Ik ken het ook niet hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh ja, jij kent 'r ook al......
Onder welke steen heb ik gelegen ?
Op het werk kende alleen onze 18-jarige stageboy het.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:15 schreef Giertje het volgende:
blijkbaar een hele grote want ik ken et ook en ik vind et verschrikkelijk
Zeg maar je hoor, en neequote:
Even 10 x luisteren, ze is zo irritant dat je het vanzelf leuk gaat vindenquote:
Graag gedaan, vind hem een snoepie met zijn grote flappers.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:07 schreef Disana het volgende:
DotComBoy heeft nu toch mooi 47 kijkers en 34 chatters. Bedankt.
Wil ik dat wel? Okee straks, als de BB show voorbij is.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even 10 x luisteren, ze is zo irritant dat je het vanzelf leuk gaat vinden![]()
Ja, leuk dat je er even was.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Graag gedaan, vind hem een snoepie met zijn grote flappers.
Nou mopperpot, ik heb nog iets liefs over je hondje gezegdquote:Op zondag 15 juni 2008 22:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Niet zo mopperig hoor Dementor. Smash it komt heus wel weer terug.
Volgens mij was dat toen tussen 6 en 7 's morgens, heerlijk mee wakker wordenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even 10 x luisteren, ze is zo irritant dat je het vanzelf leuk gaat vinden![]()
Idd, dat was nog in de tijd dat mijn dochter tussen 6 en 7 's ochtends aan mijn bed stondquote:Op zondag 15 juni 2008 22:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij was dat toen tussen 6 en 7 's morgens, heerlijk mee wakker worden
3-2 turkije doorquote:Op zondag 15 juni 2008 22:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Had net zo goed andersom kunnen zijn.
Sorry, ben een beetje melig, van de perensap denk ik.
Hoe heet hij dan?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Krijgen we nog penalties![]()
De naam van die trainer van Turkije, ik denk elke keer dat ik het verkeerd hoor
Het ligt er wel erg dik op he?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Niet zo mopperig hoor Dementor. Smash it komt heus wel weer terug.
he jij!! ook nog van de partij!!!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:37 schreef tipsch het volgende:
2-3 Turkije inmiddels hoor, hup hup Turkije!!! Geweldig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |