Spetter ik jouw mooi nat.Dan ga je misschien al wegquote:Op zondag 15 juni 2008 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon voor zorgen dat mijn haar en mijn peuken droog blijven
Sieben_Sieben en Freak le Chic, dat bekt ook wel aardig.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Het voorlopige script:
Flens: Disana
Koppels: Demente Tor - Smash- him
Tipsch - Deisyy
Rooie - Lobasca
Visagie: 2 Live
Om mij weg te krijgen moet je toch met sterker geschut komen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Spetter ik jouw mooi nat.Dan ga je misschien al weg
Dreigen dat je naar huis gaat wil ook weleens helpen.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan bel ik gewoon naar achter en deal ik het af in ruil voor mooie camerabeelden.
Lekker idee.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik wil wel een gouden bikini voor in de jacuzzi![]()
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Sieben_Sieben en Freak le Chic, dat bekt ook wel aardig.
PAS WOENSDAG!quote:Op zondag 15 juni 2008 23:13 schreef Prospera het volgende:
Ff bijlezen, gaan we om 24.00 op zwart, of naar show?
Dan moet je alvast maar iets bestellenquote:
ik wil wel met NMNS.... (tenminste als hij ook met mij wilquote:Op zondag 15 juni 2008 23:07 schreef Lobasca het volgende:
Het voorlopige script:
Flens: Disana
Koppels: Demente Tor - Smash- him
Tipsch - Deisyy
Rooie - Lobasca
Visagie: 2 Live
Dat is mooi.Dan mogen ze mooi niet schreeuwen tegen mij.Worden wij beschermd.Anders ga ik gewoon stampvoeten.quote:
Nee da's PeterNB. Jij mag met je boobies paraderen en dan krijg je elke week verse extensions.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik wel heel graag met Blurk, ook. Kunnen we iets spannends bedenken, Deisyy?
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je alvast maar iets bestellen
http://www.pabo.nl/shopping/Damestoys+bestsellers/55099.html?mid=1760&cid=204&svAffiliate=122&VID=39pgrpsiel7srvc99286i61366
Eerst een jongen dan een meisje?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:15 schreef Desii het volgende:
[..]
ik wil wel met NMNS.... (tenminste als hij ook met mij wil)
DUS.... Skattie wat denk je ervan .... zullen we![]()
Blurk erbij vind ik prima, maar dan wil ik wel de MBquote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik wel heel graag met Blurk, ook. Kunnen we iets spannends bedenken, Deisyy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |