Ja ik denk het welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat is inderdaad wel in verhouding BJ.
Misschien een stomme vraag, maar op welk punt meet je je schouders? Ik neem aan op de hoogte van waar je arm ophoud en je schouders beginnen?
Geen idee. Kan ook iets hoger...ik ben een n00b wat betreft het lichaamquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:44 schreef -marz- het volgende:
Mooie verhoudingen Jen.
[..]
Ja ik denk het wel(waar anders?)
Net weer snoeihard lood gepompten 250 sit-ups! Mijn buik is van staal.
jeetje 250 situps...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:44 schreef -marz- het volgende:
Mooie verhoudingen Jen.
[..]
Ja ik denk het wel(waar anders?)
Net weer snoeihard lood gepompten 250 sit-ups! Mijn buik is van staal.
oja...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
jeetje 250 situps...
en uhhhh ik dacht altijd dat het borst, taille, heup was???
dus dat heb ik gemeten
Heb jij geen last van je rug? Toen ik zo'n borstomvang had stikte ik van de rugklachten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:27 schreef kwakveense het volgende:
hihi, dan ben ik de ingedeukte versie van BJ:
lengte 1.60
borst 116
hmmm, nee, oh wacht...*meet na*... dude! ik heb me een tiental vergistquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb jij geen last van je rug? Toen ik zo'n borstomvang had stikte ik van de rugklachten.
Heb de boel er toen vanaf laten halen
Das fijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb m'n leven weer een beetje opgeruimd,
gezond eten zal nu ook gemakkelijker gaan..
Leg eens uit? Het staat nergens. Ik weet zelf wat de fucntie van koolhydraten zijn, maar voor zover ik weet kan je die energie overal uit halen. Ik heb wel sites gevonden die wel degelijk beweren dat koolhydraten over het algemeen gemeden moeten worden (niet per sé geheel weggelaten) en niet alleen snelle suikers.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je wel degelijk KH's eet, want integenstelling tot wat jij beweert, heb je wel degelijk KH's nodig. Een eetpatroon zonder KH's , of zelfs een langdurig low carb dieet is ontzettend dom.
Mocht je benieuwd zijn naar het hoe en waarom, dan moet ik je verwijzen naar google voor een uitleg van de functie van koolhydraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |