quote:Op maandag 16 juni 2008 00:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, iemand moet de koffie doen tenslotte. Als bonus mag ze Ivar een keer per week achter ontmoeten nadat Blurk en jij pianoles hebben gehad.
Zou wel willen, maar is niet zo. Mag ik dan nog even miepen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt Nena Ruud.......niet lopen miepen![]()
En die Polen dan iedere morgenquote:Op maandag 16 juni 2008 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar is niet zo. Mag ik dan nog even miepen.
schat als wij klaar zijn met dit stelletje uit de getto van Eemnes, zijn we allebei miljonairquote:Op maandag 16 juni 2008 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel in gemeenschap van armoede toch?
Die zitten hier op hun kamertje met vriendjequote:Op maandag 16 juni 2008 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En die Polen dan iedere morgen
Snel naar huis en nooit meer terug.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Damn, Desii & NMNS, vlug en stug......
quote:
Lobasca, heb je al eens groepNMNSterror meegemaakt... heftige shit hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 00:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Desii koffiejuffrouw, is de enige aanpassing? Of is ze al uit het script geschreven?
Flens ligt ietwat gevoelig......daar kom je niet zomaar voorbij.....quote:Op maandag 16 juni 2008 00:14 schreef Desii het volgende:
[..]
schat als wij klaar zijn met dit stelletje uit de getto van Eemnes, zijn we allebei miljonair
ik deel alles met je(true love)
Allleen moeten we wat verzinnen op die akelige Flens, dat pokkewijf wil ons uit het script halen
Zullen we John de Mol ff belletje geven, die geeft dat mokkel wel ff op der flikker
toch schatje
Ach dankzij de schulden die jij hebt gemaakt gedurende het opstarten van je bedrijfjes blijft er weinig over.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Flens ligt ietwat gevoelig......daar kom je niet zomaar voorbij.....![]()
![]()
Dat vergt enig tact, regelen we wel zonder zender......![]()
je moet nog wel eerst even scheiden van die heikneuter van je hé![]()
Enne zorg dat je hem kaal plukt, dan hebben we alvast de wind mee![]()
Om te beginnen hé.....daarna rammen we door en annexeren we Eemnes (en verre omstreken)quote:Op maandag 16 juni 2008 00:17 schreef Desii het volgende:
[..]
(tip: herschrijf dat script maar even, NMNS & Desi krijgen de MB, gaan trouwen en winnen de villa)
quote:Op maandag 16 juni 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach dankzij de schulden die jij hebt gemaakt gedurende het opstarten van je bedrijfjes blijft er weinig over.
jah... daar sta je dan (nog steeds zonder Smash-it)quote:Op maandag 16 juni 2008 00:19 schreef Dementor het volgende:
Oh mijn god wat heb ik ontketend.
Ja al die SOA testen gaan aardig in de papieren lopen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sta al ¤ 43,50 in de min....
Je kunt het ook te serieus nemen natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 00:24 schreef Desii het volgende:
[..]
jah... daar sta je dan (nog steeds zonder Smash-it)
*NMNS en Desi verslepen gieten paardepis in bed, verstoppen een dozijn spinnen onder de dekens bij Dementor en biepen het monster van Loch ness op* (voor in de vijver)
[ afbeelding ]
Ondertussen gaan NMNS en ik gaan nu de MB in...... oefenen voor de huwelijksnacht
Skattie... waarom klein denken, als we het groots kunnen aanpakken.... we kunnen alles, wat we willen (als een soort Brian, maar wij krijgen het tenminste echt voor elkaar)quote:Op maandag 16 juni 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om te beginnen hé.....daarna rammen we door en annexeren we Eemnes (en verre omstreken)
Desii, mijn prinsesje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |