
Ik las het in het Mirena topic ja . Er is ook geen touw aan vast te knopen hoe het zal gaan verlopen... Afwachten.

Ik krijg net m'n telefoonrekening. Ik schijn 64 smsjes op 1 dag te hebben verstuurd .
Niet meer actief op Fok!
pi_59520604
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik las het in het Mirena topic ja . Er is ook geen touw aan vast te knopen hoe het zal gaan verlopen... Afwachten.

Ik krijg net m'n telefoonrekening. Ik schijn 64 smsjes op 1 dag te hebben verstuurd .
naar *haar*?
pi_59520657
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij graag moedertje over je vriend zou willen spelen, of wel dan?
Nee ok dat ook niet

Edit: maar wat ik eigenlijk bedoelde, als je bij elkaar in 1 huis woont gebeurt het waarschijnlijk minder vaak dat je totaal niet weet waar de ander uithangt, omdat de meeste mensen 's avonds wel thuis komen om te slapen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:29:32 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59520702
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:25 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

naar *haar*?
Nee, naar haar heb ik er die dag 'slechts' 20 verstuurd, volgens mijn overzicht. De rest naar Mark, want die moest toen mijn reisproblemen oplossen (zat toen in de Randstad en de treinen reden weer eens niet). Ik kan maar moeilijk geloven dat het er zó veel waren, zeker aangezien het bedrag helemaal niet zo hoog is: 20 euro voor bijna 2 maanden. Of zouden er ook inkomende smsjes op staan? Lijkt me niet hè.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:32:44 #169
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59520800
Die van mij is ook zo hoor; zelfs nog een tandje erger.
Die staat op,gaat achter zijn comp zitten en komt daar tot 12 uur s'nachts niet meer vandaan.
Toen ik voor het eerst bij hem thuis kwam, stond er alleen een pot bonen, een pot appelmoes en een pak melk in de koelkast.
We hebben ruzies gehad...mijn god 2 jaar lang non stop ruzie, hij verdedigde zijn territorium en bijbehorende laksheid. Ik verdedigde mijn drang naar structuur en organisatie.
Ik kan je hopelijk het goede nieuws brengen dat hij nu al veel beter functioneert in een georganiseerde omgeving. Hij niet meer gaat tegensputteren als ik zeg dat er iets moet gebeuren..en soms..heeeeeel soms zelf ook intiatieven neemt.
Helemaal perfect zal het nooit worden, maar ergens vind ik dat ook onzinning. Hij is mijn grote, nutty professor. Zijn kwaliteiten liggen ergens anders.
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:34:14 #170
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59520845
quote:
Tja, hij is gewoon enorm laks. Internet dat het al een maand niet doet, belasting dat nog steeds niet is ingevuld, auto die al een week te laat is voor de APK, en daarbij is hij dus gewoon heel erg vergeetachtig. Ik snap soms ook niet hoe hij zo kan leven hoor, ik zou helemaal gek worden.
Doet me een beetje aan mezelf denken.

Alleen als internet de geest geeft dan reageer ik direct, en bij de belastingdienst heb ik uitstel gekregen tot september.

Maar ik heb nu al voorpret als ik bedenk dat het er nog om gaat spannen of ik dat ga redden. Ik bedoel, die DigiD ligt in een laatje waar zeker nog 50 andere papier vellen inzitten. Die map waar alle benodigde gegevens netjes gegroepeerd inzitten (dat dan weer wel, door schade en schande enzo) ligt in een andere la, en ik heb zeker 10 minuten nodig om alles in te vullen.

En het is al bijna juli!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:25:07 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59522035
Ik heb eindelijk eergisteren mijn belasting gedaan, wat een opluchting

Oh en @ SHE: Ik hield me heel braaf aan je eetschema, en ik voelde me er ook prima bij moet ik zeggen, en begon zowaar weer een taille te ontwaren totdat ik gisteren op zo'n caloriechecker alles invoerde en die begin me meteen zwaar vermanend toe te spreken. Uit recalcitrantie heb ik toen een bakje Pretzels leeggeschompt.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:53:34 #172
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59522829
Je moet gewoon doen wat ik zeg. Nu heb je dankzij het Voedingscentrum je taille er weer aan gegeten.
Prutser!

Geen enkel dieet komt door de checker...geloof me, ik heb ze er allemaal doorheen geramd.
pi_59523692
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Damn, mijn vriend is laks, maar zó erg... nee

Al betaalt hij standaard wel de rekeningen te laat (ik ben me toch een keer boos geworden toen ik een hoop deurwaardersbrieven zag liggen )

Ik ben ongesteld. En dan heb ik altijd veel behoefte aan chocola. Bah
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59524016
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:28 schreef Ewelina het volgende:

Ik ben ongesteld. En dan heb ik altijd veel behoefte aan chocola. Bah
Houd je van heel pure chocolade?
pi_59524244
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Houd je van heel pure chocolade?
Ja, die heb ik al op

Het is ook écht alleen als ik ongesteld ben. Fijne timing om aan een dieet te beginnen

Naja, over een paar dagen is het leed weer geleden
  donderdag 19 juni 2008 @ 18:07:26 #176
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_59524510
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hee, hoe is jouw laatste keer CB afgelopen?? Ik ben nu weer bezig, na een korte onderbreking .
Nou ja goed, maar ik heb er nu weer 5 kg aan zitten door dus o.a. die medicijnen. Heb echt op de gekste momenten trek. Maar over 't algemeen ging 't wel goed. Zit nu ook alweer een week of 3 te tobben of ik weer ga beginnen. Maar ik moet de komende tijd in de weekende vaker 's nachts werken en met de golf feestjes die eraan komt vind ik 't niet zo chill geen alcohol te mogen drinken. Toch denk ik dat ik morgen 's ga kijken. Gewoon 2 / 3 weekjes. Wil weer terug naar de 72 om dan lekker te trainen. Merk dat mijn buik wat uitgezet is Gok (moet nog meten) dat er zo'n 2 / 3 cm omvang bijgekomen is. Maar 't is echt iets van de laatste tijd hoor. Ik mis CB stiekem een beetje, 't is zo gemakkelijk!
Denk dat ik morgen toch 's ff bij mijn consulente op bezoek ga. Want de laatste keer verdween 't vet op mijn rug en zij behoorlijk snel. En dat wil ik weer terug hebben. En met die medicijnen is dat een extra uitdaging vind ik die ik wel aan kan.
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Welke hooikoortsmedicatie heb jij (stofnaam)? Want die moet ik dan ook maar eens in mijn man stoppen. Die is toch niet zo heel tevreden over zijn huidige medicatie.
Kan jij niet een ander middel nemen? Er zijn best veel soorten
Ik ben vaste klant van Mizollen 10mg time released.
Er zijn idd verschillende medicijnen en geloof mij ik heb er echt al veel gehad. Maar schijnbaar ben ik voor de werkzame stof die in 3/4 van de medicijnen zit immuun geworden. Vroeger gebruikte ik Beconaise. Dat ding wat je in je neus stak en waar dan gas uit kwam. Alles wat vloeibaar is en de neus in moet kan ik niet hebben. Dan is 't effect weg en ontstaat er een soort van snot lawine die niet meer ophoudt Na veel gewik en geweeg heeft mijn dokter mij als uiterste redmiddel mizollen voorgeschreven. In combinatie met Claritine als de mizollen niet werken. Mag er ook echt maar EEN per dag, niet meer. (en dat heb ik de laatste tijd niet echt nageleefd...) 't stopt na een week bij mij vrijwel alle klachten. 't werkt echt. Alleen die bijsluiter hé.
Uitslag op de armen: check.
Toename in honger gevoel: check.
Aanhoudend honger gevoel en algemene toename van eetpatroon: check.
Gewichtstoename door toename eetpatroon: check
Moeheid, futloosheid: check.
Slaperigheid: check.
Algemene zwakte: check.
Gestoorde spijsvertering: check...

't lijkt af en toe of ik zure bommen schijt, maar dat schijnt normaal te zijn.
Nahja, ik neem 't een beetje op de koop toe omdat ik zonder die medicijnen gewoon niet normaal kan functioneren. Heb 't dit jaar voor 't eerst zonder geprobeerd (sinds 8 jaar) en 't werkt gewoon niet. Reactine geprobeerd, maar da's allemaal ineens qua afgifte en van korte duur. Mizollen is time released en dat heb ik nodig. Er zijn veel verschillende medicijnen maar er zijn er weinig die timereleased zijn.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_59524800
ik ga er nu vandoor ben helemaal in 't zwart met gouden accenten zucht.
(en een ijsblauw/donkerblauwe enorme sporttas)
doeg
pi_59525704
Zo, Sylvana, dat is dus ook weer opgelost. Was ook wel de meest logische verklaring zo heb ik ook ooit eens gezeten met een vriend die voor drie maanden naar Kenia ging en die zomaar even een week niet te bereiken was. Wat bleek: had het hele land geen bereik . Wist ik veel ik dacht dat hij door een leeuw opgegeten was. Kuch.

Verder voel ik me naar, ik heb net een mailtje van m'n scriptiebegeleider gehad dat er nog "behoorlijk wat" moet veranderen aan mijn scriptie. En morgen daar dus overleg over. Dat wist ik ook wel, maar 't komt toch even rot aan, en ik snap het nut van zo'n mailtje ook niet. We hadden zowieso morgen een afspraak, dan had hij het dan ook wel kunnen zeggen. Nu ga ik erover malen.. blegh.

Verder wel netjes gegeten vandaag, enige uitschieter was een scone met jam op de Engelse Taaldag op school, was heel leuk (en lekker dus ). En zometeen eten we spaghetti. Ik ben nu precies 1,2 kilo afgevalen vanaf vorige week maandag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2008 18:59:09 ]
pi_59525760
Veel plezier samen ladies

Kwak: ik vind je haar leuk ! Past goed bij je gezicht (nee ik durf niet in het dieettopic, waar ik de foto zag)

Ik: heb alweer geen zin om te sporten ook geen zin in feestje morgen en al helemaal geen zin om te werken. Energie en levenslust waar bent u gebleven

Had ook geen zin in boodschappen doen, dus een rare combinatie gegeten van wat ik nog in huis had: spinazie, yorkham, tonijn, tomaat en een klein beetje 'yogonaise'.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59525827
* Sylvana geeft een beetje energie/levenslust aan -marz-

Ik heb het eten weer op, en ga nu lekker zwemmen
pi_59525828
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder voel ik me naar, ik heb net een mailtje van m'n scriptiebegeleider gehad dat er nog "behoorlijk wat" moet veranderen aan mijn scriptie. En morgen daar dus overleg over. Dat wist ik ook wel, maar 't komt toch even rot aan, en ik snap het nut van zo'n mailtje ook niet. We hadden zowieso morgen een afspraak, dan had hij het dan ook wel kunnen zeggen. Nu ga ik erover malen.. blegh.
Een vriendinnetje van me had exact hetzelfde. Even een mail met 'feedback' over haar hele onderzoek, 2 dagen voordat ze het zou inleveren. Zij was er ook even ondersteboven van

Thanx Syl, al kan je die energie zelf ws. beter gebruiken.

Kom ik erachter dat ik toch nog naar de winkel moet voor poezenvoer
  donderdag 19 juni 2008 @ 19:04:18 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59525858
quote:
Oh, dat is kut zeg . Kan me voorstellen dat je baalt. Ook als je zo'n conceptversie hebt ingeleverd heb je toch al zo'n 'het is af'-gevoel en nu moet er alsnog van alles aangepast worden.
Ik kan mijn prof al 2 weken niet bereiken. Niet per mail, niet per telefoon en heb deze week ook al drie keer voor een dichte deur gestaan. En dat terwijl ik nog iets moet weten voor ik de eindversie van mijn scriptie moet inleveren. Heel irritant. Als ik volgende week mijn laatste verslag inlever, ga ik me meteen uitschrijven bij de IB-groep en inschrijven als werkzoekende en ook meteen solliciteren. Ga niet weken wachten tot hij mijn laatste verslag een keer heeft nagekeken. Zolang ik voor september maar helemaal klaar ben is alles goed.
Niet meer actief op Fok!
pi_59525922
Oh ja Viking ik las over die mirena, dapper dat je dat durft zeg hoop dat het bevalt straks.
  donderdag 19 juni 2008 @ 19:08:30 #184
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59525979
@ marz: dankjewel

@ razz: hmmm balen is dat... ik had t nog iets later, op mn eindgesprek daar bleek er ineens vanalles aan te mankeren waar ze nooit iets va hadden gezegd. heb me er toen heel erg mooi uitverdedigd, ik meost namelijk persé een acht halen om mn aio plek te behouden waar ik daarna mee ging beginnen...

bleek achteraf dat ze de tweede versie, waar heel veel avn die verbetering al in stond, niet eens gelezen hadden
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59526269
Ik las een keer dat het touwtje van het spiraaltje van een stug soort nylon/plastic is wat ergens tot halverwegde de vagina reikt, waardoor bij penetratie door een man zijn eikel met het uiteinde van dat draadje in aanraking kan komen, wat ontzettend pijnlijk is.

Gelukkig gaat Viking hier geen problemen mee ondervinden dus kan ik het met een gerust hart posten, en ik moest het even van me afschrijven want ik krijg de gedachte maar niet uit mijn hoofd

Kwak geen dank en nu ik toch bezig ben met in je foto's spieken: ik vind die rode jurk ook helemaal geweldig
pi_59526339
quote:
Dit is zo vreselijk herkenbaar. Ik heb veel van dit soort momenten met m'n scriptie gehad. Er zit maar één ding op: schouders eronder en afmaken dat onding. Ik ben uiteindelijk cum laude afgestudeerd. Dat heeft bloed, zweet en tranen gekost (vooral veel tranen), maar het is allemaal goedgekomen.

De opluchting zal groot zijn als je afgestudeerd bent. Kop op!
pi_59527029
Scriptie ellende, breek mij de bek niet open. Cum laude, patser hoor.

* -marz- gaat sporten.
  donderdag 19 juni 2008 @ 19:52:12 #188
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59527342
Ik heb het ook even zwaar. Nou ja, zwaar..ik vind het lastig.
Ik heb geprobeerd het dieet braaf met jullie mee te volgen, maar mijn darmpjes kunnen niet zo goed tegen brood.
Dus sinds zondag het brood er maar weer uit gegooid, want buikpijn is niet grappig. Alleen nu heb ik dubbelextraveel last van de suikerontwenning Ik SNAK naar een zakje drop. Maakt me niet uit voor drop. Al heeft iemand het uitgespuugd en weer terug in de zak gedaan
Dan hoor ik jullie denken..nou SHE, dan ga je toch lekker naar Jamin voor een flinke zak suikervrije drop?
Wat op zich een goed idee zou zijn, ware het niet dat ik OOK overgevoelig ben voor sorbitol en manitol.
Dit, om het leven makkelijk te maken.
Het ergste is nog dat ik met deze levensstijl natuurlijk 100 word ( net als mijn opoe ), wat inhoud dat ik nog zeker 70 jaar heel veel te zeiken heb en het eigenlijk allemaal maar vervelend vind.

Ook dit verdwijnt vanzelf weer, maar ik ben al de hele dag een klein donderwolkje. Knuffel mij!
pi_59527545
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
Ik heb geprobeerd het dieet braaf met jullie mee te volgen, maar mijn darmpjes kunnen niet zo goed tegen brood.
Dus sinds zondag het brood er maar weer uit gegooid, want buikpijn is niet grappig. Alleen nu heb ik dubbelextraveel last van de suikerontwenning Ik SNAK naar een zakje drop. Maakt me niet uit voor drop. Al heeft iemand het uitgespuugd en weer terug in de zak gedaan
Dan hoor ik jullie denken..nou SHE, dan ga je toch lekker naar Jamin voor een flinke zak suikervrije drop?
Wat op zich een goed idee zou zijn, ware het niet dat ik OOK overgevoelig ben voor sorbitol en manitol.
Het ergste is nog dat ik met deze levensstijl natuurlijk 100 word ( net als mijn opoe ), wat inhoud dat ik nog zeker 70 jaar heel veel te zeiken heb en het eigenlijk allemaal maar vervelend vind.

Ook dit verdwijnt vanzelf weer, maar ik ben al de hele dag een klein donderwolkje. Knuffel mij!
Knuffel

Bij mij gaat het ook waardeloos: waarom bezwijk ik voor chocola

Enige positieve puntje is dat het nu wel allemaal op is
pi_59527557
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:41 schreef -marz- het volgende:
Scriptie ellende, breek mij de bek niet open. Cum laude, patser hoor.
Ik vertel er niet bij dat ik in 2 studies af zou studeren en ik er 1 heb moeten laten schieten.

Zo, jij sport best veel, of niet?
pi_59527597
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 19:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dit is zo vreselijk herkenbaar. Ik heb veel van dit soort momenten met m'n scriptie gehad. Er zit maar één ding op: schouders eronder en afmaken dat onding. Ik ben uiteindelijk cum laude afgestudeerd. Dat heeft bloed, zweet en tranen gekost (vooral veel tranen), maar het is allemaal goedgekomen.

De opluchting zal groot zijn als je afgestudeerd bent. Kop op!
Wow, cum laude! Daar mag je best trots op zijn! Ook al is het dan 'maar' 1 studie.

Cum laude ga ik niet halen, 2 studies hopelijk wel. En aangezien mijn gemiddelde geen 7,5 is hoop ik dat m'n 2 bachelors me de onderzoeksmaster inhelpen
pi_59527720
quote:
Ik zou niet zonder brood kunnen! Wee jou!
quote:

Als ik me zo voel, dan ga ik de sokken van m'n lief uitzoeken op gaten en stiekem weggooien. Ik hoop niet dat hij dit leest.
pi_59527781
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 20:00 schreef Ewelina het volgende:

Cum laude ga ik niet halen, 2 studies hopelijk wel. En aangezien mijn gemiddelde geen 7,5 is hoop ik dat m'n 2 bachelors me de onderzoeksmaster inhelpen
Verstandig, zo'n onderzoeksmaster. In sollicitatieprocedures voor aio-schappen wordt er steeds meer naar gekeken. Het is een godswonder dat ik op de universiteit terecht ben gekomen (geen onderzoeksmaster, geen ervaring met statistiek, geen referenties, geen scriptie afgerond op dat moment). Ambieer je een wetenschappelijke carrière?
  donderdag 19 juni 2008 @ 20:11:31 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59527900
Ik heb wel een gemiddelde van 7,5 over mijn hele bachelorfase (7,6 geloof ik) en ik ga misschien ooit ook nog wel eens een onderzoeksmaster doen. Maar dan wel in de communicatiewetenschappen.
Niet meer actief op Fok!
pi_59527931
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 20:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Verstandig, zo'n onderzoeksmaster. In sollicitatieprocedures voor aio-schappen wordt er steeds meer naar gekeken. Het is een godswonder dat ik op de universiteit terecht ben gekomen (geen onderzoeksmaster, geen ervaring met statistiek, geen referenties, geen scriptie afgerond op dat moment). Ambieer je een wetenschappelijke carrière?
Ja, het begint me toch wel steeds meer te trekken. Ik krijg ook steeds meer onderzoeksideeën als ik een tekst moet lezen, handig voor papers maar het leidt zo af he

Alleen een beetje jammer dat ik aan het begin van mijn studie zo ontzettend heb aangeklooid; dat staat niet mooi op je cijferlijst. En ik haat multiplechoice tentamens want daar ben ik heel slecht in en een aanzienlijk deel van mijn studie bestaat eruit (dan heb ik voor het mc-gedeelte op z'n hoogst een 5 en voor het essaygedeelte minimaal een 7,5.. )

Het enige positieve is dat mijn cijferlijst wél een stijgende lijn vertoont.
  donderdag 19 juni 2008 @ 20:16:03 #196
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_59528043
pfff scriptie ja, ik zit al een week te f5-en op mijn studentenmail. Heb 't vrijdag ingeleverd en deze hele week (t/m morgen) heeft men om 't goed te keuren. Hij kan eigenlijk al niet meer afgekeurd worden omdat mijn begeleider school/bedrijf super tevreden was en echt geen aanmerkingen kon vinden na 4,5 uur speuren

Hij had wat kleine tips e.d. die we samen meteen verwerkt hebben. Nu ligt ie dus bij hem en bij mijn assessor en ik zit maar zenuwachtig te wachten tot mijn 60 pagina's goed gekeurd zijn en ik een GO heb...
7,5 over alle jaren, knap hoor. Ik zit op een 7.00 over alle jaren, heb een "met genoegen"-toevoeging aangevraagd, mijn opleiding doet geen Cum Laude, alleen die toevoeging. Knap hoor Claudia_x!

Vinking, wat doe je nu voor opleiding dan?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_59528058
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef Ewelina het volgende:

Ja, het begint me toch wel steeds meer te trekken. Ik krijg ook steeds meer onderzoeksideeën als ik een tekst moet lezen, handig voor papers maar het leidt zo af he
Wat voor onderzoeksmaster wil je gaan doen?
quote:
Alleen een beetje jammer dat ik aan het begin van mijn studie zo ontzettend heb aangeklooid; dat staat niet mooi op je cijferlijst.
Ach, je cijferlijst is één component. Een goede scriptie schrijven is veel belangrijker.
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef zwahiel het volgende:
Knap hoor Claudia_x!
Ik zei het niet om te patsen, maar om Razz te laten zien dat je een moeizame scriptieperiode ook succesvol af kunt sluiten (ondanks gezeur met begeleiders).

Ontopic: tijdens m'n scriptieperiode ben ik 6 kg aangekomen.
  donderdag 19 juni 2008 @ 20:19:12 #198
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59528148
quote:

Ik voel met je mee. Zo zou ik graag ergens op kauwen. Nu heb ik wel één keer per dag een taaie reep (nu stel ik me aan, want hij smaakt naar pinda en is best te doen) om te kauwen, maar na al dat water, water, water en water heb ik toch zo'n zin om ergens lekker op te malen . En het eerste waar ik dan aan denk is een lekkere verse 9 granen boterham met een knapperig korstje, met echte boter en pindakaas met stukjes noot. Of een lekkere geroosterde boterham met echte boter en bruine suiker. Dat het buitenste randje knapperig is, en het binnenste gedeelte lekker zacht en soppig van de bruine suiker .

Ik ga nu denk ik even mijn hoofd tegen de muur slaan, totdat het niet meer pijn doet .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59528234
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat voor onderzoeksmaster wil je gaan doen?
[..]

Ach, je cijferlijst is één component. Een goede scriptie schrijven is veel belangrijker.
Europese studies of Geschiedenis. Eén van de twee. (ik doe nu beide bachelors)

Klopt, ik had ook al bedacht dat ik dan maar twee meesterlijke scripties in elkaar moest knutselen Moet alleen dan nog wel 2 referenties zoeken.

Aan de andere kant had ik ook al een master Euroculture gevonden aan de RUG (internationaal programma), die lijkt me ook wel erg gaaf
  donderdag 19 juni 2008 @ 20:23:16 #200
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59528312
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 18:07 schreef zwahiel het volgende:

[..]
Ik mis CB stiekem een beetje, 't is zo gemakkelijk!
Denk dat ik morgen toch 's ff bij mijn consulente op bezoek ga. Want de laatste keer verdween 't vet op mijn rug en zij behoorlijk snel. En dat wil ik weer terug hebben. En met die medicijnen is dat een extra uitdaging vind ik die ik wel aan kan.
Echt waar? Ik vind het lood- en loodzwaar deze keer (3e keer). Het duurt nu al bijna een week waarin ik nog steeds geen energie heb (had ik de vorige keren al na 3 dagen afkicken) En ja, het gaat natuurlijk wel snel, maar dat is dan ook de enige reden dat ik nog niet bezweken ben om een visje te koken en wat groente te maken. En honger . Ik heb gewoon nog steeds vlagen van honger. Dat had ik de vorige keren ook helemaal niet. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik me een beetje verkeken heb op de vorige keren, dat het me allemaal zo makkelijk afging. Ik denk niet dat ik het ooit nog een keer doe als ik klaar ben .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')