Hahahahahaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
Ik ga met coldstar of riri!!
Dan ben ik de eerste die haar eigen partner gillend de deur uit laat rennen
Zitten wij hier JdM even aan een geweldig idee te helpenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
Damn wat een erg idee zeg, DGK fans loslaten in de villa.
Al is het maar voor een maandje dat zou echt bizarre tv opleveren.
Wat snap je nou niet. NMNS is 100% afgekeurd. Bovendien wordt er van de deelnemers ook verwacht dat ze seksueel goed presteren. Gaat gewoon echt nooit door. Lekker wegblijven.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:22 schreef Desii het volgende:
NMNS is van mij........... afblijven Ruud..... ik zei: "OPAFBLIJVEN"
ga die shit schuiluh man, moet ik helemaal para worden.... nou, nou [ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
YEAHHHHH de eerste SL staat op mijn naam
Er kwam niks van terecht.Luisteren deden we echt nietquote:Op zondag 15 juni 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
Damn wat een erg idee zeg, DGK fans loslaten in de villa.
Al is het maar voor een maandje dat zou echt bizarre tv opleveren.
Ik zou bijna gaan mailen!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zitten wij hier JdM even aan een geweldig idee te helpen
Heb je er een cam voor?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:26 schreef PeterNB het volgende:
Verkeer op het hofplein is inmiddels niet meer mogelijk![]()
[ afbeelding ]
Zullen we hem een sinaasappeltaart sturen als troost?quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
Ik ga met coldstar of riri!!
Dan ben ik de eerste die haar eigen partner gillend de deur uit laat rennen
Ik neem het verbaal geweld wel op mequote:Op zondag 15 juni 2008 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hang je zo op.En stomp je gewoon onder de dekens als je alles verpest.Maar wij gaan gewoon slijmen bij Flens en hoppa alles mag.Ik neem me naaldhakken mee om er in ieder geval mee te slaan.
Ja hallo ik ga niet vies doen hoor op de streams.Doe net als Nena me achter de kast verkleden en ga douchen met me kleren aan.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet. NMNS is 100% afgekeurd. Bovendien wordt er van de deelnemers ook verwacht dat ze seksueel goed presteren. Gaat gewoon echt nooit door. Lekker wegblijven.
Vandaar dat jij met Blurk en mij wilquote:Op zondag 15 juni 2008 23:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet. NMNS is 100% afgekeurd. Bovendien wordt er van de deelnemers ook verwacht dat ze seksueel goed presteren. Gaat gewoon echt nooit door. Lekker wegblijven.
Ja.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zullen we hem een sinaasappeltaart sturen als troost?
Ach, met een tank kom je een eind hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:26 schreef PeterNB het volgende:
Verkeer op het hofplein is inmiddels niet meer mogelijk![]()
[ afbeelding ]
We hebben al gewonnenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jullie samen zijn tóp!
Binnen een paar weken hebben we die tent leeg.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jullie samen zijn tóp!
Die zwitsers, ik kom er 2x per jaar, zijn zo duf en schoon en zo welopgevoed; wel leuk dat ze ook zo uit hun bol gaanquote:
ja maar, ja maar........ jij hebt hier helemaal nix over te zeggen; wereldreiziger is mijn maatje en die heeft connecties * mompelt endstra tapes*quote:Op zondag 15 juni 2008 23:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
121 miljoen euro ja vast hequote:Op zondag 15 juni 2008 23:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die zwitsers, ik kom er 2x per jaar, zijn zo duf en schoon en zo welopgevoed; wel leuk dat ze ook zo uit hun bol gaan![]()
Ja en als die burgermeester zich wat meer ingelezen had, had hij het probleem kunnen voorkomen.
Meer treinen enzo, want die rijden helemaal van hun padje af.
En om meteen het centrum af te sluiten, er is geen aanvoer meer van producten, bier en zo.
Dinsdag gaan mijn zus&Co, die 121 miljoen heeft gewonnen met partypoker.net, mee feestvieren in Bern. Ze zijn zelf al 8 jaar zwitsers en hebben van me klompen, een boerenkiel en oranje pruiken gekregen.
Nee geen Natasia.Kan alles hebben maar niet een Natasia.Die messen worden dan echt gevaarlijk op het aanrechtquote:Op zondag 15 juni 2008 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
De klusjesman, en dan gooien we er een nieuwe Natasia in
Dat denk jij maar!quote:
We zijn een topteam Rooiequote:Op zondag 15 juni 2008 23:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Binnen een paar weken hebben we die tent leeg.
Hij lijkt me weer een wereldreiziger. Zo eentje die áls hij weer eens in het land is even komt kijken, maar eigenlijk geen idee heeft van wat er speelt.quote:
Nuh zijn geen euro's, virtueel geld, ik sta pas op 2 miljoen.quote:
Ik heb er ook alles voor over.Verkoop zelfs me oranjespullen en poppetjes van de super.En desnoods ook me heineken trommelquote:Op zondag 15 juni 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk jij maar!
Ik verkoop mijn moeder om het spel te winnen! En dan doe ik er nog een strik omheen ook![]()
mijn gouden bikini en ik gaan ervoorquote:Op zondag 15 juni 2008 23:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat komt wel goed met ons, toch? Hopelijk.![]()
Je Avaquote:Op zondag 15 juni 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk jij maar!
Ik verkoop mijn moeder om het spel te winnen! En dan doe ik er nog een strik omheen ook![]()
Wat moet je met 121 miljoen virtueel geld?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nuh zijn geen euro's, virtueel geld, ik sta pas op 2 miljoen.
De held uithangen, want niemand kan zo goed pokeren als hijquote:Op zondag 15 juni 2008 23:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat moet je met 121 miljoen virtueel geld?
Fout!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jij mag al in de masterbedroom,dus niet zeuren.
echt niet.... NMNS en ik gaan in de MBquote:
Wassup zussie......quote:Op zondag 15 juni 2008 23:37 schreef Desii het volgende:
@NMNS........ skattie ik heb je nodig in de COS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |