abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2008 @ 19:38:59 #201
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59468473
kheb nog wat nieuwe dingen te koop gezet voor de liefhebber
[TK] dames merkkleding maat XL/XXL, 44
ook nog een paar slippers en ballerina's voor de slanke dennen hier

zo lekker bij vrienden voetbal kijken. Verder redelijk gezond gegeten vandaag.
@ KIM, voor een tijdelijke oplossing is het prima hoor die shakes.
en wel een lief peertje volgens mij

ik ben ondanks dat ik redelijk breed ben een zandloper....
100
84
104
en lang.... 185 cm...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59468789
Ik ga zo alleen voetbal kijken.. just me, een kan thee, en 20 portfolio-opdrachten die nog nagekeken moeten worden. Joy .

Verder was m'n couscous/paprika/rozijnen/rode ui/champignons/munt/chili/kaneel/olijfolie-prutje erg lekker! Heb een halve pan over en dus morgen dat maar als lunch nemen.

Dus vandaag gehad:

O: Boterham met ei, boterham met rookvlees en komkommer.
T: Stukje ananas en een nectarine.
L: Boterham met filet americain en komkommer, bakje Vitalinea.
D: Bovenstaande couscousgebeuren.

En nu lekker muntthee , en *hop*, aan 't nakijken.
pi_59468809
Dat is inderdaad wel in verhouding BJ.

Misschien een stomme vraag, maar op welk punt meet je je schouders? Ik neem aan op de hoogte van waar je arm ophoud en je schouders beginnen?
pi_59470117
Mooie verhoudingen Jen.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 19:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat is inderdaad wel in verhouding BJ.

Misschien een stomme vraag, maar op welk punt meet je je schouders? Ik neem aan op de hoogte van waar je arm ophoud en je schouders beginnen?
Ja ik denk het wel (waar anders?)

Net weer snoeihard lood gepompt en 250 sit-ups! Mijn buik is van staal.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59471188
250??? na 10 ga ik al dood!!

voetbal kijken gaat vandaag gepaard met negerzoenen
ook niet bevorderlijk voor de sit ups en hun effect
Ja doei.
pi_59471798
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:44 schreef -marz- het volgende:
Mooie verhoudingen Jen.
[..]

Geen idee. Kan ook iets hoger...ik ben een n00b wat betreft het lichaam
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:15:55 #207
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59474936
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:44 schreef -marz- het volgende:
Mooie verhoudingen Jen.
[..]

jeetje 250 situps...
en uhhhh ik dacht altijd dat het borst, taille, heup was???

dus dat heb ik gemeten
pi_59475171
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:15 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

jeetje 250 situps...
en uhhhh ik dacht altijd dat het borst, taille, heup was???

dus dat heb ik gemeten
oja...
jezus
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:27:31 #209
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59475295
hihi, dan ben ik de ingedeukte versie van BJ:

lengte 1.60
borst 116
taille 85
heupen 112
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:29:30 #210
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59475372
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:27 schreef kwakveense het volgende:
hihi, dan ben ik de ingedeukte versie van BJ:

lengte 1.60
borst 116
Heb jij geen last van je rug? Toen ik zo'n borstomvang had stikte ik van de rugklachten.

Heb de boel er toen vanaf laten halen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59475557
Ik heb m'n leven weer een beetje opgeruimd,
gezond eten zal nu ook gemakkelijker gaan..
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:39:31 #212
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59475696
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Heb jij geen last van je rug? Toen ik zo'n borstomvang had stikte ik van de rugklachten.

Heb de boel er toen vanaf laten halen
hmmm, nee, oh wacht...*meet na*... dude! ik heb me een tiental vergist hahaha ik vond t er al zo gek uitzien zo op papier...meende meer een peer dan een zandloper te zijn...bovenwijdte is 106, niet 116... en dat scheelt nogal...

heb er geen last van want heb "maar" cup 80E
pi_59475768
Je leven opgeruimd? Hoe dan?

Schouderomtrek zal trouwens weinig veranderen door lijnen, of niet?

Jeetje Kwakveense, je bent even lang als ik en je borstomtrek is nog bijna 10cm meer! Niet onaardig bedoeld hoor. Ik vind de mijne al op het randje van te groot. Heb je daar geen last van?
-edit- dat valt dan weer mee.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:44:02 #214
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59475837
ja... nee die tien cm zijn redelijk essentieel!

ik was ook heel boos dat ik toen ik 12 kilo wkijt was niet een cupmaatje had verloren..

ging van 85D naar 80E... ik hoop niet door te stomen naar 75F en 70G, danku....
pi_59476046
70G is wel wat veel van het goede inderdaad... Maarja, uiteindelijk moet er daar toch ook wat vanaf gaan? Het is per slot van rekening ook gewoon vet.
Op zich kun je beter te veel overhouden dan te weinig, maar goed. We zijn nou eenmaal nooit tevreden.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 23:51:27 #216
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59476083
nee, daar zijn we meisjes voor

en nu moet kwak echt gaan slapen....morgen roept het werk weer... *schopt zichzelf naar bed, compu uit*
pi_59476766
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb m'n leven weer een beetje opgeruimd,
gezond eten zal nu ook gemakkelijker gaan..
Das fijn
Nu is het even kut maar je bent nog jong (als mensen dit tegen mij zeggen heb ik altijd zoiets van )
Maar eigenlijk is het wel zo.

Maargoed ik ben moe en lul en beetje uit mijn nek, dus ga ook maar eens slapen
  woensdag 18 juni 2008 @ 01:49:31 #218
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_59478299
Ik ga vanaf nu ook echt serieus afvallen Ik weeg 63 kilo en mijn streefgewicht is 51 kilo.
Gangstarr
pi_59480214
quote:
Op zondag 15 juni 2008 09:52 schreef SHE het volgende:

[..]
Het is de bedoeling dat je wel degelijk KH's eet, want integenstelling tot wat jij beweert, heb je wel degelijk KH's nodig. Een eetpatroon zonder KH's , of zelfs een langdurig low carb dieet is ontzettend dom.
Mocht je benieuwd zijn naar het hoe en waarom, dan moet ik je verwijzen naar google voor een uitleg van de functie van koolhydraten.
Leg eens uit? Het staat nergens. Ik weet zelf wat de fucntie van koolhydraten zijn, maar voor zover ik weet kan je die energie overal uit halen. Ik heb wel sites gevonden die wel degelijk beweren dat koolhydraten over het algemeen gemeden moeten worden (niet per sé geheel weggelaten) en niet alleen snelle suikers.

Ik heb nog een vraag. Klopt het dat je snelle suikers mijdt omdat ze direct worden omgezet in vet en er niets mee gebeurt? Waarom is het?
pi_59480344
Pfff, gisteren pas om 11 uur gegeten, uiteindelijk (wel low-carb, gelukkig ).
Vandaag proberen op tijd klaar te zijn, en op tijd te eten.

Dat Vlaamse werkritme...

Iemand nog goede sporttips? Ik heb nog steeds gezeik met die knie, dus hardlopen e.d. zit er momenteel niet in. Ga wel weer beginnen met zwemmen, als ik niet meer verkouden ben.
pi_59480349
Brons Juweel, welkom. wat is je lengte? Als je niet zo groot bent is 51 misschien niet zo raar, maar anders...
Ja doei.
pi_59480581
Goedemorgen

Alweer present op het werk.

Gisteravond zo lekker gegeten met kip/groentespiesjes op de BBQ met broccoli en home made tzatziki
pi_59480966
goedemorgen!

Voelde me vanochtend echt hondsberoerd, maar het is weer wat aan het opknappen... neem voor de zekerheid gewoon mijn spin-spullen mee, zodat ik nog kan gaan als ik me zo goed blijf voelen.

De weegschaal gaf vanochtend gewoon 70,7 aan! Ging daarna héél langzaam naar 71,0, maar hij gaf iets onder de 71 aan! Hij twijfelde!

Whoehoei!!! Mooi begin van de dag...

Heb voor mezelf al een 'plan' opgesteld, voor wanneer ik op de 70 zit, mijn droom-streef
Dan zal ik wrsch nog wel afvallen, maar zal me voornamelijk richten op buik en bovenbenen en de flubberbovenarmen. Hopelijk dus met kickboxen (bellen ga ik pas doen als ik weer echt TIJD heb, want daar ontbreekt het even aan op het moment, tijd om met iets nieuws te beginnen, dus blijf ik liever nog even in ieder geval tot aan mijn vakantie (Italie!) spinnen, hardlopen en fitnessen.

Binnenkort eens informeren hoe ik bovengenoemde zones het beste strakker krijg in de sportschool
Ja doei.
pi_59481106
daarbij trouwens ook slecht nieuws..

gisteren is die dame van de motorclub overleden, 's ochtends om 9 uur nogwat heeft ze de strijd opgegeven

maandag is de crematie,en ik wil er dolgraag bijzijn, maar heb twee tentamens. Ga nu straks proberen of ik iig het hertentamen mag verplaatsen naar 's ochtends vroeg. En dan hopen dat ik het red om erbij te zijn.. gelukkig is het dichtbij: Didam..

47 is ze geworden
Ja doei.
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:44:05 #225
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59481135
he moblo, wat naar! (dat van die vrouw van de motorclub)

*knuffel*

wel heul fijn dat t zo lekker gaat met je gewicht, geeliciteerd!
pi_59481199
Knuf moblo

Ik wil ook 70 !!
pi_59481222
70 klinkt zo zwaar, ik wil 69. Of 65. Ja 65kg bij 1m80 lijkt me wel heel ok.
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:53:31 #228
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59481340
Jeetje Moblo, wat oneerlijk is het toch . Sterkte ermee!

-marz- ik ben ook 1.80 en ik voel me ook het prettigst tussen de 65 en de 70 .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59481406
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

Ik heb nog een vraag. Klopt het dat je snelle suikers mijdt omdat ze direct worden omgezet in vet en er niets mee gebeurt? Waarom is het?
NIETS wordt in je lichaam direct omgezet in vet, dat probeerde ik al eerder te zeggen. Je lichaam zet in principe alles om in energie en pas als je tevéél hebt ga je het omzetten in vet.
Als je 1000 kcal per dag aan toffee's eet en verder niets, val je ook wel af. (niet dat het gezond is en je zult absoluut honger hebben, maar je valt wel af.) net zo goed als wanneer je 1000 kcal eet aan iets anders.
pi_59481834
MoBlo, sterkte! Echt verdrietig, zeg

Ik heb geen streefgewicht; wel weet ik dat ik echt nog heel wat kilo's kwijtwil.
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:23:11 #231
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59481996
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef Mini_rulez het volgende:
70G is wel wat veel van het goede inderdaad... Maarja, uiteindelijk moet er daar toch ook wat vanaf gaan? Het is per slot van rekening ook gewoon vet.
Op zich kun je beter te veel overhouden dan te weinig, maar goed. We zijn nou eenmaal nooit tevreden.
Nou, als ik afval gaat er zelden wat van mijn cup af. Dat is ook bevestigd door de plastisch chirurg en de huisarts. Ja, pas als ik graatmager ben, en dat is nu ook weer niet de bedoeling.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:28:35 #232
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59482123
Hmmm ik ben wel dit tevreden met mijn 75 F, is goed in proportie met mijn lichaam...

@ MoBlo, gefeliciteerd en gecondoleerd....

ik heb ook even gewogen vanmorgen en ik heb ook weer een mijlpaal bereikt, in BMI wel te verstaan:
gewicht 81,9, BMI: 23,9!
gaat goehoed
en ik ben dus 185 cm, en ik heb geen idee hoe het voelt, maar mijnn streef is 75 kg...
denk dat het anders wel erg dun wordt....
pi_59483639
Moblo , veel succes, hopelijk lukt het met verzetten. Die 71 is wel erg mooi.

Ik val niet af op mn borsten . Helaas ook niet op mn bovenbenen, en daar zou het nu juist wel weg mogen. Eigenlijk sta ik al een tijdje stil, maar de vakantie komt eraan .

@CF: zou skaten lukken? Ik weet niet of je de beweging kan maken, maar hardlopen mag ik ook niet meer vanwege een knie, en skaten gaat heerlijk. Krijg je ook nog lekkere sterke bovenbenen van, wat de belasting van je knie weer verlaagd.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59484250
dank jullie

moet 't nog vragen, maar had een andere docent van dat vak kort gesproken, en die zei dat er vast wel een mouw aan te passen viel... dus dat zou ik echt heel fijn vinden

zit nu op de uni om wat te klooien aan werkstuk voor Beweren en Bewijzen, het vak waar ik eergisteren een 8 voor het op een na laatste deeltentamen had, en waar ik maandag dus eigenlijk de herkansing van het laatste deeltentamen heb... dus als ik hier even laat zien wat ik kan, dan moet het helemaal geen probleem zijn
Ja doei.
pi_59484422
Had je nu propositielogica, motorbloempje?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:56:50 #236
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_59485895
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
Brons Juweel, welkom. wat is je lengte? Als je niet zo groot bent is 51 misschien niet zo raar, maar anders...
1.70
Gangstarr
pi_59485967
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:56 schreef Brons_Juweel het volgende:

[..]

1.70
Niet om lullig te zijn, maar das behoorlijk ondergewicht ... waarom wil je zo weinig wegen? En als je perse zo smal wil worden, misschien een idee om erbij krachttraining te doen? Dan is je gewicht hoger (spiermassa) maar het vet enzo wel allemaal weg ...

Oh ja, wel welkom
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59488762
1.70m en 51 kg is veel te weinig he. Zelfs voor een jongen Ga duursporten en krachttrainen en je wordt veel strakker Tussendoor niet veel vadsige dingen eten en je voelt je vast al veel beter in je vel.

TVP op pagina 5 deze x
Het mooi kotsende meisje.
pi_59489249
Dikke knuffel voor MoBlo

Brons_Juweel, 51 kg bij 1.70 is wel erg weinig hoor Dan heb je gewoon ondergewicht Dus ik zou je streefgewicht toch wat hoger leggen hoor.

Gisteravond hebben we risotto gegeten met paprika, courgette en champignons. Vanochtend om half 8 begonnen ze bij Peter bovenop het appartementencomplex te klussen, en stond dus met knallende koppijn op daardoor. Wilde eerst tussen de middag gaan zwemmen, maar dat maar overgeslagen. Ben nu net thuis, maar ff een ibu nemen, boodschappen doen en dan hopen dat het vanavond wat afgezakt is en ik dan wel gewoon kan zwemmen
pi_59491652
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

Ze worden niet per se sneller omgezet in vet. Wat Freecell zegt is waar: uiteindelijk moet je gewoon minder energie binnenkrijgen dan je verbruikt, in welke vorm dan ook. Het probleem met snelle suikers is dat ze voor een snelle verhoging van je insulinespiegel zorgen, waardoor er direct veel suiker uit je bloed gehaald wordt voor opslag en verbranding. Je lichaam kan zo'n insulineshot niet meteen balanceren, dus als de suikers opraken, kun je juist een tekort aan suikers in je bloed krijgen, waardoor je je slap of prikkelbaar gaat voelen en weer de neiging krijgt om te gaan eten. Over het algemeen is het zo dat je grote schommelingen in je insulineniveaus en bloedsuikerspiegel wilt vermijden. Daarom kun je beter 'langzame' suikers eten, die geleidelijker afgebroken worden en zorgen voor een geleidelijkere afgifte van suikers aan je bloed, en dus ook een beter gereguleerde aanmaak van insuline en een langzamere opname van glucose uit je bloed. Daarmee hou je het beter vol tot de volgende maaltijd en voorkom je suikerkicks/-dips.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mini_rulez op 18-06-2008 16:22:24 ]
pi_59491782
Zo, ik ben weer terug van het boodschappen doen

Voor vanavond pasta met mager gehakt, een macaronipakket en extra champignons en morgen noedels met kipfilet, champignons, paprika, prei en ui

En verder nog komkommer, cherrytomaatjes en sla meegenomen
pi_59491788
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:56 schreef freecell het volgende:

[..]

NIETS wordt in je lichaam direct omgezet in vet, dat probeerde ik al eerder te zeggen. Je lichaam zet in principe alles om in energie en pas als je tevéél hebt ga je het omzetten in vet.
Als je 1000 kcal per dag aan toffee's eet en verder niets, val je ook wel af. (niet dat het gezond is en je zult absoluut honger hebben, maar je valt wel af.) net zo goed als wanneer je 1000 kcal eet aan iets anders.
Op zich wordt er na elke maaltijd insuline aangemaakt, en dat zorgt direct voor opslag. Op dat moment zal er misschien wel íets omgezet worden in vet (maar vooral in glycogeen, de snelle opslagvorm van suikers). Maar goed, als je daarna weer een tijdje niet eet zal dat vet ook weer vrijgemaakt worden want bij een dieet moet er per saldo meer vrijgemaakt dan opgeslagen worden.
Als je langere tijd minder eet dan je verbruikt, krijg je een hogere glucagon-concentratie (in verhouding met insuline), waardoor je lichaam vanzelf al meer in de 'vrijmaak'-stand dan in de opslagstand terechtkomt, als ik het goed onthouden heb. Dan sla je waarschijnlijk meteen al minder op.
pi_59492007
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
daarbij trouwens ook slecht nieuws..

gisteren is die dame van de motorclub overleden, 's ochtends om 9 uur nogwat heeft ze de strijd opgegeven
*knuffel*
Wat ontzettend naar, 47 is echt geen leeftijd...
* Mini_rulez hoopt ook mee dat je je tentamen kunt verzetten.

Wel fijn van je gewicht, vind dat je het goed volhoudt ondanks alle tentamenstress en nu ook nog dit... Gelukkig word je er ook voor beloond.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:44:29 #244
14746 k_i_m
pi_59492554
Het afzien wordt hier trouwens beloond; vanochtend 81,4kg Nog 1,4kg en ik ben de "pil kilo's" weer kwijt .
In my life
Why do I smile
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:44:56 #245
14746 k_i_m
pi_59492568
Op mijn eigen weegschaal dan he?
In my life
Why do I smile
pi_59492867
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:44 schreef k_i_m het volgende:
Het afzien wordt hier trouwens beloond; vanochtend 81,4kg Nog 1,4kg en ik ben de "pil kilo's" weer kwijt .
"pil kilo's", "stoppen met roken kilo's"......
ik heb altijd alleen maar "te veel eten kilo's "
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:56:15 #247
14746 k_i_m
pi_59492910
De rest is dan ook gewoon vet hoor .
In my life
Why do I smile
pi_59493017
Bij mij zijn het allemaal gewoon eet-kilo's.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:22:14 #249
14746 k_i_m
pi_59493551
Ik kan het nog gooien op zwangerschapskilo's, maar toen ik zwanger werd was ik eigenlijk nog iets te zwaar, dus ik vind het allemaal "gewoon" vet .
In my life
Why do I smile
pi_59493674
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij mij zijn het allemaal gewoon eet-kilo's.
Same here

Ik heb het eten op, voel me al wel wat beter, dus ga vanavond gewoon zwemmen.

Peter is niet bereikbaar, telefoon heeft weer eens kuren en hij heeft nog steeds geen internet, erg irritant. Daarom hoopte ik ook dat hij zn internet snel maakte, zodat ik hem iig op 1 manier kon bereiken, maar dat kan dus niet.

We hebben gisteren trouwens wel over dat ene onderwerp gepraat waar ik al zo lang mee zat, en het viel idd erg mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')