ECHT NIETquote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent gedegradeerd tot koffiejuffrouw voor de redactie.
Echt wel. Naar achteren.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef Desii het volgende:
[..]
ECHT NIET
*neemt gelijk contact op met RTL boulevard en eist der plek terug*
En de historie leert ons dat ik mijn plek terug krijg, naast NMNS (mijn aanstaande)
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef Desii het volgende:
[..]
ECHT NIET
*neemt gelijk contact op met RTL boulevard en eist der plek terug*
En de historie leert ons dat ik mijn plek terug krijg, naast NMNS (mijn aanstaande)
Geen idee, vond het gezellig vanavond maar ik moet even weg. Have fun NMNS en de rest ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow.....hoe gaan we dat oplossen.....
Is dit de laatste COS?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:01 schreef Dementor het volgende:
Zou er straks weer een idioot langskomen die roept: dit is de laatste cos!
Desii koffiejuffrouw, is de enige aanpassing? Of is ze al uit het script geschreven?quote:
Nee, iemand moet de koffie doen tenslotte. Als bonus mag ze Ivar een keer per week achter ontmoeten nadat Blurk en jij pianoles hebben gehad.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Desii koffiejuffrouw, is de enige aanpassing? Of is ze al uit het script geschreven?
JAAAAAAAAAquote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:![]()
Desii.......wil je met mij trouwen
![]()
![]()
zijn we mooi die andere prutsers daar voor![]()
slaap lekker Ruud...quote:Op maandag 16 juni 2008 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geen idee, vond het gezellig vanavond maar ik moet even weg. Have fun NMNS en de rest ook.![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, iemand moet de koffie doen tenslotte. Als bonus mag ze Ivar een keer per week achter ontmoeten nadat Blurk en jij pianoles hebben gehad.
Zou wel willen, maar is niet zo. Mag ik dan nog even miepen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt Nena Ruud.......niet lopen miepen![]()
En die Polen dan iedere morgenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar is niet zo. Mag ik dan nog even miepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |