Wanneer is er bekend wie er op 26-6 spelen?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/ek2008/info/speelschema
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar die zijn er niet omdat ze niet in Duitstalige douches durven.
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar die zijn er niet omdat ze niet in Duitstalige douches durven.
Gaat ut weer over gebitten enzooquote:
Ja, het gebit van NMNS en in de kantlijn aantekeningen over zijn nieuwe tandarts.quote:
Dank nu spap ik het weerquote:Op zondag 15 juni 2008 23:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, het gebit van NMNS en in de kantlijn aantekeningen over zijn nieuwe tandarts.
Ik heb deurtjes .. Best kutquote:Op zondag 15 juni 2008 23:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
nee over douches. zonder gordijnen denk ik.
Ja, heel gek is datquote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, die zijn er opvallend vaak niet bij, tijdens een Europees Kampioenschap.![]()
OK, OK, Israel mag ook meedoen aan het eurovisie songfestival.
Zag het maar kan je zelf wel aan tochquote:Op zondag 15 juni 2008 23:37 schreef Desii het volgende:
@NMNS........ skattie ik heb je nodig in de COS
Nou jaquote:
Gewoon terugmeppen Muis.....'t is maar een oosterbuurquote:Op zondag 15 juni 2008 23:48 schreef Soury het volgende:
Meer vijanden dan vrienden blijkbaarLekker hoor
Neuh tis te sneu geen trek in ... Plus ik ben bezopenquote:Op zondag 15 juni 2008 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon terugmeppen Muis.....'t is maar een oosterbuur
't Was een grapje van d'r hoor........quote:Op zondag 15 juni 2008 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuh tis te sneu geen trek in ... Plus ik ben bezopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |