enquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:15 schreef Ewelina het volgende:
Ja, fijn he, als je er een flinke bolus weet uit te persen?![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:15 schreef Sylvana het volgende:
Fucking kutzooi, heb nog steeds niks van Peter gehoord, terwijl zn telefoon wel gewoon overgaat. Heb op internet het telnr van zn buurman opgezocht, maar die is in gesprek. Ga hem zo nog wel ff bellen om te vragen of hij ff wil kijken of hij thuis is en wat er aan de hand is.
Zwemmen was wel lekker, 3 kwartier aquarobics en een half uur aquajoggen, verder nite echt wat bijzonders
Idd, en hij heeft dus al zowat een maand geen internet omdat hij te laks is om te kijken wat het probleem is en het op te lossen en zn telefoon gaat gewoon over. Als er wat is met zn telefoon, dan loopt hij toch ff naar zn ouders, die 2 straten verderop wonen om vanaf daar een mailtje te sturen ofzo. Of dattie ff naar de buurman loopt om daar te bellen. Ik snap het echt niet hoor, maak me echt ongerust nuquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
dat is naar... ik ben dan ook zo iemand die allemaal doemscenario's gaat bedenkenen dan komt íe vervolgens doodleuk aankakken met zo'n bek van 'wat?'
Dat herken ik. Ook altid leuk: als je vriend z'n telefoon op stil laat staan en dat zijn ouders vervolgens JOU gaan bellen en zeuren dat-ie niet bereikbaar is!quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
dat is naar... ik ben dan ook zo iemand die allemaal doemscenario's gaat bedenkenen dan komt íe vervolgens doodleuk aankakken met zo'n bek van 'wat?'
Geen idee, misschien dattie hem op zn werk heeft laten liggen. Maar dan toch, dan laat je dat toch op de 1 of andere manier weten?quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:26 schreef mordradead het volgende:
Is hij nooit z'n telefoon kwijt? Ik ben echt regelmatig m'n telefoon kwijt en dan ben ik lekker niet bereikbaar....... heerlijk
Hè, wat kun jij mensen toch goed opbeurenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:31 schreef SHE het volgende:
Die ligt vast te wippen met de buuf joh, maak je niet druk
Lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:52 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb 2 soorten fudge gemaakt. Gewone en chocolade fudge.
En nu ga ik ook nog eens chocoladetaart bakken.
Het leuke van al die zoetigheid maken is dat je geen zin hebt om het op te eten.
de rouwtekst op de kaart van Janneke...quote:En alle keren dat ik wakker lag
ik besloot
wat een mooie dag
voor de dood
Nogmaals sterktequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de rouwtekst op de kaart van Janneke...![]()
blergh...
quote:Wanneer je verdrietig bent,
kijk dan in je hart
en je zult zien dat je huilt
om wat je vreugde schonk
Chocolade fudge van Nigellaquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:08 schreef freecell het volgende:
Fudge
Ik wist helemaal niet dat je dat zelf kon makenReceptje?
Nigella noemt het Fudge. En Nigella is god. Ongeveer.quote:
Ik snap absoluut wat je bedoelt hoor. Het is niet dat ik zo slank als een model wil worden. Maar als ik naar mezelf kijk zie ik dat ik gewoon echt mollig ben en dat veel van het vet vooral te zien is bij mijn buik. En met afvallen, denk ik dat ik het vet wel weg krijg door veel cardio en gezond eten, natuurlijk. Maar ik heb er nooit bij stilgestaan om krachttraining te doen, bij mijn fitness zie ik altijd alleen maar jongens krachttraining doen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet om lullig te zijn, maar das behoorlijk ondergewicht ... waarom wil je zo weinig wegen? En als je perse zo smal wil worden, misschien een idee om erbij krachttraining te doen? Dan is je gewicht hoger (spiermassa) maar het vet enzo wel allemaal weg ...
Oh ja, wel welkom
ook bedanktquote:Op donderdag 19 juni 2008 02:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Sterkte maandag MB, ben je al beter?
Ik zou allereerst de kcal uit je drinken schrappen! In vruchtensappen zitten net zoveel of meer suikers dan in cola. In een blik cola zitten zo'n 130 kcal en 40 gram suiker.quote:Op donderdag 19 juni 2008 02:49 schreef MLI het volgende:
De cola, onverbeterlijk maar ik weet geen fatsoenlijk alternatief eigenlijk. Ik ben nog op zoek naar een gezonde drank die ik lekker vind en die bij de Lidl te verkrijgen is. Hoewel, ik moet nog op het pak ananassap kijken, met een beetje geluk kan dat de vervanger worden. Ik ben bang dat vrijwel alles met koolzuur uit den boze is?
... Maar dat vind ik wat anders dan dequote:Op woensdag 18 juni 2008 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
het is echt heel stom...
als je 47 bent hoor je niet dood te gaan
dan hoor je nog te motorrijden, en te genietenen te lachen en veel leuke dingen te doen, en op vakantie te gaan, en de vriendjes van je dochters te keuren, en je dochters te zien trouwen, later als ze groter zijn enzo....
Van mij mag je doen wat je wil, maar ik mag het toch ook een beetje raar vinden? En ik postte hierboven juist dat ik goed begrijp dat je, zeker na een lang ziektebed, best positieve gevoelens kan hebben over het einde, alleen de '*O*' begrijp ik niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
dus ik mag alleen huilen om iemand die dood gaat en niet blij zijndat ik naar de crematie kan? Vond het anders een hele opluchting dat ik erbij kan zijn, en post dan niet
ik kan bij de crematie aanwezig zijn
maar dat heb ik al uitgelegd in het vorige topic...
Er zijn landen waar een overlijden wordt gevierd. Iets wat wij wellicht macaber zouden vinden, maar wat eigenlijk een fantastische benadering is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Van mij mag je doen wat je wil, maar ik mag het toch ook een beetje raar vinden? En ik postte hierboven juist dat ik goed begrijp dat je, zeker na een lang ziektebed, best positieve gevoelens kan hebben over het einde, alleen de '*O*' begrijp ik niet.
Voor mij blijft het gemis van iemand waar je om geeft iets verdrietigs, waar ook positieve kanten aan kunnen zitten, die het wegvallen evt. dragelijker kunnen maken.
Ik word altijd heel erg boos op mijn vader als hij zulke dingen zegt. Ik zie mezelf zijn dood niet vieren. Bleh.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:11 schreef SHE het volgende:
Kan wel zeggen dat dat de leukste begrafenis ooit was![]()
Het was dé manier om het fatsoenlijk te verwerken.
blijdschap om de dood snap ik persoonlijk ook niet. Ieder zn ding, maar ik vind persoonlijk dat begrafenissen toch meer voor de nabestaanden zijn dan voor de overledene. Het zal me dus worst wezen of ik liever heb dat ze niet om me huilen (dat doen ze toch wel) maar feesten, als zij zelf geen zin hebben in een feestje dan hoeven ze dat van mij echt niet te doen. Ik hoop eerlijk gezegd dat er ook nooit iemand van mij zal verlangen dat ik een begrafenis organiseer waar ik niet verdrietig mag zijn...quote:Maar ik begrijp hevige blijdschap om de dood niet.
Rouw is persoonlijk. Ik denk niet dat hij van je verwacht dat je op zijn graf danst.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik word altijd heel erg boos op mijn vader als hij zulke dingen zegt. Ik zie mezelf zijn dood niet vieren. Bleh.![]()
Ik check ook even in om Sylvana's bericht af te wachten.
* freecell fnuffelt DaDquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit in de UB en dat is zowel goed als slecht.
Goed: ik kan hier niet zitten snoepen.
Slecht: huilen in de UB staat zo stom.
Stress is zo niet tof.
Probeer af te wisselen...niet elke dag een gebakken ei op nuchtere maag. Of heb je te snel gegeten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:32 schreef Ewelina het volgende:
OK, eieren vallen verkeerdNu ben ik misselijk.
Fnuffels hebben een bewezen effectiviteit op het verminderen van kut-voelen-door-studiestress.quote:
Hee, hoe is jouw laatste keer CB afgelopen?? Ik ben nu weer bezig, na een korte onderbrekingquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:10 schreef zwahiel het volgende:
boehoe... Ben er achter gekomen waarom ik de laatste tijd zoveel honger had en wat meer at.
Bijwerking van mijn medicijnen tegen hooikoortsHeb maar 's de bijsluiter gelezen en daar stond duidelijk in dat een toename van de eetlust en aansluitende toename van gewicht vrij veelvoorkomend was
Gelukkig begint vandaag mijn nieuwe trainingsschema dus vechten tegen 't vet
Ik at al niet elke dag een gebakken ei op de nuchtere maag ivm afwisseling. Ik heb idd net water met citroen op, het helpt wel een beetje. Maar ik voel me nog steeds opgeblazen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Probeer af te wisselen...niet elke dag een gebakken ei op nuchtere maag. Of heb je te snel gegeten?
Voor nu; heb je citroen in huis?
Meng wat citroensap met lauw water, ben je zo van je misselijkheid af.
Aah, meisje toch!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit in de UB en dat is zowel goed als slecht.
Goed: ik kan hier niet zitten snoepen.
Slecht: huilen in de UB staat zo stom.
Stress is zo niet tof.
Sylvanaquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:01 schreef SHE het volgende:
Nu ga IK me zorgen maken.
*roept om*
'Wil Sylvana zich melden bij de servicebalie. Wil Sylvana uit de Slank de zomer in SC, zich melden bij de servicebalie.'
Krghhhhhhhhggggggggh
Meest waarschijnlijke scenario: ze is idd op de trein gestap naar hem toe, en omdat ie geen internet heeft, kan ze ons geen update gevenquote:
Welke hooikoortsmedicatie heb jij (stofnaam)? Want die moet ik dan ook maar eens in mijn man stoppen. Die is toch niet zo heel tevreden over zijn huidige medicatie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:10 schreef zwahiel het volgende:
boehoe... Ben er achter gekomen waarom ik de laatste tijd zoveel honger had en wat meer at.
Bijwerking van mijn medicijnen tegen hooikoortsHeb maar 's de bijsluiter gelezen en daar stond duidelijk in dat een toename van de eetlust en aansluitende toename van gewicht vrij veelvoorkomend was
Waarom geen paprika?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meest waarschijnlijke scenario: ze is idd op de trein gestap naar hem toe, en omdat ie geen internet heeft, kan ze ons geen update geven
Bwuh, ik ben ziek-achtig. Hoofdpijn, snotterig en wiebelig. Zou ik een extra sinaasappeltje mogen van SHE, nu?
Ontbijten kun je ook met:quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
Het gaat hier wel goed met eten. De eieren komen mn neus uitdaar ga ik 's wat anders op bedenken. Maar voor de lunch heb ik een bakje lekkere dikke tomaat-paprikasoep met basilicum. En daar doe ik, hoe zondig, fijn wat snippers grana padano overheen
![]()
Ik vind noten eten echt tof; ik varieer met hazelnoten, amandelen en vandaag pecannoten. Lekker.
Er zit een paprika in m'n soepquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom geen paprika?
In een rode paprika zit 190 mg Vitamine C
In een sinaasappel zit maar 53mg Vitamine C
Of je neemt lekker 2 sinaasappels
PF! Lees je PM en geef mij antwoord! Want ik kan vanavond niet komen trainen als ik niet weet waar ik heen moetquote:
Wasda? (duidelijk geen ervaring meequote:Op donderdag 19 juni 2008 12:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Okee dat kan.
Morgen ga ik eten in de ekko, iemand ervaring mee?
Geitenwollensokkenschoenen best welquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
de 'Ekko'
doet doet me aan die schoenen denken, maar dat zijn Ecco's, met een c
ik snap dat jullie wellicht het motto "eigen schuld dikke reet" aanhangen, ben ik het ook volledig mee eens, maar zo snerend hoef je toch niet over andere mensen te praten?quote:200 kilo wegend schepsel wier tafel al vol ligt met verpakiingen van friet, burgers en weet ik veel wat allemaal nog meer en die net weer langskomt met een plateau met 2 ijsjes en een koffie. (dat laatste zeker, zodat ze de boel weer lekker snel uitpoept...)
Hij was ook gemeen bedoeld. Ik zeg niet dat dikke mensen geen patatje mogen eten, maar ik vind het idioot dat je zoveel eet als je al zo ongezond dik bent. Sorry, maar zo denk ik er over.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:07 schreef kwakveense het volgende:
ligt t nou echt aan mij dat ik dat een hatelijke opmerking vind?
[..]
ik snap dat jullie wellicht het motto "eigen schuld dikke reet" aanhangen, ben ik het ook volledig mee eens, maar zo snerend hoef je toch niet over andere mensen te praten?
Ach, het is vast een Amerikaanse, op vakantie!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Conleche! Mijn beeld van Frankrijk! Wat doe je!
Ik heb daar serieus nog nooit een vadsige inheemse gezien, tenminste niet een van goed geschat, 200 kg
De laatste keer dat ik er was was zo'n 60% te dik, inclusief de kinderen. Ik overdrijf niet, en met dik bedoel ik ook echt vet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik heb daar serieus nog nooit een vadsige inheemse gezien, tenminste niet een van goed geschat, 200 kg
Hoe kom je aan zoveel uitwisselingscontacten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:14 schreef Chicolate het volgende:
De franse jongeren die met de uitwisselingen naar Nederland kwamen waren helemaal niet dik Nu blij VS?. De Russen, die wel. Of echt rond, of graatmager
.
prima, dan weet ik nu dat jij niet "mijn type persoon" bent.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij was ook gemeen bedoeld. Ik zeg niet dat dikke mensen geen patatje mogen eten, maar ik vind het idioot dat je zoveel eet als je al zo ongezond dik bent. Sorry, maar zo denk ik er over.
O ja sorry!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
PF! Lees je PM en geef mij antwoord! Want ik kan vanavond niet komen trainen als ik niet weet waar ik heen moet
Dan moet je eens buiten Parijs gaan kijkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Niet weer ruzie, plz?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
prima, dan weet ik nu dat jij niet "mijn type persoon" bent.
je mag iets best idioot vinden, maar dat is in mijn optiek nooit een reden om zó laatdunkend over iemand te praten.
Gezelligquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet kotsen
ik heb genoeg van bepaalde mensen
ik stop met die hele dieetclub
en blijf gezellig hier
ik heb nooit ruziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |