70Equote:Op donderdag 19 juni 2008 21:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hele onbeleefde vraag: wat is je cupmaat dan?
Ik koos voor het 2e.
Dus ik hoef niet te schrappen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
En mocht je meer borst willen, dan moet je hoger in je eiwitten gaan zitten. Veel kip eten
Jij hebt helemaal geen echt buikje! Hoogstens een zacht bolletjequote:Op donderdag 19 juni 2008 21:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O 57 valt nog best mee! Ik ben bottig van nature maar met een buikje. Zonder buikje gaan mensen mij bijvoeren (= 5 kg lichter) Nou ja dat slungelige/bottige valt nu wel mee, denk ik. (Door dat ik nu train en spieren heb en zo)
Oja nu kan ik niet meer uitgebreid klagen en overdrijvenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen echt buikje! Hoogstens een zacht bolletje. Niets mis mee!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het echt ontzettend saai om je posts hier over te lezen. Moet je nagaan als je ook nog doet wat er in je posts staan.
Van mij mag je hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oja nu kan ik niet meer uitgebreid klagen en overdrijven
Hey jij hebt hetzelfde als ik ... 1.76 m, 65 kg en 70Equote:
Dat zou je denken, maar dat is echt niet zo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:41 schreef -marz- het volgende:
Jezus SHE dan word je een mager scharminkel? Vind je het gek dat er dan heupbotten te zien zijn.
dankquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dat was geen hatelijke opmerking hoor
maar een soort van inlevingsvermogen
Oeh, kleding swap!quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
[..]
Hey jij hebt hetzelfde als ik ... 1.76 m, 65 kg en 70E
Klikquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:49 schreef -marz- het volgende:
Blije foto zwahiel. Maar wat de fuck is CB nou?
oh daaaaaaaar komt mijn 80E vandaanquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Sterker nog, dan moet je wél de velletjes opeten!
Die gaan zeker ook naar de heupen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Sterker nog, dan moet je wél de velletjes opeten!
Dat valt toch best wel mee?quote:
Inderdaad! Wat een verschil! Je herkent hem niet meer.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:59 schreef Miss_S het volgende:
Ik wou toch nog ff Zwahiel complimenten maken, ziet er goed uit
Oh bedankt, en dan zet je me op 2 eieren per dag, en gerookte kipsalades and suchquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
En mocht je meer borst willen, dan moet je hoger in je eiwitten gaan zitten. Veel kip eten
Hou het maar op 70F, 70E past zelden. Alleen oogt het groter in verhouding (helemaal omdat ik een stuk kleiner ben dan SHE) en is er veel moeilijker een bh voor te vindenquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
65FF/G is toch 70EE/F
Dus vergelijkbaar?
de sportschool zei ook dat kipfilet en kwark en ei enzo goed wasquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh bedankt, en dan zet je me op 2 eieren per dag, en gerookte kipsalades and such* cup F heeft
Ik vond het bij chicolate gewoon "normaal" totdat er nog een enorm borstbeschermding overheen ging.. Maar zo uitgebreid heb ik niet gekeken dus misschien is 70E stiekem wel heel groot.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hou het maar op 70F, 70E past zelden. Alleen oogt het groter in verhouding (helemaal omdat ik een stuk kleiner ben dan SHE) en is er veel moeilijker een bh voor te vinden
Ik denk dat het bij SHE gewoon oogt als normale grootte, ik heb gewoon grote tietenMet kleding aan valt het wel mee, maar bv. in bikini valt het enorm op.
Dan eet ik alleen nog maar eiwitquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef SHE het volgende:
Tja dames...het enige wat er dan op zit is groenvoer grazen en granen eten![]()
En Vief, die maat is natuurlijk wel een zwangerschaps thingie..dat slinkt nog wel ietsjes.
na 17 maanden?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef SHE het volgende:
Tja dames...het enige wat er dan op zit is groenvoer grazen en granen eten![]()
En Vief, die maat is natuurlijk wel een zwangerschaps thingie..dat slinkt nog wel ietsjes.
Trust me, het ziet er niet normaal uit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hou het maar op 70F, 70E past zelden. Alleen oogt het groter in verhouding (helemaal omdat ik een stuk kleiner ben dan SHE) en is er veel moeilijker een bh voor te vinden
Ik denk dat het bij SHE gewoon oogt als normale grootte, ik heb gewoon grote tietenMet kleding aan valt het wel mee, maar bv. in bikini valt het enorm op.
Oja, en ziehier dus ook de reden dat ik niet teveel af wil vallen. Bh's in 60H zijn niet in NL te koop.
Chicolate is wel 16cm langer. Dat scheelt enorm in de verhoudingenquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik vond het bij chicolate gewoon "normaal" totdat er nog een enorm borstbeschermding overheen ging.. Maar zo uitgebreid heb ik niet gekeken dus misschien is 70E stiekem wel heel groot.
Waren het mannen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de sportschool zei ook dat kipfilet en kwark en ei enzo goed was
Maar wel zelfde lengte, gewicht en cupmaat als SHEquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Chicolate is wel 16cm langer. Dat scheelt enorm in de verhoudingen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dankdat hoopte ik ook! weet niet of de quote net zo inlevend was bedoeld... maar we gaan maar uit van t beste (en moet je nagaan dat ik van die saaie posts die uitleggen wat ik doe nog moderately enthousiast word!)
Ja tuurlijk, wat dacht je dan? Dat ze ineens verschrompelen ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
na 17 maanden?![]()
Ze waren altijd al DD...nu ben ik alleen wat vetter![]()
Wat voor een trauma praat je me aan!quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Trust me, het ziet er niet normaal uit.
In bikini al helemaal niet.
Ik ben een soort borstenmonster, met borsten en dan SHE.
Ja, als SHE. Ik ben 16cm korter, heb grotere borsten en SHE praat me aan dat ze haar tieten enorm vindquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Maar wel zelfde lengte, gewicht en cupmaat als SHE
(Want SHE heb ik nooit gezien)
Borstenmonsterhahahahahaha
Die trauma's praten wij onszelf aan. De meeste mensen ( lees : mannen en vrouwen met kleine borsten )quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat voor een trauma praat je me aan!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Trust me, het ziet er niet normaal uit.
In bikini al helemaal niet.
Ik ben een soort borstenmonster, met borsten en dan SHE.
Zo persoonlijk dat je je eigen naam moet invullen..de bastardsquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:10 schreef -marz- het volgende:
PERSOONLIJKE UITNODIGING en dan zonder namen erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |