abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59442482
game on!

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
Ja doei.
pi_59442488
Fipo

Ik was zondag bij een hele leuke jongen. En uh. Ja het was leuk
En nog best gezond gegeten ook. Wakker gemaakt worden met warme croissantjes en jus de orange
pi_59442514
PF!
Ja doei.
pi_59442524
Em Bee!!!!
pi_59442551
_!
Ja doei.
  maandag 16 juni 2008 @ 20:50:13 #6
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59442577
PF
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59442638
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Fipo

Ik was zondag bij een hele leuke jongen. En uh. Ja het was leuk
En nog best gezond gegeten ook. Wakker gemaakt worden met warme croissantjes en jus de orange
Wat leuk Denk je dat het wat wordt?
pi_59442647
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
_!
Ja sorry zo noemen "vrienden/tuig" elkaar
Ey! Em Bee! EY!!! EM BEE!!!!

~!
pi_59442670
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:52 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wat leuk Denk je dat het wat wordt?
Nou ergens hoop ik van wel want hij is zo leuk en zo ongelofelijk knap! Maar ergens
het is nu gewoon super leuk ! Dus het hoeft niet per se anders..
pi_59442698
Oooooh PF

Zoals het er nu uitziet kan ik donderdag trouwens wel komen trainen , jij ook?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59442747
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Oooooh PF

Ja ik moet wel van mezelf! Ik ga het NU in koeiige letters in mijnen agenda schrijven. Het begint om 7 uur dus misschien om half/kwart voor zeven afspreken daarvoor of in de buurt?
pi_59442757
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Oooooh PF

jullie gaan dan allebei bij elkaar trainen? volgens mij loop je elkaar dan mis
Ja doei.
pi_59442791
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja ik moet wel van mezelf! Ik ga het NU in koeiige letters in mijnen agenda schrijven. Het begint om 7 uur dus misschien om half/kwart voor zeven afspreken daarvoor of in de buurt?
Ja goed plan . Hebben we ook nog tijd voor omkleden/verlegen naar elkaar kijken enzo . Maar uhm, moet ik me nog aan kledingvoorschriften houden? (en moet ik mn bescherming meenemen?) Nu ik het zo bekijk weet ik helemaal niet wat ze bij thai chi allemaal dragen/doen enzo .
pi_59442804
en wat leuk voor PF!
Ja doei.
pi_59442807
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jullie gaan dan allebei bij elkaar trainen? volgens mij loop je elkaar dan mis
Nee chico bij mij!
(Toch?)
pi_59442817
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee chico bij mij!
(Toch?)
Ja . Maar moest even weten of jij dan wel komt trainen, anders zit ik daar ook zo alleen .
pi_59442832
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja goed plan . Hebben we ook nog tijd voor omkleden/verlegen naar elkaar kijken enzo . Maar uhm, moet ik me nog aan kledingvoorschriften houden? (en moet ik mn bescherming meenemen?) Nu ik het zo bekijk weet ik helemaal niet wat ze bij thai chi allemaal dragen/doen enzo .
kickboksen/muay thai heet het!
Uhm.. een broek waar je goed in kan trappen, hemdje.
Je hebt nodig: scheenbeschermers+bokshandschoenen+bandage maar die eerste twee kun je eventueel lenen. En een bitje als je dat aan durft.
pi_59442932
Blegh... ik dacht net, wat overkomt me nu? Ik had opeens zin om mijn kamer op te gaan ruimen en de afwas te gaan doen.
Even dacht ik dat ik toch niet meer zo'n chaoot en rommelkont was als vroeger. Toen bedacht ik waar het door komt: ik moet nog 2 artikelen lezen voor morgenochtend, over een enzym dat een bepaald lipide maakt, of misschien ook niet.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59442935
Ik voel me heel zielig. M'n hele hoofd zit vol snot en m'n keel doet zeer en kriebelt en nu moet ik ook nog 25 portfolio's nakijken en boehoe. En ik heb thee maar ik proef het niet eens. En m'n favoriete joggingbroek zit in de was. En m'n labello is op en m'n lippen doen zeer. En m'n vriendje heeft de hele week avonddiensten. Tot 00:00. En dan slaap ik al. Want ik moet steeds vroeg op.

hug me.
pi_59443040
Soms werkt het hele universum je in één keer tegen...
* Mini_rulez knuffelt Razztwizzle.
pi_59443053
quote:
Op maandag 16 juni 2008 20:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

kickboksen/muay thai heet het!
Uhm.. een broek waar je goed in kan trappen, hemdje.
Je hebt nodig: scheenbeschermers+bokshandschoenen+bandage maar die eerste twee kun je eventueel lenen. En een bitje als je dat aan durft.
Nu schaam ik me pas echt . Ik haal opeens alles door elkaar.

