Dat hadden wij dus ook toen mijn vader overleed, die wilde nooit over dat soort dingen praten, dus moesten wij beslissen, moeilijk, moeilijk. Ik kan anderen niet opzadelen met die beslissing, maar toch vind ik het krom dat ik ga beslissen over iets waar mijn nabestaanden mee verder moeten leven. Iedereen weet inmiddels dat ik dan liever gecremeerd wil worden.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat iemand anders met een probleem opzadelen .. En niemand weet wat je wilt. Ik heb dat meegemaakt toen mijn tante overleed en gecremeerd werd. MIjn vader zei toe .. Crematie uh niet mijn ding !!!! Drie maanden later overleed mijn lieve paps zelf . En het was wel ff goed te weten dat ie begraven wilden worden. Bedoel maar Laat het weten !!!
Bizar dat ik nog nooit van die hele Kloontje had gehoord......quote:Op zondag 15 juni 2008 22:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Van mij Ridder Graniet, sterker dan ik kan niet.
Nee dat is zo.Nena was ook mooi hoor en die tanden pfff nog nooit zulke mooie witte tanden gezien.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Het ene blondje is het andere echt niet![]()
Moet je ze niet weg gevenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bizar dat ik nog nooit van die hele Kloontje had gehoord......
Zal er wel te oud voor geweest zijn...
(Maar ik hoor het al, dit worden goedlopende dvd's ???)
hier deze ik dacht dat de vorige de laatste wasquote:
En dat vind ik dus ook, als je zelf een idee hebt moet je het vooral laten weten maar degenen die achterblijven moeten het toch ook maar zo willen.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hadden wij dus ook toen mijn vader overleed, die wilde nooit over dat soort dingen praten, dus moesten wij beslissen, moeilijk, moeilijk. Ik kan anderen niet opzadelen met die beslissing, maar toch vind ik het krom dat ik ga beslissen over iets waar mijn nabestaanden mee verder moeten leven. Iedereen weet inmiddels dat ik dan liever gecremeerd wil worden.
denken moet je aan Fries overlatenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier deze ik dacht dat de vorige de laatste was
We gaan woensdag pas verhuizenquote:
Of geen kinderen, ik ben met mijn dochtertje ooit eens naar zo'n live show geweest, word je heel vervelend van.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bizar dat ik nog nooit van die hele Kloontje had gehoord......
Zal er wel te oud voor geweest zijn...
(Maar ik hoor het al, dit worden goedlopende dvd's ???)
Ik had je alleen een kopietje van de masterdvd kunnen geven. Als ik klaar ben met mijn werkquote:
Dan had ik het ff verkeerd begrepen .. Das mooi laat weten wat je wiltquote:Op zondag 15 juni 2008 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hadden wij dus ook toen mijn vader overleed, die wilde nooit over dat soort dingen praten, dus moesten wij beslissen, moeilijk, moeilijk. Ik kan anderen niet opzadelen met die beslissing, maar toch vind ik het krom dat ik ga beslissen over iets waar mijn nabestaanden mee verder moeten leven. Iedereen weet inmiddels dat ik dan liever gecremeerd wil worden.
Bassie ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |