abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59481199
Knuf moblo

Ik wil ook 70 !!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59481222
70 klinkt zo zwaar, ik wil 69. Of 65. Ja 65kg bij 1m80 lijkt me wel heel ok.
Springfield's looking pretty dusty today
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:53:31 #228
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59481340
Jeetje Moblo, wat oneerlijk is het toch . Sterkte ermee!

-marz- ik ben ook 1.80 en ik voel me ook het prettigst tussen de 65 en de 70 .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59481406
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

Ik heb nog een vraag. Klopt het dat je snelle suikers mijdt omdat ze direct worden omgezet in vet en er niets mee gebeurt? Waarom is het?
NIETS wordt in je lichaam direct omgezet in vet, dat probeerde ik al eerder te zeggen. Je lichaam zet in principe alles om in energie en pas als je tevéél hebt ga je het omzetten in vet.
Als je 1000 kcal per dag aan toffee's eet en verder niets, val je ook wel af. (niet dat het gezond is en je zult absoluut honger hebben, maar je valt wel af.) net zo goed als wanneer je 1000 kcal eet aan iets anders.
pi_59481834
MoBlo, sterkte! Echt verdrietig, zeg

Ik heb geen streefgewicht; wel weet ik dat ik echt nog heel wat kilo's kwijtwil.
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:23:11 #231
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59481996
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef Mini_rulez het volgende:
70G is wel wat veel van het goede inderdaad... Maarja, uiteindelijk moet er daar toch ook wat vanaf gaan? Het is per slot van rekening ook gewoon vet.
Op zich kun je beter te veel overhouden dan te weinig, maar goed. We zijn nou eenmaal nooit tevreden.
Nou, als ik afval gaat er zelden wat van mijn cup af. Dat is ook bevestigd door de plastisch chirurg en de huisarts. Ja, pas als ik graatmager ben, en dat is nu ook weer niet de bedoeling.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:28:35 #232
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59482123
Hmmm ik ben wel dit tevreden met mijn 75 F, is goed in proportie met mijn lichaam...

@ MoBlo, gefeliciteerd en gecondoleerd....

ik heb ook even gewogen vanmorgen en ik heb ook weer een mijlpaal bereikt, in BMI wel te verstaan:
gewicht 81,9, BMI: 23,9!
gaat goehoed
en ik ben dus 185 cm, en ik heb geen idee hoe het voelt, maar mijnn streef is 75 kg...
denk dat het anders wel erg dun wordt....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59483639
Moblo , veel succes, hopelijk lukt het met verzetten. Die 71 is wel erg mooi.

Ik val niet af op mn borsten . Helaas ook niet op mn bovenbenen, en daar zou het nu juist wel weg mogen. Eigenlijk sta ik al een tijdje stil, maar de vakantie komt eraan .

@CF: zou skaten lukken? Ik weet niet of je de beweging kan maken, maar hardlopen mag ik ook niet meer vanwege een knie, en skaten gaat heerlijk. Krijg je ook nog lekkere sterke bovenbenen van, wat de belasting van je knie weer verlaagd.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59484250
dank jullie

moet 't nog vragen, maar had een andere docent van dat vak kort gesproken, en die zei dat er vast wel een mouw aan te passen viel... dus dat zou ik echt heel fijn vinden

zit nu op de uni om wat te klooien aan werkstuk voor Beweren en Bewijzen, het vak waar ik eergisteren een 8 voor het op een na laatste deeltentamen had, en waar ik maandag dus eigenlijk de herkansing van het laatste deeltentamen heb... dus als ik hier even laat zien wat ik kan, dan moet het helemaal geen probleem zijn
Ja doei.
pi_59484422
Had je nu propositielogica, motorbloempje?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:56:50 #236
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_59485895
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
Brons Juweel, welkom. wat is je lengte? Als je niet zo groot bent is 51 misschien niet zo raar, maar anders...
1.70
Gangstarr
pi_59485967
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:56 schreef Brons_Juweel het volgende:

[..]

1.70
Niet om lullig te zijn, maar das behoorlijk ondergewicht ... waarom wil je zo weinig wegen? En als je perse zo smal wil worden, misschien een idee om erbij krachttraining te doen? Dan is je gewicht hoger (spiermassa) maar het vet enzo wel allemaal weg ...

Oh ja, wel welkom
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59488762
1.70m en 51 kg is veel te weinig he. Zelfs voor een jongen Ga duursporten en krachttrainen en je wordt veel strakker Tussendoor niet veel vadsige dingen eten en je voelt je vast al veel beter in je vel.

TVP op pagina 5 deze x
Het mooi kotsende meisje.
pi_59489249
Dikke knuffel voor MoBlo

Brons_Juweel, 51 kg bij 1.70 is wel erg weinig hoor Dan heb je gewoon ondergewicht Dus ik zou je streefgewicht toch wat hoger leggen hoor.

Gisteravond hebben we risotto gegeten met paprika, courgette en champignons. Vanochtend om half 8 begonnen ze bij Peter bovenop het appartementencomplex te klussen, en stond dus met knallende koppijn op daardoor. Wilde eerst tussen de middag gaan zwemmen, maar dat maar overgeslagen. Ben nu net thuis, maar ff een ibu nemen, boodschappen doen en dan hopen dat het vanavond wat afgezakt is en ik dan wel gewoon kan zwemmen
pi_59491652
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

Ik heb nog een vraag. Klopt het dat je snelle suikers mijdt omdat ze direct worden omgezet in vet en er niets mee gebeurt? Waarom is het?
Ze worden niet per se sneller omgezet in vet. Wat Freecell zegt is waar: uiteindelijk moet je gewoon minder energie binnenkrijgen dan je verbruikt, in welke vorm dan ook. Het probleem met snelle suikers is dat ze voor een snelle verhoging van je insulinespiegel zorgen, waardoor er direct veel suiker uit je bloed gehaald wordt voor opslag en verbranding. Je lichaam kan zo'n insulineshot niet meteen balanceren, dus als de suikers opraken, kun je juist een tekort aan suikers in je bloed krijgen, waardoor je je slap of prikkelbaar gaat voelen en weer de neiging krijgt om te gaan eten. Over het algemeen is het zo dat je grote schommelingen in je insulineniveaus en bloedsuikerspiegel wilt vermijden. Daarom kun je beter 'langzame' suikers eten, die geleidelijker afgebroken worden en zorgen voor een geleidelijkere afgifte van suikers aan je bloed, en dus ook een beter gereguleerde aanmaak van insuline en een langzamere opname van glucose uit je bloed. Daarmee hou je het beter vol tot de volgende maaltijd en voorkom je suikerkicks/-dips.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mini_rulez op 18-06-2008 16:22:24 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59491782
Zo, ik ben weer terug van het boodschappen doen

Voor vanavond pasta met mager gehakt, een macaronipakket en extra champignons en morgen noedels met kipfilet, champignons, paprika, prei en ui

En verder nog komkommer, cherrytomaatjes en sla meegenomen
pi_59491788
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:56 schreef freecell het volgende:

[..]

NIETS wordt in je lichaam direct omgezet in vet, dat probeerde ik al eerder te zeggen. Je lichaam zet in principe alles om in energie en pas als je tevéél hebt ga je het omzetten in vet.
Als je 1000 kcal per dag aan toffee's eet en verder niets, val je ook wel af. (niet dat het gezond is en je zult absoluut honger hebben, maar je valt wel af.) net zo goed als wanneer je 1000 kcal eet aan iets anders.
Op zich wordt er na elke maaltijd insuline aangemaakt, en dat zorgt direct voor opslag. Op dat moment zal er misschien wel íets omgezet worden in vet (maar vooral in glycogeen, de snelle opslagvorm van suikers). Maar goed, als je daarna weer een tijdje niet eet zal dat vet ook weer vrijgemaakt worden want bij een dieet moet er per saldo meer vrijgemaakt dan opgeslagen worden.
Als je langere tijd minder eet dan je verbruikt, krijg je een hogere glucagon-concentratie (in verhouding met insuline), waardoor je lichaam vanzelf al meer in de 'vrijmaak'-stand dan in de opslagstand terechtkomt, als ik het goed onthouden heb. Dan sla je waarschijnlijk meteen al minder op.
pi_59492007
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
daarbij trouwens ook slecht nieuws..

gisteren is die dame van de motorclub overleden, 's ochtends om 9 uur nogwat heeft ze de strijd opgegeven
*knuffel*
Wat ontzettend naar, 47 is echt geen leeftijd...
* Mini_rulez hoopt ook mee dat je je tentamen kunt verzetten.

Wel fijn van je gewicht, vind dat je het goed volhoudt ondanks alle tentamenstress en nu ook nog dit... Gelukkig word je er ook voor beloond.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:44:29 #244
14746 k_i_m
pi_59492554
Het afzien wordt hier trouwens beloond; vanochtend 81,4kg Nog 1,4kg en ik ben de "pil kilo's" weer kwijt .
In my life
Why do I smile
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:44:56 #245
14746 k_i_m
pi_59492568
Op mijn eigen weegschaal dan he?
In my life
Why do I smile
pi_59492867
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:44 schreef k_i_m het volgende:
Het afzien wordt hier trouwens beloond; vanochtend 81,4kg Nog 1,4kg en ik ben de "pil kilo's" weer kwijt .
"pil kilo's", "stoppen met roken kilo's"......
ik heb altijd alleen maar "te veel eten kilo's "
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:56:15 #247
14746 k_i_m
pi_59492910
De rest is dan ook gewoon vet hoor .
In my life
Why do I smile
pi_59493017
Bij mij zijn het allemaal gewoon eet-kilo's.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:22:14 #249
14746 k_i_m
pi_59493551
Ik kan het nog gooien op zwangerschapskilo's, maar toen ik zwanger werd was ik eigenlijk nog iets te zwaar, dus ik vind het allemaal "gewoon" vet .
In my life
Why do I smile
pi_59493674
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij mij zijn het allemaal gewoon eet-kilo's.
Same here

Ik heb het eten op, voel me al wel wat beter, dus ga vanavond gewoon zwemmen.

Peter is niet bereikbaar, telefoon heeft weer eens kuren en hij heeft nog steeds geen internet, erg irritant. Daarom hoopte ik ook dat hij zn internet snel maakte, zodat ik hem iig op 1 manier kon bereiken, maar dat kan dus niet.

We hebben gisteren trouwens wel over dat ene onderwerp gepraat waar ik al zo lang mee zat, en het viel idd erg mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')