meer eieren eten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Gezellig
Ik krijg van die eieren zo een hol gevoel
soort van antimisselijkheid
Ik voel me ook kut. En ik heb maar 2 uur geslapen vannacht. Maar ik heb me mooi aan m'n eetschema gehouden en straks ga ik honing kopen en suikervrije muesli en tonijn uit blik op waterbasis en roggebrood. Oh, en tomaten om soep te maken (met dank aan Coldfeet!).quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier ook een algemeen 'blegh'-gevoel trouwens.
Nee tuurlijk mag je je zegje doen.. Ik zeg eerlijk, ik heb geen respect voor mensen die elke dag zich vol eten bij de mac, maarrr ik kijk niet op ze neer. Ik bedoelde alleen van laat hier niet weer een rel uit ontstaan etc. En natuurlijk ben je welkomquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb nooit ruzie![]()
leuk hoor, in de dieetclub is t gezeik en posten de mensen met wie ik t beste kan kletsen niet meer,
hier word ik welkom geheten maar voel me daarna eerlijk gezegd niet echt meer welkom omdat ik binnen twee pagina's van alles lees over schepsels, vadsig, zich weer eens volvreten etc....
en dan mag ik niet eens even zeggen dat ik zo'n opmerking niet vind kunnen? ik hou heel vaak mn mond hoor, over dingen die ik vind, maar soms kan ik iets niet laten gaan omdat t me echt kwetst.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee tuurlijk mag je je zegje doen.. Ik zeg eerlijk, ik heb geen respect voor mensen die elke dag zich vol eten bij de mac, maarrr ik kijk niet op ze neer. Ik bedoelde alleen van laat hier niet weer een rel uit ontstaan etc. En natuurlijk ben je welkom
Er staat een vouwwagen in de garage thuis. Dus ik ben vaak zat buiten parijs in frankrijk geweestquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dan moet je eens buiten Parijs gaan kijken
Ik vind het altijd fantastische therapie om ze te ontpitten en ontvellen op de meest omslachtige manier.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog 3 trostomaten liggen.. kan ik daar soep mee maken?nu wil ik ook soep
Hahahaquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Er staat een vouwwagen in de garage thuis. Dus ik ben vaak zat buiten parijs in frankrijk geweest
Kwakveense, je moet wel een beetje reeel blijven. De mensen in het slanktopic hebben zelf geen (serieus) overgewicht... Ik vind conleche ook wel een beetje hard, maar weet ook dat ik, diep in mijn hart, wel hetzelfde zou denken. Om dan op hoge poten aan te kondigen dat zij niet jouw 'type persoon' is, vind ik een beetje flauw.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb nooit ruzie![]()
leuk hoor, in de dieetclub is t gezeik en posten de mensen met wie ik t beste kan kletsen niet meer,
hier word ik welkom geheten maar voel me daarna eerlijk gezegd niet echt meer welkom omdat ik binnen twee pagina's van alles lees over schepsels, vadsig, zich weer eens volvreten etc....
en dan mag ik niet eens even zeggen dat ik zo'n opmerking niet vind kunnen? ik hou heel vaak mn mond hoor, over dingen die ik vind, maar soms kan ik iets niet laten gaan omdat t me echt kwetst.
Ik heb gewoon een blik gebruiktquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik voel me ook kut. En ik heb maar 2 uur geslapen vannacht. Maar ik heb me mooi aan m'n eetschema gehouden en straks ga ik honing kopen en suikervrije muesli en tonijn uit blik op waterbasis en roggebrood. Oh, en tomaten om soep te maken (met dank aan Coldfeet!).
Zo.
Heb je een recept?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een blik gebruikteen blik tomaten welteverstaan, niet een blik soep
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kwakveense, je moet wel een beetje reeel blijven. De mensen in het slanktopic hebben zelf geen (serieus) overgewicht... Ik vind conleche ook wel een beetje hard, maar weet ook dat ik, diep in mijn hart, wel hetzelfde zou denken. Om dan op hoge poten aan te kondigen dat zij niet jouw 'type persoon' is, vind ik een beetje flauw.
Helpt het als ik zeg dat ik heel vrolijk word van je lijstje?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik voel me ook kut. En ik heb maar 2 uur geslapen vannacht. Maar ik heb me mooi aan m'n eetschema gehouden en straks ga ik honing kopen en suikervrije muesli en tonijn uit blik op waterbasis en roggebrood. Oh, en tomaten om soep te maken (met dank aan Coldfeet!).
Zo.
Mja, het was een beetje een allegaartje, omdat ik gisteren bedacht onder het koken dat ik vandaag wel soep wilde als lunch.quote:
Jaaaa we gaan trainenquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
was niet bedoeld als hoge poten. meer als voor mij een goeie waarschuwing om er voortaan overheen te lezen. en tuurlijk denk ik ook "zo, kan wel zien hoe jij zo dik komt" als ik zoiets zie. maar dan nog...
ik ben benieuwd of conleche mij ook een vadsig schepsel zou vinden als ze me tegenkwam met een frikandel in mn handen. daarom reageerde ik.
en nu is t helemaal schluss....
*vriendjes*
Dit klinkt héérlijk! Wat gebruik je voor het roosteren van je paprika?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja, het was een beetje een allegaartje, omdat ik gisteren bedacht onder het koken dat ik vandaag wel soep wilde als lunch.
In een scheut olie een rode ui zacht gefruit. Daarbij een blik tomaten, een lepel tomatenpuree en een scjeut bouillon. Onderwijl een rode paprika geroosterd en ontveld en die in stukjes erbij. Lang laten koken (tomaten en puree worden dan zoeter), pureren, beetje af laten koelen, basilicum en zwarte peper erbij en nogmaals pureren. Garneren met een beetje geraspte parmezaan.
Hij was lekker dik bij mijIk hou van lobbige soepen
Vet spannend! Haha. Waarschijnlijk vind jij mij een bekakt tutje en ik jou een skater meisje . Of zo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaaa we gaan trainen![]()
En nu maar hopen dat ik snel door mn spierpijn heen ben
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Wees maar blij. Ik had die frikandel uit je handen getikt.
Of naar de lucht gewezen en gezegd 'Ooooohhhhhh Kwakveense, kijk eens daar boven!! WOWWWW
En snel de frikandel verwisseld voor een prei. Ha!
Ik moest lachenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
en dan een beduusde kwak die naar een prei staart...
hehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
ik zie het voor me
en dan een beduusde kwak die naar een prei staart...
sorry
Jij bent zo grappigquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Wees maar blij. Ik had die frikandel uit je handen getikt.
Of naar de lucht gewezen en gezegd 'Ooooohhhhhh Kwakveense, kijk eens daar boven!! WOWWWW
En snel de frikandel verwisseld voor een prei. Ha!
Ik word er ook vrolijk van. Vrolijker dan van aardappelen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:04 schreef SHE het volgende:
Helpt het als ik zeg dat ik heel vrolijk word van je lijstje?
Oeh!quote:Ik heb mijn lunch ook al in de oven; ontvelde kipstukken die ik zelf heb gemarineerd met gemberpoeder, marjoraan, chilipoeder, peper , zout en een beetje olijfolie.
Daarbij zelfgemaakte aioli
Ik vorm mijn mening pas als ik je zie trappenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Vet spannend! Haha. Waarschijnlijk vind jij mij een bekakt tutje en ik jou een skater meisje . Of zo.![]()
(Ik was mij het al een beetje aan het voorstellen)
Die van Philips zijn super.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit klinkt héérlijk! Wat gebruik je voor het roosteren van je paprika?
Oh, als iemand nog een goede contactgrill weet - ik houd me aanbevolen! Kun je zoiets eigenlijk ook aan tafel doen, spiesjes bloemkool enzo maken en dan aan tafel grillen? Het klinkt misschien wat burgerlijk, maar het lijkt me een uitstekende manier om m'n lief het koken wat makkelijker te maken. We hebben hier geen ruimte voor een barbecue.
Bedoel je zo'n grillplaat voor op je gasstel? Die zou ik wel willenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:12 schreef mordradead het volgende:
Je hebt van die roostertjes voor op je fornuis (als je gas hebt) te koop, dan kun je lekker sate roosteren zonder een bbq te hoeven aanzetten enzo. En Sylvana had toch een grill gekocht?
OVer Sylvana gesproken?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:12 schreef mordradead het volgende:
Je hebt van die roostertjes voor op je fornuis (als je gas hebt) te koop, dan kun je lekker sate roosteren zonder een bbq te hoeven aanzetten enzo. En Sylvana had toch een grill gekocht?
same here...sterker nog, ik lustte alleeeeen de randjes, van de leverkaas.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik word er ook vrolijk van. Vrolijker dan van aardappelen!
[..]
Oeh!
Waarom laat je het vel weg? Te vet? Ik vind het vel zó lekker. Dat gaat heel ziek klinken, maar als kind vond ik zwoerd een delicatesse. Net als de randjes van de leverkaas. Ik weet wel waarom ik dik ben geworden.
Ik laat alleen aan de poot nog iets vel zitten voor de smaak en als bakvocht.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik word er ook vrolijk van. Vrolijker dan van aardappelen!
[..]
Oeh!
Waarom laat je het vel weg? Te vet? Ik vind het vel zó lekker. Dat gaat heel ziek klinken, maar als kind vond ik zwoerd een delicatesse. Net als de randjes van de leverkaas. Ik weet wel waarom ik dik ben geworden.
Sorryquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vorm mijn mening pas als ik je zie trappen...
(ik zou niet weten of ik je bekakt zou vinden, ga eigenlijk nooit om met skatermeisjes, maar juist vooral 'normale' meiden. En eigenlijk meer met jongens. Maar ik vind je vast wel aardig! Want ik mag bij jou trainen
. En nu vind ik het ook eng
)
Mijn vader is een vleeseter en mijn moeder is een zoetekauw. Ik ben het allebei.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:17 schreef kwakveense het volgende:
echt al die hele slechte uberdierlijke vetten dingen waar menig weldenkend mens van gruwelt.
Nou, het is meer zoals het rooster van een bbq en die dan iets hoger staat... dus ideaal voor satequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n grillplaat voor op je gasstel? Die zou ik wel willenNu staat er in een doos zo'n dubbele contactgrill uit het kerstpakket. Het lijkt me best een fijn ding, maar zo'n plaat neemt veel minder ruimte in.
Detoxen door sapkuren bestaat niet. sapkuren zijn nergens goed voor en slecht voor je lijf. Niet doen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jij bent zo grappig
Ik ga vanaf vandaag officieel 1 maand je dieet doen (was eerst vier dagen begonnen en toen was ik zielig dus mocht ik me volstoppen met rommel met als gevolg buikpijn etc)
een vriendin stelde voor om eerst een sapkuurtje te doen "om te detoxen" maar dat lijkt mij niet zo
Vandaag:
11:40 opstaan
12:00 2 boterhammen pindakaas
13:00 2 eieren
14:00 3 handjes pinda's
ik ga wel om half 5 avond eten of om 9 uur omdat ik ga trainen vanavond..
Oké. Ik had er sowieso eigenlijk al geen zin in.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Detoxen door sapkuren bestaat niet. sapkuren zijn nergens goed voor en slecht voor je lijf. Niet doen.
Mja wel vooral die eerste. Ik hou van felle kleurtjesquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Sorry
Ja omdat je het altijd over je skaterbroeken hebt?
Maar bedoel je deze:
[ afbeelding ]
Of deze (want die vind ik wel cool) Niet dat ik je dan minder aardig vind of zo
[ afbeelding ]
U gaat door voor de wasmachinequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meest waarschijnlijke scenario: ze is idd op de trein gestap naar hem toe, en omdat ie geen internet heeft, kan ze ons geen update geven
die eerste vind ik ook leukquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja wel vooral die eerste. Ik hou van felle kleurtjes.
Wazig verhaal. Hm.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
U gaat door voor de wasmachine
Meneer had zn telefoon op het werk laten liggen en het was totaal niet in hem opgekomen om toen hij bij zn ouders ( die op vakantie zijn, maar hij moet voor planten enzo zorgen) was daar vandaan te mailen of om ff de telefoon van de buurman te lenen ofzo ( hij heeft mn nummer achterop de foto in zn portemonnee staan)
Maar goed, niks aan de hand, idd daar gewoon geslapen en nou weer terug in Deventer.
Sterf nu van de honger, want hij had niks meer in huis. Dus zo eerst maar eens ff goed eten, afwassen, strijken en dan vanavond weer lekker zwemmen
Tja, hij is gewoon enorm laks. Internet dat het al een maand niet doet, belasting dat nog steeds niet is ingevuld, auto die al een week te laat is voor de APK, en daarbij is hij dus gewoon heel erg vergeetachtig. Ik snap soms ook niet hoe hij zo kan leven hoor, ik zou helemaal gek worden.quote:
Nee we houden het lekker geheimquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:49 schreef -marz- het volgende:
Ha dat wordt leuk PF en chico ! Ik ben benieuwd naar 'de verhalen' (of krijgen we die niet?)
ik zou gek worden van zo'n vriendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |