quote:Op zondag 15 juni 2008 23:41 schreef Desii het volgende:
[..]
echt niet.... NMNS en ik gaan in de MB
en wij doen aan sex boven de dekens en hebben een deal met wereldreiziger dat we daardoor zeker boven de 2 mijloen aan kijkcijfers komen
Dus de eerste maand is tie voor ons.
Als je iets afdealt met de schim, moet je het wel goed doen natuurlijk
Wel gaaf,de eerste avond knokt iedereen zich al de villa uit.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:41 schreef Desii het volgende:
[..]
en wij doen aan sex boven de dekens en hebben een deal met wereldreiziger dat we daardoor zeker boven de 2 mijloen aan kijkcijfers komen
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:41 schreef Desii het volgende:
[..]
Wacht maar tot Smash-it terugkomt die weet wel raad met jullie!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:42 schreef Desii het volgende:
[..]
je bent van de mietjesterror
NMNS en ik zijn DE TERROR
Hihi.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
*zucht* Vergeet het nou maar met die incestueuze relatie. NO GO!
ik krijg ineens een Dennix deja-vuquote:Op zondag 15 juni 2008 23:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wacht maar tot Smash-it terugkomt die weet wel raad met jullie!
echt niet....... jij weet totaal welke standjes wij allemaal boven de dekens gaan doenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Wij doen een trio boven de dekens, dus Flens heeft gezegd dat wij in de MB mogen.
Laat ze maar kletsen meis.....we komen d'r wel uit......of was het nu d'r inquote:Op zondag 15 juni 2008 23:42 schreef Desii het volgende:
[..]
je bent van de mietjesterror
NMNS en ik zijn DE TERROR
Ik ga toch in de 1e week direct met stoelen en tafels gooien, kom op zeg!quote:
Probeer het eens bij Jambers. Zus doet het met haar 30 jaar oudere broer.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:44 schreef Desii het volgende:
echt niet....... jij weet totaal welke standjes wij allemaal boven de dekens gaan doen
en jullie zijn stinkhoeren en tuig van de onderste regel en als je niet oppast, komt de tweede SL eraan
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:44 schreef Desii het volgende:
[..]
echt niet....... jij weet totaal welke standjes wij allemaal boven de dekens gaan doen
Ik hou nu al van je....quote:en jullie zijn stinkhoeren en tuig van de onderste regel en als je niet oppast, komt de tweede SL eraan
Van onze standjes kunnen jullie nog iets leren en wij praten met elkaar MET zenderquote:Op zondag 15 juni 2008 23:44 schreef Desii het volgende:
[..]
en jullie zijn stinkhoeren en tuig van de onderste regel en als je niet oppast, komt de tweede SL eraan
skattie wij gaan als duo iedereen het huis uit terroriserenquote:
Dat is te gewoon hoor.Ik ga met messen gooien.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ga toch in de 1e week direct met stoelen en tafels gooien, kom op zeg!
Slaap je ook met een mes onder je kussen?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is te gewoon hoor.Ik ga met messen gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |