enquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:15 schreef Ewelina het volgende:
Ja, fijn he, als je er een flinke bolus weet uit te persen?![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:15 schreef Sylvana het volgende:
Fucking kutzooi, heb nog steeds niks van Peter gehoord, terwijl zn telefoon wel gewoon overgaat. Heb op internet het telnr van zn buurman opgezocht, maar die is in gesprek. Ga hem zo nog wel ff bellen om te vragen of hij ff wil kijken of hij thuis is en wat er aan de hand is.
Zwemmen was wel lekker, 3 kwartier aquarobics en een half uur aquajoggen, verder nite echt wat bijzonders
Idd, en hij heeft dus al zowat een maand geen internet omdat hij te laks is om te kijken wat het probleem is en het op te lossen en zn telefoon gaat gewoon over. Als er wat is met zn telefoon, dan loopt hij toch ff naar zn ouders, die 2 straten verderop wonen om vanaf daar een mailtje te sturen ofzo. Of dattie ff naar de buurman loopt om daar te bellen. Ik snap het echt niet hoor, maak me echt ongerust nuquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
dat is naar... ik ben dan ook zo iemand die allemaal doemscenario's gaat bedenkenen dan komt íe vervolgens doodleuk aankakken met zo'n bek van 'wat?'
Dat herken ik. Ook altid leuk: als je vriend z'n telefoon op stil laat staan en dat zijn ouders vervolgens JOU gaan bellen en zeuren dat-ie niet bereikbaar is!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
dat is naar... ik ben dan ook zo iemand die allemaal doemscenario's gaat bedenkenen dan komt íe vervolgens doodleuk aankakken met zo'n bek van 'wat?'
Geen idee, misschien dattie hem op zn werk heeft laten liggen. Maar dan toch, dan laat je dat toch op de 1 of andere manier weten?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:26 schreef mordradead het volgende:
Is hij nooit z'n telefoon kwijt? Ik ben echt regelmatig m'n telefoon kwijt en dan ben ik lekker niet bereikbaar....... heerlijk
Hè, wat kun jij mensen toch goed opbeurenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:31 schreef SHE het volgende:
Die ligt vast te wippen met de buuf joh, maak je niet druk
Lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:52 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 2 soorten fudge gemaakt. Gewone en chocolade fudge.
En nu ga ik ook nog eens chocoladetaart bakken.
Het leuke van al die zoetigheid maken is dat je geen zin hebt om het op te eten.
de rouwtekst op de kaart van Janneke...quote:En alle keren dat ik wakker lag
ik besloot
wat een mooie dag
voor de dood
Nogmaals sterktequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de rouwtekst op de kaart van Janneke...![]()
blergh...
quote:Wanneer je verdrietig bent,
kijk dan in je hart
en je zult zien dat je huilt
om wat je vreugde schonk
Chocolade fudge van Nigellaquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:08 schreef freecell het volgende:
Fudge
Ik wist helemaal niet dat je dat zelf kon makenReceptje?
Nigella noemt het Fudge. En Nigella is god. Ongeveer.quote:
Ik snap absoluut wat je bedoelt hoor. Het is niet dat ik zo slank als een model wil worden. Maar als ik naar mezelf kijk zie ik dat ik gewoon echt mollig ben en dat veel van het vet vooral te zien is bij mijn buik. En met afvallen, denk ik dat ik het vet wel weg krijg door veel cardio en gezond eten, natuurlijk. Maar ik heb er nooit bij stilgestaan om krachttraining te doen, bij mijn fitness zie ik altijd alleen maar jongens krachttraining doen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet om lullig te zijn, maar das behoorlijk ondergewicht ... waarom wil je zo weinig wegen? En als je perse zo smal wil worden, misschien een idee om erbij krachttraining te doen? Dan is je gewicht hoger (spiermassa) maar het vet enzo wel allemaal weg ...
Oh ja, wel welkom
ook bedanktquote:Op donderdag 19 juni 2008 02:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Sterkte maandag MB, ben je al beter?
Ik zou allereerst de kcal uit je drinken schrappen! In vruchtensappen zitten net zoveel of meer suikers dan in cola. In een blik cola zitten zo'n 130 kcal en 40 gram suiker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 02:49 schreef MLI het volgende:
De cola, onverbeterlijk maar ik weet geen fatsoenlijk alternatief eigenlijk. Ik ben nog op zoek naar een gezonde drank die ik lekker vind en die bij de Lidl te verkrijgen is. Hoewel, ik moet nog op het pak ananassap kijken, met een beetje geluk kan dat de vervanger worden. Ik ben bang dat vrijwel alles met koolzuur uit den boze is?
... Maar dat vind ik wat anders dan dequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
het is echt heel stom...
als je 47 bent hoor je niet dood te gaan
dan hoor je nog te motorrijden, en te genietenen te lachen en veel leuke dingen te doen, en op vakantie te gaan, en de vriendjes van je dochters te keuren, en je dochters te zien trouwen, later als ze groter zijn enzo....
Van mij mag je doen wat je wil, maar ik mag het toch ook een beetje raar vinden? En ik postte hierboven juist dat ik goed begrijp dat je, zeker na een lang ziektebed, best positieve gevoelens kan hebben over het einde, alleen de '*O*' begrijp ik niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
dus ik mag alleen huilen om iemand die dood gaat en niet blij zijndat ik naar de crematie kan? Vond het anders een hele opluchting dat ik erbij kan zijn, en post dan niet
ik kan bij de crematie aanwezig zijn
maar dat heb ik al uitgelegd in het vorige topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |