Ja ik herkende hem/haar, echt een lief snuitjequote:
Hee Tipsch, jij ook weer hier. Ga je ook mee verhuizen?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:37 schreef tipsch het volgende:
2-3 Turkije inmiddels hoor, hup hup Turkije!!! Geweldig![]()
![]()
Waar gaan we heen, een luxe villa in Eemnes?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee Tipsch, jij ook weer hier. Ga je ook mee verhuizen?
Nu Jack!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis afgelopen. Onze "landgenoten" hebben gewonnen.
Fijn! Kunnen we weer 6,5 uur naar toeterende auto's luisterenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naar SHO, wel incl. jacuzziquote:Op zondag 15 juni 2008 22:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar gaan we heen, een luxe villa in Eemnes?![]()
Die wedstrijd was begin tot eind gescript. Ik heb het toch gezegd.
Klinkt stukken beter dan "Can't buy me love"quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
HILVERSUM, zondag 15 juni 2008
Fok! live wordt de opvolger van het spraakmakende RTL 5-programma De Gouden Kooi.
In de nieuwe realityshow, die vanaf september wordt uitgezonden en zich afspeelt in de beruchte villa in Eemnes, moeten Fokkers uit de DGK COS reeks koppels vormen en in drie maanden tijd hun tegenstanders het huis uit werken.
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Fok! live wordt de opvolger van het spraakmakende RTL 5-programma De Gouden Kooi.
In de nieuwe realityshow, die vanaf september wordt uitgezonden en zich afspeelt in de beruchte villa in Eemnes, moeten Fokkers uit de DGK COS reeks koppels vormen en in drie maanden tijd hun tegenstanders het huis uit werken.
Gezellig wie doet er met mij mee.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Dementor - Smash Itquote:
Dat zou wel heel erg saxy worden in de jagucci.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt stukken beter dan "Can't buy me love"![]()
Jij gaat je zeker inschrijven met Smash-it?
OMGquote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Neequote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dementor - Smash It
Lobasca - Tipsch
en verder?
ONZE LANDGENOTEN hebben heel terecht gewonnen.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |