abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59517239
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Gezellig
Ik krijg van die eieren zo een hol gevoel
soort van antimisselijkheid
meer eieren eten?
Ja doei.
pi_59517345
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 12:52 schreef Mini_rulez het volgende:

Hier ook een algemeen 'blegh'-gevoel trouwens.
Ik voel me ook kut. En ik heb maar 2 uur geslapen vannacht. Maar ik heb me mooi aan m'n eetschema gehouden en straks ga ik honing kopen en suikervrije muesli en tonijn uit blik op waterbasis en roggebrood. Oh, en tomaten om soep te maken (met dank aan Coldfeet!).

Zo.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_59517400
ik heb nog 3 trostomaten liggen.. kan ik daar soep mee maken? nu wil ik ook soep
Ja doei.
pi_59517403
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik heb nooit ruzie

leuk hoor, in de dieetclub is t gezeik en posten de mensen met wie ik t beste kan kletsen niet meer,
hier word ik welkom geheten maar voel me daarna eerlijk gezegd niet echt meer welkom omdat ik binnen twee pagina's van alles lees over schepsels, vadsig, zich weer eens volvreten etc....

en dan mag ik niet eens even zeggen dat ik zo'n opmerking niet vind kunnen? ik hou heel vaak mn mond hoor, over dingen die ik vind, maar soms kan ik iets niet laten gaan omdat t me echt kwetst.
Nee tuurlijk mag je je zegje doen.. Ik zeg eerlijk, ik heb geen respect voor mensen die elke dag zich vol eten bij de mac, maarrr ik kijk niet op ze neer. Ik bedoelde alleen van laat hier niet weer een rel uit ontstaan etc. En natuurlijk ben je welkom
  donderdag 19 juni 2008 @ 13:52:29 #105
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59517432
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee tuurlijk mag je je zegje doen.. Ik zeg eerlijk, ik heb geen respect voor mensen die elke dag zich vol eten bij de mac, maarrr ik kijk niet op ze neer. Ik bedoelde alleen van laat hier niet weer een rel uit ontstaan etc. En natuurlijk ben je welkom

thnx.

(ik heb in principe/uit principe respect voor iedereen, ik zou ze alleen zulk gedrag niet adviseren, en het ook niet vrijwillig nadoen)

nee, geen rel, lijkt me fijn.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59517472
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dan moet je eens buiten Parijs gaan kijken
Er staat een vouwwagen in de garage thuis. Dus ik ben vaak zat buiten parijs in frankrijk geweest
Het mooi kotsende meisje.
pi_59517576
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nog 3 trostomaten liggen.. kan ik daar soep mee maken? nu wil ik ook soep
Ik vind het altijd fantastische therapie om ze te ontpitten en ontvellen op de meest omslachtige manier.
pi_59517579
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Er staat een vouwwagen in de garage thuis. Dus ik ben vaak zat buiten parijs in frankrijk geweest
Hahaha
"Hier staat een vouwwagen"
Ja dus.
(Sorry ik vond het heel grappig maar ik snap wat je bedoeld Hier staat ook een vouwwagen )
pi_59517649
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik heb nooit ruzie

leuk hoor, in de dieetclub is t gezeik en posten de mensen met wie ik t beste kan kletsen niet meer,
hier word ik welkom geheten maar voel me daarna eerlijk gezegd niet echt meer welkom omdat ik binnen twee pagina's van alles lees over schepsels, vadsig, zich weer eens volvreten etc....

en dan mag ik niet eens even zeggen dat ik zo'n opmerking niet vind kunnen? ik hou heel vaak mn mond hoor, over dingen die ik vind, maar soms kan ik iets niet laten gaan omdat t me echt kwetst.
Kwakveense, je moet wel een beetje reeel blijven. De mensen in het slanktopic hebben zelf geen (serieus) overgewicht... Ik vind conleche ook wel een beetje hard, maar weet ook dat ik, diep in mijn hart, wel hetzelfde zou denken. Om dan op hoge poten aan te kondigen dat zij niet jouw 'type persoon' is, vind ik een beetje flauw.
pi_59517669
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik voel me ook kut. En ik heb maar 2 uur geslapen vannacht. Maar ik heb me mooi aan m'n eetschema gehouden en straks ga ik honing kopen en suikervrije muesli en tonijn uit blik op waterbasis en roggebrood. Oh, en tomaten om soep te maken (met dank aan Coldfeet!).

Zo.
Ik heb gewoon een blik gebruikt een blik tomaten welteverstaan, niet een blik soep
pi_59517671
Dames
pi_59517698
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dames
PF'je
Ik ga nu echt naar huis, denk ik.
pi_59517702
tomaten
Ja doei.
pi_59517714
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een blik gebruikt een blik tomaten welteverstaan, niet een blik soep
Heb je een recept?
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:03:27 #115
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59517758
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kwakveense, je moet wel een beetje reeel blijven. De mensen in het slanktopic hebben zelf geen (serieus) overgewicht... Ik vind conleche ook wel een beetje hard, maar weet ook dat ik, diep in mijn hart, wel hetzelfde zou denken. Om dan op hoge poten aan te kondigen dat zij niet jouw 'type persoon' is, vind ik een beetje flauw.
was niet bedoeld als hoge poten. meer als voor mij een goeie waarschuwing om er voortaan overheen te lezen. en tuurlijk denk ik ook "zo, kan wel zien hoe jij zo dik komt" als ik zoiets zie. maar dan nog...

ik ben benieuwd of conleche mij ook een vadsig schepsel zou vinden als ze me tegenkwam met een frikandel in mn handen. daarom reageerde ik.

en nu is t helemaal schluss....

*vriendjes*
pi_59517763
nee, want ze gaat naar huis en naar bed

oh.. ik heb ook nog een pak gezweefde (ja, gezweefd, da's een tikfout, maar het klon zo leuk ) tomaten
Ja doei.
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:04:43 #117
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59517804
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zo.
Helpt het als ik zeg dat ik heel vrolijk word van je lijstje?

Ik heb mijn lunch ook al in de oven; ontvelde kipstukken die ik zelf heb gemarineerd met gemberpoeder, marjoraan, chilipoeder, peper , zout en een beetje olijfolie.
Daarbij zelfgemaakte aioli

Net een klein kommetje sla, paprika, komkommer en tonijn gegeten en dat was ook verkwikkend
Ik heb ontzettend zin in yoghurt, maar ik heb echt geen zin het zelf te maken, bovendien kan ik daar weer een dag op wachten.
Morgen dan maar.

Ik ga morgen ook een hele dag wat recepten voor zoetigheid uitproberen. Eens kijken in hoeverre ik zoete rommel kan namaken zonder ook maar 1 theelepeltje suiker te gebruiken.
Zelf houd ik niet van zoetigheid, maar mijn omgeving des te meer.
pi_59517860
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je een recept?
Mja, het was een beetje een allegaartje, omdat ik gisteren bedacht onder het koken dat ik vandaag wel soep wilde als lunch.
In een scheut olie een rode ui zacht gefruit. Daarbij een blik tomaten, een lepel tomatenpuree en een scjeut bouillon. Onderwijl een rode paprika geroosterd en ontveld en die in stukjes erbij. Lang laten koken (tomaten en puree worden dan zoeter), pureren, beetje af laten koelen, basilicum en zwarte peper erbij en nogmaals pureren. Garneren met een beetje geraspte parmezaan.

Hij was lekker dik bij mij Ik hou van lobbige soepen
pi_59517865
aioli.. tomatensoep... bleh.. maar ik heb de moed niet om te koken
Ja doei.
pi_59517957
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 13:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

O ja sorry!!
Jaaaa we gaan trainen

En nu maar hopen dat ik snel door mn spierpijn heen ben
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:09:55 #121
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59517992
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:03 schreef kwakveense het volgende:

[..]

was niet bedoeld als hoge poten. meer als voor mij een goeie waarschuwing om er voortaan overheen te lezen. en tuurlijk denk ik ook "zo, kan wel zien hoe jij zo dik komt" als ik zoiets zie. maar dan nog...

ik ben benieuwd of conleche mij ook een vadsig schepsel zou vinden als ze me tegenkwam met een frikandel in mn handen. daarom reageerde ik.

en nu is t helemaal schluss....

*vriendjes*

Wees maar blij. Ik had die frikandel uit je handen getikt.
Of naar de lucht gewezen en gezegd 'Ooooohhhhhh Kwakveense, kijk eens daar boven!! WOWWWW
En snel de frikandel verwisseld voor een prei. Ha!
pi_59517999
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mja, het was een beetje een allegaartje, omdat ik gisteren bedacht onder het koken dat ik vandaag wel soep wilde als lunch.
In een scheut olie een rode ui zacht gefruit. Daarbij een blik tomaten, een lepel tomatenpuree en een scjeut bouillon. Onderwijl een rode paprika geroosterd en ontveld en die in stukjes erbij. Lang laten koken (tomaten en puree worden dan zoeter), pureren, beetje af laten koelen, basilicum en zwarte peper erbij en nogmaals pureren. Garneren met een beetje geraspte parmezaan.

Hij was lekker dik bij mij Ik hou van lobbige soepen
Dit klinkt héérlijk! Wat gebruik je voor het roosteren van je paprika?

Oh, als iemand nog een goede contactgrill weet - ik houd me aanbevolen! Kun je zoiets eigenlijk ook aan tafel doen, spiesjes bloemkool enzo maken en dan aan tafel grillen? Het klinkt misschien wat burgerlijk, maar het lijkt me een uitstekende manier om m'n lief het koken wat makkelijker te maken. We hebben hier geen ruimte voor een barbecue.
pi_59518025
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jaaaa we gaan trainen

En nu maar hopen dat ik snel door mn spierpijn heen ben
Vet spannend! Haha. Waarschijnlijk vind jij mij een bekakt tutje en ik jou een skater meisje . Of zo.

(Ik was mij het al een beetje aan het voorstellen )
pi_59518037
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef SHE het volgende:

[..]

Of naar de lucht gewezen en gezegd 'Ooooohhhhhh Kwakveense, kijk eens daar boven!! WOWWWW
!

ik zie het voor me

en dan een beduusde kwak die naar een prei staart...

sorry
Ja doei.
pi_59518081
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moest lachen Hardop
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:12:59 #126
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59518091
Je hebt van die roostertjes voor op je fornuis (als je gas hebt) te koop, dan kun je lekker sate roosteren zonder een bbq te hoeven aanzetten enzo. En Sylvana had toch een grill gekocht?
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:13:17 #127
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59518108
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

!

ik zie het voor me

sorry
hehehe

doe dan een stengel bleekselderij, dat vind ik tenminste nog lekker...

maarreh, ik loop doorgaans niet met frikandellen in mn handen... (kwak is 1,5 kilo afgevallen deze week )
pi_59518114
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij bent zo grappig

Ik ga vanaf vandaag officieel 1 maand je dieet doen (was eerst vier dagen begonnen en toen was ik zielig dus mocht ik me volstoppen met rommel met als gevolg buikpijn etc)
een vriendin stelde voor om eerst een sapkuurtje te doen "om te detoxen" maar dat lijkt mij niet zo

Vandaag:
11:40 opstaan
12:00 2 boterhammen pindakaas
13:00 2 eieren
14:00 3 handjes pinda's

ik ga wel om half 5 avond eten of om 9 uur omdat ik ga trainen vanavond..
pi_59518152
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:04 schreef SHE het volgende:

Helpt het als ik zeg dat ik heel vrolijk word van je lijstje?
Ik word er ook vrolijk van. Vrolijker dan van aardappelen!
quote:
Ik heb mijn lunch ook al in de oven; ontvelde kipstukken die ik zelf heb gemarineerd met gemberpoeder, marjoraan, chilipoeder, peper , zout en een beetje olijfolie.
Daarbij zelfgemaakte aioli
Oeh!

Waarom laat je het vel weg? Te vet? Ik vind het vel zó lekker. Dit gaat heel ziek klinken, maar als kind vond ik zwoerd een delicatesse. Net als de randjes van de leverkaas. Ik weet wel waarom ik dik ben geworden.
pi_59518165
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Vet spannend! Haha. Waarschijnlijk vind jij mij een bekakt tutje en ik jou een skater meisje . Of zo.

(Ik was mij het al een beetje aan het voorstellen )
Ik vorm mijn mening pas als ik je zie trappen ...

(ik zou niet weten of ik je bekakt zou vinden, ga eigenlijk nooit om met skatermeisjes, maar juist vooral 'normale' meiden. En eigenlijk meer met jongens . Maar ik vind je vast wel aardig! Want ik mag bij jou trainen . En nu vind ik het ook eng )
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:14:38 #131
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59518166
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dit klinkt héérlijk! Wat gebruik je voor het roosteren van je paprika?

Oh, als iemand nog een goede contactgrill weet - ik houd me aanbevolen! Kun je zoiets eigenlijk ook aan tafel doen, spiesjes bloemkool enzo maken en dan aan tafel grillen? Het klinkt misschien wat burgerlijk, maar het lijkt me een uitstekende manier om m'n lief het koken wat makkelijker te maken. We hebben hier geen ruimte voor een barbecue.
Die van Philips zijn super.
Overigens heb ik nog wel iets soortgelijks staan; een grill + teppanyaki plaat ding ( tefal meen ik )
Stop je in het stopcontact..klaar.

Je mag 'm zo hebben; is 1 keer gebruikt. Zet je op tafel; spullen erop, klaar.
pi_59518200
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:12 schreef mordradead het volgende:
Je hebt van die roostertjes voor op je fornuis (als je gas hebt) te koop, dan kun je lekker sate roosteren zonder een bbq te hoeven aanzetten enzo. En Sylvana had toch een grill gekocht?
Bedoel je zo'n grillplaat voor op je gasstel? Die zou ik wel willen Nu staat er in een doos zo'n dubbele contactgrill uit het kerstpakket. Het lijkt me best een fijn ding, maar zo'n plaat neemt veel minder ruimte in.
Het mooi kotsende meisje.
pi_59518248
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:12 schreef mordradead het volgende:
OVer Sylvana gesproken?
Ja doei.
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:17:02 #134
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59518267
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[..]

Oeh!

Waarom laat je het vel weg? Te vet? Ik vind het vel zó lekker. Dat gaat heel ziek klinken, maar als kind vond ik zwoerd een delicatesse. Net als de randjes van de leverkaas. Ik weet wel waarom ik dik ben geworden.
same here...sterker nog, ik lustte alleeeeen de randjes, van de leverkaas.
en t vet aan rundvlees, en t vel van de kip van mn broertje, en de patatjes waar t meeste vet in was getrokken (die gebroken patatjes), speklapjes etc. etc. etc.

echt al die hele slechte uberdierlijke vetten dingen waar menig weldenkend mens van gruwelt.

ik eet t nu ook niet meer hoor
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:17:14 #135
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59518275
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[..]

Oeh!

Waarom laat je het vel weg? Te vet? Ik vind het vel zó lekker. Dat gaat heel ziek klinken, maar als kind vond ik zwoerd een delicatesse. Net als de randjes van de leverkaas. Ik weet wel waarom ik dik ben geworden.
Ik laat alleen aan de poot nog iets vel zitten voor de smaak en als bakvocht.
Maar de rest ruk ik eraf. Te vet .
En je hebt gelijk hoor, zwoerd is goddelijk. Ik at vroeger ganzenvet op brood met zout; over ziek gesproken.
pi_59518364
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik vorm mijn mening pas als ik je zie trappen ...

(ik zou niet weten of ik je bekakt zou vinden, ga eigenlijk nooit om met skatermeisjes, maar juist vooral 'normale' meiden. En eigenlijk meer met jongens . Maar ik vind je vast wel aardig! Want ik mag bij jou trainen . En nu vind ik het ook eng )
Sorry
Ja omdat je het altijd over je skaterbroeken hebt?
Maar bedoel je deze:

Of deze (want die vind ik wel cool) Niet dat ik je dan minder aardig vind of zo
pi_59518393
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:17 schreef kwakveense het volgende:

echt al die hele slechte uberdierlijke vetten dingen waar menig weldenkend mens van gruwelt.
Mijn vader is een vleeseter en mijn moeder is een zoetekauw. Ik ben het allebei.
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:20:37 #138
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59518399
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Bedoel je zo'n grillplaat voor op je gasstel? Die zou ik wel willen Nu staat er in een doos zo'n dubbele contactgrill uit het kerstpakket. Het lijkt me best een fijn ding, maar zo'n plaat neemt veel minder ruimte in.
Nou, het is meer zoals het rooster van een bbq en die dan iets hoger staat... dus ideaal voor sate
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:21:34 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59518431
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Jij bent zo grappig

Ik ga vanaf vandaag officieel 1 maand je dieet doen (was eerst vier dagen begonnen en toen was ik zielig dus mocht ik me volstoppen met rommel met als gevolg buikpijn etc)
een vriendin stelde voor om eerst een sapkuurtje te doen "om te detoxen" maar dat lijkt mij niet zo

Vandaag:
11:40 opstaan
12:00 2 boterhammen pindakaas
13:00 2 eieren
14:00 3 handjes pinda's

ik ga wel om half 5 avond eten of om 9 uur omdat ik ga trainen vanavond..
Detoxen door sapkuren bestaat niet. sapkuren zijn nergens goed voor en slecht voor je lijf. Niet doen.
pi_59518476
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Detoxen door sapkuren bestaat niet. sapkuren zijn nergens goed voor en slecht voor je lijf. Niet doen.
Oké. Ik had er sowieso eigenlijk al geen zin in.
pi_59518568
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Sorry
Ja omdat je het altijd over je skaterbroeken hebt?
Maar bedoel je deze:
[ afbeelding ]

Of deze (want die vind ik wel cool) Niet dat ik je dan minder aardig vind of zo
[ afbeelding ]
Mja wel vooral die eerste. Ik hou van felle kleurtjes .
pi_59518627
Ik ben echt super benieuwd
pi_59519473
Ha dat wordt leuk PF en chico ! Ik ben benieuwd naar 'de verhalen' (of krijgen we die niet?)

Sylvana where are you nu maak ik me ook zorgen.

Tevens TVP, wat is het hier weer knus
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59519515
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Meest waarschijnlijke scenario: ze is idd op de trein gestap naar hem toe, en omdat ie geen internet heeft, kan ze ons geen update geven
U gaat door voor de wasmachine

Meneer had zn telefoon op het werk laten liggen en het was totaal niet in hem opgekomen om toen hij bij zn ouders ( die op vakantie zijn, maar hij moet voor planten enzo zorgen) was daar vandaan te mailen of om ff de telefoon van de buurman te lenen ofzo ( hij heeft mn nummer achterop de foto in zn portemonnee staan)

Maar goed, niks aan de hand, idd daar gewoon geslapen en nou weer terug in Deventer.

Sterf nu van de honger, want hij had niks meer in huis. Dus zo eerst maar eens ff goed eten, afwassen, strijken en dan vanavond weer lekker zwemmen
pi_59519525
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mja wel vooral die eerste. Ik hou van felle kleurtjes .
die eerste vind ik ook leuk
Ja doei.
pi_59519575
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

U gaat door voor de wasmachine

Meneer had zn telefoon op het werk laten liggen en het was totaal niet in hem opgekomen om toen hij bij zn ouders ( die op vakantie zijn, maar hij moet voor planten enzo zorgen) was daar vandaan te mailen of om ff de telefoon van de buurman te lenen ofzo ( hij heeft mn nummer achterop de foto in zn portemonnee staan)

Maar goed, niks aan de hand, idd daar gewoon geslapen en nou weer terug in Deventer.

Sterf nu van de honger, want hij had niks meer in huis. Dus zo eerst maar eens ff goed eten, afwassen, strijken en dan vanavond weer lekker zwemmen
Wazig verhaal. Hm.
pi_59519632
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Wazig verhaal. Hm.
Tja, hij is gewoon enorm laks. Internet dat het al een maand niet doet, belasting dat nog steeds niet is ingevuld, auto die al een week te laat is voor de APK, en daarbij is hij dus gewoon heel erg vergeetachtig. Ik snap soms ook niet hoe hij zo kan leven hoor, ik zou helemaal gek worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 19-06-2008 15:00:53 ]
pi_59519759
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:49 schreef -marz- het volgende:
Ha dat wordt leuk PF en chico ! Ik ben benieuwd naar 'de verhalen' (of krijgen we die niet?)
Nee we houden het lekker geheim

@Sylvana, toch fijn even wat van je te horen . Blij dat er bij hem ook niets mis was.
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:58:24 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59519766
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef Sylvana het volgende:
ik zou helemaal gek worden.
ik zou gek worden van zo'n vriend .

Hier ook een blèhdag, maar dat komt doordat ik vanochtend een spiraaltje heb gekregen. Hele dag buikpijn, al wordt het wel minder naarmate de dag vordert. Zit de hele dag al lekker met een kruik op m'n buik een boek te lezen . Mark is nu boodschappen aan het doen .

Oeh en is de date van Chico en PF vanavond? .
Niet meer actief op Fok!
pi_59519812
ik zou dat echt niet trekken, René is laks, maar zó laks nee..
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')