Broek: check (tkd broek), hemdje: check, scheenbeschermers: check, handschoenen/bandage: niet check , bitje: check. En borstbescherming, ook check (moet ik altijd aan hebben van mijn trainer "ook als je even ergens anders gaat trainen")
pi_59443079
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik voel me heel zielig. M'n hele hoofd zit vol snot en m'n keel doet zeer en kriebelt en nu moet ik ook nog 25 portfolio's nakijken en boehoe. En ik heb thee maar ik proef het niet eens. En m'n favoriete joggingbroek zit in de was. En m'n labello is op en m'n lippen doen zeer. En m'n vriendje heeft de hele week avonddiensten. Tot 00:00. En dan slaap ik al. Want ik moet steeds vroeg op.

hug me.
* Knuffel
pi_59443101
Ik begrijp niet hoe die mannen het in hun hoofd halen. Ze zouden soep moeten maken en labello moeten kopen en een warm voetenbadje moeten maken en je voetjes afdrogen met de allerzachtste handdoek en wat honing in de thee doen en zeggen dat je zo schattig bent met een verstopt neusgat en waterige ogen. En waarom is je favoriete joggingbroek niet schoon .

Het leven zou zo simpel zijn als mannen gewoon je gedachten konden lezen. Is dat nou te veel gevraagd?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_59443115
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nu schaam ik me pas echt . Ik haal opeens alles door elkaar.

Broek: check (tkd broek), hemdje: check, scheenbeschermers: check, handschoenen/bandage: niet check , bitje: check. En borstbescherming, ook check (moet ik altijd aan hebben van mijn trainer "ook als je even ergens anders gaat trainen")
Handschoenen kun je lenen maar die stinken wel echt te erg (moet ze zelf ook nog kopen haha)
pi_59443134
het is allemaal de schuld van mannen

kan de mijne ook wel even schieten nu
Ja doei.
pi_59443137
quote:

hug me.
Aaaahw Ga lekker in bad/onder de douche of zo!
pi_59443160
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp niet hoe die mannen het in hun hoofd halen. Ze zouden soep moeten maken en labello moeten kopen en een warm voetenbadje moeten maken en je voetjes afdrogen met de allerzachtste handdoek en wat honing in de thee doen en zeggen dat je zo schattig bent met een verstopt neusgat en waterige ogen. En waarom is je favoriete joggingbroek niet schoon .

Het leven zou zo simpel zijn als mannen gewoon je gedachten konden lezen. Is dat nou te veel gevraagd?
Mijn "man" wou vanochtend per se een half uur eerder wakker worden zodat hij kon zien hoe ik sliep want dat vond hij zo lief. Toen ik wakker werd voelde ik me wel een beetje bekeken
pi_59443165
quote:

hug me.
Beterschap en een hele dikke knuffel *hug*
pi_59443182
Oooh nee 't is niet de schuld van m'n lief!! Hij baalt ook van de avonddiensten. 't arme ding. Hij belt heel veel want er is niet zoveel te doen daar.

En ik ga zo inderdaad maar eens douchen en mezelf iets minder zielig voelen want daar schiet ik niets mee op en ik krijg er alleen maar zin van in iets zoets (wat ik toch niet proef, dus dat is raar ).
pi_59443198
gewoon de schuld geven Razz

*knuff*
Ja doei.
pi_59443210
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Handschoenen kun je lenen maar die stinken wel echt te erg (moet ze zelf ook nog kopen haha)
Ik stink ook na een goede training (en bedenk net dat ik mijn pak niet kan wassen voor die tijd, dinsdag en woensdag allebei training, en hij is niet zo snel droog)
pi_59443218
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Oooh nee 't is niet de schuld van m'n lief!! Hij baalt ook van de avonddiensten. 't arme ding. Hij belt heel veel want er is niet zoveel te doen daar.

En ik ga zo inderdaad maar eens douchen en mezelf iets minder zielig voelen want daar schiet ik niets mee op en ik krijg er alleen maar zin van in iets zoets (wat ik toch niet proef, dus dat is raar ).
Gewoon even niets eten en je andere zintuigen verwennen
Je hebt nog je huid (bad) oren (muziek) ogen (tijdschrift)

pi_59443223
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Mijn "man" wou vanochtend per se een half uur eerder wakker worden zodat hij kon zien hoe ik sliep want dat vond hij zo lief. Toen ik wakker werd voelde ik me wel een beetje bekeken
Oeh, hij is dus ook al blijven slapen

Ik vind het ook altijd heel erg leuk om Peter te zien slapen/wakker worden. Dan kan ik ook echt uren naar hem kijken ( wat ook regelmatig gebeurd als ik 's nachts weer eens wakker lig van de pijn)
pi_59443225
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:12 schreef motorbloempje het volgende:

*knuff*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_59443235
Ik moest wel even lachen om Claudia_x. Ain't it the truth...
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
het is allemaal de schuld van mannen

kan de mijne ook wel even schieten nu
Wat heeft 'ie gedaan?
pi_59443283
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oeh, hij is dus ook al blijven slapen

Ik vind het ook altijd heel erg leuk om Peter te zien slapen/wakker worden. Dan kan ik ook echt uren naar hem kijken ( wat ook regelmatig gebeurd als ik 's nachts weer eens wakker lig van de pijn)
Nee ik sliep bij hem, tweede keer. Ga niet vanuit Amsterdam in m'n eentje met de trein 's nachts
De eerste date sliep ik ook bij hem maar ik slaap dan gewoon. Ook al had hij waarschijnlijk andere verwachtingen
pi_59443301
Oren verwennen... Dat is nog eens een goed idee. Schijt aan die enzymen en hun lipiden, ik ga lekker een muziekje opzetten en m'n kamer opruimen.
pi_59443328
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:12 schreef motorbloempje het volgende:

*knuff*
Nee, dan m'n huisgenoot stomme onhygiënische onopgeruimde raar-bioritme huisgenoot. Die nooit schoonmaakt, altijd de laatste rol WC-papier verbruikt (in één keer poepen ), niet snapt dat je pannen niet met vieze oude aangekoekte rijst en al in de vaatwasser moet zetten, poes altijd 's nachts naar buiten laat glippen, 's nachts frituurt (met heel veel vetspetters) of wokt (met nog meer vetspetters), òf iets gaat repareren (met veel lawaai) òf gitaar gaat spelen (met nog meer lawaai..), mijn was eruit haalt en nat in de wasmand laat zitten en zijn was dan wast en ophangt zodat er niet eens plek meer is voor mijn was, alle zooi uit de kast haalt omdat hij iets zoekt en dan niets meer terugzet, oude verroeste fietsen in de tuin laat liggen (want daar zou je ooit best nog eens een bruikbaar onderdeel van af kunnen halen) en veel te luide sex heeft met z'n vriendin en dan ook nog eens met de deur open op een kier zodat ik m'n blik moet afwenden als ik de trap op kom lopen .

En dan hebben zijn tomaten mijn tomaten ook nog eens beschimmeld .

Zo, dat lucht op .
pi_59443393
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik moest wel even lachen om Claudia_x. Ain't it the truth...
[..]

Wat heeft 'ie gedaan?
ik houd zielsveel van die klojo, maar sóms..
hij is zó makkelijk met vanalles. Vergeet hele dingen te zeggen, te doen, en vindt het dan ook later geen probleem als iets niet gebeurd is.. Sinds januari bijvoorbeeld (dat hij hier woont) komt nog steeds zijn motorblad nog niet hier, maar op zijn oude adres, waar zijn ex-huisgenote ze allemaal heeft weggegooid na ze zelf te hebben gelezen

Maar nu weer.. Over een week of wat is het vakantie.
Dus ik helemaal lekker niets meer. Vorig jaar werkte ik nog full-time, en konden we dus weinig dingen doen.
Dus ik zat me helemaal te verheugen op een vakantie vol GPS-tochten, motorritjes, wandelingen, etc.

Terwijl ik dat vertel, zegt hij plompverloren: ja, nee, maar ik werk meer deze vakantie hè?

Dus ik 'oh? is dat zo?'

hij: ja, in het begin 4 dagen in de week, en later 5....!

Ik: ok...

Ik vind het prima hoor! Echt, zo kan hij lekker verdienen, hij vindt zn baan leuk.. volgend jaar zal hij er ook aan moeten geloven als hij is afgestudeerd.. Maar ZEG dat dan even. Hij bleek het al een week of 2 te weten, en ik maar lekker denken 'goh! lekker vakantievieren samen'.

We wonen samen goftedomme, dan mag je mij toch wel zeggen wat je plannen zijn en niet 'oh ja... '

en ik ben ongesteld maar dat is ook zijn schuld
Ja doei.
pi_59443517
Jeetje MoBlo, kan me voorstellen dat je daar niet echt blij mee bent als hij zo laks is en zulke dingen niet eens ff met je overlegd of zelfs meteen doorgeeft als hij zoiets weet. Dat zou ik ook niet leuk vinden nee. Peter is ook laks, heeft bijvoorbeeld al weken geen internet en doet er tot nu toe ook weinig aan om daar verandering in te brengen. Maar goed, das voor het grootste gedeelte natuurlijk gewoon zijn probleem ( een weekendje niet internetten als ik bij hem ben is ook geen ramp ofzo)
pi_59443519
Dat is inderdaad wel wat makkelijk ja... heb je wel duidelijk (ondubbelzinnig, op geen enkele manier anders te interpreteren) gezegd dat je dat soort dingen volgende keer graag meteen hoort?
pi_59443522
Oeh, mogen we onze frustraties uiten over onze kerels? .

Laksheid herken ik, helaas. Hij zou vrijdag vrijnemen, zodat we een lekker lang weekend hebben samen, en ik had al állemaal plannen, komt 'ie er vandaag nog even mee dat 't eigenlijk niet bleek te kunnen. Maar dat wist 'ie wel al langer. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59443563
Oh MoBlo, dat klinkt ook wel herkenbaar hoor! Ik ben nu vier jaar bij m'n lief en ik spreek al mijn ideeën, verwachtingen, hints en vragen nu maar gewoon hardop uit, dat werkt een stuk beter dan iets in je hoofd hebben en later je verbijten dat hij dat niet wist/niet snapte/niet over had nagedacht/niet aanvoelde..
En dan ook nog ongesteld, tentamens, herkansingen en zo'n moeilijk geval qua ziekte/sterfte, dan snap ik dat het allemaal een beetje ruk is. *hug*.
pi_59443661
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:23 schreef Sylvana het volgende:
Jeetje MoBlo, kan me voorstellen dat je daar niet echt blij mee bent als hij zo laks is en zulke dingen niet eens ff met je overlegd of zelfs meteen doorgeeft als hij zoiets weet. Dat zou ik ook niet leuk vinden nee. Peter is ook laks, heeft bijvoorbeeld al weken geen internet en doet er tot nu toe ook weinig aan om daar verandering in te brengen. Maar goed, das voor het grootste gedeelte natuurlijk gewoon zijn probleem ( een weekendje niet internetten als ik bij hem ben is ook geen ramp ofzo)
Overleggen hoeft ook nog niet eens. Want hij moet nog steeds doen wat hij het beste vindt, maar hij had het op z'n minst even kunnen zeggen op de dag dat hij dat op zijn werk had afgesproken...

En ondanks dat ik vind dat hij het allemaal zelf moet weten enzo, baal ik wel dat hij dus de laatste echte vakantie die hij heeft (omdat hij volgend jaar om deze tijd afgestudeerd is) gaat werken, we er niet gewoon een gezellige veel-dingen-doen-vakantie van kunnen maken moet ik mezelf gaan vermaken
Ja doei.
pi_59443691
Dat doet mijn vriend ook, dan hebben we het erover om iets te gaan doen en is hij ook enthousiast, maar als ik het dan later concreet wil plannen weet hij van niks en is hij zo van "ik heb nog andere dingen te doen, we hebben toch niks afgesproken?". Ik reken er maar niet meer op dat hij snapt dat ik dan bepaalde verwachtingen heb tenzij ik duidelijk zeg "zo laat kom je me ophalen en dan gaan we dat doen, ok? is dat dan bij dezen afgesproken? heb je me gehoord?"
pi_59443704
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is inderdaad wel wat makkelijk ja... heb je wel duidelijk (ondubbelzinnig, op geen enkele manier anders te interpreteren) gezegd dat je dat soort dingen volgende keer graag meteen hoort?
Heb het wel gezegd hoor, iets van communicatie!! (sarcastisch) en zal het er straks nog wel even uitgebreider over hebben, maar nu zitten we in stilte tegenover elkaar aan tafel, ieder achter een laptop aan de studie te werken...
Ja doei.
pi_59443748
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Overleggen hoeft ook nog niet eens. Want hij moet nog steeds doen wat hij het beste vindt, maar hij had het op z'n minst even kunnen zeggen op de dag dat hij dat op zijn werk had afgesproken...

En ondanks dat ik vind dat hij het allemaal zelf moet weten enzo, baal ik wel dat hij dus de laatste echte vakantie die hij heeft (omdat hij volgend jaar om deze tijd afgestudeerd is) gaat werken, we er niet gewoon een gezellige veel-dingen-doen-vakantie van kunnen maken moet ik mezelf gaan vermaken
Idd, heb jij je ergens op verheugd, iets dat voor het laatst kan eigenlijk, en dan gaat het niet door omdat hij gaat werken zonder iets te zeggen. Dat is wel heel erg balen dan ja. Helemaal als je samenwoont, om zoiets belangrijks dan 2 weken lang niet te zeggen, apart hoor.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:30:14 #48
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59443779
knuf@ MoBlo
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59443802
nou ja, apart is het niet, zo ís hij gewoon, is zich ook van geen kwaad bewust het is vaak ook wel schattig, maar soms komt het me écht de strot uit, zoals nu
Ja doei.
pi_59443847
ook nog even een knuf @ Mini en @ DandD

mannen

had er beter een 'mannen-afzeik-topic' van kunnen maken in plaats van marktplaats.slank.nl
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')