Spetter ik jouw mooi nat.Dan ga je misschien al wegquote:Op zondag 15 juni 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon voor zorgen dat mijn haar en mijn peuken droog blijven
Sieben_Sieben en Freak le Chic, dat bekt ook wel aardig.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Het voorlopige script:
Flens: Disana
Koppels: Demente Tor - Smash- him
Tipsch - Deisyy
Rooie - Lobasca
Visagie: 2 Live
Om mij weg te krijgen moet je toch met sterker geschut komen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Spetter ik jouw mooi nat.Dan ga je misschien al weg
Dreigen dat je naar huis gaat wil ook weleens helpen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan bel ik gewoon naar achter en deal ik het af in ruil voor mooie camerabeelden.
Lekker idee.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik wil wel een gouden bikini voor in de jacuzzi![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Sieben_Sieben en Freak le Chic, dat bekt ook wel aardig.
PAS WOENSDAG!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:13 schreef Prospera het volgende:
Ff bijlezen, gaan we om 24.00 op zwart, of naar show?
Dan moet je alvast maar iets bestellenquote:
ik wil wel met NMNS.... (tenminste als hij ook met mij wilquote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Het voorlopige script:
Flens: Disana
Koppels: Demente Tor - Smash- him
Tipsch - Deisyy
Rooie - Lobasca
Visagie: 2 Live
Dat is mooi.Dan mogen ze mooi niet schreeuwen tegen mij.Worden wij beschermd.Anders ga ik gewoon stampvoeten.quote:
Nee da's PeterNB. Jij mag met je boobies paraderen en dan krijg je elke week verse extensions.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik wel heel graag met Blurk, ook. Kunnen we iets spannends bedenken, Deisyy?
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je alvast maar iets bestellen
http://www.pabo.nl/shopping/Damestoys+bestsellers/55099.html?mid=1760&cid=204&svAffiliate=122&VID=39pgrpsiel7srvc99286i61366
Eerst een jongen dan een meisje?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Desii het volgende:
[..]
ik wil wel met NMNS.... (tenminste als hij ook met mij wil)
DUS.... Skattie wat denk je ervan .... zullen we![]()
Blurk erbij vind ik prima, maar dan wil ik wel de MBquote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik wel heel graag met Blurk, ook. Kunnen we iets spannends bedenken, Deisyy?
je krijgt helemaal nix............ de masterbedroom is voor de hoofdbewonersquote:Op zondag 15 juni 2008 23:13 schreef Dementor het volgende:
Ik neem de master bedroom!
Sorry, die is 100% afgekeurd. Zoek maar een ander.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Desii het volgende:
[..]
ik wil wel met NMNS.... (tenminste als hij ook met mij wil)
DUS.... Skattie wat denk je ervan .... zullen we![]()
En een bad vol met champagne graagquote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee da's PeterNB. Jij mag met je boobies paraderen en dan krijg je elke week verse extensions.
Ja mooi niet dus, ik zou direct de 1e week zoveel terror uithalen dat je er niet eens meer wilt wonen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef Desii het volgende:
[..]
je krijgt helemaal nix............ de masterbedroom is voor de hoofdbewoners
En dat zijn NMNS & ikke toevallig
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:
[..]![]()
Patentschending, ik heb patent op dat model!
En dan zeker eindigen als paardenrukker.quote:
Nou, beveiliging wil ik graag opnemen samen met nmnsquote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sorry, die is 100% afgekeurd. Zoek maar een ander.
mwahahah.... NMNS en ikke zijn het ultieme terrorduo, we gaan nix uit de wegquote:Op zondag 15 juni 2008 23:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja mooi niet dus, ik zou direct de 1e week zoveel terror uithalen dat je er niet eens meer wilt wonen.
Krijg het druk met jouw.Moet ik natuurlijk de hele dag achter je aan rennen om te kijken of je niet gek doet.quote:
Ik hoor NMNS nu al schreeuwen "Niemand kan mijn blackout beheersen".quote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
mwahahah.... NMNS en ikke zijn het ultieme terrorduo, we gaan nix uit de weg
spiderwoman & superman zijn er fokking mietjes bij
Me de douchecabine doorrammen, en glaasjes water aandragenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Krijg het druk met jouw.Moet ik natuurlijk de hele dag achter je aan rennen om te kijken of je niet gek doet.
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik hoor NMNS nu al schreeuwen "Niemand kan mijn blackout beheersen".
NMNS is van mij........... afblijven Ruud..... ik zei: "OPAFBLIJVEN"quote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, beveiliging wil ik graag opnemen samen met nmns
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:22 schreef Desii het volgende:
[..]
NMNS is van mij........... afblijven Ruud..... ik zei: "OPAFBLIJVEN"
ga die shit schuiluh man, moet ik helemaal para worden.... nou, nou [ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
YEAHHHHH de eerste SL staat op mijn naam
OW good nieuws!!!quote:
Ik hang je zo op.En stomp je gewoon onder de dekens als je alles verpest.Maar wij gaan gewoon slijmen bij Flens en hoppa alles mag.Ik neem me naaldhakken mee om er in ieder geval mee te slaan.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Me de douchecabine doorrammen, en glaasjes water aandragen
Arme man ontslag is nooit leuk.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
OW good nieuws!!!
Ik was ff een dagje uit met mijn zus uit die Schweiz, de burgermeester van Bern krijgt ontslag omdat
hij niet voorbereidt was op 60.000 oranjefans en het hele infrastructuur op zijn kont ligt![]()
Zelfs de consulaten waren niet meer bereikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |