Wat leukquote:Op maandag 16 juni 2008 20:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Fipo
Ik was zondag bij een hele leuke jongen. En uh. Ja het was leuk![]()
En nog best gezond gegeten ook. Wakker gemaakt worden met warme croissantjes en jus de orange
Nou ergens hoop ik van wel want hij is zo leuk en zo ongelofelijk knap! Maar ergensquote:
Ja ik moet wel van mezelf! Ik ga het NU in koeiige letters in mijnen agenda schrijven. Het begint om 7 uur dus misschien om half/kwart voor zeven afspreken daarvoor of in de buurt?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Oooooh PF![]()
![]()
Zoals het er nu uitziet kan ik donderdag trouwens wel komen trainen, jij ook?
jullie gaan dan allebei bij elkaar trainen?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:53 schreef Chicolate het volgende:
Oooooh PF![]()
![]()
Zoals het er nu uitziet kan ik donderdag trouwens wel komen trainen, jij ook?
Ja goed planquote:Op maandag 16 juni 2008 20:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja ik moet wel van mezelf! Ik ga het NU in koeiige letters in mijnen agenda schrijven. Het begint om 7 uur dus misschien om half/kwart voor zeven afspreken daarvoor of in de buurt?
Nee chico bij mij!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jullie gaan dan allebei bij elkaar trainen?volgens mij loop je elkaar dan mis
Jaquote:Op maandag 16 juni 2008 20:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee chico bij mij!
(Toch?)
kickboksen/muay thai heet het!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja goed plan. Hebben we ook nog tijd voor omkleden/verlegen naar elkaar kijken enzo
. Maar uhm, moet ik me nog aan kledingvoorschriften houden? (en moet ik mn bescherming meenemen?) Nu ik het zo bekijk weet ik helemaal niet wat ze bij thai chi allemaal dragen/doen enzo
.
Nu schaam ik me pas echtquote:Op maandag 16 juni 2008 20:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
kickboksen/muay thai heet het!
Uhm.. een broek waar je goed in kan trappen, hemdje.
Je hebt nodig: scheenbeschermers+bokshandschoenen+bandage maar die eerste twee kun je eventueel lenen. En een bitje als je dat aan durft.
* Knuffelquote:Op maandag 16 juni 2008 21:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik voel me heel zielig. M'n hele hoofd zit vol snot en m'n keel doet zeer en kriebelt en nu moet ik ook nog 25 portfolio's nakijken en boehoe. En ik heb thee maar ik proef het niet eens. En m'n favoriete joggingbroek zit in de was. En m'n labello is op en m'n lippen doen zeer. En m'n vriendje heeft de hele week avonddiensten. Tot 00:00. En dan slaap ik al. Want ik moet steeds vroeg op.
hug me.
Handschoenen kun je lenen maar die stinken wel echt te erg (moet ze zelf ook nog kopen haha)quote:Op maandag 16 juni 2008 21:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nu schaam ik me pas echt. Ik haal opeens alles door elkaar.
Broek: check (tkd broek), hemdje: check, scheenbeschermers: check, handschoenen/bandage: niet check, bitje: check. En borstbescherming, ook check
(moet ik altijd aan hebben van mijn trainer "ook als je even ergens anders gaat trainen")
Aaaahwquote:Op maandag 16 juni 2008 21:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik voel me heel zielig. M'n hele hoofd zit vol snot en m'n keel doet zeer en kriebelt en nu moet ik ook nog 25 portfolio's nakijken en boehoe. En ik heb thee maar ik proef het niet eens. En m'n favoriete joggingbroek zit in de was. En m'n labello is op en m'n lippen doen zeer. En m'n vriendje heeft de hele week avonddiensten. Tot 00:00. En dan slaap ik al. Want ik moet steeds vroeg op.
hug me.
Mijn "man" wou vanochtend per se een half uur eerder wakker worden zodat hij kon zien hoe ik sliep want dat vond hij zo lief. Toen ik wakker werd voelde ik me wel een beetje bekekenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp niet hoe die mannen het in hun hoofd halen. Ze zouden soep moeten maken en labello moeten kopen en een warm voetenbadje moeten maken en je voetjes afdrogen met de allerzachtste handdoek en wat honing in de thee doen en zeggen dat je zo schattig bent met een verstopt neusgat en waterige ogen. Enwaarom
is
je
favoriete
joggingbroek
niet
schoon
.
Het leven zou zo simpel zijn als mannen gewoon je gedachten konden lezen. Is dat nou te veel gevraagd?
Beterschap en een hele dikke knuffel *hug*quote:Op maandag 16 juni 2008 21:02 schreef Razztwizzle het volgende:
hug me.
Ik stink ook na een goede trainingquote:Op maandag 16 juni 2008 21:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Handschoenen kun je lenen maar die stinken wel echt te erg (moet ze zelf ook nog kopen haha)
Gewoon even niets eten en je andere zintuigen verwennenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Oooh nee 't is niet de schuld van m'n lief!! Hij baalt ook van de avonddiensten. 't arme ding. Hij belt heel veelwant er is niet zoveel te doen daar.
En ik ga zo inderdaad maar eens douchen en mezelf iets minder zielig voelen want daar schiet ik niets mee op en ik krijg er alleen maar zin van in iets zoets (wat ik toch niet proef, dus dat is raar).
Oeh, hij is dus ook al blijven slapenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mijn "man" wou vanochtend per se een half uur eerder wakker worden zodat hij kon zien hoe ik sliep want dat vond hij zo lief. Toen ik wakker werd voelde ik me wel een beetje bekeken
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon de schuld geven Razz
*knuff*
Wat heeft 'ie gedaan?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
het is allemaal de schuld van mannen
kan de mijne ook wel even schieten nu
Nee ik sliep bij hem, tweede keer. Ga niet vanuit Amsterdam in m'n eentje met de trein 's nachtsquote:Op maandag 16 juni 2008 21:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oeh, hij is dus ook al blijven slapen
Ik vind het ook altijd heel erg leuk om Peter te zien slapen/wakker worden. Dan kan ik ook echt uren naar hem kijken ( wat ook regelmatig gebeurd als ik 's nachts weer eens wakker lig van de pijn)
Nee, dan m'n huisgenootquote:Op maandag 16 juni 2008 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon de schuld geven Razz
*knuff*
ik houd zielsveel van die klojo, maar sóms..quote:Op maandag 16 juni 2008 21:13 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik moest wel even lachen om Claudia_x. Ain't it the truth...
[..]
Wat heeft 'ie gedaan?
Overleggen hoeft ook nog niet eens. Want hij moet nog steeds doen wat hij het beste vindt, maar hij had het op z'n minst even kunnen zeggen op de dag dat hij dat op zijn werk had afgesproken...quote:Op maandag 16 juni 2008 21:23 schreef Sylvana het volgende:
Jeetje MoBlo, kan me voorstellen dat je daar niet echt blij mee bent als hij zo laks is en zulke dingen niet eens ff met je overlegd of zelfs meteen doorgeeft als hij zoiets weet. Dat zou ik ook niet leuk vinden nee. Peter is ook laks, heeft bijvoorbeeld al weken geen internet en doet er tot nu toe ook weinig aan om daar verandering in te brengen. Maar goed, das voor het grootste gedeelte natuurlijk gewoon zijn probleem ( een weekendje niet internetten als ik bij hem ben is ook geen ramp ofzo)
Heb het wel gezegd hoor, iets vanquote:Op maandag 16 juni 2008 21:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is inderdaad wel wat makkelijk ja... heb je wel duidelijk (ondubbelzinnig, op geen enkele manier anders te interpreteren) gezegd dat je dat soort dingen volgende keer graag meteen hoort?
Idd, heb jij je ergens op verheugd, iets dat voor het laatst kan eigenlijk, en dan gaat het niet door omdat hij gaat werken zonder iets te zeggen. Dat is wel heel erg balen dan ja. Helemaal als je samenwoont, om zoiets belangrijks dan 2 weken lang niet te zeggen, apart hoor.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Overleggen hoeft ook nog niet eens. Want hij moet nog steeds doen wat hij het beste vindt, maar hij had het op z'n minst even kunnen zeggen op de dag dat hij dat op zijn werk had afgesproken...![]()
En ondanks dat ik vind dat hij het allemaal zelf moet weten enzo, baal ik wel dat hij dus de laatste echte vakantie die hij heeft (omdat hij volgend jaar om deze tijd afgestudeerd is) gaat werken, we er niet gewoon een gezellige veel-dingen-doen-vakantie van kunnen makenmoet ik mezelf gaan vermaken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |