Ja ik herkende hem/haar, echt een lief snuitjequote:
Hee Tipsch, jij ook weer hier. Ga je ook mee verhuizen?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:37 schreef tipsch het volgende:
2-3 Turkije inmiddels hoor, hup hup Turkije!!! Geweldig![]()
![]()
Waar gaan we heen, een luxe villa in Eemnes?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee Tipsch, jij ook weer hier. Ga je ook mee verhuizen?
Nu Jack!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis afgelopen. Onze "landgenoten" hebben gewonnen.
Fijn! Kunnen we weer 6,5 uur naar toeterende auto's luisterenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naar SHO, wel incl. jacuzziquote:Op zondag 15 juni 2008 22:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar gaan we heen, een luxe villa in Eemnes?![]()
Die wedstrijd was begin tot eind gescript. Ik heb het toch gezegd.
Klinkt stukken beter dan "Can't buy me love"quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
HILVERSUM, zondag 15 juni 2008
Fok! live wordt de opvolger van het spraakmakende RTL 5-programma De Gouden Kooi.
In de nieuwe realityshow, die vanaf september wordt uitgezonden en zich afspeelt in de beruchte villa in Eemnes, moeten Fokkers uit de DGK COS reeks koppels vormen en in drie maanden tijd hun tegenstanders het huis uit werken.
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Fok! live wordt de opvolger van het spraakmakende RTL 5-programma De Gouden Kooi.
In de nieuwe realityshow, die vanaf september wordt uitgezonden en zich afspeelt in de beruchte villa in Eemnes, moeten Fokkers uit de DGK COS reeks koppels vormen en in drie maanden tijd hun tegenstanders het huis uit werken.
Gezellig wie doet er met mij mee.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Dementor - Smash Itquote:
Dat zou wel heel erg saxy worden in de jagucci.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt stukken beter dan "Can't buy me love"![]()
Jij gaat je zeker inschrijven met Smash-it?
OMGquote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Neequote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dementor - Smash It
Lobasca - Tipsch
en verder?
ONZE LANDGENOTEN hebben heel terecht gewonnen.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik dacht aan Peter6000quote:Op zondag 15 juni 2008 22:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar had ik BieKwien voor in gedachten
Ik wil niet met LS.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee
Dementor -Smash - it
Disana - Lobasca
Tipsch - Blurk
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
ONZE LANDGENOTEN hebben heel terecht gewonnen.
Wij in de Jacuzzi?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dementor - Smash It
Lobasca - Tipsch
en verder?
Lieve Schat, jij hoeft niet met LS, deelname is geheel vrijwillig, maar... we hebben ook nog een cameraman nodigquote:
Wil ik ook mee doen,wil er niemand met mij.Ben goed in peuken roken hoorquote:Op zondag 15 juni 2008 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee
Dementor -Smash - it
Disana - Lobasca
Tipsch - Blurk
Ga ik gezellie met jou, Saantje wil Flens zijn, wordt BQ maar Wereldreizigerquote:Op zondag 15 juni 2008 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wil ik ook mee doen,wil er niemand met mij.Ben goed in peuken roken hoor
Goed ideequote:
Ik wil styliste zijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieve Schat, jij hoeft niet met LS, deelname is geheel vrijwillig, maar... we hebben ook nog een cameraman nodig
Hopelijk in mei 2009 weer.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:04 schreef PeterNB het volgende:
Zo ziet het er nu uit op het hofplein:
[ afbeelding ]
En zo klinkt het:
http://www.evilshare.com/ac5755ee-8c6e-102b-a8ce-0007e90cfb90
PeterNB als stylist, wat zeg je daarvan. Krijgen ze allemaal roze sokjes aan.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga ik gezellie met jou, Saantje wil Flens zijn, wordt BQ maar Wereldreiziger
ik wil wel een gouden bikini voor in de jacuzziquote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik wil styliste zijn.![]()
Wie wil er nog een kroontje?
Als je die strapless topjes en jurkjes maar uit je hoofd laat.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik wil styliste zijn.![]()
Wie wil er nog een kroontje?
Oke maar dan moeten ze niet hard gaan schreeuwen hoor,dan ren ik weg.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga ik gezellie met jou, Saantje wil Flens zijn, wordt BQ maar Wereldreiziger
Ik ga niet in het badje,worden me peuken nat.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik wil wel een gouden bikini voor in de jacuzzi![]()
Kun je toch omhoog hijsen, heeeeel charmant.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je die strapless topjes en jurkjes maar uit je hoofd laat.
We zoeken nog een beveiligerquote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Het voorlopige script:
Flens: Disana
Koppels: Demente Tor - Smash- him
Tipsch - Deisyy
Rooie - Lobasca
Visagie: 2 Live
Ik ga er gewoon voor zorgen dat mijn haar en mijn peuken droog blijvenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ga niet in het badje,worden me peuken nat.
Wel als het in het script staatquote:Op zondag 15 juni 2008 23:08 schreef Dementor het volgende:
Boh mijn naam!
En Smash-it zal mij toch niet slaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |