Dat hadden wij dus ook toen mijn vader overleed, die wilde nooit over dat soort dingen praten, dus moesten wij beslissen, moeilijk, moeilijk. Ik kan anderen niet opzadelen met die beslissing, maar toch vind ik het krom dat ik ga beslissen over iets waar mijn nabestaanden mee verder moeten leven. Iedereen weet inmiddels dat ik dan liever gecremeerd wil worden.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat iemand anders met een probleem opzadelen .. En niemand weet wat je wilt. Ik heb dat meegemaakt toen mijn tante overleed en gecremeerd werd. MIjn vader zei toe .. Crematie uh niet mijn ding !!!! Drie maanden later overleed mijn lieve paps zelf . En het was wel ff goed te weten dat ie begraven wilden worden. Bedoel maar Laat het weten !!!
Bizar dat ik nog nooit van die hele Kloontje had gehoord......quote:Op zondag 15 juni 2008 22:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Van mij Ridder Graniet, sterker dan ik kan niet.
Nee dat is zo.Nena was ook mooi hoor en die tanden pfff nog nooit zulke mooie witte tanden gezien.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Het ene blondje is het andere echt niet![]()
Moet je ze niet weg gevenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bizar dat ik nog nooit van die hele Kloontje had gehoord......
Zal er wel te oud voor geweest zijn...
(Maar ik hoor het al, dit worden goedlopende dvd's ???)
hier deze ik dacht dat de vorige de laatste wasquote:
En dat vind ik dus ook, als je zelf een idee hebt moet je het vooral laten weten maar degenen die achterblijven moeten het toch ook maar zo willen.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hadden wij dus ook toen mijn vader overleed, die wilde nooit over dat soort dingen praten, dus moesten wij beslissen, moeilijk, moeilijk. Ik kan anderen niet opzadelen met die beslissing, maar toch vind ik het krom dat ik ga beslissen over iets waar mijn nabestaanden mee verder moeten leven. Iedereen weet inmiddels dat ik dan liever gecremeerd wil worden.
denken moet je aan Fries overlatenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier deze ik dacht dat de vorige de laatste was
We gaan woensdag pas verhuizenquote:
Of geen kinderen, ik ben met mijn dochtertje ooit eens naar zo'n live show geweest, word je heel vervelend van.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bizar dat ik nog nooit van die hele Kloontje had gehoord......
Zal er wel te oud voor geweest zijn...
(Maar ik hoor het al, dit worden goedlopende dvd's ???)
Ik had je alleen een kopietje van de masterdvd kunnen geven. Als ik klaar ben met mijn werkquote:
Dan had ik het ff verkeerd begrepen .. Das mooi laat weten wat je wiltquote:Op zondag 15 juni 2008 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hadden wij dus ook toen mijn vader overleed, die wilde nooit over dat soort dingen praten, dus moesten wij beslissen, moeilijk, moeilijk. Ik kan anderen niet opzadelen met die beslissing, maar toch vind ik het krom dat ik ga beslissen over iets waar mijn nabestaanden mee verder moeten leven. Iedereen weet inmiddels dat ik dan liever gecremeerd wil worden.
Bassie ?quote:
Ik ken het ook niet hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh ja, jij kent 'r ook al......
Onder welke steen heb ik gelegen ?
Op het werk kende alleen onze 18-jarige stageboy het.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:15 schreef Giertje het volgende:
blijkbaar een hele grote want ik ken et ook en ik vind et verschrikkelijk
Zeg maar je hoor, en neequote:
Even 10 x luisteren, ze is zo irritant dat je het vanzelf leuk gaat vindenquote:
Graag gedaan, vind hem een snoepie met zijn grote flappers.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
DotComBoy heeft nu toch mooi 47 kijkers en 34 chatters. Bedankt.
Wil ik dat wel? Okee straks, als de BB show voorbij is.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even 10 x luisteren, ze is zo irritant dat je het vanzelf leuk gaat vinden![]()
Ja, leuk dat je er even was.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Graag gedaan, vind hem een snoepie met zijn grote flappers.
Nou mopperpot, ik heb nog iets liefs over je hondje gezegdquote:Op zondag 15 juni 2008 22:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Niet zo mopperig hoor Dementor. Smash it komt heus wel weer terug.
Volgens mij was dat toen tussen 6 en 7 's morgens, heerlijk mee wakker wordenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even 10 x luisteren, ze is zo irritant dat je het vanzelf leuk gaat vinden![]()
Idd, dat was nog in de tijd dat mijn dochter tussen 6 en 7 's ochtends aan mijn bed stondquote:Op zondag 15 juni 2008 22:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen tussen 6 en 7 's morgens, heerlijk mee wakker worden
3-2 turkije doorquote:Op zondag 15 juni 2008 22:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Had net zo goed andersom kunnen zijn.
Sorry, ben een beetje melig, van de perensap denk ik.
Hoe heet hij dan?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Krijgen we nog penalties![]()
De naam van die trainer van Turkije, ik denk elke keer dat ik het verkeerd hoor
Het ligt er wel erg dik op he?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Niet zo mopperig hoor Dementor. Smash it komt heus wel weer terug.
he jij!! ook nog van de partij!!!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:37 schreef tipsch het volgende:
2-3 Turkije inmiddels hoor, hup hup Turkije!!! Geweldig![]()
![]()
Ja ik herkende hem/haar, echt een lief snuitjequote:
Hee Tipsch, jij ook weer hier. Ga je ook mee verhuizen?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:37 schreef tipsch het volgende:
2-3 Turkije inmiddels hoor, hup hup Turkije!!! Geweldig![]()
![]()
Waar gaan we heen, een luxe villa in Eemnes?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee Tipsch, jij ook weer hier. Ga je ook mee verhuizen?
Nu Jack!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis afgelopen. Onze "landgenoten" hebben gewonnen.
Fijn! Kunnen we weer 6,5 uur naar toeterende auto's luisterenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naar SHO, wel incl. jacuzziquote:Op zondag 15 juni 2008 22:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar gaan we heen, een luxe villa in Eemnes?![]()
Die wedstrijd was begin tot eind gescript. Ik heb het toch gezegd.
Klinkt stukken beter dan "Can't buy me love"quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
HILVERSUM, zondag 15 juni 2008
Fok! live wordt de opvolger van het spraakmakende RTL 5-programma De Gouden Kooi.
In de nieuwe realityshow, die vanaf september wordt uitgezonden en zich afspeelt in de beruchte villa in Eemnes, moeten Fokkers uit de DGK COS reeks koppels vormen en in drie maanden tijd hun tegenstanders het huis uit werken.
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Fok! live wordt de opvolger van het spraakmakende RTL 5-programma De Gouden Kooi.
In de nieuwe realityshow, die vanaf september wordt uitgezonden en zich afspeelt in de beruchte villa in Eemnes, moeten Fokkers uit de DGK COS reeks koppels vormen en in drie maanden tijd hun tegenstanders het huis uit werken.
Gezellig wie doet er met mij mee.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Dementor - Smash Itquote:
Dat zou wel heel erg saxy worden in de jagucci.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt stukken beter dan "Can't buy me love"![]()
Jij gaat je zeker inschrijven met Smash-it?
OMGquote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Neequote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dementor - Smash It
Lobasca - Tipsch
en verder?
ONZE LANDGENOTEN hebben heel terecht gewonnen.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik dacht aan Peter6000quote:Op zondag 15 juni 2008 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar had ik BieKwien voor in gedachten
Ik wil niet met LS.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee
Dementor -Smash - it
Disana - Lobasca
Tipsch - Blurk
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
ONZE LANDGENOTEN hebben heel terecht gewonnen.
Wij in de Jacuzzi?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dementor - Smash It
Lobasca - Tipsch
en verder?
Lieve Schat, jij hoeft niet met LS, deelname is geheel vrijwillig, maar... we hebben ook nog een cameraman nodigquote:
Wil ik ook mee doen,wil er niemand met mij.Ben goed in peuken roken hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee
Dementor -Smash - it
Disana - Lobasca
Tipsch - Blurk
Ga ik gezellie met jou, Saantje wil Flens zijn, wordt BQ maar Wereldreizigerquote:Op zondag 15 juni 2008 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wil ik ook mee doen,wil er niemand met mij.Ben goed in peuken roken hoor
Goed ideequote:
Ik wil styliste zijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieve Schat, jij hoeft niet met LS, deelname is geheel vrijwillig, maar... we hebben ook nog een cameraman nodig
Hopelijk in mei 2009 weer.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:04 schreef PeterNB het volgende:
Zo ziet het er nu uit op het hofplein:
[ afbeelding ]
En zo klinkt het:
http://www.evilshare.com/ac5755ee-8c6e-102b-a8ce-0007e90cfb90
PeterNB als stylist, wat zeg je daarvan. Krijgen ze allemaal roze sokjes aan.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga ik gezellie met jou, Saantje wil Flens zijn, wordt BQ maar Wereldreiziger
ik wil wel een gouden bikini voor in de jacuzziquote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik wil styliste zijn.![]()
Wie wil er nog een kroontje?
Als je die strapless topjes en jurkjes maar uit je hoofd laat.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik wil styliste zijn.![]()
Wie wil er nog een kroontje?
Oke maar dan moeten ze niet hard gaan schreeuwen hoor,dan ren ik weg.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga ik gezellie met jou, Saantje wil Flens zijn, wordt BQ maar Wereldreiziger
Ik ga niet in het badje,worden me peuken nat.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik wil wel een gouden bikini voor in de jacuzzi![]()
Kun je toch omhoog hijsen, heeeeel charmant.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je die strapless topjes en jurkjes maar uit je hoofd laat.
We zoeken nog een beveiligerquote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Het voorlopige script:
Flens: Disana
Koppels: Demente Tor - Smash- him
Tipsch - Deisyy
Rooie - Lobasca
Visagie: 2 Live
Ik ga er gewoon voor zorgen dat mijn haar en mijn peuken droog blijvenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ga niet in het badje,worden me peuken nat.
Wel als het in het script staatquote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef Dementor het volgende:
Boh mijn naam!
En Smash-it zal mij toch niet slaan!
Spetter ik jouw mooi nat.Dan ga je misschien al wegquote:Op zondag 15 juni 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon voor zorgen dat mijn haar en mijn peuken droog blijven
Sieben_Sieben en Freak le Chic, dat bekt ook wel aardig.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Het voorlopige script:
Tipsch - Deisyy
Rooie - Lobasca
Om mij weg te krijgen moet je toch met sterker geschut komen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Spetter ik jouw mooi nat.Dan ga je misschien al weg
Dreigen dat je naar huis gaat wil ook weleens helpen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan bel ik gewoon naar achter en deal ik het af in ruil voor mooie camerabeelden.
Lekker idee.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik wil wel een gouden bikini voor in de jacuzzi![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Sieben_Sieben en Freak le Chic, dat bekt ook wel aardig.
PAS WOENSDAG!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:13 schreef Prospera het volgende:
Ff bijlezen, gaan we om 24.00 op zwart, of naar show?
Dan moet je alvast maar iets bestellenquote:
ik wil wel met NMNS.... (tenminste als hij ook met mij wilquote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Het voorlopige script:
Tipsch - Deisyy
Rooie - Lobasca
Dat is mooi.Dan mogen ze mooi niet schreeuwen tegen mij.Worden wij beschermd.Anders ga ik gewoon stampvoeten.quote:
Nee da's PeterNB. Jij mag met je boobies paraderen en dan krijg je elke week verse extensions.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik wel heel graag met Blurk, ook. Kunnen we iets spannends bedenken, Deisyy?
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je alvast maar iets bestellen
http://www.pabo.nl/shopping/Damestoys+bestsellers/55099.html?mid=1760&cid=204&svAffiliate=122&VID=39pgrpsiel7srvc99286i61366
Eerst een jongen dan een meisje?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Desii het volgende:
[..]
ik wil wel met NMNS.... (tenminste als hij ook met mij wil)
DUS.... Skattie wat denk je ervan .... zullen we![]()
Blurk erbij vind ik prima, maar dan wil ik wel de MBquote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik wel heel graag met Blurk, ook. Kunnen we iets spannends bedenken, Deisyy?
je krijgt helemaal nix............ de masterbedroom is voor de hoofdbewonersquote:Op zondag 15 juni 2008 23:13 schreef Dementor het volgende:
Ik neem de master bedroom!
Sorry, die is 100% afgekeurd. Zoek maar een ander.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Desii het volgende:
[..]
ik wil wel met NMNS.... (tenminste als hij ook met mij wil)
DUS.... Skattie wat denk je ervan .... zullen we![]()
En een bad vol met champagne graagquote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee da's PeterNB. Jij mag met je boobies paraderen en dan krijg je elke week verse extensions.
Ja mooi niet dus, ik zou direct de 1e week zoveel terror uithalen dat je er niet eens meer wilt wonen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef Desii het volgende:
[..]
je krijgt helemaal nix............ de masterbedroom is voor de hoofdbewoners
En dat zijn NMNS & ikke toevallig
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:
[..]![]()
Patentschending, ik heb patent op dat model!
En dan zeker eindigen als paardenrukker.quote:
Nou, beveiliging wil ik graag opnemen samen met nmnsquote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sorry, die is 100% afgekeurd. Zoek maar een ander.
mwahahah.... NMNS en ikke zijn het ultieme terrorduo, we gaan nix uit de wegquote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja mooi niet dus, ik zou direct de 1e week zoveel terror uithalen dat je er niet eens meer wilt wonen.
Krijg het druk met jouw.Moet ik natuurlijk de hele dag achter je aan rennen om te kijken of je niet gek doet.quote:
Ik hoor NMNS nu al schreeuwen "Niemand kan mijn blackout beheersen".quote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
mwahahah.... NMNS en ikke zijn het ultieme terrorduo, we gaan nix uit de weg
spiderwoman & superman zijn er fokking mietjes bij
Me de douchecabine doorrammen, en glaasjes water aandragenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Krijg het druk met jouw.Moet ik natuurlijk de hele dag achter je aan rennen om te kijken of je niet gek doet.
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoor NMNS nu al schreeuwen "Niemand kan mijn blackout beheersen".
NMNS is van mij........... afblijven Ruud..... ik zei: "OPAFBLIJVEN"quote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, beveiliging wil ik graag opnemen samen met nmns
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:22 schreef Desii het volgende:
[..]
NMNS is van mij........... afblijven Ruud..... ik zei: "OPAFBLIJVEN"
ga die shit schuiluh man, moet ik helemaal para worden.... nou, nou [ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
YEAHHHHH de eerste SL staat op mijn naam
OW good nieuws!!!quote:
Ik hang je zo op.En stomp je gewoon onder de dekens als je alles verpest.Maar wij gaan gewoon slijmen bij Flens en hoppa alles mag.Ik neem me naaldhakken mee om er in ieder geval mee te slaan.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Me de douchecabine doorrammen, en glaasjes water aandragen
Arme man ontslag is nooit leuk.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
OW good nieuws!!!
Ik was ff een dagje uit met mijn zus uit die Schweiz, de burgermeester van Bern krijgt ontslag omdat
hij niet voorbereidt was op 60.000 oranjefans en het hele infrastructuur op zijn kont ligt![]()
Zelfs de consulaten waren niet meer bereikbaar
Hahahahahaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
Ik ga met coldstar of riri!!
Dan ben ik de eerste die haar eigen partner gillend de deur uit laat rennen
Zitten wij hier JdM even aan een geweldig idee te helpenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
Damn wat een erg idee zeg, DGK fans loslaten in de villa.
Al is het maar voor een maandje dat zou echt bizarre tv opleveren.
Wat snap je nou niet. NMNS is 100% afgekeurd. Bovendien wordt er van de deelnemers ook verwacht dat ze seksueel goed presteren. Gaat gewoon echt nooit door. Lekker wegblijven.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:22 schreef Desii het volgende:
NMNS is van mij........... afblijven Ruud..... ik zei: "OPAFBLIJVEN"
ga die shit schuiluh man, moet ik helemaal para worden.... nou, nou [ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
YEAHHHHH de eerste SL staat op mijn naam
Er kwam niks van terecht.Luisteren deden we echt nietquote:Op zondag 15 juni 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
Damn wat een erg idee zeg, DGK fans loslaten in de villa.
Al is het maar voor een maandje dat zou echt bizarre tv opleveren.
Ik zou bijna gaan mailen!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zitten wij hier JdM even aan een geweldig idee te helpen
Heb je er een cam voor?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:26 schreef PeterNB het volgende:
Verkeer op het hofplein is inmiddels niet meer mogelijk![]()
[ afbeelding ]
Zullen we hem een sinaasappeltaart sturen als troost?quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
Ik ga met coldstar of riri!!
Dan ben ik de eerste die haar eigen partner gillend de deur uit laat rennen
Ik neem het verbaal geweld wel op mequote:Op zondag 15 juni 2008 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hang je zo op.En stomp je gewoon onder de dekens als je alles verpest.Maar wij gaan gewoon slijmen bij Flens en hoppa alles mag.Ik neem me naaldhakken mee om er in ieder geval mee te slaan.
Ja hallo ik ga niet vies doen hoor op de streams.Doe net als Nena me achter de kast verkleden en ga douchen met me kleren aan.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet. NMNS is 100% afgekeurd. Bovendien wordt er van de deelnemers ook verwacht dat ze seksueel goed presteren. Gaat gewoon echt nooit door. Lekker wegblijven.
Vandaar dat jij met Blurk en mij wilquote:Op zondag 15 juni 2008 23:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet. NMNS is 100% afgekeurd. Bovendien wordt er van de deelnemers ook verwacht dat ze seksueel goed presteren. Gaat gewoon echt nooit door. Lekker wegblijven.
Ja.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zullen we hem een sinaasappeltaart sturen als troost?
Ach, met een tank kom je een eind hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:26 schreef PeterNB het volgende:
Verkeer op het hofplein is inmiddels niet meer mogelijk![]()
[ afbeelding ]
We hebben al gewonnenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jullie samen zijn tóp!
Binnen een paar weken hebben we die tent leeg.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jullie samen zijn tóp!
Die zwitsers, ik kom er 2x per jaar, zijn zo duf en schoon en zo welopgevoed; wel leuk dat ze ook zo uit hun bol gaanquote:
ja maar, ja maar........ jij hebt hier helemaal nix over te zeggen; wereldreiziger is mijn maatje en die heeft connecties * mompelt endstra tapes*quote:Op zondag 15 juni 2008 23:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
121 miljoen euro ja vast hequote:Op zondag 15 juni 2008 23:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die zwitsers, ik kom er 2x per jaar, zijn zo duf en schoon en zo welopgevoed; wel leuk dat ze ook zo uit hun bol gaan![]()
Ja en als die burgermeester zich wat meer ingelezen had, had hij het probleem kunnen voorkomen.
Meer treinen enzo, want die rijden helemaal van hun padje af.
En om meteen het centrum af te sluiten, er is geen aanvoer meer van producten, bier en zo.
Dinsdag gaan mijn zus&Co, die 121 miljoen heeft gewonnen met partypoker.net, mee feestvieren in Bern. Ze zijn zelf al 8 jaar zwitsers en hebben van me klompen, een boerenkiel en oranje pruiken gekregen.
Nee geen Natasia.Kan alles hebben maar niet een Natasia.Die messen worden dan echt gevaarlijk op het aanrechtquote:Op zondag 15 juni 2008 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
De klusjesman, en dan gooien we er een nieuwe Natasia in
Dat denk jij maar!quote:
We zijn een topteam Rooiequote:Op zondag 15 juni 2008 23:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Binnen een paar weken hebben we die tent leeg.
Hij lijkt me weer een wereldreiziger. Zo eentje die áls hij weer eens in het land is even komt kijken, maar eigenlijk geen idee heeft van wat er speelt.quote:
Nuh zijn geen euro's, virtueel geld, ik sta pas op 2 miljoen.quote:
Ik heb er ook alles voor over.Verkoop zelfs me oranjespullen en poppetjes van de super.En desnoods ook me heineken trommelquote:Op zondag 15 juni 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk jij maar!
Ik verkoop mijn moeder om het spel te winnen! En dan doe ik er nog een strik omheen ook![]()
mijn gouden bikini en ik gaan ervoorquote:Op zondag 15 juni 2008 23:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat komt wel goed met ons, toch? Hopelijk.![]()
Je Avaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk jij maar!
Ik verkoop mijn moeder om het spel te winnen! En dan doe ik er nog een strik omheen ook![]()
Wat moet je met 121 miljoen virtueel geld?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nuh zijn geen euro's, virtueel geld, ik sta pas op 2 miljoen.
De held uithangen, want niemand kan zo goed pokeren als hijquote:Op zondag 15 juni 2008 23:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat moet je met 121 miljoen virtueel geld?
Fout!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jij mag al in de masterbedroom,dus niet zeuren.
echt niet.... NMNS en ik gaan in de MBquote:
Wassup zussie......quote:Op zondag 15 juni 2008 23:37 schreef Desii het volgende:
@NMNS........ skattie ik heb je nodig in de COS
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:41 schreef Desii het volgende:
[..]
echt niet.... NMNS en ik gaan in de MB
en wij doen aan sex boven de dekens en hebben een deal met wereldreiziger dat we daardoor zeker boven de 2 mijloen aan kijkcijfers komen
Dus de eerste maand is tie voor ons.
Als je iets afdealt met de schim, moet je het wel goed doen natuurlijk
Wel gaaf,de eerste avond knokt iedereen zich al de villa uit.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:41 schreef Desii het volgende:
[..]
en wij doen aan sex boven de dekens en hebben een deal met wereldreiziger dat we daardoor zeker boven de 2 mijloen aan kijkcijfers komen
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:41 schreef Desii het volgende:
[..]
Wacht maar tot Smash-it terugkomt die weet wel raad met jullie!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:42 schreef Desii het volgende:
[..]
je bent van de mietjesterror
NMNS en ik zijn DE TERROR
Hihi.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
*zucht* Vergeet het nou maar met die incestueuze relatie. NO GO!
ik krijg ineens een Dennix deja-vuquote:Op zondag 15 juni 2008 23:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wacht maar tot Smash-it terugkomt die weet wel raad met jullie!
echt niet....... jij weet totaal welke standjes wij allemaal boven de dekens gaan doenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Wij doen een trio boven de dekens, dus Flens heeft gezegd dat wij in de MB mogen.
Laat ze maar kletsen meis.....we komen d'r wel uit......of was het nu d'r inquote:Op zondag 15 juni 2008 23:42 schreef Desii het volgende:
[..]
je bent van de mietjesterror
NMNS en ik zijn DE TERROR
Ik ga toch in de 1e week direct met stoelen en tafels gooien, kom op zeg!quote:
Probeer het eens bij Jambers. Zus doet het met haar 30 jaar oudere broer.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:44 schreef Desii het volgende:
echt niet....... jij weet totaal welke standjes wij allemaal boven de dekens gaan doen
en jullie zijn stinkhoeren en tuig van de onderste regel en als je niet oppast, komt de tweede SL eraan
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:44 schreef Desii het volgende:
[..]
echt niet....... jij weet totaal welke standjes wij allemaal boven de dekens gaan doen
Ik hou nu al van je....quote:en jullie zijn stinkhoeren en tuig van de onderste regel en als je niet oppast, komt de tweede SL eraan
Van onze standjes kunnen jullie nog iets leren en wij praten met elkaar MET zenderquote:Op zondag 15 juni 2008 23:44 schreef Desii het volgende:
[..]
en jullie zijn stinkhoeren en tuig van de onderste regel en als je niet oppast, komt de tweede SL eraan
skattie wij gaan als duo iedereen het huis uit terroriserenquote:
Dat is te gewoon hoor.Ik ga met messen gooien.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga toch in de 1e week direct met stoelen en tafels gooien, kom op zeg!
Slaap je ook met een mes onder je kussen?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is te gewoon hoor.Ik ga met messen gooien.
Zullen we nog een keer? Nog een standje?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van onze standjes kunnen jullie nog iets leren en wij praten met elkaar MET zender![]()
Ik voel me ook nog eens helemaal zen en keigoed, dus loop maar weer weg
Flens is er niet.Heeft een bespreking met Lobasca en rooie.Jullie zijn niet goed genoeg zegt ze,wij zijn de beste.quote:
Neem me hele messenverzameling mee,maar ik ga mooi niet zeggen waar ik ze ga bewaren.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Slaap je ook met een mes onder je kussen?
Zo, een trio boven de dekens wowquote:Op zondag 15 juni 2008 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Wij doen een trio boven de dekens, dus Flens heeft gezegd dat wij in de MB mogen.
Je kunt het altijd gebruiken om iemand mee neer te slaan, ze worden nu al gewelddadig in de villa.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb al welpies, als kroontjes ook helpen dan doe maar
Jaap had toch ook Geaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is Desii even vergeten wie hier Flens mag spelen.
Desii gaat als tweede Jaap (single).
Jij mag mij altijd opblazen.......quote:Op zondag 15 juni 2008 23:52 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap had toch ook Gea
Zo heb ik NMNS (een multifunctionele terror opblaasman)
Heb ik je al verteld dat ik Flens een hypocriet kutwijf is
Wat lul jij nou.... ik zit de hele dag in de jaccuzi, mooi te zijnquote:Op zondag 15 juni 2008 23:51 schreef Dementor het volgende:
Doe maar zo flauw!
Jullie zouden het nog geen dag uithouden.
Een beetje smerige verhaaltjes neerzetten hier meer is het niet!
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij mag mij altijd opblazen.......![]()
als je mij maar wel weer leeg laat lopen![]()
Je bent gedegradeerd tot koffiejuffrouw voor de redactie.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:52 schreef Desii het volgende:
[..]
Jaap had toch ook Gea
Zo heb ik NMNS (een multifunctionele terror opblaasman)
Heb ik je al verteld dat ik Flens een hypocriet kutwijf vind
Zo vechten wij niet dus niet alleen tegen de andere bewoners, maar ook nog eens tegen de regie
pfffff. ik weet nu al hoe wij in de uitzending neergezet worden![]()
kijk dat's the spiritquote:Op zondag 15 juni 2008 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeg: "Ik hou d'r van!" Uitroken dat boevennest, 't is van ons......
Kut, toch geen bruine bonen héquote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk dat's the spirit
Ik heb stiekum het één en ander mee naar binnen gesmokkeld, vertel het je wel ff op een offstream momentje
Ligt nogal gevoelig weet je... heftig spul, maar wegkrijgen doen we ze (met Flens en al)
Oké, ik ga nu meteen liggen, trusten alemaal!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef 2live het volgende:
De styliste houdt het voor gezien.
Hup, allemaal je snoezige pyamaatje aan en je bed in!!!!
bye byequote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef 2live het volgende:
De styliste houdt het voor gezien.
Hup, allemaal je snoezige pyamaatje aan en je bed in!!!!
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
Desii.......wil je met mij trouwen
![]()
![]()
zijn we mooi die andere prutsers daar voor![]()
idd.... btw ben je monogaamquote:Op zondag 15 juni 2008 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Groep NMNS, bestaat uit twee
Welterusten 2Live en Blurk.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oké, ik ga nu meteen liggen, trusten alemaal!
Sinds wanneer ben jij moderator....quote:Op zondag 15 juni 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je draaft wel een beetje door vriend.
Geen mod, jaloersquote:Op zondag 15 juni 2008 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij moderator....
ECHT NIETquote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent gedegradeerd tot koffiejuffrouw voor de redactie.
Echt wel. Naar achteren.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef Desii het volgende:
[..]
ECHT NIET
*neemt gelijk contact op met RTL boulevard en eist der plek terug*
En de historie leert ons dat ik mijn plek terug krijg, naast NMNS (mijn aanstaande)
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef Desii het volgende:
[..]
ECHT NIET
*neemt gelijk contact op met RTL boulevard en eist der plek terug*
En de historie leert ons dat ik mijn plek terug krijg, naast NMNS (mijn aanstaande)
Geen idee, vond het gezellig vanavond maar ik moet even weg. Have fun NMNS en de rest ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow.....hoe gaan we dat oplossen.....
Is dit de laatste COS?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef Dementor het volgende:
Zou er straks weer een idioot langskomen die roept: dit is de laatste cos!
Desii koffiejuffrouw, is de enige aanpassing? Of is ze al uit het script geschreven?quote:
Nee, iemand moet de koffie doen tenslotte. Als bonus mag ze Ivar een keer per week achter ontmoeten nadat Blurk en jij pianoles hebben gehad.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Desii koffiejuffrouw, is de enige aanpassing? Of is ze al uit het script geschreven?
JAAAAAAAAAquote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
Desii.......wil je met mij trouwen
![]()
![]()
zijn we mooi die andere prutsers daar voor![]()
slaap lekker Ruud...quote:Op maandag 16 juni 2008 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geen idee, vond het gezellig vanavond maar ik moet even weg. Have fun NMNS en de rest ook.![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, iemand moet de koffie doen tenslotte. Als bonus mag ze Ivar een keer per week achter ontmoeten nadat Blurk en jij pianoles hebben gehad.
Zou wel willen, maar is niet zo. Mag ik dan nog even miepen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt Nena Ruud.......niet lopen miepen![]()
En die Polen dan iedere morgenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar is niet zo. Mag ik dan nog even miepen.
schat als wij klaar zijn met dit stelletje uit de getto van Eemnes, zijn we allebei miljonairquote:Op maandag 16 juni 2008 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel in gemeenschap van armoede toch?
Die zitten hier op hun kamertje met vriendjequote:Op maandag 16 juni 2008 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En die Polen dan iedere morgen
Snel naar huis en nooit meer terug.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn, Desii & NMNS, vlug en stug......
quote:
Lobasca, heb je al eens groepNMNSterror meegemaakt... heftige shit hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 00:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Desii koffiejuffrouw, is de enige aanpassing? Of is ze al uit het script geschreven?
Flens ligt ietwat gevoelig......daar kom je niet zomaar voorbij.....quote:Op maandag 16 juni 2008 00:14 schreef Desii het volgende:
[..]
schat als wij klaar zijn met dit stelletje uit de getto van Eemnes, zijn we allebei miljonair
ik deel alles met je(true love)
Allleen moeten we wat verzinnen op die akelige Flens, dat pokkewijf wil ons uit het script halen
Zullen we John de Mol ff belletje geven, die geeft dat mokkel wel ff op der flikker
toch schatje
Ach dankzij de schulden die jij hebt gemaakt gedurende het opstarten van je bedrijfjes blijft er weinig over.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Flens ligt ietwat gevoelig......daar kom je niet zomaar voorbij.....![]()
![]()
Dat vergt enig tact, regelen we wel zonder zender......![]()
je moet nog wel eerst even scheiden van die heikneuter van je hé![]()
Enne zorg dat je hem kaal plukt, dan hebben we alvast de wind mee![]()
Om te beginnen hé.....daarna rammen we door en annexeren we Eemnes (en verre omstreken)quote:Op maandag 16 juni 2008 00:17 schreef Desii het volgende:
[..]
(tip: herschrijf dat script maar even, NMNS & Desi krijgen de MB, gaan trouwen en winnen de villa)
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach dankzij de schulden die jij hebt gemaakt gedurende het opstarten van je bedrijfjes blijft er weinig over.
jah... daar sta je dan (nog steeds zonder Smash-it)quote:Op maandag 16 juni 2008 00:19 schreef Dementor het volgende:
Oh mijn god wat heb ik ontketend.
Ja al die SOA testen gaan aardig in de papieren lopen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sta al ¤ 43,50 in de min....
Je kunt het ook te serieus nemen natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 00:24 schreef Desii het volgende:
[..]
jah... daar sta je dan (nog steeds zonder Smash-it)
*NMNS en Desi verslepen gieten paardepis in bed, verstoppen een dozijn spinnen onder de dekens bij Dementor en biepen het monster van Loch ness op* (voor in de vijver)
[ afbeelding ]
Ondertussen gaan NMNS en ik gaan nu de MB in...... oefenen voor de huwelijksnacht
Skattie... waarom klein denken, als we het groots kunnen aanpakken.... we kunnen alles, wat we willen (als een soort Brian, maar wij krijgen het tenminste echt voor elkaar)quote:Op maandag 16 juni 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om te beginnen hé.....daarna rammen we door en annexeren we Eemnes (en verre omstreken)
Desii, mijn prinsesje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |