abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59442482
game on!

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
Ja doei.
pi_59442488
Fipo

Ik was zondag bij een hele leuke jongen. En uh. Ja het was leuk
En nog best gezond gegeten ook. Wakker gemaakt worden met warme croissantjes en jus de orange
pi_59442514
PF!
Ja doei.
pi_59442524
Em Bee!!!!
pi_59442551
_!
Ja doei.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:50:13 #6
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59442577
PF
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59442638
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Fipo

Ik was zondag bij een hele leuke jongen. En uh. Ja het was leuk
En nog best gezond gegeten ook. Wakker gemaakt worden met warme croissantjes en jus de orange
Wat leuk Denk je dat het wat wordt?
pi_59442647
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
_!
Ja sorry zo noemen "vrienden/tuig" elkaar
Ey! Em Bee! EY!!! EM BEE!!!!

~!
pi_59442670
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wat leuk Denk je dat het wat wordt?
Nou ergens hoop ik van wel want hij is zo leuk en zo ongelofelijk knap! Maar ergens
het is nu gewoon super leuk ! Dus het hoeft niet per se anders..
pi_59442698
Oooooh PF

Zoals het er nu uitziet kan ik donderdag trouwens wel komen trainen , jij ook?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59442747
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Oooooh PF

Ja ik moet wel van mezelf! Ik ga het NU in koeiige letters in mijnen agenda schrijven. Het begint om 7 uur dus misschien om half/kwart voor zeven afspreken daarvoor of in de buurt?
pi_59442757
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Oooooh PF

jullie gaan dan allebei bij elkaar trainen? volgens mij loop je elkaar dan mis
Ja doei.
pi_59442791
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja ik moet wel van mezelf! Ik ga het NU in koeiige letters in mijnen agenda schrijven. Het begint om 7 uur dus misschien om half/kwart voor zeven afspreken daarvoor of in de buurt?
Ja goed plan . Hebben we ook nog tijd voor omkleden/verlegen naar elkaar kijken enzo . Maar uhm, moet ik me nog aan kledingvoorschriften houden? (en moet ik mn bescherming meenemen?) Nu ik het zo bekijk weet ik helemaal niet wat ze bij thai chi allemaal dragen/doen enzo .
pi_59442804
en wat leuk voor PF!
Ja doei.
pi_59442807
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jullie gaan dan allebei bij elkaar trainen? volgens mij loop je elkaar dan mis
Nee chico bij mij!
(Toch?)
pi_59442817
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee chico bij mij!
(Toch?)
Ja . Maar moest even weten of jij dan wel komt trainen, anders zit ik daar ook zo alleen .
pi_59442832
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja goed plan . Hebben we ook nog tijd voor omkleden/verlegen naar elkaar kijken enzo . Maar uhm, moet ik me nog aan kledingvoorschriften houden? (en moet ik mn bescherming meenemen?) Nu ik het zo bekijk weet ik helemaal niet wat ze bij thai chi allemaal dragen/doen enzo .
kickboksen/muay thai heet het!
Uhm.. een broek waar je goed in kan trappen, hemdje.
Je hebt nodig: scheenbeschermers+bokshandschoenen+bandage maar die eerste twee kun je eventueel lenen. En een bitje als je dat aan durft.
pi_59442932
Blegh... ik dacht net, wat overkomt me nu? Ik had opeens zin om mijn kamer op te gaan ruimen en de afwas te gaan doen.
Even dacht ik dat ik toch niet meer zo'n chaoot en rommelkont was als vroeger. Toen bedacht ik waar het door komt: ik moet nog 2 artikelen lezen voor morgenochtend, over een enzym dat een bepaald lipide maakt, of misschien ook niet.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59442935
Ik voel me heel zielig. M'n hele hoofd zit vol snot en m'n keel doet zeer en kriebelt en nu moet ik ook nog 25 portfolio's nakijken en boehoe. En ik heb thee maar ik proef het niet eens. En m'n favoriete joggingbroek zit in de was. En m'n labello is op en m'n lippen doen zeer. En m'n vriendje heeft de hele week avonddiensten. Tot 00:00. En dan slaap ik al. Want ik moet steeds vroeg op.

hug me.
pi_59443040
Soms werkt het hele universum je in één keer tegen...
* Mini_rulez knuffelt Razztwizzle.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59443053
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

kickboksen/muay thai heet het!
Uhm.. een broek waar je goed in kan trappen, hemdje.
Je hebt nodig: scheenbeschermers+bokshandschoenen+bandage maar die eerste twee kun je eventueel lenen. En een bitje als je dat aan durft.
Nu schaam ik me pas echt . Ik haal opeens alles door elkaar.

Broek: check (tkd broek), hemdje: check, scheenbeschermers: check, handschoenen/bandage: niet check , bitje: check. En borstbescherming, ook check (moet ik altijd aan hebben van mijn trainer "ook als je even ergens anders gaat trainen")
pi_59443079
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik voel me heel zielig. M'n hele hoofd zit vol snot en m'n keel doet zeer en kriebelt en nu moet ik ook nog 25 portfolio's nakijken en boehoe. En ik heb thee maar ik proef het niet eens. En m'n favoriete joggingbroek zit in de was. En m'n labello is op en m'n lippen doen zeer. En m'n vriendje heeft de hele week avonddiensten. Tot 00:00. En dan slaap ik al. Want ik moet steeds vroeg op.

hug me.
* Knuffel
pi_59443101
Ik begrijp niet hoe die mannen het in hun hoofd halen. Ze zouden soep moeten maken en labello moeten kopen en een warm voetenbadje moeten maken en je voetjes afdrogen met de allerzachtste handdoek en wat honing in de thee doen en zeggen dat je zo schattig bent met een verstopt neusgat en waterige ogen. En waarom is je favoriete joggingbroek niet schoon .

Het leven zou zo simpel zijn als mannen gewoon je gedachten konden lezen. Is dat nou te veel gevraagd?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_59443115
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nu schaam ik me pas echt . Ik haal opeens alles door elkaar.

Broek: check (tkd broek), hemdje: check, scheenbeschermers: check, handschoenen/bandage: niet check , bitje: check. En borstbescherming, ook check (moet ik altijd aan hebben van mijn trainer "ook als je even ergens anders gaat trainen")
Handschoenen kun je lenen maar die stinken wel echt te erg (moet ze zelf ook nog kopen haha)
pi_59443134
het is allemaal de schuld van mannen

kan de mijne ook wel even schieten nu
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')